abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 10:20:03 #101
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_118880618
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tof joh, gefeliciteerd *O*

Ik ben de rest van de week ehm... buikloop-houdend :') :X
Heute kein Curry wurst? -O- Beterschap ;)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_118880825
Een of andere mafkees had aan de noodrem getrokken volgens m'n broer. Hij zit in die trein.
  Redactie Sport dinsdag 6 november 2012 @ 10:32:01 #103
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_118880928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:27 schreef ArnosL het volgende:
Een of andere mafkees had aan de noodrem getrokken volgens m'n broer. Hij zit in die trein.
Dan is het normaal toch een kwestie van de noodrem weer terugdraaien, een remproef en gaan met die banaan (nouja, vlaflip of Plan V dan)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_118881423
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:32 schreef dennistd het volgende:

[..]

Dan is het normaal toch een kwestie van de noodrem weer terugdraaien, een remproef en gaan met die banaan (nouja, vlaflip of Plan V dan)
Kan het nog 'problematisch' zijn als dat op de overweg gebeurt, die daardoor in storing komt, en aangezien het geen AHOB (met halve overwegbomen), maar zo-een die volledig afgesloten is?
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:10:37 #105
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_118882090
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Kan het nog 'problematisch' zijn als dat op de overweg gebeurt, die daardoor in storing komt, en aangezien het geen AHOB (met halve overwegbomen), maar zo-een die volledig afgesloten is?
Een ADOB? Wat heeft dat met die noodrem te maken?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_118882166
Gisteren eens in een v250 gezeten.

Wat een kut trein zeg, allemachtig. Het is verdomme een SLT met wc´s, maar dan slechter dan een SLT :r
pi_118882216
Ik zie ze in de randstad ergens altijd werkloos op een zijspoor staan met 3 dik.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 november 2012 @ 11:22:27 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118882403
De diensten voor machinisten en conducteurs zijn voor de nieuwe dienstregeling beschikbaar: http://ns4ns.nl

er valt me gelijk op dat de machinisten weer het hele land doorgestuurd worden. Groninger machinisten kun je namelijk naast de verwachte trajecten ook tegenkomen op Den Haag Centraal - Dordrecht bijvoorbeeld, maar ook op de Oude Lijn (via Haarlem dus)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_118882842
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Een ADOB? Wat heeft dat met die noodrem te maken?
Niks, maar het ging erom dat het zo raar is dat het zo lang duurt voordat er blijkbaar weer treinen kunnen rijden (zelfs op het andere spoor!) dat er zelfs bussen ingezet worden... Hoe kan dat na alleen een aan-de-noodrem-trekken?
  Redactie Sport dinsdag 6 november 2012 @ 11:58:57 #110
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_118883516
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
De diensten voor machinisten en conducteurs zijn voor de nieuwe dienstregeling beschikbaar: http://ns4ns.nl

er valt me gelijk op dat de machinisten weer het hele land doorgestuurd worden. Groninger machinisten kun je namelijk naast de verwachte trajecten ook tegenkomen op Den Haag Centraal - Dordrecht bijvoorbeeld, maar ook op de Oude Lijn (via Haarlem dus)
Sommige diensten ook:
1
2
3
4
5
                1 -M----- ()       04:30 11:20 06:50          ICM        IC       1714        04:45 Es      06:25 Ut    
                                                                                       *      06:25 Ut      07:13 Ut    
                                                              SLT        SPR      7421        07:13 Ut      07:51 Rhn   
                                                              SLT        SPR      7422        08:09 Rhn     08:46 Ut    
                                                              ICM        IC       1731        09:35 Ut      11:15 Es    
De IC Enschede-Utrecht rijden, daar 48 minuten niksen, dan de sprinter naar Rhenen rijden, daar weer 18 minuten wachten, terug naar Utrecht, daar nog eens 49 minuten niks doen en dan de IC terug naar Enschede rijden.. Op een dienst van 6:50 wordt er 1:55 niet gereden. Nou snap ik dat je tijd nodig hebt om een trein op te bouwen voor vertrek (laten we zeggen 5 min. per trein), dan nog heb je 1:40 over. Daar nog 45 minuten pauze af en je houdt nog steeds bijna een uur over waarvoor wel betaald moet worden maar waar je niks aan hebt. Dat moet toch een stuk efficiënter kunnen die planning...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_118883830
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef dennistd het volgende:
[..] en je houdt nog steeds bijna een uur over waarvoor wel betaald moet worden maar waar je niks aan hebt. Dat moet toch een stuk efficiënter kunnen die planning...
En dan komt iedereen weer klagen dat vertragingen doorwerken op andere treinen omdat de machinist nog niet aanwezig is :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:11:36 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118883962
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:58 schreef dennistd het volgende:
Sommige diensten ook:
Tsja, je zegt het zelf al. SOMMIGE diensten. Wat opvullertjes hou je toch, niks aan te doen. Zo te zien vindt dit drama ook maar één dag in de week plaats trouwens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118884025
Lekker toch, niks doen in de baas z'n tijd.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 12:22:30 #114
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_118884301
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Niks, maar het ging erom dat het zo raar is dat het zo lang duurt voordat er blijkbaar weer treinen kunnen rijden (zelfs op het andere spoor!) dat er zelfs bussen ingezet worden... Hoe kan dat na alleen een aan-de-noodrem-trekken?
Te hard getrokken? ;) Ik heb geen idee.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Sport dinsdag 6 november 2012 @ 12:43:42 #115
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_118884968
Ook logica: de eerste stoptrein naar Nijverdal komt daar om 5.42u aan, vertrekt vervolgens weer leeg naar Almelo om vanaf daar de stoptrein naar Enschede te rijden. Rij dat ding dan gewoon als stoptrein vanaf Nijverdal...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
HC:
DM90    SPR     7916        05:13 Hgl   05:42 Nvd    
        LM      77916   P   05:46 Nvd   06:00 Aml   
DM90    SPR     7909        06:02 Aml   06:30 Es    

MCN:
DM90    SPR     7916        05:13 Hgl   05:42 Nvd   
DM90    LM      77916       05:46 Nvd   06:00 Aml   
DM90    SPR     7909        06:02 Aml   06:30 Es    


[ Bericht 76% gewijzigd door dennistd op 06-11-2012 12:50:24 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:03:16 #116
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_118885648
Zo zitten er ook matritten Lelystad Opstel - Almere Oostvaarders in voor treinen die die doorgaan naar Utrecht. Juist nu volgend jaar de verbinding Lelystad-Utrecht trager wordt.
pi_118886464
O ja, ik wilde nog even een complimentje geven aan de NS voor wat ze vrijdagavond geregeld hadden!

Ik stond op Deventer, was onderweg naar Akkrum (klein kutdorpje in Friesland, waar 1x per uur de IC Zwolle-Leeuwarden stopt), maar de trein naar Zwolle was 'opgeheven'. Bleek voor Zutphen al een half uur vertraging ofzo te hebben.

Maar... ik kon een gesprek opvangen via de portofoon van perronchef over een leeg-materieel-rit richting Zwolle, die eigenlijk ook best wel passagiers mee kon nemen! En zo geschiedde: met nog geen 5 minuten vertraging komt er een (lege) trein in Deventer binnenrijden die ons keurig op tijd in Zwolle brengt zodat ik de trein naar Akkrum (5 minuten overstaptijd) zonder problemen kon halen! _O_ ^O^
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 november 2012 @ 13:38:00 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118886846
zeker een compliment waard. Mag ook wel eens gezegd worden :)
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 6 november 2012 @ 13:38:59 #119
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_118886872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 12:43 schreef dennistd het volgende:
Ook logica: de eerste stoptrein naar Nijverdal komt daar om 5.42u aan, vertrekt vervolgens weer leeg naar Almelo om vanaf daar de stoptrein naar Enschede te rijden. Rij dat ding dan gewoon als stoptrein vanaf Nijverdal...
[ code verwijderd ]

Een leegmatrit is goedkoper qua pad. Arriva doet ook zoiets op donderdagavond vanaf Roodeschool en Delfzijl en op maandagmorgen vanaf Delfzijl.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Redactie Sport dinsdag 6 november 2012 @ 13:54:21 #120
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_118887341
Wat ik me nu trouwens ook bedenk: vanaf april gaat die trein die om 5.42 aankomt in Nijverdal natuurlijk door naar Zwolle, en dan hoef je voor die trein vanaf Almelo alleen maar een trein leeg Hengelo-Almelo te laten rijden. Als je nu de trein wel aanbiedt vanaf Nijverdal en vanaf april niet meer dan schept dat natuurlijk ook verwarring.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:04:04 #121
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118889962
Per 14 november 2012 worden de volgende papieren NSR treinkaartjes afgeschaft:

- Ongedateerde dagretour Voltarief en Reductie.
- Ongedateerde Dagkaart hond.
- Ongedateerde Railrunner.
- Dagkaart vol tarief en reductie.
- Weekend retour vol tarief en reductie.
- Weekend Railrunner.

Bron: NSR interne OV-Chipkaart nieuwsbrief
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:04:58 #122
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118889996
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
De diensten voor machinisten en conducteurs zijn voor de nieuwe dienstregeling beschikbaar: http://ns4ns.nl

er valt me gelijk op dat de machinisten weer het hele land doorgestuurd worden. Groninger machinisten kun je namelijk naast de verwachte trajecten ook tegenkomen op Den Haag Centraal - Dordrecht bijvoorbeeld, maar ook op de Oude Lijn (via Haarlem dus)
Die voor Mcn en HC Ut waren het eerst beschikbaar ;P
Heb vandaag alle diensten ff doorgespit. Word weer moeizaam plannen als ik naar Leeuwarden wil. Natuurlijk VIRM-loos.
pi_118890265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef greavy het volgende:
Per 14 november 2012 worden de volgende papieren NSR treinkaartjes afgeschaft:
..
- Weekend retour vol tarief en reductie.
Die zijn natuurlijk ook al meer dan een jaar overbodig aangezien een retourtje net zo duur is als twee enkeltjes...
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:12:18 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_118890266
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:27 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
O ja, ik wilde nog even een complimentje geven aan de NS voor wat ze vrijdagavond geregeld hadden!

Ik stond op Deventer, was onderweg naar Akkrum (klein kutdorpje in Friesland, waar 1x per uur de IC Zwolle-Leeuwarden stopt), maar de trein naar Zwolle was 'opgeheven'. Bleek voor Zutphen al een half uur vertraging ofzo te hebben.

Maar... ik kon een gesprek opvangen via de portofoon van perronchef over een leeg-materieel-rit richting Zwolle, die eigenlijk ook best wel passagiers mee kon nemen! En zo geschiedde: met nog geen 5 minuten vertraging komt er een (lege) trein in Deventer binnenrijden die ons keurig op tijd in Zwolle brengt zodat ik de trein naar Akkrum (5 minuten overstaptijd) zonder problemen kon halen! _O_ ^O^
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2012 13:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een leegmatrit is goedkoper qua pad.
Zo, ook weer duidelijkj :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_118890300
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zo, ook weer duidelijkj :+
:D Haha :Y)
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 november 2012 @ 15:52:10 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118891926
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:04 schreef greavy het volgende:

[..]

Die voor Mcn en HC Ut waren het eerst beschikbaar ;P
Heb vandaag alle diensten ff doorgespit. Word weer moeizaam plannen als ik naar Leeuwarden wil. Natuurlijk VIRM-loos.
het ritje kan natuurlijk ook met SLT gepland worden. kan altijd geregeld worden ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 6 november 2012 @ 15:54:03 #127
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118892007
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het ritje kan natuurlijk ook met SLT gepland worden. kan altijd geregeld worden ;)
Ik zie net dat de 12500 toch diverse keren met ICM Rtd->Lw rijdt. Anders maar via Breda-Arnhem-Zwolle.
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:10:35 #128
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118892686
Er is een wonder herrezen: Volgens Railtime rijden ALLE L-treinen Antwerpen-Roosendaal weer volgens schema.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 6 november 2012 @ 16:14:29 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_118892853
en volgens de NS valt de stopper van 16.37 uur van Roosendaal naar Antwerpen uit :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:18:26 #130
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118893051
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
en volgens de NS valt de stopper van 16.37 uur van Roosendaal naar Antwerpen uit :P
Hm. Op Railtime rijdt alles normaal :')
pi_118893898
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Die zijn natuurlijk ook al meer dan een jaar overbodig aangezien een retourtje net zo duur is als twee enkeltjes...
wel makkelijk, hoef je niet 2 keer bij de automaat een enkeltje te kopen ;)
  dinsdag 6 november 2012 @ 16:54:54 #132
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_118894750
Je kan ook 1 keer bij de automaat twee enkeltjes kopen ;)

Het is natuurlij wel jammer dat het prijsvoordeel weg is maar ik vind het ergens ook wel weer handig dat ik nu niet meer altijd van te voren hoeft te bedenken of ik ook een kaartje nodig heb voor de terugweg. Ja, ik heb ook weleens meegemaakt dat ik een weekendretourtje kocht maar uiteindelijk niet met de trein terug ging.
pi_118895003
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:54 schreef ReisT het volgende:
Je kan ook 1 keer bij de automaat twee enkeltjes kopen ;)

Dat is niet voor iedereen weggelegd bij zo'n automaat ;)
Wel lang geleden trouwens dat ik bij een automaat was. Was volgens mij voor een Fyra toeslag..
pi_118896148
Nu we trouwens toch positief bezig zijn over de NS.
Voor het eerst op tijd op zowel de heen als de terugreis!
Chapeau! *O*
*plop*

ps. morgen tentamen, ga wel 2 uur eerder weg.. :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:14:39 #135
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118898030
Rens heeft zijn site weer bijgewerkt met de geplande inzet Reizigersmat. DRGL 2013: http://treinfan.waarisdetrein.nl/drgl/2013-1/mat.txt
Mat.inzet per treinnummertje.
pi_118898063
Had ze gezien, weinig opvallends en helaas geen ICRm in de 800.. (Maastricht - Alkmaar)
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:29:37 #137
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118898578
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:15 schreef b2py het volgende:
Had ze gezien, weinig opvallends en helaas geen ICRm in de 800.. (Maastricht - Alkmaar)
Wel een paar verbeteringen cq verslechteringen:
- IC 2200 Amsterdam-Dordrecht via Haarlem komt ook DDZ in.
- IC 2100 Amsterdam-Den Haag via Haarlem komt ook DDZ in
- IC 2800 Rotterdam-Utrecht in het weekend integraal met ICM, door de weeks IRM
- SPR 5500 Utrecht-Baarn met Mat'64

- SPR 5700 Utrecht-Leiden bovenlangs via Weesp-Schiphol met SLT
- SPR 4100 Rotterdam-Hoek v Holland met SGMm
- SPR 4200 Rotterdam-Maassluis met SGMm
- SPR 4400 Eindhoven-Nijmegen met Mat'64, SGMm en mDDM
- SPR 9600 (gekoppeld aan 4400) Eindhoven-Deurne ook met Mat'64, SGMm en mDDM
- SPR 5200/64000 Tilburg Universiteit-Eindhoven-Weert krijgt alleen op zaterdag een omloop SLT erbij
- SPR 6800 Maastricht Randwyck-Roermond met SGMm, 6900 Sittard-Heerlen blijft wel Mat'64
- IC 8800 Utrecht-Leiden krijgt enkel nog IRM te verduren
- Spitstreinen SPR9700 Rotterdam-Goverwelle word ook volledig SGMm

Via de Veluwe blijft er ook nog genoeg ICMm rijden tussen Rotterdam(/Den Haag)-Utrecht-Zwolle-Leeuwarden/Groningen.

Verder verandert er weinig.
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:30:06 #138
368398 Anno1982
CTRL+ATL+DEL
pi_118898598
Yes, vanaf dienstregeling 2013 zijn nagenoeg al mijn treinen VIRM! -O-

Waar blijft al het ICM eigenlijk? Voor wat ik kan zien wordt het voornamelijk misbruikt als stoptrein Zwolle - Groningen / Leeuwarden. Verder zie ik nog een treinserie 11600 en 11700, wat is dat?
pi_118898692
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Anno1982 het volgende:
Yes, vanaf dienstregeling 2013 zijn nagenoeg al mijn treinen VIRM! -O-

Waar blijft al het ICM eigenlijk? Voor wat ik kan zien wordt het voornamelijk misbruikt als stoptrein Zwolle - Groningen / Leeuwarden. Verder zie ik nog een treinserie 11600 en 11700, wat is dat?
Rotterdam - Leeuwarden bijna integral ICM
Den haag - Enschede Integraal ICM
Schiphol - Enschede integraal ICM
Den haag - Leeuwarden deels ICM
Den haag - Venlo deels ICM
Enkhuizen - Amersfoort (-Deventer) deels ICM
Zwolle - Roosendaal deels ICM
Groningen - Zwolle (stopper) integraal ICM
Amersfoort Schothorst - Schiphol/Den haag integraal ICM
Heb je grootste partij al gehad ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door b2py op 06-11-2012 18:46:36 ]
pi_118898699
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:29 schreef greavy het volgende:

[..]

Wel een paar verbeteringen cq verslechteringen:
- IC 2200 Amsterdam-Dordrecht via Haarlem komt ook DDZ in.
- IC 2100 Amsterdam-Den Haag via Haarlem komt ook DDZ in

Weekend integraal! :)
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:38:17 #141
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118898913
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef b2py het volgende:

[..]

Rotterdam - Leeuwarden integral ICM

Toch zit er ook nog IRM in.
pi_118899022
Vandaag in de bossen bij Ommen:


Nog slechts een maand zal NSR de treindienst tussen Zwolle en Emmen verzorgen, daarna neemt Arriva na het winnen van de aanbesteding Vechtdallijnen het stokje over. In de herfst van z'n leven is treinstel 949 met ruim vijf minuten vertraging uit een herfstgekleurd Ommen vertrokken als trein 3844 naar Zwolle.
pi_118899054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:38 schreef greavy het volgende:

[..]

Toch zit er ook nog IRM in.
Dat is in het weekend, ik ben uitgegaan van werkdagen ;)
  Redactie Sport dinsdag 6 november 2012 @ 18:42:17 #144
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_118899098
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef Anno1982 het volgende: Verder zie ik nog een treinserie 11600 en 11700, wat is dat?
Dat ze de treinen Amersfoort Schothorst-Den Haag/Schiphol, die in Amersfoort crossplatform aansluiten op de treinen Enschede-Den Haag/Schiphol
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:44:52 #145
368398 Anno1982
CTRL+ATL+DEL
pi_118899223
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:32 schreef b2py het volgende:

[..]

Rotterdam - Leeuwarden integral ICM
Den haag - Enschede Integraal ICM
Schiphol - Enschede integraal ICM
Den haag - Leeuwarden deels ICM
Den haag - Venlo deels ICM
Enkhuizen - Amersfoort (-Deventer) deels ICM
Zwolle - Roosendaal deels ICM
Groningen - Zwolle (stopper) integraal ICM
Heb je grootste partij al gehad ;)

Hmm, vanaf Zwolle naar Utrecht binnenkort:
516: IRM
12518: IRM
520: IRM
12522: ICM

Dat is toch wel een beetje veel IRM in de ochtend hoor...
pi_118899358
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef Anno1982 het volgende:

[..]

Hmm, vanaf Zwolle naar Utrecht binnenkort:
516: IRM
12518: IRM
520: IRM
12522: ICM

Dat is toch wel een beetje veel IRM in de ochtend hoor...
Ochtend? Hoezo? Dat zijn getallen die op mijn klok niet voorkomen :(
pi_118899375
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:44 schreef Anno1982 het volgende:

[..]

Hmm, vanaf Zwolle naar Utrecht binnenkort:
516: IRM
12518: IRM
520: IRM
12522: ICM

Dat is toch wel een beetje veel IRM in de ochtend hoor...
Ochtend he ;)
pi_118899421
Heb eens ff alle treinen van/naar Lw op een rij gezet en gesorteerd per werk- of weekenddag. Globaal komt het erop neer dat van/naar Lw op werkdagen 67% van de treinen ICM is, op weekenddagen is dit nog maar 28%.
pi_118899609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 18:29 schreef greavy het volgende:
- SPR 4400 Eindhoven-Nijmegen met Mat'64, SGMm en mDDM
Nieuwe schrootlijn? :P
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:59:23 #150
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_118899865
Kwam deze fraaie foto op Flickr tegen:

Der Mammut der Schienen
541.104, Mammut schob einem Container bei Zanigrad bergwärts.

Fotograaf: Gábor Árv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')