Ga jij mij dingen leren ja?quote:
Theorie is geen probleem. Praktijk is een ander verhaal.quote:
Je noemt ook een plek ... Heerlen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grensstreken... Limburg (heerlen heeft echt tering veel uitkeringen niet normaal)
En omgeving enschede....
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze veel van seks weet.
Hey Roald.quote:
Oeh spannondquote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze veel van seks weet.
Dan meld ik me wel aan voor de theorielessen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Theorie is geen probleem. Praktijk is een ander verhaal. :
Oké.quote:Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey Roald.
[..]
Oeh spannond
[..]
Dan meld ik me wel aan voor de theorielessen.
Want dat is niet zo hoor ... Ik weet helemaal niet veel over seks.quote:
Omdat je zelf weinig ervaring hebt? Zal toch niet...?quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Faxie het volgende:
Kan niet echt meedoen enzo, dan voel ik me heel klein en nietig opeens
Tot straks (misschien)quote:
Meer dan ik iig.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Wanneer kun je beginnen?
[..]
Want dat is niet zo hoor ... Ik weet helemaal niet veel over seks.
Is dat zo?quote:
Ja daaromquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Omdat je zelf weinig ervaring hebt? Zal toch niet...?
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?
Nee, hoe kom je daarbij dan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo?Dat idee had ik juist niet.
Weet ik niet precies. Misschien omdat je 5-6 jaar ouder bent?quote:
Morgen.quote:
Tja maar daar gaan dat soort gesprekken altijd over, en dan heb ik niet zoveel te melden dusquote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?
Veel wel. Te veel niet.quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Veel sinaasappelsap drinken is toch helemaal niet zo goed voor je?
Nee. Veel suikers en veel zuren. Dus je wordt er dik van en uiteindelijk help je ook je gebit naar de klote.quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Valt wel mee, hoor. De vitamine C pis je uit. Maar er zit wel veel suiker in, natuurlijk. Dus niet te veel van drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Als je de hedendaagse tendens moet geloven is alles wat je neemt tot op zekere hoogte niet goed voor je.quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Touché, goed punt...quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
Tja maar daar gaan dat soort gesprekken altijd over, en dan heb ik niet zoveel te melden dus
En maagzuur natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Veel suikers en veel zuren. Dus je wordt er dik van en uiteindelijk help je ook je gebit naar de klote.
Wat is te veel?quote:
Dat dacht ik al ja, tenminste, dat van die suikers en zuren.quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Veel suikers en veel zuren. Dus je wordt er dik van en uiteindelijk help je ook je gebit naar de klote.
Ik wilde net vragen wat jij veel noemt. Maar ik heb vandaag en gisteren 1L sinaasappelsap opquote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. De vitamine C pis je uit. Maar er zit wel veel suiker in, natuurlijk. Dus niet te veel van drinken.
Wat versta je onder veel, trouwens?
Dat vind ik wel veel, jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is te veel?
[..]
Dat dacht ik al ja, tenminste, dat van die suikers en zuren.
[..]
Ik wilde net vragen wat jij veel noemt. Maar ik heb vandaag en gisteren 1L sinaasappelsap op
Dat bedoel ik jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik wel veel, ja.
En je bedoelt een liter per dag, toch?
Jaren waarin ik single ben geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Misschien omdat je 5-6 jaar ouder bent?
Je gaat er niet dood aan.quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
MehHet is zo lekker
Dus vandaar liever in een hoekje kruipen, voordat ze mij confronterende vragen gaan stellenquote:
Even inhaken op dat gebit, als je na het drinken van sinaasappelsap je mond spoelt met wat water dan is het negatieve effect toch zeker wel geminimaliseerd?quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
Mja... Ik zou denk ik toch iets minder gaan drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
MehHet is zo lekker
Dan nog. Wel een relatie van 5 jaar.quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren waarin ik single ben geweest.
meer dan 6 zuuraanvallen per dag is sowieso slecht. Dus als je vaker dan 6x per dag een slok drinken neemt van iets wat geen water is, is het al niet meer goed voor je bakkes.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Even inhaken op dat gebit, als je na het drinken van sinaasappelsap je mond spoelt met wat water dan is het negatieve effect toch zeker wel geminimaliseerd?
Een relatie van 5 jaar is natuurlijk geen garantie dat iemand veel van seks weet, hequote:
met spa roodquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik zou denk ik toch iets minder gaan drinken. Of verdunnen met water of zo. Al weet ik niet of dat lekker is
.
Mja, het was ook meer een impuls actie. Gisteren had ik ineens zin in sinaasappelsap, wat ik al in tijden niet meer gehad heb, dus ik had even 2x 1L pak gekochtquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik zou denk ik toch iets minder gaan drinken. Of verdunnen met water of zo. Al weet ik niet of dat lekker is
.
Klopt. En niet direct na het drinken van vruchtensap of cola je tanden poetsen, dan maak je je tanden nog kwetsbaarder. En ook niet direct na het tandenpoetsen zuur drinken, zelfde verhaal. Beter een uurtje wachten en water drinken.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Even inhaken op dat gebit, als je na het drinken van sinaasappelsap je mond spoelt met wat water dan is het negatieve effect toch zeker wel geminimaliseerd?
Is dat lekker ja? Ik houd niet zo van bubbels in m'n drinken. Behalve als het om prosecco gaatquote:
Ik pers, als ik sinaasappelsap drink, altijd zelfquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, het was ook meer een impuls actie. Gisteren had ik ineens zin in sinaasappelsap, wat ik al in tijden niet meer gehad heb, dus ik had even 2x 1L pak gekocht
Is ook zo ...quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een relatie van 5 jaar is natuurlijk geen garantie dat iemand veel van seks weet, he.
waar maak je je dan druk omquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, het was ook meer een impuls actie. Gisteren had ik ineens zin in sinaasappelsap, wat ik al in tijden niet meer gehad heb, dus ik had even 2x 1L pak gekocht
Mhua, die pesterijtjes zou ik direct voor lief nemen. Ik heb het geaccepteerd als een veelvoudig voorkomend fenomeen dat in iedere groep vrienden er wel een negatieve grap over één ieder gemaakt kan worden. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het voor jou wellicht kwetsend overkomt hadden ze toch wel iets gevonden om over te grappen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus vandaar liever in een hoekje kruipen, voordat ze mij confronterende vragen gaan stellen
Dat was vooral vervelend toen ik nog geen enkele ervaring had.... dan moet je die gezichten eens zien enzo![]()
En ze zeggen van 'ow maakt toch niet uit' maar ondertussen zeggen hun blikken iets anders, en om de zoveel tijd komt er een pesterijtje
ik hou van spa rood en vind dat lekker jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ik houd niet zo van bubbels in m'n drinken. Behalve als het om prosecco gaat.
[..]
Ik pers, als ik sinaasappelsap drink, altijd zelf.
Ja, dat wilde ik dus ook doen, maar ik wist niet of ik thuis een sinaasappelpers had. Bleek dus wel zo te zijn, maar deze smaakt ook wel goed moet ik zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ik houd niet zo van bubbels in m'n drinken. Behalve als het om prosecco gaat.
[..]
Ik vroeg het me even afquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
waar maak je je dan druk omals je het toch niet dagelijks doet
Ja, is ook.quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo ...Maar je denkt toch dingen enz.
Ja, laat je dat nooit aan anderen over?quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Gewoon Wicky drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Oei.... dan ben ik bang dat mijn tanden binnen afzienbare tijd dood zullen gaan...quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Joysa het volgende:
meer dan 6 zuuraanvallen per dag is sowieso slecht. Dus als je vaker dan 6x per dag een slok drinken neemt van iets wat geen water is, is het al niet meer goed voor je bakkes.
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
Een relatie van 5 jaar is natuurlijk geen garantie dat iemand veel van seks weet, he.
Wellicht eens proberenquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik hou van spa rood en vind dat lekker jadan is het wel 3kwart jus.
Ja, aan de pers die beneden staatquote:Op zondag 4 november 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, laat je dat nooit aan anderen over?
Overigens is zelf persen niet een garantie dat het lekker is, helaas.
Neequote:
Ja dat weet ik ook wel hoor. En ach, ik neem een ander ook wel eens in de zeik hoor. niet zo vaak overigens.quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, die pesterijtjes zou ik direct voor lief nemen. Ik heb het geaccepteerd als een veelvoudig voorkomend fenomeen dat in iedere groep vrienden er wel een negatieve grap over één ieder gemaakt kan worden. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het voor jou wellicht kwetsend overkomt hadden ze toch wel iets gevonden om over te grappen.
Bazendrank manquote:Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wicky, dat vind ik voor kinders die overblijven op de basisschool
Daar past beter Roosvicee bij.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee schenkt een glaasje Wicky voor Faxie in en geeft hem een aai over zijn kop
Oei ! Misleiding ...quote:Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens is dit niet eens de eckte eckte Roosvicee
Ik drink het eigenlijk nooit.quote:
Kutgevoel is dat.quote:
De laatste keer dat ik het dronk ging ik bijna over m'n nekquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het dronk ging ik bijna over m'n nek.
Maar toch is een week te lang. Het went nog steeds niet na een jaarquote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ach... zolang het geen enkeltje was komt het toch vanzelf weer goed
Als kind scheen ik het ook lekker te vinden. Maar nu echt niet meer. Sowieso houd ik niet van water met een smaakjequote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dronk het als kind altijd
Inb4: dat ben je nu nog
Nee snap ik. Zelf ben ik namelijk zo'n vriend die op de trein stapt... T'is aan onze kant van het spoor niet veel leuker hoorquote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
Maar toch is een week te lang. Het went nog steeds niet na een jaar
Om de week ben ik dat ook, het is inderdaad allebei even naarquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee snap ik. Zelf ben ik namelijk zo'n vriend die op de trein stapt... T'is aan onze kant van het spoor niet veel leuker hoor
Ik zou het niet weten, heb het al een jaar of 8 niet meer gehad denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als kind scheen ik het ook lekker te vinden. Maar nu echt niet meer. Sowieso houd ik niet van water met een smaakje.
Als ik ranja drink, dan is het zo zoet dat het glazuur van de tanden springt.
Zoiets hoort niet te wennen, vind ik.quote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar toch is een week te lang. Het went nog steeds niet na een jaar
Wat doe jij dan dat je om de week er ff tussenuit glipt?quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
Om de week ben ik dat ook, het is inderdaad allebei even naar
Minder sterk vind ik het niet lekker zo lekker. Ik drink of water, of heel zoete ranjaquote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb het al een jaar of 8 niet meer gehad denk ik
Meh, ik ben sowieso niet echt van het water drinken. Alleen als het heel warm is.
Dan moet je het minder sterk mengen
quote:Op zondag 4 november 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minder sterk vind ik het niet lekker zo lekker. Ik drink of water, of heel zoete ranja.
De ene week komt hij hierheen de de andere andersomquote:Op zondag 4 november 2012 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat doe jij dan dat je om de week er ff tussenuit glipt?
Uiteindelijk drink ik alleen maar water. En alleen in de zomer soms ranjaquote:
Ik drink niet graag iets zonder smaakquote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk drink ik alleen maar water. En alleen in de zomer soms ranja.
Klopt ja, tot nu toe lijkt het vooral steeds erger te wordenquote:
Crystal clear bijvoorbeeld, dat kan ik niet drinken. En die Aquarius meuk ook niet, wat ranzigquote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik drink niet graag iets zonder smaak
Oh bah, nee dankjequote:Op zondag 4 november 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Crystal clear bijvoorbeeld, dat kan ik niet drinken. En die Aquarius meuk ook niet, wat ranzig.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het soms periodes lang erger lijkt ... Maar het wordt wel beter, draaglijker. Maar het blijft gewoon een kutgevoel.quote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja, tot nu toe lijkt het vooral steeds erger te worden
En het duurt nog wel een paar jaar voor we uitzicht hebben op minder reistijd
Ow juist ja, lange afstand's relatie begrijp ik ?quote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
De ene week komt hij hierheen de de andere andersom
Van deur tot deur ongeveer 3,5 uur denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het soms periodes lang erger lijkt ... Maar het wordt wel beter, draaglijker. Maar het blijft gewoon een kutgevoel.Maar des te fijner is het de keer erop, wanneer je elkaar weer ziet.
Hoe lang is de reistijd nu dan?
Damnquote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van deur tot deur ongeveer 3,5 uur denk ik
Het is echt niet leuk
Ik had een vriendje in Nijmegen dat was ook ruim 3 uur reizen van deur tot deur, lange reistijd is idd niet leukquote:
Dat is inderdaad wel erg lang ...quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk
Maar nijmegenquote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een vriendje in Nijmegen dat was ook ruim 3 uur reizen van deur tot deur, lange reistijd is idd niet leuk
Hey MEquote:
Ook erg lang jaquote:Op zondag 4 november 2012 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een vriendje in Nijmegen dat was ook ruim 3 uur reizen van deur tot deur, lange reistijd is idd niet leuk
Jups, herken ik heel erg... Hoewel ik het vervelend vind is het voor mij nooit een direct probleem geweest. Echter dacht de diverse partners daar altijd anders over...quote:Op zondag 4 november 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
Het is echt niet leuk
Dit idd.quote:
Ja, zoietsquote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, uurtje of 3? Ironisch dit.
2 uurtjes met de autoquote:Op zondag 4 november 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, uurtje of 3? Ironisch dit.
Ik hoop er gewoon op dat het met een paar jaar beter wordt en we of bij elkaar of dichtbij elkaar kunnen wonenquote:Op zondag 4 november 2012 20:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jups, herken ik heel erg... Hoewel ik het vervelend vind is het voor mij nooit een direct probleem geweest. Echter dacht de diverse partners daar altijd anders over...
Waarom kan dat nu dan niet?quote:Op zondag 4 november 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop er gewoon op dat het met een paar jaar beter wordt en we of bij elkaar of dichtbij elkaar kunnen wonen
Heb ik, en ik drink zeldenquote:Op zondag 4 november 2012 20:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je daar wel de beschikking over hebben, en nog mogen rijden
Dan is de custard al koud hoorquote:Op zondag 4 november 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je mij nou even op komt halen, je komt hier toch langs
Je moeder kijkt het?quote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
Boer Zoekt Vrouw. Wat een kotsprogramma is dat toch.
Ja.quote:
quote:
Ik vind het hilarisch om die discussies te lezenquote:Op zondag 4 november 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
Boer Zoekt Vrouw. Wat een kotsprogramma is dat toch.
Van mijn moeder die BZV kijkt?quote:
Daar gaan m' n kansen, als ik die al hadquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik wil echt nooit meer een vriend die aan de andere kant van het land woont. Ik háát het, dat reizen.
Ik vind reizen wel tof ... En voor iemand die ik speciaal, lief en leuk vind heb ik het wel over.quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik wil echt nooit meer een vriend die aan de andere kant van het land woont. Ik háát het, dat reizen.
Ik vind het ook weinig aan. Op een gegeven moment gaat dat toch wel opspelenquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Samzz het volgende:
Dat had ik ook. Maar ik ben er wel op terug gekomen. Nooit eens spontaan langs kunnen gaan omdat je elkaar wilt zien, altijd alles moeten afspreken. Nee, dat wil ik niet meerquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind reizen wel tof ... En voor iemand die ik speciaal, lief en leuk vindt heb ik het wel over.
Ik weet veel leukere dingen die je er mee kan doen.quote:
quote:
I know how you feel... mijn mama heeft zichzelf ook weer voor dat programma in een bank genesteldquote:
Klopt. Altijd rekening houden met de klok, want na een bepaalde tijd rijden de treinen of bussen niet meer.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook weinig aan. Op een gegeven moment gaat dat toch wel opspelen
Ik heb beide ervaren en het heeft beide zijn voor en nadelen. Een vriendje te vaak zien vond ik eigenlijk ook niets. Soms heb ik wat alleentijd nodig.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Maar ik ben er wel op terug gekomen. Nooit eens spontaan langs kunnen gaan omdat je elkaar wilt zien, altijd alles moeten afspreken. Nee, dat wil ik niet meer.
Inderdaad, en zoals je al zei, je kunt niet even spontaan langs gaan.quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Altijd rekening houden met de klok, want na een bepaalde tijd rijden de treinen of bussen niet meer.
Buurmeisjequote:
Ik vind het naar, maar het blijft het wel heel erg waardquote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook weinig aan. Op een gegeven moment gaat dat toch wel opspelen
Kom het eens in mijn oor fluisteren?quote:Op zondag 4 november 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet veel leukere dingen die je er mee kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch.quote:Op zondag 4 november 2012 20:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
I know how you feel... mijn mama heeft zichzelf ook weer voor dat programma in een bank genesteld
quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom het eens in mijn oor fluisteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey TGND!quote:
Ik heb ook beide ervaren. En ik zie de voordelen van een vriend die aan de andere kant van het land woont niet meerquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb beide ervaren en het heeft beide zijn voor en nadelen. Een vriendje te vaak zien vond ik eigenlijk ook niets. Soms heb ik wat alleentijd nodig.
Dat is wel heel erg fijnquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het naar, maar het blijft het wel heel erg waard
quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom het eens in mijn oor fluisteren?Kinky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dat vond ik het toentertijd ookquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het naar, maar het blijft het wel heel erg waard
Jah maar zelf jij wilt dat toch niet de rest van je leven?quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
Ik vind reizen wel tof ... En voor iemand die ik speciaal, lief en leuk vind heb ik het wel over.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, en zoals je al zei, je kunt niet even spontaan langs gaan.
[..]
Buurmeisje
quote:
Hee julliequote:
Ik vind het gewoon leuk om dan totaal ergens anders te zijn. Soort vakantiegevoel geeft het.quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook beide ervaren. En ik zie de voordelen van een vriend die aan de andere kant van het land woont niet meer. En ik heb absoluut geen hekel aan treinreizen.
Nee, maar uiteindelijk wil ik ook wel samenwonen enz.quote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jah maar zelf jij wilt dat toch niet de rest van je leven?
Als ik een vakantiegevoel wil, dan ga ik wel op vakantiequote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om dan totaal ergens anders te zijn. Soort vakantiegevoel geeft het.
Oh, dat is minderquote:Op zondag 4 november 2012 20:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh. Ingestort halverwege de dag.
Tja, als je kunt kiezen uit dezelfde persoon 10 en 200 km verderop, kies je natuurlijk voor dichtbij. Maar dat soort keuzes heb je niet echt. Als je eenmaal verliefd bent geworden is het moeilijk er niet helemaal in mee te gaanquote:Op zondag 4 november 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond ik het toentertijd ook. Maar nu ik erop terug kijk, wil ik het niet meer
.
Klopt. Daarom zorg ik ook dat ik niet verliefd word op iemand die 200 km verderop woontquote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, als je kunt kiezen uit dezelfde persoon 10 en 200 km verderop, kies je natuurlijk voor dichtbij. Maar dat soort keuzes heb je niet echt. Als je eenmaal verliefd bent geworden is het moeilijk er niet helemaal in mee te gaan
quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, als je kunt kiezen uit dezelfde persoon 10 en 200 km verderop, kies je natuurlijk voor dichtbij. Maar dat soort keuzes heb je niet echt. Als je eenmaal verliefd bent geworden is het moeilijk er niet helemaal in mee te gaan
Teveel stress de laatste tijd, en teveel van die stress weggestoptquote:
Stress is meestal niet zo fijn neequote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teveel stress de laatste tijd, en teveel van die stress weggestopt
Kwam vanmiddag (het is echt de hele dag hels druk geweest) allemaal ineens omhoog nadat gasten kwamen zeuren. Toen ingestort. Daarna op een plek mogen staan waar ik geen contact met gasten heb, dus gewoon meer mijn 'eigen' ding kan doen
Ja, soort vanquote:Op zondag 4 november 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stress is meestal niet zo fijn nee
Gelukkig heb je toen op een ander plekje kunnen staan![]()
Nu even een avondje (proberen) te relaxen ?
Dafuqquote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Chinees klaagt vrouw aan om lelijk dochtertje
Only in China.
Goedzoquote:
Oud nieuws.quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Only in China.
Ergens geef ik hem wel gelijk. Hij had een bijna misvormde baby. Zo lelijk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Only in China.
En dan ook nog de rechtszaak winnen ...quote:Op zondag 4 november 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
Only in China.
Ik lees het net pas en ik dacht echt... Wtfquote:
Maar alle baby's zijn lelijk. Ik vind het meer ontzettend vaag dat hij die rechtszaak wintquote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ergens geef ik hem wel gelijk. Hij had een bijna misvormde baby. Zo lelijk.
Ja, ongelooflijk, tochquote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan ook nog de rechtszaak winnen ...
Lolquote:Op zondag 4 november 2012 20:44 schreef MissExpert het volgende:
Ik zoek nog iemand die wilt meeten morgen in dordrecht?
Niet zo enorm bizar lelijk hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar alle baby's zijn lelijk. Ik vind het meer ontzettend vaag dat hij die rechtszaak wint.
Ik ga ook alvast een rechtzaak aanspannend voor mij nog ongeboren kindquote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
Die gast krijgt ook gewoon 80.000 euro
Tis niet alsof je daar direct voor kiest?quote:Op zondag 4 november 2012 20:38 schreef Samzz het volgende:
Klopt. Daarom zorg ik ook dat ik niet verliefd word op iemand die 200 km verderop woont.
quote:
Alsof dat werkt in Nederland.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga ook alvast een rechtzaak aanspannend voor mij nog ongeboren kind
Alleen maar voor het geld he
Gitaartjequote:
Nou ja, wij weten ook niet hoe die kleine van dat stel eruit ziet, he. En ik kan me niet voorstellen dat je niet merkt dat je vrouw voor 70.000 aan plastische chirurgie heeft gehad...quote:Op zondag 4 november 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo enorm bizar lelijk hoor.
Ik vind het opzich wel misleiding. Alsof je met een photoshop bent getrouwd.
Daar ging mijn planquote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof dat werkt in Nederland.
[..]
Gitaartje
Gaat wel. Met jou?quote:
Niet direct. Maar je hebt er wel invloed op.quote:Op zondag 4 november 2012 20:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Tis niet alsof je daar direct voor kiest?
Te veel geschreeuwd gisteren?quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje van hetzelfde. M'n stem is fucked up vandaag
Daar heb ik nooit last van eigenlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje van hetzelfde. M'n stem is fucked up vandaag
quote:
Ik denk Neeltje Jans, maar Ouddorp kan ook. De buien verschuiven nog een beetje, maar de wind is voor allebei goedquote:
De titel komt me bekend voor, even luisteren.quote:
I know that feel.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Raene het volgende:
Of je donderd even in slaap na het eten... Ik word oud..
HURTS!!!quote:
Dit nummer ken ik wel, bazigheidquote:
Neeltje Jansquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk Neeltje Jans, maar Ouddorp kan ook. De buien verschuiven nog een beetje, maar de wind is voor allebei goed
*aai*quote:
Ik val altijd in slaap tijdens het college na de lunch.quote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Raene het volgende:
Of je donderd even in slaap na het eten... Ik word oud..
Ik weet niet, ik denk als je het niet verwacht, dat het ook al een stuk minder opvalt oid.quote:Op zondag 4 november 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wij weten ook niet hoe die kleine van dat stel eruit ziet, he. En ik kan me niet voorstellen dat je niet merkt dat je vrouw voor 70.000 aan plastische chirurgie heeft gehad...
Een medefan.quote:Op zondag 4 november 2012 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HURTS!!!
Live gezien op Pinkpop, wat steengoed zijn die gasten![]()
Maar vond hun muziek sowieso al geweldig, dus kon niet anders
Zou kunnen. Dan nog, die man houdt dus gewoon niet van zijn vrouw, simpel zat.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik denk als je het niet verwacht, dat het ook al een stuk minder opvalt oid.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Een medefan.Ik heb ze live gezien op Rock Am Ring.
Medeleven tonen heet zoiets. Ook hoiquote:
Daar kan je wel gelijk in hebben ja.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Dan nog, die man houdt dus gewoon niet van zijn vrouw, simpel zat.
Hoi jijquote:Op zondag 4 november 2012 20:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Medeleven tonen heet zoiets. Ook hoi.
Maar ja, dat gebeurt zo vaak.quote:Op zondag 4 november 2012 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Dan nog, die man houdt dus gewoon niet van zijn vrouw, simpel zat.
Dat iemand scheidt omdat zijn dochter lelijk is en zijn vrouw van nature niet zo mooi als hij dachtquote:
Kom je me halenquote:Op zondag 4 november 2012 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk Neeltje Jans, maar Ouddorp kan ook. De buien verschuiven nog een beetje, maar de wind is voor allebei goed
Ja ik wil er nog wel een keertje een bezoekje brengen. Ben heel vroeger wel eens daar geweest.quote:
Dat niet, maar dat getrouwde mensen niet van elkaar houden vind ik niet zo'n schokkend gegevenquote:Op zondag 4 november 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat iemand scheidt omdat zijn dochter lelijk is en zijn vrouw van nature niet zo mooi als hij dacht? Dat heb ik nog nooit gehoord. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Oké.quote:
Ik als klein Samzzje regelmatigquote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik wil er nog wel een keertje een bezoekje brengen. Ben heel vroeger wel eens daar geweest.
Maar nu zit ik alleen op dat strand aan het begin van het werkeiland.
Dat was dan ook niet echt iets waar ik het meest verbaasd over was. Maar wat door de reactie van die man wel bewezen isquote:Op zondag 4 november 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat getrouwde mensen niet van elkaar houden vind ik niet zo'n schokkend gegeven
Iets doen daar beneden?quote:Op zondag 4 november 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jot, maar ik zal nog niet actief zijn
Moet zo nog even iets doen beneden...
Uupsquote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is nogal een omweg hoor....zeker 140 km enkele reis, en 1:45 rijden...
Zin om op korte termijn nog naartoe te gaan?quote:Op zondag 4 november 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik als klein Samzzje regelmatig.
[..]
Dat was dan ook niet echt iets waar ik het meest verbaasd over was. Maar wat door de reactie van die man wel bewezen is.
Wij gingen vroeger altijd op vakantie naar Zeeland, jaquote:Op zondag 4 november 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zin om op korte termijn nog naartoe te gaan?
Ging je op vakantie in Zeeland ofzo?
Het klonk zoals je het eerder zei spannenderquote:Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, als in de benedenverdiepingIk moet iets inwaxen haha
quote:
Fappen op een cammende kaneel.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er zo leuk is aan tinychat.
Ow... ik wilde gaan wanneer het nog open is dit jaar... moet nog even op de website kijken...quote:Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd op vakantie naar Zeeland, ja.
En ik wil er zeker op korte termijn nog eens naartoe. Maar pas als het goed weer is.
Oh, nee. Daar heb ik niet zoveel mee, dat webcammenquote:
De site is wel echt kutquote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow... ik wilde gaan wanneer het nog open is dit jaar... moet nog even op de website kijken...
Ik wilde je net vragen om romantisch erotisch te cammen.quote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. Daar heb ik niet zoveel mee, dat webcammen.
Zeeland is het hele jaar open hoor, alleen Neeltje Jans is echt maximaal overpriced imho...quote:Op zondag 4 november 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow... ik wilde gaan wanneer het nog open is dit jaar... moet nog even op de website kijken...
ik ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Daar zitten we allen met smart op te wachten.quote:
Kan je uitzettenquote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
De site is wel echt kut. De hele tijd zeemeeuwengekrijs en zeegeluiden.
Misschien zijn TGND, Fera of Raene daarvoor inquote:Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde je net vragen om romantisch erotisch te cammen.
Och ik kan het wel waarderen, alleen heb niet genoeg tijd om echt alles door te lezen en actief mee te chatten.quote:Op zondag 4 november 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
quote:
Ik snap het niet zo goed. Je spreekt elkaar immers in een slowchat op FOK!, waarom dan in godsnaam zo'n kutprogramma dat vaak vastloopt en niet te volgen is er ook nog bij naastquote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Och ik kan het wel waarderen, alleen heb niet genoeg tijd om echt alles door te lezen en actief mee te chatten.
Ben ik het zo mee eens.quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Je spreekt elkaar immers in een slowchat op FOK!, waarom dan in godsnaam zo'n kutprogramma dat vaak vastloopt en niet te volgen is er ook nog bij naast.
En het topic loopt altijd leeg en dood.quote:
dat dusquote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Je spreekt elkaar immers in een slowchat op FOK!, waarom dan in godsnaam zo'n kutprogramma dat vaak vastloopt en niet te volgen is er ook nog bij naast.
jij bent lekker vrolijk of nietquote:
Altijd maar afschuiven op anderen he.quote:Op zondag 4 november 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien zijn TGND, Fera of Raene daarvoor in.
Nou ja, zij zitten al voor de camquote:Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Altijd maar afschuiven op anderen he.
Ik ben er.quote:Op zondag 4 november 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het topic loopt altijd leeg en dood.
Maar goed. Hoi Tam. Leuk weekend gehad verder?
quote:
Voor wie wel/niet?quote:Op zondag 4 november 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf voor wie.
Nee hoor.quote:
Ja, zelfde, tot vanmiddag. Maar nu weer goedquote:Op zondag 4 november 2012 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben er.Ik ga niet op tc.
Hai.![]()
Ja weekend, was zo tof.Gewoon leuk. Jij?
[..]Komt door de drugs, jwz. Liefdesdrugs, dat wel. Geen pillen oid. Neeeeneeee.
Wat doe je dan op tinychat als je de cam niet aanzet?quote:
South Park marathon of niet dan?!quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zelfde, tot vanmiddag. Maar nu weer goed. Gewoon, lekker niks doen. Beetje FOK!en, beetje South Park kijken
.
Doelloos chatten in een nooit meer terug te vinden chatbox.quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe je dan op tinychat als je de cam niet aanzet?
Chatten?quote:Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doe je dan op tinychat als je de cam niet aanzet?
Alleen voor Rokje zeker?quote:
Ja, dat kan hier natuurlijk niet.quote:
Wij hebben een vaste tc voor de SC.quote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doelloos chatten in een nooit meer terug te vinden chatbox.
Spelletjesquote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
South Park marathon of niet dan?!Awesome he. Ja ik heb ook niet al te veel gedaan, meet natuurlijk vrijdag, zaterdag werken
en zaterdagavond spelletjes en zondag brak.
Oh. Niks boeiends dusquote:Op zondag 4 november 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doelloos chatten in een nooit meer terug te vinden chatbox.
Zie bovenstaande.quote:
Jawel, maar mag ik alleen naar tc als ik m'n cam aandoe?quote:
Ja, maar wat je ooit gezegd hebt is niet meer terug te vinden, dat is wel een groot voordeel van tinychatquote:
Loka?quote:
30 seconds.quote:Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spelletjes.
[..]
Oh. Niks boeiends dus.
[..]
Zie bovenstaande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |