Heute kein Curry wurst?quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof joh, gefeliciteerd![]()
Ik ben de rest van de week ehm... buikloop-houdend![]()
Dan is het normaal toch een kwestie van de noodrem weer terugdraaien, een remproef en gaan met die banaan (nouja, vlaflip of Plan V dan)quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef ArnosL het volgende:
Een of andere mafkees had aan de noodrem getrokken volgens m'n broer. Hij zit in die trein.
Kan het nog 'problematisch' zijn als dat op de overweg gebeurt, die daardoor in storing komt, en aangezien het geen AHOB (met halve overwegbomen), maar zo-een die volledig afgesloten is?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan is het normaal toch een kwestie van de noodrem weer terugdraaien, een remproef en gaan met die banaan (nouja, vlaflip of Plan V dan)
Een ADOB? Wat heeft dat met die noodrem te maken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Kan het nog 'problematisch' zijn als dat op de overweg gebeurt, die daardoor in storing komt, en aangezien het geen AHOB (met halve overwegbomen), maar zo-een die volledig afgesloten is?
Niks, maar het ging erom dat het zo raar is dat het zo lang duurt voordat er blijkbaar weer treinen kunnen rijden (zelfs op het andere spoor!) dat er zelfs bussen ingezet worden... Hoe kan dat na alleen een aan-de-noodrem-trekken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Een ADOB? Wat heeft dat met die noodrem te maken?
Sommige diensten ook:quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
De diensten voor machinisten en conducteurs zijn voor de nieuwe dienstregeling beschikbaar: http://ns4ns.nl
er valt me gelijk op dat de machinisten weer het hele land doorgestuurd worden. Groninger machinisten kun je namelijk naast de verwachte trajecten ook tegenkomen op Den Haag Centraal - Dordrecht bijvoorbeeld, maar ook op de Oude Lijn (via Haarlem dus)
1 2 3 4 5 | 1 -M----- () 04:30 11:20 06:50 ICM IC 1714 04:45 Es 06:25 Ut * 06:25 Ut 07:13 Ut SLT SPR 7421 07:13 Ut 07:51 Rhn SLT SPR 7422 08:09 Rhn 08:46 Ut ICM IC 1731 09:35 Ut 11:15 Es |
En dan komt iedereen weer klagen dat vertragingen doorwerken op andere treinen omdat de machinist nog niet aanwezig isquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef dennistd het volgende:
[..] en je houdt nog steeds bijna een uur over waarvoor wel betaald moet worden maar waar je niks aan hebt. Dat moet toch een stuk efficiënter kunnen die planning...
Tsja, je zegt het zelf al. SOMMIGE diensten. Wat opvullertjes hou je toch, niks aan te doen. Zo te zien vindt dit drama ook maar één dag in de week plaats trouwens.quote:
Te hard getrokken?quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Niks, maar het ging erom dat het zo raar is dat het zo lang duurt voordat er blijkbaar weer treinen kunnen rijden (zelfs op het andere spoor!) dat er zelfs bussen ingezet worden... Hoe kan dat na alleen een aan-de-noodrem-trekken?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | HC: DM90 SPR 7916 05:13 Hgl 05:42 Nvd LM 77916 P 05:46 Nvd 06:00 Aml DM90 SPR 7909 06:02 Aml 06:30 Es MCN: DM90 SPR 7916 05:13 Hgl 05:42 Nvd DM90 LM 77916 05:46 Nvd 06:00 Aml DM90 SPR 7909 06:02 Aml 06:30 Es |
Een leegmatrit is goedkoper qua pad. Arriva doet ook zoiets op donderdagavond vanaf Roodeschool en Delfzijl en op maandagmorgen vanaf Delfzijl.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef dennistd het volgende:
Ook logica: de eerste stoptrein naar Nijverdal komt daar om 5.42u aan, vertrekt vervolgens weer leeg naar Almelo om vanaf daar de stoptrein naar Enschede te rijden. Rij dat ding dan gewoon als stoptrein vanaf Nijverdal...
[ code verwijderd ]
Die voor Mcn en HC Ut waren het eerst beschikbaar ;Pquote:Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
De diensten voor machinisten en conducteurs zijn voor de nieuwe dienstregeling beschikbaar: http://ns4ns.nl
er valt me gelijk op dat de machinisten weer het hele land doorgestuurd worden. Groninger machinisten kun je namelijk naast de verwachte trajecten ook tegenkomen op Den Haag Centraal - Dordrecht bijvoorbeeld, maar ook op de Oude Lijn (via Haarlem dus)
Die zijn natuurlijk ook al meer dan een jaar overbodig aangezien een retourtje net zo duur is als twee enkeltjes...quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef greavy het volgende:
Per 14 november 2012 worden de volgende papieren NSR treinkaartjes afgeschaft:
..
- Weekend retour vol tarief en reductie.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
O ja, ik wilde nog even een complimentje geven aan de NS voor wat ze vrijdagavond geregeld hadden!
Ik stond op Deventer, was onderweg naar Akkrum (klein kutdorpje in Friesland, waar 1x per uur de IC Zwolle-Leeuwarden stopt), maar de trein naar Zwolle was 'opgeheven'. Bleek voor Zutphen al een half uur vertraging ofzo te hebben.
Maar... ik kon een gesprek opvangen via de portofoon van perronchef over een leeg-materieel-rit richting Zwolle, die eigenlijk ook best wel passagiers mee kon nemen! En zo geschiedde: met nog geen 5 minuten vertraging komt er een (lege) trein in Deventer binnenrijden die ons keurig op tijd in Zwolle brengt zodat ik de trein naar Akkrum (5 minuten overstaptijd) zonder problemen kon halen!![]()
Zo, ook weer duidelijkjquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een leegmatrit is goedkoper qua pad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |