Ja en nog iets vretenquote:
houdt 'ie nooit vol.quote:Op zondag 4 november 2012 20:30 schreef Pedroso het volgende:
Kan ie er niet eentje nemen voor de even dagen en een voor de oneven dagen ?
je moeder?quote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Starlie het volgende:
Joni is zo eng... Ze lijkt op de ex van mn vader...
Dacht al ben je mooi klaar meequote:
*veegt zweet van voorhoofd*quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Yoni ook niet verliefd kan worden op iemand die geen boerderij heeft
En ik zou wegrennen. Hard.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand die zichzelf al zo inplant in dat leven van iemand anders. Daar zou ik bang van worden.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Yoni hem gelijk bespringt als ze wordt gekozen door Henk.
ik moeste even nadenken wie dat ook alweer is, maar inderdaad, ik zie ook de gelijkenisquote:Op zondag 4 november 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
Ik blijf Gerard van der Velde zien als ik Yoni zie.
Op zich doen alle jonkies dat in dit programma, maar Yoni is gewoon een beetje engquote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand die zichzelf al zo inplant in dat leven van iemand anders. Daar zou ik bang van worden.
Yep.quote:Op zondag 4 november 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik ook, maar dat maakte dit topic wel leukerquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef Cee het volgende:
GEFELICITEERD, ALLEN!
(ik baal nu stiekem wel dat ik dit al 2 weken weet.Eigen schuld.)
Ik reserveer ook alvast een plek voor Jeanet, ook al heeft ze Aaaaaaaaad.quote:
Of ze gooit zich onder de treinquote:Op zondag 4 november 2012 20:34 schreef snellejelle het volgende:
Yoni gaat flippen, rellen en het stalken begint
Meteen de hooischuur in.quote:
Meer "omdat aad haar heeft."quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik reserveer ook alvast een plek voor Jeanet, ook al heeft ze Aaaaaaaaad.
quote:Op zondag 4 november 2012 20:35 schreef matthijst het volgende:
"Ik koop een tarzan en ga nog eens lekker los als ik terugdenk aan Henkie en zijn koeien"
Hoorde ik het toch goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |