Eerst Fins, dan Engels ja.quote:
Ik dacht dat dat een Frans team was..quote:
Jup, Lotus heeft een Britse licentiequote:
Dat was dus vroeger met Renaultquote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een Frans team was..
Vrouwenhandelquote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vrouwelijke minister van Handel? Wow.
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jup, Lotus heeft een Britse licentie
Hamilton lag helemaal vooraan dus dat maakt niet uit, Webber en dat zooitje was hij al voorbij en als zijn vleugel heel was gebleven dan zat hij voor Alonso. SC's horen er gewoon van tijd tot tijd bij, het gaat erom wat je ermee doet. Als je 40 ronden achter een Petrov blijft vastzitten dan helpen die ook niet veel.quote:Op zondag 4 november 2012 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hou toch op over die vleugel. Hij heeft daarna vette mazzel gehad, Maldonado - Webber, Webber - Massa. Webber, Di Resta, Grosjean en Perez..... Uitvallen van Hamilton.
Lotus stamt volgens mij nog af van het benneton-team.quote:Op zondag 4 november 2012 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een Frans team was..
10 minder dan Vettelquote:
Ja maar die reden de latere jaren onder een Italiaanse licentie he.quote:Op zondag 4 november 2012 16:01 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Lotus stamt volgens mij nog af van het benneton-team.
245quote:
Beter gezegd: zonder de scquote:Op zondag 4 november 2012 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vraag me af welke plek Vettel had gehad zonder DRS.
Preciesquote:Op zondag 4 november 2012 16:05 schreef Thas het volgende:
Ze willen de arabieren en beetje irriteren met "shit" en "fuck"?
Enige die beetje zuur was op t podium : Alonso.quote:Op zondag 4 november 2012 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
Hahahahahahahahahahahaha, wat een grappenmaker is het ook.
Precies. En dat maakt zo'n karakter juist gaaf ipv die PR-robotsquote:Op zondag 4 november 2012 16:07 schreef Libris het volgende:
Eigenlijk is Kimi maar een droge droplul..
Dat is helemaal waar, maar beetje flauw is het wel.quote:Op zondag 4 november 2012 16:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Enige die beetje zuur was op t podium : Alonso.
quote:Op zondag 4 november 2012 16:11 schreef JohnB52 het volgende:
Bouillier heeft de kleur van zijn tanden ook aangepast aan zn kleding
Met het bord op de schoot en een pint erbijquote:
Nooit geweest. En dat zal dit jaar niet anders zijnquote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Is die Young Driver Test ook nog ergens te zien?
Zeker. Kimi doet en zegt gewoon waar hij op dat moment zin in heeftquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Precies. En dat maakt zo'n karakter juist gaaf ipv die PR-robots
slechts de tijden zijn te volgen en de foto's volgen dan in de loop van de dag.quote:Op zondag 4 november 2012 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Is die Young Driver Test ook nog ergens te zien?
Dat vind ik ook altijd van de FP's gedurende een weekend, en toch kijk ik ze als ik de kans hebquote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een test volgen is dan ook niet zo spannend
Net opgezocht:quote:Op zondag 4 november 2012 16:16 schreef Thas het volgende:
"We never saw these problems in the past"
Eddie heeft Kimi bij Mclaren niet gezien? Die auto ging nog 2x zo vaak stuk
Was volgens mij ook de enige nog dit jaar de 100% van de rondes gereden heeftquote:Op zondag 4 november 2012 16:20 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Net opgezocht:
Kimi dit jaar alle races gefinisht. 1x niet in de punten:
Webber?quote:Op zondag 4 november 2012 16:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was volgens mij ook de enige nog dit jaar de 100% van de rondes gereden heeft
verdiend!quote:Op zondag 4 november 2012 16:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Kimi gaat dronken van de jacht van Sheikh Mohammed vallen
die rus heeft er 1 met een heli platformquote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is een van de grootste jachten ter wereld, dus wordt een grote val als hij daar vanaf valt
[ afbeelding ]
Geld enzo ik snap het ergens wel maar aan de andere kant, de fuck moet je met zo'n groot jacht.....quote:Op zondag 4 november 2012 16:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Is een van de grootste jachten ter wereld, dus wordt een grote val als hij daar vanaf valt
[ afbeelding ]
Het voordeel van zo'n jacht is juist dat het heel erg duur is, maar je toch niet zover hoeft te lopen als bij een huis van dezelfde prijs.quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geld enzo ik snap het ergens wel maar aan de andere kant, de fuck moet je met zo'n groot jacht.....
Cruisen op de Perzische Golf jeweettochquote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geld enzo ik snap het ergens wel maar aan de andere kant, de fuck moet je met zo'n groot jacht.....
quote:Op zondag 4 november 2012 16:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En even later werd webber alsnog geraakt...:')quote:Op zondag 4 november 2012 17:02 schreef kepler het volgende:
Nou nou, de actie van Perez was niet heel handig, maar zeker geen zwarte vlag. Ik vond het vooral vreemd dat Webber geen straf kreeg voor hoe hij terug kwam op de baan, want als Massa niet was gespind was hij volgens mij vol in Webber gereden
Ja, Karma is a bitchquote:Op zondag 4 november 2012 17:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En even later werd webber alsnog geraakt...:')
Zwarte vlag is natuurlijk overdreven, maar de straf is wel verdiend.quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Deze race verdient een 10!
Wel sneu voor Lewis, ik ben geen fan van hem maar dit gun je niemand die aan de leiding is.
De straf van Perez had zwaarder gemoeten, een zwarte vlag!!
Vettel heeft toch laten zien dat hij van de laatste plek ook nog iets moois kan laten zien, de held van de dag!
Maar dik verdient, Kimi als eerste over de streep
wimminz......quote:Op zondag 4 november 2012 16:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Deze race verdient een 10!
Wel sneu voor Lewis, ik ben geen fan van hem maar dit gun je niemand die aan de leiding is.
De straf van Perez had zwaarder gemoeten, een zwarte vlag!!
Vettel heeft toch laten zien dat hij van de laatste plek ook nog iets moois kan laten zien, de held van de dag!
Maar dik verdient, Kimi als eerste over de streep
Heeft ook wel behoorlijk mazzel gehad met voorliggers die elkaar eraf torpedeerden, en als ze niet voor hem lagen dan had ie wel mazzel met SC's die het veld korter bij elkaar bracht en hij niet meer moeite moest doen om tot z'n voorganger te komen. Niet dat ie niet goed gereden heeft, maar het geluk lag ook wel aan zijn zijde deze race.quote:Op zondag 4 november 2012 19:00 schreef zoem het volgende:
Net de herhaling gekeken, wat een epische race![]()
Kimi eerste![]()
Knap van Vettel dat hij van uit de pits naar P3 heeft kunnen rijden. Hij heeft laten zien dat hij echt wel kan inhalen, soms net iets te enthousiast buiten de lijntjes.
Uiteraard. Maar er werd voorheen wel eens beweerd dat hij niet kan inhalen. Ik denk dat het met deze race redelijk is rechtgezet. Het was in ieder geval leuk om te zien dat hij moeite moest doen.quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heeft ook wel behoorlijk mazzel gehad met voorliggers die elkaar eraf torpedeerden, en als ze niet voor hem lagen dan had ie wel mazzel met SC's die het veld korter bij elkaar bracht en hij niet meer moeite moest doen om tot z'n voorganger te komen. Niet dat ie niet goed gereden heeft, maar het geluk lag ook wel aan zijn zijde deze race.
Heeft hij niet alleen Massa/Webber ingehaald door hun fout? Grosjean/Perez/etc was hij toch al voorbij toen ze elkaar eraf reden??quote:Op zondag 4 november 2012 19:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heeft ook wel behoorlijk mazzel gehad met voorliggers die elkaar eraf torpedeerden, en als ze niet voor hem lagen dan had ie wel mazzel met SC's die het veld korter bij elkaar bracht en hij niet meer moeite moest doen om tot z'n voorganger te komen. Niet dat ie niet goed gereden heeft, maar het geluk lag ook wel aan zijn zijde deze race.
Nico en Narain in het begin hebben hem ook geholpenquote:Op zondag 4 november 2012 19:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Heeft hij niet alleen Massa/Webber ingehaald door hun fout? Grosjean/Perez/etc was hij toch al voorbij toen ze elkaar eraf reden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |