Ik hou mijn gevoel aan als standaard. Focus me zelden op tijdquote:Op maandag 5 november 2012 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Maar wat houden jullie aan als standaard?
En daarmee bedoel ik bijvoorbeeld je 5km tijd.
De beste 5km die je ooit gelopen hebt, je gemiddelde 5km tijd of je 5km op een slechte/matige dag?
Er zit bij mij een verschil van een % of 33 tussen slechte dag en beste tijd.
Ben je stiekem Keniaanquote:Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hou mijn gevoel aan als standaard. Focus me zelden op tijd
Ik voel me iedere keer alsof ik een wereldrecord heb gelopen. Maar dan kijk ik naar mijn tijd, en dan ben ik op 10km slechts 20 minuten te langzaam.quote:Op maandag 5 november 2012 14:43 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ja gevoel is belangrijk maar wat als je voelt alsof je het goed doet maar de cijfers laten een iets minder florissant beeld zien?
Op de site van McMillan Running staat een goede calculator, die aangeeft wat de juiste snelheden zijn voor de verschillende soorten van training. Daarnaast staat er daar ook een goed artikel over het vinden van de juiste balans in de verschillende soorten training en als je daarbij de regel van 10% afstand/tijd groei per week handhaaft, dan moet het goedkomen. De site is alleen wel in het engels...quote:Op maandag 5 november 2012 14:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Maar wat houden jullie aan als standaard?
En daarmee bedoel ik bijvoorbeeld je 5km tijd.
De beste 5km die je ooit gelopen hebt, je gemiddelde 5km tijd of je 5km op een slechte/matige dag?
Er zit bij mij een verschil van een % of 33 tussen slechte dag en beste tijd.
quote:Op maandag 5 november 2012 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
nou, de hele dag al uit aan het stellen, maar trek nu toch maar even de stoute hardloopschoenen aan. Bovendien is het droog nu.
Dat klopt helemaal!quote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef Arquero het volgende:
Het gaat mij ook niet zozeer om de tijd, maar meer dat er progressie in zit.
Dat is toch de beloning van alle inspanningen vind ik zelf.
Wel een informatieve site ik heb 7 jaar voor de limies gewerkt dus de taal is geen issuequote:
Om 17 uur is het hier ook donker hoor. En om 5 uur ook. De zonsopgang is mooiquote:Op maandag 5 november 2012 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
Veel plezier. Al loop ik liever om 5 uur in het donker met temperturen rond het vriespunt dan dat!
http://www.hardloopkalender.nl/loopagenda/alle-afstandenquote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef Remzz het volgende:
Ik hoor hier iedereen die aan 'wedstrijdjes' meedoet, is daar een makkelijke kalender van? En kun je je daar gewoon voor inschrijven?
Te vetquote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Jullie krijgen de groeten van zonne(wijzer)eiland. Hardlopen om 9 uur in de ochtend met 30 graden(?!), het zou verboden moeten worden. Hehehe. Awesome!
quote:
Prachtig! Geniet ervan!quote:Op maandag 5 november 2012 16:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]6 uur in de ochtend wordt je wakker met dit uitzicht. Hoe slecht kan je het hebben als mens?)
Nice!quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef slacker_nl het volgende:
Jullie krijgen de groeten van zonne(wijzer)eiland. Hardlopen om 9 uur in de ochtend met 30 graden(?!), het zou verboden moeten worden. Hehehe. Awesome!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |