quote:Op zondag 4 november 2012 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon eerst een k typen dan w en daarna a kwa dus
Bedankt voor deze heldere uitleg.quote:Op zondag 4 november 2012 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon eerst een k typen dan w en daarna a kwa dus
Misschien om het een en ander uit te stellen ja.quote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga je nu aan hem denken als je onder de douche staat?
quote:Op zondag 4 november 2012 11:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien om het een en ander uit te stellen ja.
Doel bereikt voor Murquote:Op zondag 4 november 2012 11:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen. En die chick voor het raam in het tweede filmpje is wel een moodkiller.quote:Op zondag 4 november 2012 11:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O ja, en hoe ga je dat doen?quote:Op zondag 4 november 2012 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doel bereikt voor Mur
Nu swoop ik in en verover je hartje. Ik denk: Ik waarschuw je maar alvast zodat je straks niet helemaal stijf staat van spanning.
Oh die had ik nog niet eens gezienquote:Op zondag 4 november 2012 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen. En die chick voor het raam in het tweede filmpje is wel een moodkiller.
quote:Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inmiddels door dat het een grap was, heel leuk deze orgasme killer.
Lekkerquote:Op zondag 4 november 2012 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
Zo eens even de croissantjes in de oven gooien
Ik voel je. Maar ik kan zo niks bedenken. Toen ik 13 was, keek ik een film op TV waarin mensen seks hadden achter een gordijn, waar je een tijdlang alleen de silhouetten zag. Ik vond dat wel wat, maar ik zou niet meer weten welke film dat was.quote:Op zondag 4 november 2012 11:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O ja, en hoe ga je dat doen?
[..]
Oh die had ik nog niet eens gezienIk vind de 1e video het leukste, maar deze kende ik ook al en vroeg niet voor niets voor betere filmpjes hier
Ook lekkerquote:Op zondag 4 november 2012 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga zo pizzabroodjes maken.
Oh ja babe, lieg tegen me.quote:Op zondag 4 november 2012 11:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga ze even bekijkenquote:Op zondag 4 november 2012 11:41 schreef Murdera het volgende:
[..]sorry schatje.
Ik dacht dat je me kende.
Nu serieus dan:
Ik vond de seks scene uit A clockwork orange heel leuk, maar die is niet zozeer opwindend.
Risky business.
Die van American Psycho schijnt heel goed te zijn.
Basic instinct.
Body of evidence
Untamed heart.
unfaithful.
Ik heb mn best voor je gedaan om het goed te maken.![]()
Niet Plato's de Grot?quote:Op zondag 4 november 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je. Maar ik kan zo niks bedenken. Toen ik 13 was, keek ik een film op TV waarin mensen seks hadden achter een gordijn, waar je een tijdlang alleen de silhouetten zag. Ik vond dat wel wat, maar ik zou niet meer weten welke film dat was.
Ik kan niet versieren. Ik ga dus gewoon in je blikveld zitten, mooi te wezen.quote:
Austin Powers, the spy who shagged me.quote:Op zondag 4 november 2012 11:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel je. Maar ik kan zo niks bedenken. Toen ik 13 was, keek ik een film op TV waarin mensen seks hadden achter een gordijn, waar je een tijdlang alleen de silhouetten zag. Ik vond dat wel wat, maar ik zou niet meer weten welke film dat was.
Works for mequote:Op zondag 4 november 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet versieren. Ik ga dus gewoon in je blikveld zitten, mooi te wezen.
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn
Nja, moet ik die binnenkort ook maar even scoren
Sterker nog, koopzondag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |