geen idee welk gebouw je bedoeltquote:Op woensdag 7 november 2012 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat paard is mooi man.Beter dan die gevangenis met van die half-onder-water-cellblocks even verderop.
Hij bedoeld denk ik dit gekke ding aan de van Swietenlaan in de stad.quote:Op woensdag 7 november 2012 10:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen idee welk gebouw je bedoelt
dat is net 100 meter of zo ook man. Zien te overleven jajaquote:Op woensdag 7 november 2012 11:07 schreef JDude het volgende:
Och, da's in elk geval een blikvanger. Beter dan de troosteloze straat met coffeeshop, leegstaande kantoren en voorbijrazende taxi's en bussen die je in Breda moet overleven tussen station en centrum.
Al schijnt dat ook wel opgeknapt te gaan worden samen met het nieuwe station.
Dat zal dan wel weer minder worden als de verbinding met België opgeheven wordtquote:Op woensdag 7 november 2012 11:17 schreef JDude het volgende:
Echt hoor. Manshoge stapels dode toeristen.
Tuurlijk wel. Maar ja, onwil hequote:Op woensdag 7 november 2012 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
zou zeggen. Zou het geen optie zijn om het ding over de Maaslijn te fietsen ...
het kan twee dingen zijn: wegbekendheid of een financiële kwestie.quote:
als je bij de IT-afdeling van de politie werktquote:Op woensdag 7 november 2012 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan het toch, dat dat telkens weer mis gaat. Eerst de huidige situatie slopen en dan over een tijdje gaan we weleens aan een nieuwe situatie werken. Eerst dat gezeik met die Beneluxtrein, nou dit bij het museum weer. Hoe hard faal je dan? In welke andere bedrijfstak kom je daarmee weg?
Dit telt ook als "onwil" bij mij he, dat snap jequote:Op woensdag 7 november 2012 11:53 schreef dennistd het volgende:
Verkeerd spoor rijden vanuit Blauwkapel mag niet van ProRail om één of andere reden (ze zullen de briefjes met lastgevingen wel kwijt zijn)
Dat is het ook.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:51 schreef Duvel het volgende:
Dat lijkt wel de verneukte versie van de 1600P?
[ afbeelding ]
Er zijn in België zeker mooie stations, maar - voor zover ik met mijn beperkte treinervaring in België mag zeggen - een ander deel lijdt aan achterstallig onderhoud. Daar lijkt het alsof de tijd heeft stilgestaan, maar dan niet in goede zin...quote:Op woensdag 7 november 2012 10:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
België heeft inderdaad mooie stations, zoals Antwerpen Centraal en Liège Guillemins. Maar Nederland heeft ook genoeg mooie stations of krijgt ze, zoals Amsterdam Centraal, het gloednieuwe Rotterdam Centraal, Arnhem, Utrecht, Groningen, nieuwbouw Breda, enz.
Jaaaaa, die is hilarischquote:Op woensdag 7 november 2012 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam in Berlin trouwens ook nog dit monsterlijke geval tegen. Gelukkig blijft het binnen de muren van het museumn, zullen we maar zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lees is ook uit het wiki-artikel inderdaad. Overigens: de loc was uitgerust met één aangedreven as voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
En volgens mij is dat zelfs exact dezelfde loc...
Heuj, dat is wel een klein technisch wonder hoor! De eerste asynchrone draaistroominrichting in een dieselelektrische locquote:Op woensdag 7 november 2012 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam in Berlin trouwens ook nog dit monsterlijke geval tegen. Gelukkig blijft het binnen de muren van het museumn, zullen we maar zeggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |