ze hebben zelfs trabant-safari's ! die gaan we volgende keer doen als we in Berlijn zijn!quote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef automatic_ het volgende:
Trabi World... Is dat met die trabantjes etc? Waar er ook eentje staat waar je in kan?
lowlands! dat sowiesoquote:Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Ooo grappig! Ik weet niet waar ik geweest ben in 2006.
Ik welquote:Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef automatic_ het volgende:
Ooo grappig! Ik weet niet waar ik geweest ben in 2006.
quote:Op zondag 4 november 2012 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, al het voetbal ook weer gezienNu even de was in de machine stompen en dan eens wat leuke fotoos gaan uitzoeken
Jezus. Niet lang meer toch?quote:Op zondag 4 november 2012 20:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zit nog steeds in de trein ...
nope.. BarMan komt me op r'dam alexander ophalenquote:
Hoe kom je DAAR nou weer uit?quote:Op zondag 4 november 2012 20:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope.. BarMan komt me op r'dam alexander ophalen
Dat lijkt me best gaaf!quote:Op zondag 4 november 2012 18:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ze hebben zelfs trabant-safari's ! die gaan we volgende keer doen als we in Berlijn zijn!
hondaquote:
GFquote:Op zondag 4 november 2012 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoi
vandaag klaar met klussen![]()
en het is zo opgeschoten dat we weer een weekend extra over hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bake away, cake away!
quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef CakeAway het volgende:
Dit geloven jullie nooit: ik ben aan de kant gezet bij een grote verkeerscontrole. Papieren getoond, blaastest gedaan, allemaal in orde. Vervolgens krijg ik letterlijk de vraag: "Meneer, hoe heeft u deze auto betaald?" met daarbij ook nog de vraag of ik er lang voor heb gespaard en met welk geld dat is geweest.
Wat is dat voor nonsens? Is dat tegenwoordig gebruikelijk?
Dat slaat inderdaad nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de koffie hoort natuurlijk een Vorstelijke punt Schwarzwälder Kirschtorte. Legobar bewaakt de rechterflank![]()
Hierna ging het te voet, de U-Bahn was een optie geweest, maar Legobar maakte zich zorgen om de calorieën en Legofles was het daar ook niet helemaal mee oneens, naar het Deutsches Technikmuseum, wat gelukkig voor driekwart uit treinen bestaat
![]()
Legofles was er in elk geval als de kippen bij om op een frontsein van een industrielok uit een bruinkoolmijn te klimmen.
Samen hebben onze vriendjes pret in de koelvinnen van een rangeerlocje.
Daarna wordt nog iets Zwitsers en een frontsein van een Uerdinger Schienenbus aan de zegekar van Legofles gebonden.
Gelukkig hebben ze in dat museum ook een echte bierbrouwerij. Dat is tenslotte ook techniek, niewaar![]()
Uiteraard vermaken onze helden zich daar opperbest, en natuurlijk is de geest van Epke ook nooit ver weg![]()
Daarna moest er natuurlijk nog altijd geluncht worden, het was een uur of 4 geworden en de regen viel omlaag. Er werd, tot redding van onze vrienden, een herberg gevonden, en na een klein stukje brood voelde Legofles zich in ieder geval een stuk beter![]()
Het volgende excursiepuntje spreekt wel een beetje voor zich. Legobar en Legofles verlaten de Amerikaanse Sector....
...en gaan op zoek, op zoek... Naar het Deutsches Currywurst Museum. Ze lopen een klein beetje de verkeerde kant op, maar het is niet ver, kijk maar![]()
Eenmaal aangekomen, gaan Legobar en Legofles eerst gezellig een stokje kaneel zitten snuiven tijdens een college over de ingrediënten van de echte Currywurst.
Gelukkig zit bij de schoftig hoge entreeprijs ook een "probeerportie" Currywurst. Legobar en Legofles lusten wel wat.
Hierna volgde, letterlijk aan de overkant van de straat, een diner in een nogal chique etablissement, waar by default Frans gesproken werd (!) en waar de aanwezigheid van onze kleurrijke, doch van ABS vervaardigde helden niet zo op prijs gesteld werd. Na een ritje terug naar het basiskamp was er nog even tijd voor onze vrienden om gezellig samen te internetten in de bar van het hostel.
Zondag 4 november 20120
Uitchecken, De Muur bekijken, en snel de trein in voor een hele, hele lange rit naar huis. Legobar en Legofles kijken terug op een zeer geslaagd weekend en groeten jullie. Tata![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dit geloven jullie nooit: ik ben aan de kant gezet bij een grote verkeerscontrole. Papieren getoond, blaastest gedaan, allemaal in orde. Vervolgens krijg ik letterlijk de vraag: "Meneer, hoe heeft u deze auto betaald?" met daarbij ook nog de vraag of ik er lang voor heb gespaard en met welk geld dat is geweest.
WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Veel sterkte en succes!quote:Op zondag 4 november 2012 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga over ca 30 minuten afsluiten en ga proberen het een week zonder internet te doen. Gelukkig verloopt het internetwachtwoord om 0.00 uur. Dus gewoon niet vragen naar de nieuwe code is al in ieder geval iets.
Tot volgende week dus![]()
mager en gezond ahumquote:
alweer n tijdje terug hoorquote:Op zondag 4 november 2012 22:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
mager en gezond ahum![]()
Ik heb begrepen dat je weer niet je botten bij elkaar kon houden
zo vaak kom ik hier ook niet meerquote:Op zondag 4 november 2012 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alweer n tijdje terug hoorhet gaat heel behoorlijk nu
Ja ik weet het...ik ga morgen naar mams, en dinsdag gesprek op Rijn Ijsselquote:
tofquote:Op zondag 4 november 2012 22:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja ik weet het...ik ga morgen naar mams, en dinsdag gesprek op Rijn Ijssel
door de week helaas niets in de planning, niet prive en ook niet via werkquote:Op zondag 4 november 2012 22:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jij naast werken nog iets leuk doen volgende week?
Ah bluhquote:Op zondag 4 november 2012 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
door de week helaas niets in de planning, niet prive en ook niet via werk
dus moet de lol maar uit de kleine dingen halen dan he, wat leuks doen met koters tot ze gaan slapen en een uurtje op Fokquote:
Wat voor auto rijd je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij mogen ze dat tegenwoordig wel vragen, net als dat je bank een meldingsplicht heeft voor transacties boven de X duizend euro...KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
misschien rijdt ie wel ene Ferrariquote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd je dan?
Volgens mij mogen ze dat tegenwoordig wel vragen, net als dat je bank een meldingsplicht heeft voor transacties boven de X duizend euro...
Er ontbreken nog wat puntjes, maar ik hoop dat Bar ook nog wat heeftquote:
Dat je iets mag vragen wil toch niet zeggen dat je het normaal hoeft te vinden?quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd je dan?
Volgens mij mogen ze dat tegenwoordig wel vragen, net als dat je bank een meldingsplicht heeft voor transacties boven de X duizend euro...
wie heeft die poppetjes bedacht?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er ontbreken nog wat puntjes, maar ik hoop dat Bar ook nog wat heeft
quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Legobar en Legofles in Berlin![]()
Vrijdag 2 november 2012
Na een flinke reis komen Legobar en Legofles vrijdag aan het eind van de middag aan in Berlin. Na het inchecken en opfrissen zit er niet veel anders meer op dan te gaan eten. Als voorgerecht besluit Legobar dat nacho's met gebakken kaas eroverheen wel lekker zijn. Legofles heeft geen idee, maar wel een hoop hommer, dus kom maar op![]()
[ afbeelding ]
Nadat dat met het nodige kunst- en vliegwerk verorberd is kan het hoofdgerecht doorkomen. Op de volgende foto beheerst Legofles een gepaneerde schnitzel, terwijl Legobar in de achtergrond een forse steak bedwingt.
[ afbeelding ]
Na al dit geweld besluiten onze helden nog een Carlsbergje te drinken op een terrasje. Hoewel, toch maar binnen![]()
[ afbeelding ]
De avond wordt uit pure meligheid besloten door Legofles die een Epke'tje doet op de rand van een glas cola![]()
[ afbeelding ]
Zaterdag 3 november 2012
Allereerst wordt koers gezet naar het ongeveer 100 meter hoge PanoramaPoint Berlin, met de snelste personenlift van Europa. Na een uur lang uitzichten en historie geīnhaleerd te hebben besluiten onze helden dat het hoog tijd is voor een kop koffie. Legofles raakt zelfs een tikje overmoedig en ondervindt de gevolgen van zijn zwaarlijvigheid
[ afbeelding ]Ge-wel-dig verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de koffie hoort natuurlijk een Vorstelijke punt Schwarzwälder Kirschtorte. Legobar bewaakt de rechterflank![]()
[ afbeelding ]
Hierna ging het te voet, de U-Bahn was een optie geweest, maar Legobar maakte zich zorgen om de calorieën en Legofles was het daar ook niet helemaal mee oneens, naar het Deutsches Technikmuseum, wat gelukkig voor driekwart uit treinen bestaat
![]()
Legofles was er in elk geval als de kippen bij om op een frontsein van een industrielok uit een bruinkoolmijn te klimmen.
[ afbeelding ]
Samen hebben onze vriendjes pret in de koelvinnen van een rangeerlocje.
[ afbeelding ]
Daarna wordt nog iets Zwitsers en een frontsein van een Uerdinger Schienenbus aan de zegekar van Legofles gebonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze in dat museum ook een echte bierbrouwerij. Dat is tenslotte ook techniek, niewaar![]()
Uiteraard vermaken onze helden zich daar opperbest, en natuurlijk is de geest van Epke ook nooit ver weg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna moest er natuurlijk nog altijd geluncht worden, het was een uur of 4 geworden en de regen viel omlaag. Er werd, tot redding van onze vrienden, een herberg gevonden, en na een klein stukje brood voelde Legofles zich in ieder geval een stuk beter![]()
[ afbeelding ]
Het volgende excursiepuntje spreekt wel een beetje voor zich. Legobar en Legofles verlaten de Amerikaanse Sector....
[ afbeelding ]
...en gaan op zoek, op zoek... Naar het Deutsches Currywurst Museum. Ze lopen een klein beetje de verkeerde kant op, maar het is niet ver, kijk maar![]()
[ afbeelding ]
Eenmaal aangekomen, gaan Legobar en Legofles eerst gezellig een stokje kaneel zitten snuiven tijdens een college over de ingrediënten van de echte Currywurst.
[ afbeelding ]
Gelukkig zit bij de schoftig hoge entreeprijs ook een "probeerportie" Currywurst. Legobar en Legofles lusten wel wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierna volgde, letterlijk aan de overkant van de straat, een diner in een nogal chique etablissement, waar by default Frans gesproken werd (!) en waar de aanwezigheid van onze kleurrijke, doch van ABS vervaardigde helden niet zo op prijs gesteld werd. Na een ritje terug naar het basiskamp was er nog even tijd voor onze vrienden om gezellig samen te internetten in de bar van het hostel.
[ afbeelding ]
Zondag 4 november 20120
Uitchecken, De Muur bekijken, en snel de trein in voor een hele, hele lange rit naar huis. Legobar en Legofles kijken terug op een zeer geslaagd weekend en groeten jullie. Tata![]()
[ afbeelding ]![]()
Hulde!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
onzichtbaar zijn blijkbaar ookquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goeiedag en goedenacht te zeggen
Oh, ik niet altijdquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goeiedag en goedenacht te zeggen
iedereen hier is wel eens onzichtbaarquote:Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
onzichtbaar zijn blijkbaar ook
trustequote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goedendag en goedenacht te zeggen
is het heus?quote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen hier is wel eens onzichtbaar
niet zo op je tenen getrapt lieffiequote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het heus?
nou, dag dan.
al heeft het dan ook weinig zin om dag te zeggen
trutsen JFquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goedendag en goedenacht te zeggen
ik nog heel evenquote:
Doei, die heeft zelf een vent die d'r kan ophalenquote:Op zondag 4 november 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Heb je Bar niet ff naar huis gebracht Fles?
lol, that's truequote:Op zondag 4 november 2012 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doei, die heeft zelf een vent die d'r kan ophalen
Yep. We hebben al een datum gepriktquote:
hahahahquote:Op zondag 4 november 2012 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. We hebben al een datum geprikt![]()
Toen barman dat hoorde zei hij dat dat niet kon![]()
![]()
![]()
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 04-11-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 59 goldfinger1963
02 52 Koen66
03 26 littledrummergirl
03 26 JJH
05 19 xBubbles
05 19 MPG
07 18 Dr_Flash
08 15 KapiteinGasthof
09 09 Bos81
10 08 Barretje80
11 07 DaMart
11 07 Rafeiro
13 06 DaMook
13 06 JJdJ1984
13 06 suikertaartje
13 06 john-frusciante
17 05 Miniem
17 05 Sammers
17 05 Woeste_Woerd
20 04 Symphonic
20 04 crv
20 04 CakeAway
23 03 automatic_
23 03 douche-eendje
25 02 LovelyLady
25 02 Toekito
27 01 sararaats
27 01 Knetterkrankjorum
27 01 rhubarbje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Zijn ze nu al bevroren?quote:Op maandag 5 november 2012 07:33 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen![]()
Goed begin van de werkweek, in een trein zitten die door een rood sein gaat. Nu vast op de wissels en aan het wachten.
quote:
Vandaar de wisselstoring tussen Leiden en Alphen die naar verwachting tot 10 uur gaat duren dus?quote:Op maandag 5 november 2012 07:41 schreef Solique het volgende:
[..]Bladeren
Al komt het dit keer door een blinde machinist.
Correctquote:Op maandag 5 november 2012 07:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar de wisselstoring tussen Leiden en Alphen die naar verwachting tot 10 uur gaat duren dus?
Ik morgen een dinsdag in 020!quote:Op maandag 5 november 2012 08:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh allemaal
Vandaag een maandag in 010
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |