Prachtig toch? Daarom hou ik van die beesten.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
Lief en leuk wanneer je in de buurt bent maar zijn volgens mij van die nare wezens die 's nachts in het melkkarton pissen en op je tandenborstel spugen (of erger.. als de eucalyptus al goed verteerd is).
Gewoon omdat ze het leuk vinden.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
Lief en leuk wanneer je in de buurt bent maar zijn volgens mij van die nare wezens die 's nachts in het melkkarton pissen en op je tandenborstel spugen (of erger.. als de eucalyptus al goed verteerd is).
Die tong.quote:Op zondag 1 september 2013 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie ze er wel voor aan ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:54 schreef Trashcanman het volgende:
Mensen, post ook eens wat meer van die krengen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die denken dat een Koala cute is kennen de Quokka nog niet. Trouwens ook uit Australië, er is toch iets met dat land hoor, dat al die lieve beestjes daar vandaan komen.
[ afbeelding ]
Ja, da' s ook wel weer zo ja, vooral die kutspinnen daarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks mis met echte passie.quote:Op maandag 2 september 2013 20:37 schreef Red_85 het volgende:
Net vrouwen. Zien er schattig uit, maar wacht maar tot ze die nagels in je rug zetten.
Omg, wat een poepieeee. Ik wil er een!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Mensen die denken dat een Koala cute is kennen de Quokka nog niet. Trouwens ook uit Australië, er is toch iets met dat land hoor, dat al die lieve beestjes daar vandaan komen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niks mis met echte passie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook.quote:Op zondag 1 september 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |