veel plezierquote:Op maandag 5 november 2012 18:10 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Ja het lijkt me ook wel vet om daar te lopen. Maar ja niet echt rendabel om spul mee te nemen. Plus ik ga niet alleen dus ook niet echt gezellig.
Misschien een keer als ik al wat langer loop.
Ik ben inmiddels zo'n 10 keer aan de overkant van de plas geweest, maar nog nooit in Londenquote:
Vond het erg leuk jaquote:Op maandag 5 november 2012 18:22 schreef linebear het volgende:
Bath whoaaaBen ik ook geweest.... beter dan London
quote:Op maandag 5 november 2012 12:02 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die nog een uitdaging zoeken:
http://www.puinduinrun.nl/
Vergeet niet de filmpjes te checken in de mediagalerij
Zelf kan ik er waarschijnlijk niet bij zijn![]()
5km tijd is alleen maar een warming upquote:Op maandag 5 november 2012 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Maar wat houden jullie aan als standaard?
En daarmee bedoel ik bijvoorbeeld je 5km tijd.
De beste 5km die je ooit gelopen hebt, je gemiddelde 5km tijd of je 5km op een slechte/matige dag?
Er zit bij mij een verschil van een % of 33 tussen slechte dag en beste tijd.
Oke. Ja ik twijfel dus omdat het best duur is en het eigenlijk nét niet helemaal doet wat ik wil. Ik wilde eerst een Jawbone UP omdat die ook je slaap trackt, maar die dingen schenen ruk te zijn.quote:Op maandag 5 november 2012 17:34 schreef linebear het volgende:
[..]
Ik heb er een... het is absoluut een extra motivatie om elke dag je goal te halen.
Het is gewoon een grappige gadget. Motiveren doet ie zeker
wat moet ie doen dan?quote:Op maandag 5 november 2012 18:36 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Oke. Ja ik twijfel dus omdat het best duur is en het eigenlijk nét niet helemaal doet wat ik wil. Ik wilde eerst een Jawbone UP omdat die ook je slaap trackt, maar die dingen schenen ruk te zijn.
Ook hier eigenlijk wel mee eens. Enige is dat sommige loopgroepen een 10km tijd 'eisen' om je goed te kunnen indelen+zodat je wel met de afstanden mee kan komen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
5km tijd is alleen maar een warming up
maar NIMBY, ik zou als ik jou was een loopgroep kiezen.
Je hebt zo te lezen veel plezier in het hardlopen maar nu gaat de winter komen, en ondanks je nieuwe broek, gaan er dagen komen dat het weer slecht is en je denkt "morgen maar"
Een loopgroep houdt je gemotiveerd! ik zeg: doen!
ik ookquote:Op maandag 5 november 2012 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Althans, ik denk dat dat de site is die iedereen gebruiktik gebruik zelf 'n andere, maar daar heb jij niet zoveel aan
Renate 5-10km is inderdaad ook een optie (is dat ook een maand of 4?)quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook hier eigenlijk wel mee eens. Enige is dat sommige loopgroepen een 10km tijd 'eisen' om je goed te kunnen indelen+zodat je wel met de afstanden mee kan komen.
Had voordat ik bij de loopgroep ging Renate 5-10km afgerond en ik mocht met Gods gratie meedoen ondanks dat ik alleen 5km wedstrijdervaring had (tegen die tijd had ik zo'n 10 5km wedstrijden gedaan). Volgens Yur had ik het zonder die lessen van Renate niet gered
Nou vind het jammer dat hij puur trackt op basis van beweging van je arm (fietsen oid werkt dus niet echt) en het dus eigenlijk een soort geavanceerde stappenteller is met caloriefunctie zeg maar.quote:
Neuh, week of 6 tot 8quote:Op maandag 5 november 2012 18:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Renate 5-10km is inderdaad ook een optie (is dat ook een maand of 4?)
Daarna de lente in bij een lopgroep.
doet ie wel hoor... als je fietst werkt ie ookquote:Op maandag 5 november 2012 18:45 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Nou vind het jammer dat hij puur trackt op basis van beweging van je arm (fietsen oid werkt dus niet echt) en het dus eigenlijk een soort geavanceerde stappenteller is met caloriefunctie zeg maar.
En wat ik zei, had het interessant gevonden als hij je slaappatroon bijhield zoals de UP doet.
Niet echt een must, maar kleine dingen die het net iets interessanter zouden maken.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, week of 6 tot 8. Dus het nieuwe jaar goed beginnen met starten bij een loopgroep
Ik blijf bij m'n 1e standpunt: Lekker comfortabel 5km lopen (dus niet veel meer dan dat in training!), wat 5km wedstrijdjes lopen, snelheid verhogen. Daarna afstand uitbreiden van 5 naar 10km. En dan..dan! Loopgroepquote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ja, NIMBY luistert moeilijk naar goed adviesdus ik vraag me af of hij dit gaat doen......
Ja? Omdat ik op internet lees dat het dan minimaal werkt omdat je je armen stilhoud en hij dus niet echt beweging opmerkt.quote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef linebear het volgende:
[..]
doet ie wel hoor... als je fietst werkt ie ook
je krijgt absoluut nike fuel (die punten) voor bijv. fietsen.quote:Op maandag 5 november 2012 18:50 schreef Jort227 het volgende:
[..]
Ja? Omdat ik op internet lees dat het dan minimaal werkt omdat je je armen stilhoud en hij dus niet echt beweging opmerkt.
Ik luister wel maar of ik het ook opvolg dat is maar de vraagquote:Op maandag 5 november 2012 18:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ja, NIMBY luistert moeilijk naar goed adviesdus ik vraag me af of hij dit gaat doen......
Oke. Thanks, ga ik nog eens kijken of ik hem ga kopenquote:Op maandag 5 november 2012 18:56 schreef linebear het volgende:
[..]
je krijgt absoluut nike fuel (die punten) voor bijv. fietsen.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik luister wel maar of ik het ook opvolg dat is maar de vraag
Regenquote:Op maandag 5 november 2012 19:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mwa, laten we het er maar op houden dat het lekkere aan het loopje van zojuist de regen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |