quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef CakeAway het volgende:
Dit geloven jullie nooit: ik ben aan de kant gezet bij een grote verkeerscontrole. Papieren getoond, blaastest gedaan, allemaal in orde. Vervolgens krijg ik letterlijk de vraag: "Meneer, hoe heeft u deze auto betaald?" met daarbij ook nog de vraag of ik er lang voor heb gespaard en met welk geld dat is geweest.
Wat is dat voor nonsens? Is dat tegenwoordig gebruikelijk?
Wat voor auto rijd je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij mogen ze dat tegenwoordig wel vragen, net als dat je bank een meldingsplicht heeft voor transacties boven de X duizend euro...KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
misschien rijdt ie wel ene Ferrariquote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd je dan?
Volgens mij mogen ze dat tegenwoordig wel vragen, net als dat je bank een meldingsplicht heeft voor transacties boven de X duizend euro...
Er ontbreken nog wat puntjes, maar ik hoop dat Bar ook nog wat heeftquote:
Dat je iets mag vragen wil toch niet zeggen dat je het normaal hoeft te vinden?quote:Op zondag 4 november 2012 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor auto rijd je dan?
Volgens mij mogen ze dat tegenwoordig wel vragen, net als dat je bank een meldingsplicht heeft voor transacties boven de X duizend euro...
wie heeft die poppetjes bedacht?quote:Op zondag 4 november 2012 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er ontbreken nog wat puntjes, maar ik hoop dat Bar ook nog wat heeft
quote:Op zondag 4 november 2012 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Legobar en Legofles in Berlin![]()
Vrijdag 2 november 2012
Na een flinke reis komen Legobar en Legofles vrijdag aan het eind van de middag aan in Berlin. Na het inchecken en opfrissen zit er niet veel anders meer op dan te gaan eten. Als voorgerecht besluit Legobar dat nacho's met gebakken kaas eroverheen wel lekker zijn. Legofles heeft geen idee, maar wel een hoop hommer, dus kom maar op![]()
[ afbeelding ]
Nadat dat met het nodige kunst- en vliegwerk verorberd is kan het hoofdgerecht doorkomen. Op de volgende foto beheerst Legofles een gepaneerde schnitzel, terwijl Legobar in de achtergrond een forse steak bedwingt.
[ afbeelding ]
Na al dit geweld besluiten onze helden nog een Carlsbergje te drinken op een terrasje. Hoewel, toch maar binnen![]()
[ afbeelding ]
De avond wordt uit pure meligheid besloten door Legofles die een Epke'tje doet op de rand van een glas cola![]()
[ afbeelding ]
Zaterdag 3 november 2012
Allereerst wordt koers gezet naar het ongeveer 100 meter hoge PanoramaPoint Berlin, met de snelste personenlift van Europa. Na een uur lang uitzichten en historie geïnhaleerd te hebben besluiten onze helden dat het hoog tijd is voor een kop koffie. Legofles raakt zelfs een tikje overmoedig en ondervindt de gevolgen van zijn zwaarlijvigheid
[ afbeelding ]Ge-wel-dig verslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de koffie hoort natuurlijk een Vorstelijke punt Schwarzwälder Kirschtorte. Legobar bewaakt de rechterflank![]()
[ afbeelding ]
Hierna ging het te voet, de U-Bahn was een optie geweest, maar Legobar maakte zich zorgen om de calorieën en Legofles was het daar ook niet helemaal mee oneens, naar het Deutsches Technikmuseum, wat gelukkig voor driekwart uit treinen bestaat
![]()
Legofles was er in elk geval als de kippen bij om op een frontsein van een industrielok uit een bruinkoolmijn te klimmen.
[ afbeelding ]
Samen hebben onze vriendjes pret in de koelvinnen van een rangeerlocje.
[ afbeelding ]
Daarna wordt nog iets Zwitsers en een frontsein van een Uerdinger Schienenbus aan de zegekar van Legofles gebonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze in dat museum ook een echte bierbrouwerij. Dat is tenslotte ook techniek, niewaar![]()
Uiteraard vermaken onze helden zich daar opperbest, en natuurlijk is de geest van Epke ook nooit ver weg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna moest er natuurlijk nog altijd geluncht worden, het was een uur of 4 geworden en de regen viel omlaag. Er werd, tot redding van onze vrienden, een herberg gevonden, en na een klein stukje brood voelde Legofles zich in ieder geval een stuk beter![]()
[ afbeelding ]
Het volgende excursiepuntje spreekt wel een beetje voor zich. Legobar en Legofles verlaten de Amerikaanse Sector....
[ afbeelding ]
...en gaan op zoek, op zoek... Naar het Deutsches Currywurst Museum. Ze lopen een klein beetje de verkeerde kant op, maar het is niet ver, kijk maar![]()
[ afbeelding ]
Eenmaal aangekomen, gaan Legobar en Legofles eerst gezellig een stokje kaneel zitten snuiven tijdens een college over de ingrediënten van de echte Currywurst.
[ afbeelding ]
Gelukkig zit bij de schoftig hoge entreeprijs ook een "probeerportie" Currywurst. Legobar en Legofles lusten wel wat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hierna volgde, letterlijk aan de overkant van de straat, een diner in een nogal chique etablissement, waar by default Frans gesproken werd (!) en waar de aanwezigheid van onze kleurrijke, doch van ABS vervaardigde helden niet zo op prijs gesteld werd. Na een ritje terug naar het basiskamp was er nog even tijd voor onze vrienden om gezellig samen te internetten in de bar van het hostel.
[ afbeelding ]
Zondag 4 november 20120
Uitchecken, De Muur bekijken, en snel de trein in voor een hele, hele lange rit naar huis. Legobar en Legofles kijken terug op een zeer geslaagd weekend en groeten jullie. Tata![]()
[ afbeelding ]![]()
Hulde!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
onzichtbaar zijn blijkbaar ookquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goeiedag en goedenacht te zeggen
Oh, ik niet altijdquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goeiedag en goedenacht te zeggen
iedereen hier is wel eens onzichtbaarquote:Op zondag 4 november 2012 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
onzichtbaar zijn blijkbaar ook
trustequote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goedendag en goedenacht te zeggen
is het heus?quote:Op zondag 4 november 2012 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen hier is wel eens onzichtbaar
niet zo op je tenen getrapt lieffiequote:Op zondag 4 november 2012 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het heus?
nou, dag dan.
al heeft het dan ook weinig zin om dag te zeggen
trutsen JFquote:Op zondag 4 november 2012 23:06 schreef john-frusciante het volgende:
ik heb het fatsoen om goedendag en goedenacht te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |