abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2012 @ 18:48:44 #91
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118899383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef paddy het volgende:
Mauro heeft blijkbaar een moeder die hem hier wil houden. Adoptie? Ik als moeder die mijn kind uit de ellende wil halen en koste wat het kost in een (veilig) land wil onderbrengen zou uit liefde afstand doen van mijn kind wanneer het op die manier wel zou lukken. Ik heb die vraag eerder gesteld geloof ik, maar geen antwoord op gekregen.

Hebben de pleegouders nooit adoptie overwogen? Zo nee, waarom niet?
De pleegouders wilden Mauro adopteren maar daarvoor moest zijn moeder afstand van hem doen en zij kreeg de papieren niet rond.
En zonder bureaucratie gebeurt er niks :{

http://nl.wikipedia.org/wiki/Asielzaak_Mauro_Manuel

Manuels oorspronkelijke asielaanvraag werd al in 2007 definitief afgewezen. Een adoptieprocedure werd ingezet. De moeder van Mauro zou daarvoor toestemming hebben gegeven. Afdoende gelegaliseerde formulieren konden echter niet worden overgelegd. De rechtbank kon derhalve niet onomstotelijk vaststellen dat de moeder inderdaad akkoord ging met adoptie. De adoptie werd afgewezen.
  dinsdag 6 november 2012 @ 20:40:55 #92
3542 Gia
User under construction
pi_118905274
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 16:39 schreef paddy het volgende:
Mauro heeft blijkbaar een moeder die hem hier wil houden. Adoptie? Ik als moeder die mijn kind uit de ellende wil halen en koste wat het kost in een (veilig) land wil onderbrengen zou uit liefde afstand doen van mijn kind wanneer het op die manier wel zou lukken. Ik heb die vraag eerder gesteld geloof ik, maar geen antwoord op gekregen.

Hebben de pleegouders nooit adoptie overwogen? Zo nee, waarom niet?
Jawel, 2 pogingen gewaagd ook. Op Jure.nl staan de uitspraken daarvan. Die zijn hier al eens geplaatst.
Reden waarom het niet kon is dat ze geen getekende verklaring van afstand van zijn ouders voor elkaar kregen. Er was alleen een zogenaamde telefonische toezegging van moeder, maar die is niet rechtsgeldig. En dan zijn de handen van de rechter gebonden.
pi_118908821
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 november 2012 15:57 schreef dr.dunno het volgende:
<knip>
Ik knip je bullshit maar weg zonder verder nog aandacht aan deze onzin te besteden. Je blijft mijn mening verdraaien, dus we zijn uitgepraat.
  dinsdag 6 november 2012 @ 21:37:50 #94
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_118909031
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:34 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik knip je bullshit maar weg zonder verder nog aandacht aan deze onzin te besteden. Je blijft mijn mening verdraaien, dus we zijn uitgepraat.
mening verdraaien? ik reageer er gewoon op met inhoudelijke argumenten; dat de inhoud daarvan je niet bevalt was overigens al wel 10 posts geleden duidelijk.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_118909278
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2012 21:37 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

mening verdraaien? ik reageer er gewoon op; dat de inhoud daarvan je niet bevalt was overigens al wel 10 posts geleden duidelijk.
Je reageert helemaal niet. Je knipt alles weg wat ik heb gezegd en maakt nog eens een karikatuur van mijn mening, met opmerkingen als "leed van de rest van de wereld op me nemen" en andere bullshit.

Het heeft niks meer met inhoud of een meningsverschil te maken, maar met een bizarre manier van discussiëren. Of beter gezegd: discussiemijdend gedrag. Prima, maar dan zijn we gewoon uitgeluld.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 december 2012 @ 18:19:41 #96
862 Arcee
Look closer
pi_120605772
quote:
Verblijfsvergunning Mauro in zicht

` Het kabinet heeft de criteria voor
het 'kinderpardon' bekendgemaakt.
Staatssecretaris Teeven denkt dat ook
de uitgeprocedeerde Angolees Mauro aan
de voorwaarden voldoet en dus ook een
verblijfsvergunning zal krijgen.

Teeven verwacht dat zo'n 800 kinderen
van de regeling profiteren en ook een
aantal van hun familieleden.Het gaat om
kinderen die vóór hun 18e verjaardag
ruim vijf jaar in Nederland verblijven,
zonder zicht op een vergunning.

Mensen die illegaal in Nederland zijn,
kunnen straks een boete krijgen of een
celstraf.Het helpen van een illegaal om
humanitaire redenen is niet strafbaar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:32:38 #97
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_120617247
Da's dus weer een hele woonwijk. De overheid ook altijd met zijn slappe knieën.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_120617418
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Dwersdriever het volgende:
Da's dus weer een hele woonwijk. De overheid ook altijd met zijn slappe knieën.
En wij kunnen weer met z'n allen betalen. :( :( :(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 december 2012 @ 22:36:22 #99
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_120617447
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wij kunnen weer met z'n allen betalen. :( :( :(
nouzeg, betalen voor een jongen die MBO doet :(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:16:29 #100
79262 Dwersdriever
pi_120619234
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nouzeg, betalen voor een jongen die MBO doet :(
En de andere 799 en hun familieleden. En die 800 zal wel veel te laag ingeschat zijn. Iedere asieladvocaat likt zijn lippen al af bij de gedachte aan allemaal nieuwe procedures.
We Came A Long Time Ago
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:47:33 #101
3542 Gia
User under construction
pi_120622899
Hoezo ook familieleden?
Waar staan de letters AMA voor?

Als ze familie hebben in hun thuisland, dan kan beter die ene terug naar huis, dan meerdere familieleden hierheen te halen. En geen smoesjes meer over de taal niet kennen en hier geworteld zijn. Die familieleden kennen ook de Nederlandse taal niet.
pi_120622961
Mooi voor Mauro en de rest. *G*
pi_120626899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:49 schreef De_Guidance het volgende:
Mooi voor Mauro en de rest. *G*
Schijt kabinet. Maar niks is nog zeker :W
  zaterdag 22 december 2012 @ 11:01:51 #104
79262 Dwersdriever
pi_120628317
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:47 schreef Gia het volgende:
Hoezo ook familieleden?
Waar staan de letters AMA voor?

Als ze familie hebben in hun thuisland, dan kan beter die ene terug naar huis, dan meerdere familieleden hierheen te halen. En geen smoesjes meer over de taal niet kennen en hier geworteld zijn. Die familieleden kennen ook de Nederlandse taal niet.
Uit De Volkskrant
quote:
Asielzoekende kinderen en de andere leden van hun gezin die al zeker 5 jaar in Nederland zijn, kunnen hier blijven als zij aan bepaalde voorwaarden voldoen.
We Came A Long Time Ago
  zaterdag 22 december 2012 @ 11:15:12 #105
3542 Gia
User under construction
pi_120628542
Dit topic gaat al 10 delen over de kinderen die door hun familie naar Nederland zijn gestuurd en dus niet terug kunnen omdat ze niemand meer hebben.

En dan hoor je nu ineens dat kinderen die met hun familie zijn gekomen, en uitgeprocedeerd zijn ook mogen blijven.

Wordt weer een toeloop van nieuwe gevallen. Vijf jaar procederen en je mag blijven.
  zaterdag 22 december 2012 @ 11:24:34 #106
79262 Dwersdriever
pi_120628666
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:15 schreef Gia het volgende:

En dan hoor je nu ineens dat kinderen die met hun familie zijn gekomen, en uitgeprocedeerd zijn ook mogen blijven.
NRC Handelsblad heeft meer informatie
quote:
Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) verwacht dat zo’n achthonderd kinderen in aanmerking komen voor de regeling. Het gezin waar zij deel van uitmaken mag ook blijven. Teeven stelt als voorwaarden onder meer dat de gezinsleden gedurende vijf jaar ook daadwerkelijk in Nederland verbleven en zich niet langer dan drie maanden onttrokken hebben aan het toezicht van de overheid. Vertrek naar een land buiten de Europese Unie zorgt er ook voor dat geen vergunning wordt verstrekt.

De staatssecretaris zei dat er voor gevallen die net buiten de boot vallen alsnog gekeken wordt of een oplossing mogelijk is.

“Dat moeten we echt per geval bekijken. Ik kan dan altijd nog gebruikmaken van mijn discretionaire bevoegdheid.”
Zoals gezegd, de champagneflessen kunnen open op de advocatenkantoren van de asielindustrie. Allemaal discutabele voorwaarden die bestreden kunnen worden. Het is wachten tot via de VARA een volgend kind naar voren wordt geschoven wiens vader en moeder 4 jaar in Nederland zijn. De hartverscheurende beelden van het afscheid. De petitie van klasgenoten, die zich huilend tot Hart van Nederland richten. Kamervragen van Groen Links, de PvdA-achterban die oproept tot 'menselijkheid'. De minister die onder druk de regeling aanpast. En het circus begint weer van voor af aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dwersdriever op 22-12-2012 11:30:08 ]
We Came A Long Time Ago
pi_120628754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:15 schreef Gia het volgende:
Dit topic gaat al 10 delen over de kinderen die door hun familie naar Nederland zijn gestuurd en dus niet terug kunnen omdat ze niemand meer hebben.

Wordt weer een toeloop van nieuwe gevallen. Vijf jaar procederen en je mag blijven.
Inderdaad, weer een leger kanslozen hier naar toe, goed beleid hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 16:21:08 #108
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_120635875
Wat doen we toch moeilijk zeg. Maak van de hele wereld "Nederland". Dan zijn er geen buitenlanders meer en valt iedereen onder de Nederlandse wet met recht op uitkering en alle benodigde documentjes.
We hebben toch geld zat en nu hebben enkel die lucky few dat recht terwijl die al in de voordeelpositie zaten, financieel gezien, om de reis naar hier te maken. Dat is dubbel voortrekken en een enorme douw in de gezichten van de rest van de arme sloebers in de wereld.

Diegene die daar halleluja voor roepen zijn hypocriet tot op het bot.
Daarbij, die rechtse verderfelijke kapitalisten betalen dat wel joh. Eitje. Die linkse betweters denken dat er altijd nog meer rek in zet dan de vorige keer, dus rek het dan maar helemaal uit.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_120635936
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 08:51 schreef GJonline het volgende:

[..]

Schijt kabinet. Maar niks is nog zeker :W
Mooie overwinning voor Mauro en de andere 800 gewortelden en hun gezin.

Mooi kabinet!

*G*
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 16:24:13 #110
341203 3-voud
pi_120635971
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:23 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Mooie overwinning voor Mauro en de andere 800 gewortelden en hun gezin.

Mooi kabinet!

*G*
Had je al gepost. Dubbelop.
Of vond je het vervelend dat mijn post als laatste er stond? :')
pi_120636068
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Had je al gepost. Dubbelop.
Of vond je het vervelend dat mijn post als laatste er stond? :')
Nee niet echt, maar vind dit wel bijzonder genoeg om meerdere malen bij stil te slaan. Ik kan mij de lange discussies en de verwensingen aan het adres van die kinderen hier goed herinneren.

Gelukkig is het goed voor ze afgelopen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 16:27:44 #112
341203 3-voud
pi_120636090
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee niet echt, maar vind dit wel bijzonder genoeg om meerdere malen bij stil te slaan.
Had ik je al verteld dat je zo doorzichtig bent als een goedkoop plastic boterhamzakje?
pi_120636359
Niet zo op de man zuigen aub. Ik speel op de bal en uit mijn mening wat mijn goed recht is.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 16:44:34 #114
341203 3-voud
pi_120636665
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:36 schreef De_Guidance het volgende:
Niet zo op de man zuigen aub. Ik speel op de bal en uit mijn mening wat mijn goed recht is.
Moment. Jij bent toch die de_guidance die me dagelijks in POL-SC achter mijn rug om zwart probeert te maken?
Buiten dat. Ik zeg niks vreemds. Je bent echt zo.
pi_120636806
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Moment. Jij bent toch die de_guidance die me dagelijks in POL-SC achter mijn rug om zwart probeert te maken?
Buiten dat. Ik zeg niks vreemds. Je bent echt zo.
Nooit achter je rug om maar ben wel vaak in het openbaar kritisch naar jou geweest, inderdaad.

Wat dat met dit topic te maken heeft ontgaat mij echter een beetje.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 17:11:35 #116
341203 3-voud
pi_120637514
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nooit achter je rug om maar...
:') Ik moet even hard lachen. De hypocrisie spat er vanaf.
Enfin, terug on topic maar weer. Zal even mijn post quoten daar die wel erg goed was

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:21 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen we toch moeilijk zeg. Maak van de hele wereld "Nederland". Dan zijn er geen buitenlanders meer en valt iedereen onder de Nederlandse wet met recht op uitkering en alle benodigde documentjes.
We hebben toch geld zat en nu hebben enkel die lucky few dat recht terwijl die al in de voordeelpositie zaten, financieel gezien, om de reis naar hier te maken. Dat is dubbel voortrekken en een enorme douw in de gezichten van de rest van de arme sloebers in de wereld.

Diegene die daar halleluja voor roepen zijn hypocriet tot op het bot.
Daarbij, die rechtse verderfelijke kapitalisten betalen dat wel joh. Eitje. Die linkse betweters denken dat er altijd nog meer rek in zet dan de vorige keer, dus rek het dan maar helemaal uit.
pi_120637756
Goede zaak dit. Alvast gefeliciteerd Mauro!
Allah Al Watan Al Malik
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 maart 2013 @ 11:19:31 #118
862 Arcee
Look closer
pi_124678319
quote:
Mauro heeft verblijfsvergunning

Mauro mag in Nederland blijven.Hij
heeft donderdag een verblijfsvergunning
gekregen,in het kader van het
kinderpardon.Dat bevestigt het
ministerie van Veiligheid en Justitie.

Mauro Manuel werd in 2011 nationaal
nieuws toen minister Leers besloot dat
de 18-jarige jongen terug naar Angola
moest.Hij was op zijn negende naar
Nederland gekomen en werd opgevangen
door pleegouders in het Limburgse
Oostrum.Hij was volledig ingeburgerd,
zat op school en op een voetbalclub.

Na grote media-aandacht kreeg hij als
tussenoplossing een studentenvisum.Dat
is nu een verblijfsvergunning geworden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 30 maart 2013 @ 11:33:53 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124678625
wat een gedoe is het geweest zeg, maar mooi dat het geregeld is
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_124678807
Gelukkig, toch nog wat menselijkheid.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')