SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja.quote:Op zondag 4 november 2012 14:31 schreef Charcot het volgende:
[..]
Hoeft geen probleem te zijn. Dan sterf je gelukkig
Hahaha dat hoofd.quote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
jammer van die scherpe nageltjes
ik moet ook nog super veel doen, maar einde van de dag eindigt en heb steeds minder zin er in zo.. zoals altijd.quote:Op zondag 4 november 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou dat ik een koala was.Dan hoefde ik nu niet het leren te ontwijken door koala plaatjes op te zoeken en te posten enzo.
Waar een wil is, is een wegquote:Op zondag 4 november 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou dat ik een koala was.Dan hoefde ik nu niet het leren te ontwijken door koala plaatjes op te zoeken en te posten enzo.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha dat hoofd.![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik vind ze wel cute maar bij koala's mis ik wel beetje de ultieme onschuldige kwetsbare look, denk dat die best kunnen uithalen en gemeen zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
pffff hoe kan zoiets:
[ afbeelding ]
vals zijn?????
quote:
bronquote:In May 2005 Tommy Stephenson was attacked by a koala in Melbourne. This was a highly unusual occurence as koalas are normally peaceful vegetarian animals. The koala had descended from its tree and badly scratched Tommy's leg, who received some bandages and a tetanus shot but was otherwise OK.
Perfect toch.quote:Op zondag 4 november 2012 14:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind ze wel cute maar bij koala's mis ik wel beetje de ultieme onschuldige kwetsbare look, denk dat die best kunnen uithalen en gemeen zijn.
Dont likequote:Op zondag 4 november 2012 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Perfect toch.![]()
Zie die blik van wijsheid, en een beetje ondeugendheid:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dont likegeef mij maar de onschuldige domme oelewapper look.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
pffff hoe kan zoiets:
[ afbeelding ]
vals zijn?????
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen van die boze koala.
[ afbeelding ]
Gewoon een natte koala.quote:Op zondag 4 november 2012 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Dit is of: photoshop of komt uit een film.OF iemand heeft hem in het water gegooid en daarna uitgelachen, dus terechte blik dan.
Wie heeft die pug op zn gezicht geslagen? Alles zit naar binnen toe..quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier een look om je nachtmerries te vergeten
Brilbeer.quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een natte koala.
Zelfde als de brilbeer:
[ afbeelding ]
Geschoren:
[ afbeelding ]
ultieme zeehonden/beertjes lookquote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie heeft die pug op zn gezicht geslagen? Alles zit naar binnen toe..
[..]
Brilbeer.Waarom zou je zoiets scheren zeg.
![]()
Mensenmensen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mensenmensen.
Wat een duivels wezen is dat zegquote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een natte koala.
Zelfde als de brilbeer:
[ afbeelding ]
Geschoren:
[ afbeelding ]
Heeft ie niet gewoon een huidziekte oid?quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mensenmensen.
Vind hem wel bij jouw persoonlijkheid passen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef Charcot het volgende:
[..]
Wat een duivels wezen is dat zegnet een demon
Hard, ditquote:Op zondag 4 november 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen van die boze koala.
[ afbeelding ]
Geen idee, dat weet ik niet.quote:Op zondag 4 november 2012 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heeft ie niet gewoon een huidziekte oid?
Oh de confrontatiequote:Op zondag 4 november 2012 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind hem wel bij jouw persoonlijkheid passen.
Hehe ja, net zo'n standbeeld bij de poort van een landhuis of zo.quote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef Charcot het volgende:
[..]
Wat een duivels wezen is dat zegnet een demon
quote:Op zondag 4 november 2012 14:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe ja, net zo'n standbeeld bij de poort van een landhuis of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd. Zo schattig.quote:
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op zondag 4 november 2012 14:57 schreef Charcot het volgende:
[..]
dit topic is bedoeld voor schattigheid waarom doe je dit![]()
![]()
okquote:Op zondag 4 november 2012 14:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]DERAKKEKEEEEEEEEEEEEEEER IN SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
[..]
Gvd. Zo schattig.Dat beestje aawwww.
nee helemaal nietquote:Op zondag 4 november 2012 14:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Veel..quote:Op zondag 4 november 2012 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies.
Maar.. wat zegt dit over ons?
Lets start a luvtrain bebequote:Op zondag 4 november 2012 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schattige koala,
Die kleinequote:Op zondag 4 november 2012 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
KIJKKKKKKKKKKKKk nou hoe lievvvvvvvvv.
Lievvv toch. Je bent gewoon jaloers.quote:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 november 2012 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lievvv toch. Je bent gewoon jaloers.En hoeSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhh wat ik allemaal wel niet over zou hebben voor een knuffel van zo'n koalabeertje![]()
![]()
Doe alsof je terminaal bent en geef je wens op bij stichting zonnebloem of doe een wens ofzoquote:Op zondag 4 november 2012 18:11 schreef Charcot het volgende:
[..]
En hoe![]()
Ohhh wat ik allemaal wel niet over zou hebben voor een knuffel van zo'n koalabeertje![]()
hou ik je aan.quote:Op zondag 4 november 2012 18:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe alsof je terminaal bent en geef je wens op bij stichting zonnebloem of doe een wens ofzo![]()
![]()
Ik ga sponsors zoeken enzo voor je.
[ afbeelding ]Wat een baasje.
[ afbeelding ]
Geen eucalyptusblaadje werd gegeven.
Meer.. Meer!quote:Op zondag 4 november 2012 19:07 schreef Woestijnvos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieve beren.
Sex met dieren is verboden hoorquote:Op zondag 4 november 2012 19:11 schreef Charcot het volgende:
[..]
Meer.. Meer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil een koalabeertje injecteren
Ik wil het injecteren in een ader zodat het deel van mij wordt. De schattigheid in mij zit.quote:Op zondag 4 november 2012 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sex met dieren is verboden hoor
Ik wil het eerst door mijn ader zien stromenquote:Op zondag 4 november 2012 23:54 schreef Trashcanman het volgende:
Waarom nou weer injecteren?Snuif ze gewoon op zoal elk weldenken mens dat zou doen...
Zien?? Je hebt geen vel en transparante vaten?quote:Op zondag 4 november 2012 23:58 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik wil het eerst door mijn ader zien stromen
Jwzquote:Op maandag 5 november 2012 00:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zien?? Je hebt geen vel en transparante vaten?
Big pimpin' , dat wel
Bastaard!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:14 schreef Peunage het volgende:
Over waar je ze kan kopen. In China. Daar schijnen ze een delicatesse te zijn.
Wat moet ik ermee?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is goedkoop vlees! Al voor minder dan 20 euro heb je een hele koala.
Nee, Halal geslacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat moet ik ermee?HARAM.
Honger gaat niet weg na het knuffelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan nog men, waarom zou je zo'n beest vermoorden als je het ook kan knuffelen.
Prachtig toch? Daarom hou ik van die beesten.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
Lief en leuk wanneer je in de buurt bent maar zijn volgens mij van die nare wezens die 's nachts in het melkkarton pissen en op je tandenborstel spugen (of erger.. als de eucalyptus al goed verteerd is).
Gewoon omdat ze het leuk vinden.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
Lief en leuk wanneer je in de buurt bent maar zijn volgens mij van die nare wezens die 's nachts in het melkkarton pissen en op je tandenborstel spugen (of erger.. als de eucalyptus al goed verteerd is).
Die tong.quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie ze er wel voor aan ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef Trashcanman het volgende:
Mensen, post ook eens wat meer van die krengen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die denken dat een Koala cute is kennen de Quokka nog niet. Trouwens ook uit Australië, er is toch iets met dat land hoor, dat al die lieve beestjes daar vandaan komen.
[ afbeelding ]
Ja, da' s ook wel weer zo ja, vooral die kutspinnen daarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met echte passie.quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef Red_85 het volgende:
Net vrouwen. Zien er schattig uit, maar wacht maar tot ze die nagels in je rug zetten.
Omg, wat een poepieeee. Ik wil er een!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die denken dat een Koala cute is kennen de Quokka nog niet. Trouwens ook uit Australië, er is toch iets met dat land hoor, dat al die lieve beestjes daar vandaan komen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met echte passie.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |