Eerst Fins, dan Engels ja.quote:
Ik dacht dat dat een Frans team was..quote:
Jup, Lotus heeft een Britse licentiequote:
Dat was dus vroeger met Renaultquote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een Frans team was..
Vrouwenhandelquote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vrouwelijke minister van Handel? Wow.
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jup, Lotus heeft een Britse licentie
Hamilton lag helemaal vooraan dus dat maakt niet uit, Webber en dat zooitje was hij al voorbij en als zijn vleugel heel was gebleven dan zat hij voor Alonso. SC's horen er gewoon van tijd tot tijd bij, het gaat erom wat je ermee doet. Als je 40 ronden achter een Petrov blijft vastzitten dan helpen die ook niet veel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hou toch op over die vleugel. Hij heeft daarna vette mazzel gehad, Maldonado - Webber, Webber - Massa. Webber, Di Resta, Grosjean en Perez..... Uitvallen van Hamilton.
Lotus stamt volgens mij nog af van het benneton-team.quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een Frans team was..
10 minder dan Vettelquote:
Ja maar die reden de latere jaren onder een Italiaanse licentie he.quote:Op zondag 4 november 2012 16:01 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Lotus stamt volgens mij nog af van het benneton-team.
245quote:
Beter gezegd: zonder de scquote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vraag me af welke plek Vettel had gehad zonder DRS.
Preciesquote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef Thas het volgende:
Ze willen de arabieren en beetje irriteren met "shit" en "fuck"?
Enige die beetje zuur was op t podium : Alonso.quote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha, wat een grappenmaker is het ook.
Precies. En dat maakt zo'n karakter juist gaaf ipv die PR-robotsquote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Libris het volgende:
Eigenlijk is Kimi maar een droge droplul..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |