Jofuquote:Op zondag 4 november 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Die jongen was dierenarts in opleiding. Klein beetje cocky, had leuke humor. Was alleen 5 centimeter kleiner dan ik. Maar ik val blijkbaar toch op kleine mannen.
quote:
Ik ben gewoon de mindere versie van rosepetals.quote:Op zondag 4 november 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dat heeft niets met jou te maken.
Sja, die Kaneel ookquote:Op zondag 4 november 2012 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dat heeft niets met jou te maken.
Proostquote:Op zondag 4 november 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ga vanavond eerst wijn drinken met m'n vriendin, maar daarna inderdaad alles open en warm onder de dekentjes. In een schoon bed
.
Wat is dezequote:Op zondag 4 november 2012 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de mindere versie van rosepetals.
Ik val niet op de lengte alleen. Maar toevallig waren de wat kleinere jongens vaak toch wat leuker. Qua uiterlijk, karakter. Gewoon stom toeval.quote:
Samzz toch, je bent toch niet met me aan het flirten he?quote:
Wij moeten gewoon compenseren voor onze lengte.quote:Op zondag 4 november 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik val niet op de lengte alleen. Maar toevallig waren de wat kleinere jongens vaak toch wat leuker. Qua uiterlijk, karakter. Gewoon stom toeval.
quote:Op zondag 4 november 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Irreversible
Extremities
Jungfrukällan
Run! Bitch Run!
I Drink Your Blood
Day of the Woman
Allemaal hete sex scenes.
Ik heb inmiddels door dat het een grap was, heel leuk deze orgasme killer.quote:Op zondag 4 november 2012 11:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga ze nu allemaal bekijken, dankje
Oh, ik verschoon iedere week m'n beddengoedquote:Op zondag 4 november 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Proost
Waarom is een schoon bed van belang?
Murdera niet kennen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
[..]
Ik heb inmiddels door dat het een grap was, heel leuk deze orgasme killer.
Nee. Ik weet wanneer ik geen kans maakquote:Op zondag 4 november 2012 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz toch, je bent toch niet met me aan het flirten he?
Missie geslaagd, zou ik zeggen.quote:Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon compenseren voor onze lengte.
That make sensequote:Op zondag 4 november 2012 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik verschoon iedere week m'n beddengoed. Iedere zondag. Een schoon, fris bed is fijn.
Ik ga hem in ieder geval niet vergetenquote:
Iedereen heeft wel een paar dingen waar die opvalt kwa uiterlijk en karakterquote:Op zondag 4 november 2012 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik val niet op de lengte alleen. Maar toevallig waren de wat kleinere jongens vaak toch wat leuker. Qua uiterlijk, karakter. Gewoon stom toeval.
Kwa?quote:Op zondag 4 november 2012 11:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een paar dingen waar die opvalt kwa uiterlijk en karakter
Dan is het goed.quote:Op zondag 4 november 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik weet wanneer ik geen kans maak.
quote:
Ga je nu aan hem denken als je onder de douche staat?quote:Op zondag 4 november 2012 11:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga hem in ieder geval niet vergeten
Ja. Ik vroeg me gewoon af hoe iemand 'kwa' kon schrijven.quote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua.
Maar dat wist je waarschijnlijk al
Vroeg ik mij ook afquote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik vroeg me gewoon af hoe iemand 'kwa' kon schrijven.
Gewoon eerst een k typen dan w en daarna a kwa dusquote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik vroeg me gewoon af hoe iemand 'kwa' kon schrijven.
Ervaring komt met de jarenquote:Op zondag 4 november 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
[..]
Ga je nu aan hem denken als je onder de douche staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |