En dan vragen ze zich af waarom mensen downloaden.quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ja die hadden me al eerder een mail gestuurd. Ik mag blijkbaar niet bij de Britse Amazon kopen, iets met internationale rechten ofzo. Om te bewijzen dat ik in Engeland woonde, moest ik een kopie van m'n paspoort sturen, en anders moest ik maar bij de Amerikaanse kopen.
Reasons not to buy from Amazon: http://www.stallman.org/amazon.htmlquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dan vragen ze zich af waarom mensen downloaden.
WHSmithquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:10 schreef µ het volgende:
[..]
Reasons not to buy from Amazon: http://www.stallman.org/amazon.html
Ja de T2 is voornamelijk een nieuw hoesje om een T1..quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft iemand de Kobo Glo al in huis gehaald? Die readers met back/frontlight zijn echt een mooie stap in de goede richting.
Sony heeft met de T2 de boot wel mooi gemist zeg...
Mijn voorkeur ging ook uit naar de paperwhite in eerste instantie.. Maar een Kindle leest geen ePub bestanden, die moet je eerst omzetten naar MOBI bestanden en dat vond ik te omslachtig. Plus hij is idd in NL nog niet leverbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:28 schreef Aventura het volgende:
Ik wil de Kindle paperwhite maar die is nog niet leverbaar in nl. De kobo glo heb ik slechte verhalen over gehoord. Onstabiel, gegevens die opeens verdwijnen...daar heb ik geen zin in.
Top! Wat kun je vertellen over de laagste stand van de backlight op de Glo? Reviews zeggen dat dit nog best fel is - in vergelijking met de Kindle Paperwhite die bijna traploos tot 0 kan. Is de laagste stand op de Glo nog te fel om in het donker in bed te lezen?quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:34 schreef witbloemetje het volgende:
Ja! Ik heb de Kobo Glo sinds kerst!
Hiervoor had ik een Sony prs600 reader, wat een vooruitgang!
Ik vind de laagste stand helemaal niet te fel! Ik lees vaak 's avonds in bed en ik heb hem iets onder het het gemiddelde staan. Je zou hem ook niet lager de dan laagste stand moeten willen zetten, anders kan je denk ik niets meer lezen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Top! Wat kun je vertellen over de laagste stand van de backlight op de Glo? Reviews zeggen dat dit nog best fel is - in vergelijking met de Kindle Paperwhite die bijna traploos tot 0 kan. Is de laagste stand op de Glo nog te fel om in het donker in bed te lezen?
Ik wilde het uitproberen in de lokale Mediamarkt, maar om nou met een 'Leave Britney alone' laken naar binnen te stappen om wat licht buiten te houden...
Notitieprogramma waarbij de notities gesynchroniseerd worden met alles apparaten waar je dat programma op hebt staan. Nou ja, ik heb het op mijn pc, laptop, telefoon en nu ook op de reader. Wel handig.quote:
Ik heb ook evernote op al mijn apparaten, behalve dus mijn e-reader. Maar echt een handig programma is dat!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Notitieprogramma waarbij de notities gesynchroniseerd worden met alles apparaten waar je dat programma op hebt staan. Nou ja, ik heb het op mijn pc, laptop, telefoon en nu ook op de reader. Wel handig.
Ik kan in de reader lappen tekst selecteren en naar evernote versturen, maar ik kan hem ook als evernote reader gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Stereotomy het volgende:
wist niet dat Evernote ook op de Sony Reader werkteOmdat standaard Android, of heeft Evernote een Reader-versie voor Sony?
Is het wel een pdf document? Het kan zomaar zijn dat de bladzijdes zijn ingescand en niet via OCR is ingescand of iets dergelijks. Dan zijn het gewoon plaatjes en daar kan je verder niets mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef Pagan het volgende:
Vraagje: Van een ebook kan ik de lettergrootte niet aanpassen. Alleen het font van de titel van de hoofdstukken wordt dan groter of kleiner, de tekst verandert niet mee.
Met andere boeken heb ik dit probleem niet. Het boek is niet beveiligd met DRM en er zit voor zover ik kan zien onder 'eigenschappen' ook geen leesbeveiliging of dat soort zaken op.
Zie ik iets over het hoofd of kan ik er met Calibre wat aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |