quote:
bronquote:In May 2005 Tommy Stephenson was attacked by a koala in Melbourne. This was a highly unusual occurence as koalas are normally peaceful vegetarian animals. The koala had descended from its tree and badly scratched Tommy's leg, who received some bandages and a tetanus shot but was otherwise OK.
Perfect toch.quote:Op zondag 4 november 2012 14:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik vind ze wel cute maar bij koala's mis ik wel beetje de ultieme onschuldige kwetsbare look, denk dat die best kunnen uithalen en gemeen zijn.
Dont likequote:Op zondag 4 november 2012 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Perfect toch.![]()
Zie die blik van wijsheid, en een beetje ondeugendheid:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2012 14:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dont likegeef mij maar de onschuldige domme oelewapper look.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
pffff hoe kan zoiets:
[ afbeelding ]
vals zijn?????
quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen van die boze koala.
[ afbeelding ]
Gewoon een natte koala.quote:Op zondag 4 november 2012 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Dit is of: photoshop of komt uit een film.OF iemand heeft hem in het water gegooid en daarna uitgelachen, dus terechte blik dan.
Wie heeft die pug op zn gezicht geslagen? Alles zit naar binnen toe..quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier een look om je nachtmerries te vergeten
Brilbeer.quote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een natte koala.
Zelfde als de brilbeer:
[ afbeelding ]
Geschoren:
[ afbeelding ]
ultieme zeehonden/beertjes lookquote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie heeft die pug op zn gezicht geslagen? Alles zit naar binnen toe..
[..]
Brilbeer.Waarom zou je zoiets scheren zeg.
![]()
Mensenmensen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mensenmensen.
Wat een duivels wezen is dat zegquote:Op zondag 4 november 2012 14:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon een natte koala.
Zelfde als de brilbeer:
[ afbeelding ]
Geschoren:
[ afbeelding ]
Heeft ie niet gewoon een huidziekte oid?quote:Op zondag 4 november 2012 14:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
![]()
Mensenmensen.
Vind hem wel bij jouw persoonlijkheid passen.quote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef Charcot het volgende:
[..]
Wat een duivels wezen is dat zegnet een demon
Hard, ditquote:Op zondag 4 november 2012 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk dat ik nachtmerries ga krijgen van die boze koala.
[ afbeelding ]
Geen idee, dat weet ik niet.quote:Op zondag 4 november 2012 14:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Heeft ie niet gewoon een huidziekte oid?
Oh de confrontatiequote:Op zondag 4 november 2012 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind hem wel bij jouw persoonlijkheid passen.
Hehe ja, net zo'n standbeeld bij de poort van een landhuis of zo.quote:Op zondag 4 november 2012 14:52 schreef Charcot het volgende:
[..]
Wat een duivels wezen is dat zegnet een demon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |