Je hebt dan ook al voor jaren geneukt in een paar maanden tijd.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Freetorun het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik mijn libido kwijt ben met 3 a 4x per week zin. Ik ben mijn libido de afgelopen maanden compleet kwijt geraakt, nu heb ik al 3 maanden geen zin
Wat voor buitenlander is je vriend trouwens.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Freetorun het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat ik mijn libido kwijt ben met 3 a 4x per week zin. Ik ben mijn libido de afgelopen maanden compleet kwijt geraakt, nu heb ik al 3 maanden geen zin
Dat is logisch als iemand je over je limieten heen pusht en er zelfs conflicten over zijn dan is het toch logisch dat je er geen trek meer in hebt.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef Freetorun het volgende:
Mijn vriend is Latin Amerikaans, hij komt uit Chili.quote:Wat voor buitenlander is je vriend trouwens.
Sexdrive icm met pushen verschilt per land
Het is misschien verkeerd overgekomen maar mijn vriend is niet constant aan het pushen, hij heeft gewoon een veel hoger libido. Ik denk dat het gelijk staat met een man die vaker wil dan zijn vrouw en daardoor wat aanstoot geeft. En het is niet zo dat we dagelijks conflicten hebben.quote:Dat is logisch als iemand je over je limieten heen pusht en er zelfs conflicten over zijn dan is het toch logisch dat je er geen trek meer in hebt.
Misschien moet je gewoon accepteren dat je in dat opzicht niet bij elkaar past i.p.v. het probleem bij je zelf te leggen.
Bedankt voor je reactie! (:quote:tja mensen die jong zijn en seks net ontdekken willen meestal wel vaak ja (in mijn ervaring) maar het is geen regel of zo
als dat bij jou niet zo is, dan is dat bij jou dus niet zo
sex is natuurlijk een van de meest persoonlijke dingen die er zijn
dus met persoonlijke voorkeuren (over hoe en wat maar ook over hoe vaak)
zo als ik al zei: het kan van alles zijnquote:Op zondag 4 november 2012 13:23 schreef Freetorun het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! (:
Maar is het dan niet raar dat ik minder zin heb ookal is het iets (relatiefs) nieuws? En hoe moet ik het dan oplossen? Als hij het wel zo voelt?
Vrouwen krijgen minder zin bij gebrek, mannen meer. Heb ik een keer gehoord.quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik als vrouw word geiler als ik vaker seks heb. Als ik dus door omstandigheden 3 maanden niet zou neuken, zou mijn zin ook afnemen. Dat je zelfs masturberen niet meer wil, is volgens mij leeftijd. Ik had het pas iets later, maar als alle puber hormonen uit je lijf zijn, is seks ineens niet meer de eerste prioriteit. Lijkt me vrij gezond allemaal.
Verder wat hier boven al staat, als je straks weer bij elkaar bent en je voelt dan nog niets, dan klopt er iets niet. Als je 3 maal in de week wil, mag hij zich gelukkig prijzen. Als je eenmaal in de week wil, moet hij ook niet klagen.
Ik gebruik de pil, maar dit doe ik al zo'n 2 a 3 jaar en het 'gemis' van mijn libido is nog geen 2 a 3 jaar bezig.quote:Gebruik je medicatie? En/of gebruik je de pil?
Ik twijfel er sinds kort inderdaad wel aan, maar dat is pas sinds 1,5 maand, daarvoor had ik dat gevoel helemaal nog niet..quote:En misschien erg confronterend, maar wel vaak oorzaak van "geen libido": is de relatie er nog wel?
Is dat zo? Ik heb een beetje een dubbel gevoel hierbij, als ik dit zo lees denk ik "ja je hebt gelijk" .. Maar aan de andere kant in mn relatie geeft me dat het gevoel dat er iets mis is met mij.quote:Verder wat hier boven al staat, als je straks weer bij elkaar bent en je voelt dan nog niets, dan klopt er iets niet. Als je 3 maal in de week wil, mag hij zich gelukkig prijzen. Als je eenmaal in de week wil, moet hij ook niet klagen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:56 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik als vrouw word geiler als ik vaker seks heb. Als ik dus door omstandigheden 3 maanden niet zou neuken, zou mijn zin ook afnemen. Dat je zelfs masturberen niet meer wil, is volgens mij leeftijd. Ik had het pas iets later, maar als alle puber hormonen uit je lijf zijn, is seks ineens niet meer de eerste prioriteit. Lijkt me vrij gezond allemaal.
Verder wat hier boven al staat, als je straks weer bij elkaar bent en je voelt dan nog niets, dan klopt er iets niet. Als je 3 maal in de week wil, mag hij zich gelukkig prijzen. Als je eenmaal in de week wil, moet hij ook niet klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |