Nu switcht het beeld naar mijn filosofieleraar. En bedankt ...quote:Op zondag 4 november 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet Plato's de Grot?
[..]
Ik kan niet versieren. Ik ga dus gewoon in je blikveld zitten, mooi te wezen.
Waar?!quote:
Die moet je ook verzinnen voordat je de lapo postquote:Op zondag 4 november 2012 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nooit een lapo, kan ik eens een titel verzinnen, kaap jij hem.
/krassen
Ik moest lachen bij American Psycho.quote:
Ws het geen hete boi?quote:Op zondag 4 november 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu switcht het beeld naar mijn filosofieleraar. En bedankt ...
In mijn broekje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks. Ik had 5 minuten gvd.quote:Op zondag 4 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet je ook verzinnen voordat je de lapo post
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Neen. Ik vind Marissa Tomei toevallig wel heel erg leuk.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ws het geen hete boi?
[..]
In mijn broekje.Kaap zijn topic volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik moet niks. Ik had 5 minuten gvd.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Ws het geen hete boi?
[..]
In mijn broekje.Je mag mijn topic de volgende keer wel kapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik moet niks. Ik had 5 minuten gvd.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 11:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Neen. Ik vind Marissa Tomei toevallig wel heel erg leuk.
Dat doen ze om je te plagenquote:Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef rosepetals het volgende:
Maar goed slechte scene's dus
Begin beetje gefrustreerd te raken, wat zijn jullie nou voor een mannen als jullie niet eens geile scene's kennen
IMDb: Top 100+ Famous SEX Scenes w/comments & videoclip links - a list by plafortunequote:Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef rosepetals het volgende:
Begin beetje gefrustreerd te raken, wat zijn jullie nou voor een mannen als jullie niet eens geile scene's kennen
Nogmaals. Google.quote:Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef rosepetals het volgende:
Die scène uit Antichrist? Weet nog wel dat ze een stunt penis moesten gebruiken omdat de leuter van Willem Dafoe te groot was.quote:Op zondag 4 november 2012 11:48 schreef rosepetals het volgende:
Even kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
IMDb: Top 100+ Famous SEX Scenes w/comments & videoclip links - a list by plafortune
Hier skatje. succes.
Nogmaals, te random.quote:
[..]
Ws het geen hete boi?
[..]
In mijn broekje.Nee, er was niets erotisch aan mijn filosofieleraar. Behalve dat hij leraar was, maar dat is op zichzelf niet genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik moet niks. Ik had 5 minuten gvd.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Serieusquote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die scène uit Antichrist? Weet nog wel dat ze een stunt penis moesten gebruiken omdat de leuter van Willem Dafoe te groot was.
Wat?!quote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die scène uit Antichrist? Weet nog wel dat ze een stunt penis moesten gebruiken omdat de leuter van Willem Dafoe te groot was.
Holy crap.quote:Op zondag 4 november 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef Murdera het volgende:
Rosepetals. Waarom dat gedoe met youtube seksscenes eigenlijk.
Het is veel makkelijker om gewoon een foto van mij te vragen.
Dat gedoe altijd.
Serieus. Men geloofde niet dat die echt van hem was. Toen gebruikten ze een stand-in. Die nog steeds een behoorlijke lul had, daar niet van.quote:
Dan zoek je niet goed. Shit happens. Gelukkig heb je Murdera nog.quote:Op zondag 4 november 2012 11:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Even kijken
[..]
Nogmaals, te random.
Misschien wil je er wat langer van genieten, of heb je net nieuw ondergoed, dat snap ik. dan is een slecht idee om een foto te sturen.quote:
Mehquote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus. Men geloofde niet dat die echt van hem was. Toen gebruikten ze een stand-in. Die nog steeds een behoorlijke lul had, daar niet van.
True blood staat er twee keer in?quote:Op zondag 4 november 2012 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
IMDb: Top 100+ Famous SEX Scenes w/comments & videoclip links - a list by plafortune
Hier skatje. succes.
Wat ben ik eigenlijk ook een schatje he.quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed. Shit happens. Gelukkig heb je Murdera nog.
quote:n a charming bit of self-criticism, longtime Boston Phoenix film editor Peter Keogh posts his "most awkward interview moments of 2009." The third and final awkward moment isn't even really his fault, however: it's Lars von Trier, talking about Antichrist and digressing unexpectedly from a discussion about therapy to a fascinated, somewhat frightened tribute to Willem Dafoe's kibble and bits.
The first half of this exchange was included in when the (quite good, revealing) interview was published, in November, but I haven't seen it quoted very much (though the use of a double for the genital-mutilation scenes had been reported elsewhere). But the unedited transcript Keogh has posted is well worth musing over:
PK: William Dafoe, and I think you've mentioned this in another interview, is probably the worst therapist in the history of movies. How would you advise him to treat the Charlotte Gainsbourgh character, and what does he do wrong?
Lars Von Trier: Yeah, first of all, I have been undergoing this cognitive therapy for three years, and it's I think it's quite typical for me to be sarcastic. You can say that one of the main ideas behind any treatment of this also is that a fear is a thought, and, you know, it doesn't change reality. You can say in the film it's changed reality. All that was kind of what you could read up about the film. I wouldn't let him treat her in any other way than with his dick, he has an enormous dick, but that maybe I took also...he's extremely well-equipped. And we had to kind of take the scenes out of the film, we had a stand-in for him, we had to take the scenes out with his own dick.
PK: Hold on —-You had a stand-in dick? You had to have a stand in dick for Dafoe?
LV: Yes, yes, we had to have, because Will's own was too big.
PK: Too big to fit in the screen?
LV: (laughs) No, too big because everybody got very confused when they saw it.
PK: People would get intimidated. Especially when he starts-
LV: Especially when he-
PK: When he ejaculates blood, that was uh-
LV: Oh yeah, yeah. That was the double.
PK: It's quite a trick.
LV: Uh, yes.
Thomas Vinterberg, who in 2005 directed von Trier's script Dear Wendy, spoke frequently at the time of the film's release about von Trier's feelings about dicks. Here's a representative quote (which also explains one of the reasons why Dear Wendy is a bad, presumptuous movie:
In Dear Wendy, I think primarily it is about Lars and the white man feeling inferior to the black male... Sebastian, the black boy in the film, is a man of action. Lars is always talking about black men's genitals and the size of them and he is deeply fascinated and envious about it...
Lars von Trier cannot stop talking about cock.
Anyway, does Willem Dafoe have a confusingly large penis? Let's ask the man himself...
2 scenes?quote:Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
True blood staat er twee keer in?
Ok, ik vroeg het ook niet perse aan jou hoor. Je hoeft niet denken.quote:Op zondag 4 november 2012 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed. Shit happens. Gelukkig heb je Murdera nog.
Nou, hij heeft Spider-Man zijn meisje (Gwen Stacy) genomen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh. Nu zie ik dus the Green Goblin met een giga leuter voor me
.
Je vroeg het ook niet niet aan mij.quote:Op zondag 4 november 2012 11:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ok, ik vroeg het ook niet perse aan jou hoor. Je hoeft niet denken.
Wat prettig voor hemquote:Op zondag 4 november 2012 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, hij heeft Spider-Man zijn meisje (Gwen Stacy) genomen.
[ afbeelding ]
Bak ze bruin!quote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga pizzabroodjes bakken. Toedeloedeloedeloe
.
Eerder wakker wordenquote:Op zondag 4 november 2012 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit is niet eerlijk, wakker worden, en dan 2 sc topics vol geilheid en erotiek![]()
Dat beginquote:
Ja, dat begin hadden ze er even af mogen knippen.quote:
Ja idd. Baardje vind ik ook wel heel erg sexyquote:Op zondag 4 november 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat begin hadden ze er even af mogen knippen.
Maar die vent, damn, hij is lekker.
Ik klik maar niet meer op linkjes vandaagquote:
uitproberen?quote:Op zondag 4 november 2012 12:07 schreef rosepetals het volgende:
Een man ziet er ook wel op zijn mooist uit met zijn lichaam op de hare, tussen haar benen. Of zijn hoofd tussen haar benen
Oke.quote:Op zondag 4 november 2012 12:07 schreef rosepetals het volgende:
Een man ziet er ook wel op zijn mooist uit met zijn lichaam op de hare, tussen haar benen. Of zijn hoofd tussen haar benen
en een vrouw met mooie kousen aan en dan sexy lingerie enzoquote:Op zondag 4 november 2012 12:07 schreef rosepetals het volgende:
Is zoquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
en een vrouw met mooie kousen aan en dan sexy lingerie enzo
quote:Op zondag 4 november 2012 12:07 schreef rosepetals het volgende:
Echtquote:Op zondag 4 november 2012 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
dit topic gaat bijna altijd over sex
Bij vrouwen is dat ook enorm geil om als manzijnde tijdens het pijpen worden aangekekenquote:Op zondag 4 november 2012 12:11 schreef rosepetals het volgende:
En dan van die mannen die tijdens het likken je aan gaan kijken.Geile sletjes zijn het.
Kan je hem niet laten innemen?quote:Op zondag 4 november 2012 12:02 schreef Murdera het volgende:
Meh,ik ga mn gloednieuwe boss colbertje toch aan mn pa geven denk ik. Hij is bij mij net wat losjes, en bij hem staat hij prachtig.
Oh, nu snap ik waarom oogcontact de boel intenser maakte op die momentenquote:Op zondag 4 november 2012 12:11 schreef rosepetals het volgende:
En dan van die mannen die tijdens het likken je aan gaan kijken.Geile sletjes zijn het.
Ja, zo hebben we allemaal wel een bepaald iets dat we geil vinden.quote:Op zondag 4 november 2012 12:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is zoIk vind dat extreem geil om te zien
Die houding.
Ja, doet paardepenis dat goed?quote:Op zondag 4 november 2012 12:11 schreef rosepetals het volgende:
Niet te vaak/te lang, dan verzwakt hun aandacht voor waar ze mee bezig zijn..quote:Op zondag 4 november 2012 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat ook enorm geil om als manzijnde tijdens het pijpen worden aangekeken
true storyquote:Op zondag 4 november 2012 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij vrouwen is dat ook enorm geil om als manzijnde tijdens het pijpen worden aangekeken
Aldoquote:Op zondag 4 november 2012 12:11 schreef AldoTheApache het volgende:
dit topic gaat bijna altijd over sex
quote:Op zondag 4 november 2012 12:11 schreef rosepetals het volgende:
Ja, en het is nog leuk om te doen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is bij mannen toch ookquote:Op zondag 4 november 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet te vaak/te lang, dan verzwakt hun aandacht voor waar ze mee bezig zijn..
coolquote:
Nee want ik ga er niet daadwerkelijk heenquote:
En als hij niet omhoog kijkt, hem aan de haren omhoog trekken zodat hij wel gedwongen is je aan te kijken.quote:
als je goed ligt hoef je alleeb je ogen maar open te houden, vrouwen moeten ook hun hoofd iets optillen..quote:
Dat ligt er maar net aan hoe geoefend ze ermee zijnquote:Op zondag 4 november 2012 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet te vaak/te lang, dan verzwakt hun aandacht voor waar ze mee bezig zijn..
Ons een beetje lekker makenquote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee want ik ga er niet daadwerkelijk heenIk moet hockeyen in de buurt
Jij mag wel eens even langskomenquote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En als hij niet omhoog kijkt, hem aan de haren omhoog trekken zodat hij wel gedwongen is je aan te kijken.
Ik vind het sowieso geil om hem bij de haren te grijpen als hij met z'n hoofd tussen m'n benen ligt.quote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En als hij niet omhoog kijkt, hem aan de haren omhoog trekken zodat hij wel gedwongen is je aan te kijken.
Dat vind ik eigenlijk geiler dan uit mezelf kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee want ik ga er niet daadwerkelijk heenIk moet hockeyen in de buurt
dat is wel geil jaquote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat een rotweerquote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan was het nog wat. Hurr durr.
Echt? Tssss gemeenquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geil om hem bij de haren te grijpen als hij met z'n hoofd tussen m'n benen ligt.
Ja ik ook wel denk ik, maar dan moet het allemaal wel net zo lopen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geiler dan uit mezelf kijken
Hier dus ookquote:
Dit jaquote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk geiler dan uit mezelf kijken
IK HAAT ROTTERDAMS WEERquote:
Dat wel.quote:
Vist Faxie al weer achter het net.quote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]Daarom alleen al geen kale man willen. Dat is ook echt lekker.
Ja, inderdaad. Het haar moet lang genoeg zijn om vast te pakken en doorheen te woelen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ook wel denk ik, maar dan moet het allemaal wel net zo lopen.
Tja, dat is sowieso zoquote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Kom terug dan.quote:Op zondag 4 november 2012 12:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
IK HAAT ROTTERDAMS WEER
nijmegen was het veel mooier
of als ze me keel dicht knijpt effetjes dat vind ik ook wel erg amuserendquote:Op zondag 4 november 2012 12:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
En mag een man dat bij jou doen als je hem aan het pijpen bent?quote:Op zondag 4 november 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel niet eens meerquote:
Ik heb je meegesleurd in mijn geile buiquote:Op zondag 4 november 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het haar moet lang genoeg zijn om vast te pakken en doorheen te woelen.
Nu heb ik wel zin.
Jawel hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 12:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel niet eens meerDus ik kan nergens slapen
Sleurde een woeste, ruige man me maar eens mee ...quote:Op zondag 4 november 2012 12:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb je meegesleurd in mijn geile bui
quote:
Sowieso, als er geen interactie is op dat.moment heb ik t idee dat ik t niet goed genoeg doequote:Op zondag 4 november 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso geil om hem bij de haren te grijpen als hij met z'n hoofd tussen m'n benen ligt.
Natuurlijk wel, ik vind het haar vastpakken in een staart zeg maar heel erg leuk. Maar niet te hard want dan beschadigd mijn haar en ik ben er juist zo zuinig opquote:Op zondag 4 november 2012 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mag een man dat bij jou doen als je hem aan het pijpen bent?
Ik vind het geil als hij tijdens doggystyle m'n haren pakt en er aan trekt. Daar word ik helemaal wild van.quote:Op zondag 4 november 2012 12:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik vind het haar vastpakken in een staart zeg maar heel erg leuk. Maar niet te hard want dan beschadigd mijn haar en ik ben er juist zo zuinig op![]()
!
Ik wel danquote:Op zondag 4 november 2012 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet meer meepraten over dit.
Ik vind dat stiekem vaak leuk om te doenquote:Op zondag 4 november 2012 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het geil als hij tijdens doggystyle m'n haren pakt en er aan trekt. Daar word ik helemaal wild van.
Succes.quote:Op zondag 4 november 2012 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind dat stiekem vaak leuk om te doen
Maar nu ga ik hockeyen
Ja maar dan wel in een staart dus. Of bij de keel.quote:Op zondag 4 november 2012 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het geil als hij tijdens doggystyle m'n haren pakt en er aan trekt. Daar word ik helemaal wild van.
Ja, inderdaad in een staart. Dat pakt ook wat makkelijker vast.quote:Op zondag 4 november 2012 12:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar dan wel in een staart dus. Of bij de keel.
Lang haar bij elkaar pakken en vasthouden zodat je kunt zien wat ze doetquote:Op zondag 4 november 2012 12:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ik vind het haar vastpakken in een staart zeg maar heel erg leuk. Maar niet te hard want dan beschadigd mijn haar en ik ben er juist zo zuinig op![]()
!
dat haar vast pakken enzo das wel geilquote:Op zondag 4 november 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad in een staart. Dat pakt ook wat makkelijker vast.
Van m'n keel moeten ze afblijven. Dat vind ik te eng.
Echtquote:
Ik vind het eng om op het bed te liggen met mijn hoofd van de bedrand af en dan zo pijpen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad in een staart. Dat pakt ook wat makkelijker vast.
Van m'n keel moeten ze afblijven. Dat vind ik te eng.
Ja dit soort details zijn echt geweldigquote:Op zondag 4 november 2012 12:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lang haar bij elkaar pakken en vasthouden zodat je kunt zien wat ze doet
Dat kan, een vriendin van mij vindt dat ook extreem geil. Maar ik voel dan eigenlijk alleen maar angst, zelfs als iemand er al een hand omheen legt. Voelt niet fijn.quote:Op zondag 4 november 2012 12:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat haar vast pakken enzo das wel geil
mja ik weet niet had ooit een chick die mijn keel dicht kneep en ik kreeg daar echt een rush van
Dat lijkt me nou niet echt een comfortabele houdingquote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het eng om op het bed te liggen met mijn hoofd van de bedrand af en dan zo pijpen.Snap je wat ik bedoel? Moeilijk uit te leggen
[..]
Ja dit soort details zijn echt geweldig
Is ook heel naarquote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet echt een comfortabele houding
Ik snap wat je bedoeld. Nog nooit gedaan eigenlijk, maar ik zou dat best eens willen proberen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het eng om op het bed te liggen met mijn hoofd van de bedrand af en dan zo pijpen.Snap je wat ik bedoel? Moeilijk uit te leggen
[..]
Kan je wel goed deepthroaten, ik weet wel wat je bedoeldquote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jah, heerlijk, en dat ze dan door heeft van "oh, je wilt zien wat ik doe?" En er dan zo bij gaat zitten dat alles goed te volgen is..quote:Op zondag 4 november 2012 12:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
aaah nee dan moet je er inderdaad niet aan beginnenquote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan, een vriendin van mij vindt dat ook extreem geil. Maar ik voel dan eigenlijk alleen maar angst, zelfs als iemand er al een hand omheen legt. Voelt niet fijn.
Ja maar je kan dan niet wegkomen als het echt niet meer gaatquote:Op zondag 4 november 2012 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je wel goed deepthroaten, ik weet wel wat je bedoeld
Dan ben je ook een klootzak als je dat negeert, imo.quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar je kan dan niet wegkomen als het echt niet meer gaaten als iemand je klopjes van stoppen negeert voel je je echt helemaal angstig. Never again
Dit.quote:Op zondag 4 november 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je ook een klootzak als je dat negeert, imo.
Ik vind het gevoel van handboeien om hebben wel geil ... Wel van die harde ijzeren, niet van die fluffy dingen. Die pijn in m'n polsen is niet aangenaam, maar daardoor voel ik me toch extra hulpeloos en onderdanig.quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah nee dan moet je er inderdaad niet aan beginnen
eerste keer had ik ook iets van wtf doe je maar ik weet niet vond het wel fijn eigenlijk
Dat is wel heel erg naar ... Bij dat soort dingen moet je een duidelijk teken of zo afspreken.quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja maar je kan dan niet wegkomen als het echt niet meer gaaten als iemand je klopjes van stoppen negeert voel je je echt helemaal angstig. Never again
dat heb ik dan weer niet gedaanquote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het gevoel van handboeien om hebben wel geil ... Wel van die harde ijzeren, niet van die fluffy dingen. Die pijn in m'n polsen is niet aangenaam, maar daardoor voel ik me toch extra hulpeloos en onderdanig.
tijdens doggy handen op je rug en gezicht op je kussen gedrukt?quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het gevoel van handboeien om hebben wel geil ... Wel van die harde ijzeren, niet van die fluffy dingen. Die pijn in m'n polsen is niet aangenaam, maar daardoor voel ik me toch extra hulpeloos en onderdanig.
Tie wraps dan?quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn wat een eikel,quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja, en iemand ook wel echt vertrouwen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg naar ... Bij dat soort dingen moet je een duidelijk teken of zo afspreken.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn wat een eikel,Haha volgens mij loop je dan wel het risico vermoord te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Oh dat zou ik ook wel willen ja. Maar inderdaad 100% vertrouwen is dan wel noodzakelijkquote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gedaan
lijkt me wel intressant om het een keer te doen me totaal overgeven aan iemand
maar die moet ik dan wel voor de volle 100% kunnen vertrouwen
Niet gelijk als je hard genoeg bijt.quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, en iemand ook wel echt vertrouwen.
[..]
Haha volgens mij loop je dan wel het risico vermoord te worden
Inderdaad, vertrouwen is wel heel belangrijk. Al is het ergens wel weer spannender met minder vertrouwen, maar dan ligt het eraan of de erotische spanning sterker is dan de eventuele angst.quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet gedaan
lijkt me wel intressant om het een keer te doen me totaal overgeven aan iemand
maar die moet ik dan wel voor de volle 100% kunnen vertrouwen
Nog niet gedaan, maar lijkt me zeker wat.quote:Op zondag 4 november 2012 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tijdens doggy handen op je rug en gezicht op je kussen gedrukt?
En daarbij wel je haar vssthouden?
Nooit geprobeerd.quote:
Ik vind jou ook heel tof.quote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef rosepetals het volgende:
Wat een gezellig SC trouwens, ik vind jullie heel tof
Volgens mij durf ik dat echt nooit te doen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet gelijk als je hard genoeg bijt.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind jou ook heel tof.
Je werkt ook libido verhogend, met je filmpjes en verhalen.![]()
Gelukkig had je nog geen hoog libido.quote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind jou ook heel tof.
Je werkt ook libido verhogend, met je filmpjes en verhalen.![]()
wel je hoofd opzij draaien anders stik.jequote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, vertrouwen is wel heel belangrijk. Al is het ergens wel weer spannender met minder vertrouwen, maar dan ligt het eraan of de erotische spanning sterker is dan de eventuele angst.
[..]
Nog niet gedaan, maar lijkt me zeker wat.
[..]
Nooit geprobeerd.
Je praat al lekker mee, dat zegt ook wel wat over jouquote:Op zondag 4 november 2012 12:35 schreef rosepetals het volgende:
Wat een gezellig SC trouwens, ik vind jullie heel tof
angstig ben ik dan weer niet maar het is wel beter als je duidelijke afspraken maaktquote:Op zondag 4 november 2012 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, vertrouwen is wel heel belangrijk. Al is het ergens wel weer spannender met minder vertrouwen, maar dan ligt het eraan of de erotische spanning sterker is dan de eventuele angst.
[..]
Nog niet gedaan, maar lijkt me zeker wat.
[..]
Nooit geprobeerd.
Over bijten gesproken, zachtjes bijten is ook best lekker. oorlel, tepels, lippenquote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Volgens mij durf ik dat echt nooit te doen.Echt doorbijten ofzo
Als zij zachtjes in je eikel bijt en dan haar tanden er overheen schraapt bij de uitgaande beweging tijdens t pijpenquote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over bijten gesproken, zachtjes bijten is ook best lekker. oorlel, tepels, lippen
en nagels over mijn rug vind ik ook zoooo fijnquote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over bijten gesproken, zachtjes bijten is ook best lekker. oorlel, tepels, lippen
Met de winter lekker die korstjes erafknabbelen zodat het bloed uit de lippen looptquote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voel me vereerdquote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je praat al lekker mee, dat zegt ook wel wat over jou
Knijpen ook wel. Als een man je in je taille knijpt en hard tegen zijn lijf aandruktquote:Op zondag 4 november 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig had je nog geen hoog libido.
I love doing that ... Daarvoor alleen al laat ik mijn nagels groeien.quote:Op zondag 4 november 2012 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
en nagels over mijn rug vind ik ook zoooo fijn
Wat is daar geil aan?quote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
Dame in kwestie met tongpiercing tijdens het pijpen
Ahhhquote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]Hier ga ik de hele week last van hebben.
Dat wil ik ook eens ervarenquote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, maar niet op de manier die ik zou willen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Ik denk dat je wel wat tijd kan vinden om daar wat aan te doen.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
I love doing that ... Daarvoor alleen al laat ik mijn nagels groeien.
moet ze wel zon stimulansballetje hebben anders merk je er niet veel vanquote:Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
Als dit geen duidelijke hint isquote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar niet op de manier die ik zou willen.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond er dan weer weinig aan moet ik zeggen.
Geen idee wat voor balletje ze precies had, maar het was fucking geilquote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]geil
[..]
moet ze wel zon stimulansballetje hebben anders merk je er niet veel van
Ik heb er geen ervaring mee, en het is voor iedereen anders he..quote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond er dan weer weinig aan moet ik zeggen.
Wat voor balletje?quote:Op zondag 4 november 2012 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]geil
[..]
moet ze wel zon stimulansballetje hebben anders merk je er niet veel van
Dat dus..quote:Op zondag 4 november 2012 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
Tis maar net hoe een man het ervaart en in hoeverre hij gevoelig is denk ik
zijn van die speciale balletjes uuuhm beetje lastig uitleggen zijn zacht en zitten allemaal dingetjes aanquote:
Toch niet duidelijk genoeg.quote:
En wat de vrouw er mee doet ofcoursequote:
Ik ken ze nietquote:Op zondag 4 november 2012 12:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
zijn van die speciale balletjes uuuhm beetje lastig uitleggen zijn zacht en zitten allemaal dingetjes aan
als ze je dan pijpt dan kietelt dat een beetje maar wel op een fijne manier
Ai. Dat is zo pijnlijk.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel.
Daarnaast: Kutjes.!
[..]
Vist Faxie al weer achter het net.
aaah is echt lastig uit te leggen maar volgens mij snap je me welquote:Op zondag 4 november 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En wat de vrouw er mee doet ofcourse
[..]
Ik ken ze niet
Nee.quote:Op zondag 4 november 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Moet ik er wat koelende vloeistof in spuiten?
Auw...quote:
Ik snap het wel maar ik als ik google en zoek dan vind ik niksquote:Op zondag 4 november 2012 12:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah is echt lastig uit te leggen maar volgens mij snap je me wel
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was t wel lekker?Ik heb net mijn croissantjes met kaas op
Dan deed ze het niet goedquote:Op zondag 4 november 2012 12:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet... merkte d'r niks van
quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Auw...
[..]
Ik snap het wel maar ik als ik google en zoek dan vind ik niks
Gewoon van die kunststof/acryl bolletjes die eruit zien als gekleurde egeltjes en waar iedere breezer vroeger mee liep.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Auw...
[..]
Ik snap het wel maar ik als ik google en zoek dan vind ik niks
Ja dat heb ik vaker gehoord....denk ook dat dat het is, zo bijzonder vond ik het allemaal nietquote:
Wat is er zo grappig?quote:Op zondag 4 november 2012 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Moet ik er wat koelende vloeistof in spuiten?
True thatquote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar sowieso, alles met gesmolten kaas
.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon van die kunststof/acryl bolletjes die eruit zien als gekleurde egeltjes en waar iedere breezer vroeger mee liep.
Duidelijkquote:
Ach, al dat ophemelende over piercings heb ik sowieso nooit gesnapt eigenlijkquote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaker gehoord....denk ook dat dat het is, zo bijzonder vond ik het allemaal niet
Ja dat kan best, volgende keer beterquote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik vaker gehoord....denk ook dat dat het is, zo bijzonder vond ik het allemaal niet
die jaquote:Op zondag 4 november 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon van die kunststof/acryl bolletjes die eruit zien als gekleurde egeltjes en waar iedere breezer vroeger mee liep.
Ik vond het hele pijpen eigenlijk niet zo boeiend, maar dat lag meer aan haar denk ik...quote:Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, al dat ophemelende over piercings heb ik sowieso nooit gesnapt eigenlijk.
Mja je vindt het prettig of je merkt er niks vanquote:Op zondag 4 november 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, al dat ophemelende over piercings heb ik sowieso nooit gesnapt eigenlijk.
Vond ik ook, maar voor mij was het verschil met een tongpiercing erbij wel heel groot.quote:Op zondag 4 november 2012 12:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vond het hele pijpen eigenlijk niet zo boeiend, maar dat lag meer aan haar denk ik...
Zou het niet weten, heb verder geen referenties
Ik denk dat het geen verschil maakt als de dame of heer gewoon weet waar hij/zij mee bezig isquote:Op zondag 4 november 2012 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja je vindt het prettig of je merkt er niks van
Ik heb kersjes in m'n oorquote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeIk heb gewoon standaard chirurgisch staal. Soms met een kleurtje
ik krijg mijn balletje niet meer losquote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
NeeIk heb gewoon standaard chirurgisch staal. Soms met een kleurtje
Ze was wel heel tevreden over mij overigensquote:Op zondag 4 november 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar voor mij was het verschil met een tongpiercing erbij wel heel groot.
Dat moet natuurlijk even publiekelijk gemeld worden.quote:Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze was wel heel tevreden over mij overigens [ afbeelding ]
En dat voor een beginnerquote:Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 november 2012 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk even publiekelijk gemeld worden.
Kersjesquote:Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb kersjes in m'n oor. Ik wil er eigenlijk een hagedisje in, maar ik durf nog niet te vervangen
.
quote:Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik krijg mijn balletje niet meer loszit al jaren muur vast
Dat doen ze achter je rug omquote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog niet horen klagen.
Dat zal ongetwijfeld zo zijn.quote:
Ik vind dit meer iets voor jouquote:Op zondag 4 november 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb kersjes in m'n oor. Ik wil er eigenlijk een hagedisje in, maar ik durf nog niet te vervangen
.
Ja, heel schattigquote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kersjes
[..]ik klem mijn piercing tussen mijn tanden en dan draai ik het balletje los
quote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk even publiekelijk gemeld worden.
heb ik ook al eens geprobeerd maar er is geen beweging in te krijgenquote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kersjes
[..]ik klem mijn piercing tussen mijn tanden en dan draai ik het balletje los
Die kan ik niet door m'n tragus jassen, hoorquote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dit meer iets voor jou
[ afbeelding ]
Door je wat?quote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kan ik niet door m'n tragus jassen, hoor.
daar heb ik gewoon nog staafjes in zittenquote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kan ik niet door m'n tragus jassen, hoor.
quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door je wat?
Ik dacht dat je het over oorbellen had
Is maar gekheid, moppiequote:Op zondag 4 november 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld zo zijn.Nja, klagen weet ik niet, maar er zal ongetwijfeld over gepraat worden.
Weet ik. Ik denk dat het wel gebeurd, maar ja.... ik weet niet zo goed wat ik dan van die dame in kwestie moet denkenquote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is maar gekheid, moppie. Volgens mij valt dat allemaal wel mee. Ik heb het iig nog nooit gedaan.
Bij mij weet je genoeg wanneer ik het na een keer niet nog een keer wil doen.
Nee, sorryquote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Door je wat?
Ik dacht dat je het over oorbellen had
Dit inderdaad. Ik ben daar wel vrij direct in eigenlijk, als ik het echt slecht vindt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is maar gekheid, moppie. Volgens mij valt dat allemaal wel mee. Ik heb het iig nog nooit gedaan.
Bij mij weet je genoeg wanneer ik het na een keer niet nog een keer wil doen.
Keertje bij de shop laten doen zij hebben wel goed gereedschapquote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb ik ook al eens geprobeerd maar er is geen beweging in te krijgen
Okquote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorry. Hoewel die ook gepierced zijn, refereer ik niet met piercing wanneer ik oorbellen bedoel
.
ik heb ook alles gepiercedquote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorry. Hoewel die ook gepierced zijn, refereer ik niet met piercing wanneer ik oorbellen bedoel
.
Ach, weet je. Boeiendquote:Op zondag 4 november 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Ik denk dat het wel gebeurd, maar ja.... ik weet niet zo goed wat ik dan van die dame in kwestie moet denken
Hehehe, dat kan ik me voorstellen
Dat is ook weer zo jaquote:Op zondag 4 november 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, weet je. Boeiend.
De volgende keer beter denk ik altijd als het tegenviel.
mja als ik em ooit vervangen wil hebben doe ik dat ook welquote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Keertje bij de shop laten doen zij hebben wel goed gereedschap
Ik heb eigenlijk maar twee keer echt slechte seks gehad. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden.quote:Op zondag 4 november 2012 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ben daar wel vrij direct in eigenlijk, als ik het echt slecht vindt.Misschien zeg ik het niet heel bot of zo, maar als het niet voor herhaling vatbaar is, zal dat ook niet gebeuren.
Ik één keer. Maar toen toch met dezelfde persoon nog eens gedaan en dat was toen ineens tien keer beter.quote:Op zondag 4 november 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar twee keer echt slechte seks gehad. Maar dat is ook alweer een paar jaar geleden.
Dat je weinig voelt, je opwinding verliest, geen voldaan gevoel hebt aan het einde.quote:
wanneer er geen chemie is en het meer een geval word van het moet maar weerquote:
Ik zal wel even posten dat ik 'm gevonden heb.quote:Op zondag 4 november 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moest lachen om deze TT: Vermist: Libido
Ik heb het daarna nooit weer gedaan met die personen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik één keer. Maar toen toch met dezelfde persoon nog eens gedaan en dat was toen ineens tien keer beter.
Herkenbaarquote:Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je weinig voelt, je opwinding verliest, geen voldaan gevoel hebt aan het einde.
Ook herkenbaarquote:Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
wanneer er geen chemie is en het meer een geval word van het moet maar weer
Ik voelde voor die persoon iets meer dan alleen lust, dus ik gaf het nog een kans. Ook lag het meer aan de situatie dan aan hem, dus vandaar.quote:Op zondag 4 november 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het daarna nooit weer gedaan met die personen.
Dit ja.quote:Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je weinig voelt, je opwinding verliest, geen voldaan gevoel hebt aan het einde.
een eerste keer met iemand is altijd minder, je kent elkaars lichaam op dat moment niet, en je moet maar gokken wat hij of zij lekker vind.quote:Op zondag 4 november 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik één keer. Maar toen toch met dezelfde persoon nog eens gedaan en dat was toen ineens tien keer beter.
Jij hebt hemquote:Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal wel even posten dat ik 'm gevonden heb.
Ik heb twee keer gehad dat de eerste keer echt geweldig was.quote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
een eerste keer met iemand is altijd minder, je kent elkaars lichaam op dat moment niet, en je moet maar gokken wat hij of zij lekker vind.
Ik heb dat één keer gehad. En die ene keer was veel beter dan in 1,5 jaar tijd met mijn exquote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gehad dat de eerste keer echt geweldig was.
Ben ik het niet mee eens. Ik heb een one night stand gehad die werkelijkwaar mindblowing was.quote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
een eerste keer met iemand is altijd minder, je kent elkaars lichaam op dat moment niet, en je moet maar gokken wat hij of zij lekker vind.
ik 3 keer dat het echt subliem goed was de eerste keer dat ik et met iemand deedquote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit. Ik zal die ONS mijn leven lang niet meer vergeten.quote:Op zondag 4 november 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik heb een one night stand gehad die werkelijkwaar mindblowing was.
En met mijn ex klikte het meteen bij de eerste keer 100%.
Jah ok, het kan, dan weet die persoon ook waar die mee bezig is.. Dat had ik recent nogquote:Op zondag 4 november 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.quote:
Ah, ik denk dat ik al weet met wie.quote:Op zondag 4 november 2012 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah ok, het kan, dan weet die persoon ook waar die mee bezig is.. Dat had ik recent nog
Ik 2, volgens mijquote:Op zondag 4 november 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Maar goed, ik sta alweer een weekje droog.
Waaaat een hele weeek al?quote:Op zondag 4 november 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Zo duurt een week wel lang.quote:Op zondag 4 november 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Nee hoor. Seks kan best fijn zijn, maar ik vind het absoluut geen noodzaak.quote:Op zondag 4 november 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Dat is lang als je het libido van een geile stier hebt.quote:Op zondag 4 november 2012 13:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waaaat een hele weeek al?Meisje toch
![]()
Ik mag hopen dat jij geen stier bentquote:Op zondag 4 november 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is lang als je het libido van een geile stier hebt.
Same herequote:Op zondag 4 november 2012 13:20 schreef Giertje het volgende:
sex is voor mij geen prioriteit meer
op dit moment wil ik het liefst gewoon iemand met wie ik gelukkig kan zijn
dat vind ik momenteel gewoon belangrijker
Zeg het maar. Je hebt me gezien vrijdagquote:Op zondag 4 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij geen stier bent
quote:Op zondag 4 november 2012 13:20 schreef Giertje het volgende:
Rokje zou wel op mijn "account" mogen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rokje, wat doe jij op Kneels account?
Voor zover ik heb kunnen zien heb ik niet iets kunnen ontdekken waarom je maar ook enigszins een beetje stier zou zijnquote:Op zondag 4 november 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg het maar. Je hebt me gezien vrijdag.
Sex is hier nooit een prioriteit geweest... ik wil vooral dat 2equote:Op zondag 4 november 2012 13:20 schreef Giertje het volgende:
Voor mij is goede seks heel belangrijk. En dan het liefst ook vaker dan 1 of 2 keer per week. Maar dat zit er nu door omstandigheden even niet in, helaas.quote:Op zondag 4 november 2012 13:20 schreef Giertje het volgende:
dat is ook wel belangrijk dont get me wrong maar goed op dit moment denk ik er gewoon zo overquote:Op zondag 4 november 2012 13:21 schreef Fera het volgende:
[..]Lief.
Ik vind wel dat seks daar een essentieel onderdeel van is. Ook een manier voor mij om me verbonden te voelen met iemand.En dan naderhand tegen elkaar aanliggen, knuffelen en lieve dingen zeggen.
Ze was niet horny?quote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen zien heb ik niet iets kunnen ontdekken waarom je maar ook enigszins een beetje stier zou zijn
ik zou die plek voor iemand anders beschikbaar stellen dan.quote:Op zondag 4 november 2012 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje zou wel op mijn "account" mogen.
Ik begrijp je wel.quote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ook wel belangrijk dont get me wrong maar goed op dit moment denk ik er gewoon zo over
Daaromquote:Op zondag 4 november 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik heb kunnen zien heb ik niet iets kunnen ontdekken waarom je maar ook enigszins een beetje stier zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |