Ga jij mij dingen leren ja?quote:
Theorie is geen probleem. Praktijk is een ander verhaal.quote:
Je noemt ook een plek ... Heerlen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grensstreken... Limburg (heerlen heeft echt tering veel uitkeringen niet normaal)
En omgeving enschede....
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze veel van seks weet.
Hey Roald.quote:
Oeh spannondquote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze veel van seks weet.
Dan meld ik me wel aan voor de theorielessen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Theorie is geen probleem. Praktijk is een ander verhaal. :
Oké.quote:Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey Roald.
[..]
Oeh spannond
[..]
Dan meld ik me wel aan voor de theorielessen.
Want dat is niet zo hoor ... Ik weet helemaal niet veel over seks.quote:
Omdat je zelf weinig ervaring hebt? Zal toch niet...?quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Faxie het volgende:
Kan niet echt meedoen enzo, dan voel ik me heel klein en nietig opeens
Tot straks (misschien)quote:
Meer dan ik iig.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Wanneer kun je beginnen?
[..]
Want dat is niet zo hoor ... Ik weet helemaal niet veel over seks.
Is dat zo?quote:
Ja daaromquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Omdat je zelf weinig ervaring hebt? Zal toch niet...?
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?
Nee, hoe kom je daarbij dan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo?Dat idee had ik juist niet.
Weet ik niet precies. Misschien omdat je 5-6 jaar ouder bent?quote:
Morgen.quote:
Tja maar daar gaan dat soort gesprekken altijd over, en dan heb ik niet zoveel te melden dusquote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?
Veel wel. Te veel niet.quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Veel sinaasappelsap drinken is toch helemaal niet zo goed voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |