Ga jij mij dingen leren ja?quote:
Theorie is geen probleem. Praktijk is een ander verhaal.quote:
Je noemt ook een plek ... Heerlen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Grensstreken... Limburg (heerlen heeft echt tering veel uitkeringen niet normaal)
En omgeving enschede....
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze veel van seks weet.
Hey Roald.quote:
Oeh spannondquote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze veel van seks weet.
Dan meld ik me wel aan voor de theorielessen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Theorie is geen probleem. Praktijk is een ander verhaal. :
Oké.quote:Op zondag 4 november 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey Roald.
[..]
Oeh spannond
[..]
Dan meld ik me wel aan voor de theorielessen.
Want dat is niet zo hoor ... Ik weet helemaal niet veel over seks.quote:
Omdat je zelf weinig ervaring hebt? Zal toch niet...?quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Faxie het volgende:
Kan niet echt meedoen enzo, dan voel ik me heel klein en nietig opeens
Tot straks (misschien)quote:
Meer dan ik iig.quote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.Wanneer kun je beginnen?
[..]
Want dat is niet zo hoor ... Ik weet helemaal niet veel over seks.
Is dat zo?quote:
Ja daaromquote:Op zondag 4 november 2012 19:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Omdat je zelf weinig ervaring hebt? Zal toch niet...?
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?
Nee, hoe kom je daarbij dan?quote:Op zondag 4 november 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dat zo?Dat idee had ik juist niet.
Weet ik niet precies. Misschien omdat je 5-6 jaar ouder bent?quote:
Morgen.quote:
Tja maar daar gaan dat soort gesprekken altijd over, en dan heb ik niet zoveel te melden dusquote:Op zondag 4 november 2012 19:47 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gaat het niet om hoe jij seks ervaart ipv hoe vaak en op wat voor een manieren je het gedaan hebt?
Veel wel. Te veel niet.quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Veel sinaasappelsap drinken is toch helemaal niet zo goed voor je?
Nee. Veel suikers en veel zuren. Dus je wordt er dik van en uiteindelijk help je ook je gebit naar de klote.quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Valt wel mee, hoor. De vitamine C pis je uit. Maar er zit wel veel suiker in, natuurlijk. Dus niet te veel van drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Als je de hedendaagse tendens moet geloven is alles wat je neemt tot op zekere hoogte niet goed voor je.quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
Touché, goed punt...quote:Op zondag 4 november 2012 19:51 schreef Faxie het volgende:
Tja maar daar gaan dat soort gesprekken altijd over, en dan heb ik niet zoveel te melden dus
En maagzuur natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Veel suikers en veel zuren. Dus je wordt er dik van en uiteindelijk help je ook je gebit naar de klote.
Wat is te veel?quote:
Dat dacht ik al ja, tenminste, dat van die suikers en zuren.quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Veel suikers en veel zuren. Dus je wordt er dik van en uiteindelijk help je ook je gebit naar de klote.
Ik wilde net vragen wat jij veel noemt. Maar ik heb vandaag en gisteren 1L sinaasappelsap opquote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt wel mee, hoor. De vitamine C pis je uit. Maar er zit wel veel suiker in, natuurlijk. Dus niet te veel van drinken.
Wat versta je onder veel, trouwens?
Dat vind ik wel veel, jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is te veel?
[..]
Dat dacht ik al ja, tenminste, dat van die suikers en zuren.
[..]
Ik wilde net vragen wat jij veel noemt. Maar ik heb vandaag en gisteren 1L sinaasappelsap op
Dat bedoel ik jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik wel veel, ja.
En je bedoelt een liter per dag, toch?
Jaren waarin ik single ben geweest.quote:Op zondag 4 november 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet precies. Misschien omdat je 5-6 jaar ouder bent?
Je gaat er niet dood aan.quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
MehHet is zo lekker
Dus vandaar liever in een hoekje kruipen, voordat ze mij confronterende vragen gaan stellenquote:
Even inhaken op dat gebit, als je na het drinken van sinaasappelsap je mond spoelt met wat water dan is het negatieve effect toch zeker wel geminimaliseerd?quote:Op zondag 4 november 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
Mja... Ik zou denk ik toch iets minder gaan drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
MehHet is zo lekker
Dan nog. Wel een relatie van 5 jaar.quote:Op zondag 4 november 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaren waarin ik single ben geweest.
meer dan 6 zuuraanvallen per dag is sowieso slecht. Dus als je vaker dan 6x per dag een slok drinken neemt van iets wat geen water is, is het al niet meer goed voor je bakkes.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Even inhaken op dat gebit, als je na het drinken van sinaasappelsap je mond spoelt met wat water dan is het negatieve effect toch zeker wel geminimaliseerd?
Een relatie van 5 jaar is natuurlijk geen garantie dat iemand veel van seks weet, hequote:
met spa roodquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik zou denk ik toch iets minder gaan drinken. Of verdunnen met water of zo. Al weet ik niet of dat lekker is
.
Mja, het was ook meer een impuls actie. Gisteren had ik ineens zin in sinaasappelsap, wat ik al in tijden niet meer gehad heb, dus ik had even 2x 1L pak gekochtquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik zou denk ik toch iets minder gaan drinken. Of verdunnen met water of zo. Al weet ik niet of dat lekker is
.
Klopt. En niet direct na het drinken van vruchtensap of cola je tanden poetsen, dan maak je je tanden nog kwetsbaarder. En ook niet direct na het tandenpoetsen zuur drinken, zelfde verhaal. Beter een uurtje wachten en water drinken.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Even inhaken op dat gebit, als je na het drinken van sinaasappelsap je mond spoelt met wat water dan is het negatieve effect toch zeker wel geminimaliseerd?
Is dat lekker ja? Ik houd niet zo van bubbels in m'n drinken. Behalve als het om prosecco gaatquote:
Ik pers, als ik sinaasappelsap drink, altijd zelfquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, het was ook meer een impuls actie. Gisteren had ik ineens zin in sinaasappelsap, wat ik al in tijden niet meer gehad heb, dus ik had even 2x 1L pak gekocht
Is ook zo ...quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een relatie van 5 jaar is natuurlijk geen garantie dat iemand veel van seks weet, he.
waar maak je je dan druk omquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, het was ook meer een impuls actie. Gisteren had ik ineens zin in sinaasappelsap, wat ik al in tijden niet meer gehad heb, dus ik had even 2x 1L pak gekocht
Mhua, die pesterijtjes zou ik direct voor lief nemen. Ik heb het geaccepteerd als een veelvoudig voorkomend fenomeen dat in iedere groep vrienden er wel een negatieve grap over één ieder gemaakt kan worden. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het voor jou wellicht kwetsend overkomt hadden ze toch wel iets gevonden om over te grappen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dus vandaar liever in een hoekje kruipen, voordat ze mij confronterende vragen gaan stellen
Dat was vooral vervelend toen ik nog geen enkele ervaring had.... dan moet je die gezichten eens zien enzo![]()
En ze zeggen van 'ow maakt toch niet uit' maar ondertussen zeggen hun blikken iets anders, en om de zoveel tijd komt er een pesterijtje
ik hou van spa rood en vind dat lekker jaquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ik houd niet zo van bubbels in m'n drinken. Behalve als het om prosecco gaat.
[..]
Ik pers, als ik sinaasappelsap drink, altijd zelf.
Ja, dat wilde ik dus ook doen, maar ik wist niet of ik thuis een sinaasappelpers had. Bleek dus wel zo te zijn, maar deze smaakt ook wel goed moet ik zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat lekker ja? Ik houd niet zo van bubbels in m'n drinken. Behalve als het om prosecco gaat.
[..]
Ik vroeg het me even afquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
waar maak je je dan druk omals je het toch niet dagelijks doet
Ja, is ook.quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo ...Maar je denkt toch dingen enz.
Ja, laat je dat nooit aan anderen over?quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Gewoon Wicky drinkenquote:Op zondag 4 november 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Oei.... dan ben ik bang dat mijn tanden binnen afzienbare tijd dood zullen gaan...quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Joysa het volgende:
meer dan 6 zuuraanvallen per dag is sowieso slecht. Dus als je vaker dan 6x per dag een slok drinken neemt van iets wat geen water is, is het al niet meer goed voor je bakkes.
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
Een relatie van 5 jaar is natuurlijk geen garantie dat iemand veel van seks weet, he.
Wellicht eens proberenquote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik hou van spa rood en vind dat lekker jadan is het wel 3kwart jus.
Ja, aan de pers die beneden staatquote:Op zondag 4 november 2012 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, laat je dat nooit aan anderen over?
Overigens is zelf persen niet een garantie dat het lekker is, helaas.
Neequote:
Ja dat weet ik ook wel hoor. En ach, ik neem een ander ook wel eens in de zeik hoor. niet zo vaak overigens.quote:Op zondag 4 november 2012 19:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, die pesterijtjes zou ik direct voor lief nemen. Ik heb het geaccepteerd als een veelvoudig voorkomend fenomeen dat in iedere groep vrienden er wel een negatieve grap over één ieder gemaakt kan worden. Alhoewel ik me kan voorstellen dat het voor jou wellicht kwetsend overkomt hadden ze toch wel iets gevonden om over te grappen.
Bazendrank manquote:Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wicky, dat vind ik voor kinders die overblijven op de basisschool
Daar past beter Roosvicee bij.quote:Op zondag 4 november 2012 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee schenkt een glaasje Wicky voor Faxie in en geeft hem een aai over zijn kop
Oei ! Misleiding ...quote:Op zondag 4 november 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens is dit niet eens de eckte eckte Roosvicee
Ik drink het eigenlijk nooit.quote:
Kutgevoel is dat.quote:
De laatste keer dat ik het dronk ging ik bijna over m'n nekquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het dronk ging ik bijna over m'n nek.
Maar toch is een week te lang. Het went nog steeds niet na een jaarquote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ach... zolang het geen enkeltje was komt het toch vanzelf weer goed
Als kind scheen ik het ook lekker te vinden. Maar nu echt niet meer. Sowieso houd ik niet van water met een smaakjequote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dronk het als kind altijd
Inb4: dat ben je nu nog
Nee snap ik. Zelf ben ik namelijk zo'n vriend die op de trein stapt... T'is aan onze kant van het spoor niet veel leuker hoorquote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
Maar toch is een week te lang. Het went nog steeds niet na een jaar
Om de week ben ik dat ook, het is inderdaad allebei even naarquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nee snap ik. Zelf ben ik namelijk zo'n vriend die op de trein stapt... T'is aan onze kant van het spoor niet veel leuker hoor
Ik zou het niet weten, heb het al een jaar of 8 niet meer gehad denk ikquote:Op zondag 4 november 2012 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als kind scheen ik het ook lekker te vinden. Maar nu echt niet meer. Sowieso houd ik niet van water met een smaakje.
Als ik ranja drink, dan is het zo zoet dat het glazuur van de tanden springt.
Zoiets hoort niet te wennen, vind ik.quote:Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar toch is een week te lang. Het went nog steeds niet na een jaar
Wat doe jij dan dat je om de week er ff tussenuit glipt?quote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
Om de week ben ik dat ook, het is inderdaad allebei even naar
Minder sterk vind ik het niet lekker zo lekker. Ik drink of water, of heel zoete ranjaquote:Op zondag 4 november 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb het al een jaar of 8 niet meer gehad denk ik
Meh, ik ben sowieso niet echt van het water drinken. Alleen als het heel warm is.
Dan moet je het minder sterk mengen
quote:Op zondag 4 november 2012 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Minder sterk vind ik het niet lekker zo lekker. Ik drink of water, of heel zoete ranja.
De ene week komt hij hierheen de de andere andersomquote:Op zondag 4 november 2012 20:12 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wat doe jij dan dat je om de week er ff tussenuit glipt?
Uiteindelijk drink ik alleen maar water. En alleen in de zomer soms ranjaquote:
Ik drink niet graag iets zonder smaakquote:Op zondag 4 november 2012 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteindelijk drink ik alleen maar water. En alleen in de zomer soms ranja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |