Teringeind scrollen elke keer.quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien een leuke OP maken zoiets als dit: http://plazilla.com/steam-wat-is-het-en-wat-kan-je-ermee-doen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef tuut-chips het volgende:
Meh, iedereen weet inmiddels toch wel wat steam is
Heb je dat stukje zelf gelezen?quote:
quote:Steam is een gratis online gaming-community voor je PC, waar je met je vrienden online kan gamen en voice-gesprekken starten
Soldenquote:Tweemaal per jaar, in de zomer en in de winter, heeft Steam Super Solden
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.quote:De prijsverschillen zijn hoog. Van 33 % tot 95 % korting
Klopt natuurlijk ook niet..quote:Een groot voordeel ten opzichte van fysieke games, waar je meestal het spel maar op 1 computer mag installeren.
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.quote:Deze F2P Games zijn exclusief verkrijgbaar bij Steam.
Heeft wel voice gesprekken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb je dat stukje zelf gelezen?
[..]
[..]
Solden
[..]
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.
[..]
Klopt natuurlijk ook niet..
[..]
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.
OP is simpelweg gedateerd en niet uitnodigend voor nieuwe users (zelfs wegjagend...)quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Marnixos het volgende:
op is prima
wel grappig trouwens dat ik bij postal 2 geen geboortedatum hoef in te vullen en bij hotline miami wel
quote:Op zondag 4 november 2012 23:49 schreef The_Substitute het volgende:
Mijn OP![]()
Je had Spank's originele moeten zien. Alleen (dezelfde) 2 foto's.
Rond kerst.quote:
quote:
Topquote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Eenskijken het volgende:
van 17 tot 31 december. vorige keer was het ook twee weken dacht ik..
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op de foto samen met Gabe
kom maar terug als je de 100.000 aantiktquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 135 posts tot de 10.000, krijg ik dan nog wat van jullie? Liefst op Steam <3
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
10Kquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 135 posts tot de 10.000, krijg ik dan nog wat van jullie? Liefst op Steam <3
In je pyamabroek?quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Steam big picture?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef mschol het volgende:
beter komt die keuze voor verschillende steamlibary's op verschillende schijfen gauw in de officiele release
en steam big picturedas best handig voor m'n mediacenter als ik eens een spelletje wil spelen
dan krijg je een full screen interface, meer gericht op er mee werken van grote afstand (of met vingers) , net zoals b.v. windows media centerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de volledigheid:
[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 06-11-2012 12:47:49 ]
lol jij zit al op de helftquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
kom maar terug als je de 100.000 aantikt
Was al eens op sale, had het toen niet gekocht omdat er die achterlijke DRM op zat, volgens mij hebben ze die inmiddels verwijderd, ik koop 'm denk wel tijdens de kerstsale.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ze mogen Anno 2070 wel eens in de aanbieding gooien, niemand zonder dat spel koopt de uitbreiding toch als je 80 euro moet neerleggen
Ik zit daar ook al een tijd op te letten. Ik zag wel diverse steamcodes voorbij komen voor ca 15 euro...quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ze mogen Anno 2070 wel eens in de aanbieding gooien, niemand zonder dat spel koopt de uitbreiding toch als je 80 euro moet neerleggen
Ja, 25% eraf ofzo, de game was nog steeds erg duurquote:
Nee 50%+quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, 25% eraf ofzo, de game was nog steeds erg duur
Ik heb er meer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
maak daar een maandje of 4 van voor een realistischere weergave (maar 83 posts per dag is nog erg veel, dan doe je voor de rest niks)quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
10k kan je in een maandje of 2 halen als je je best doet.
Ik heb wel een Steam Community Beta voor je?quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
maak daar een maandje of 4 van voor een realistischere weergave (maar 83 posts per dag is nog erg veel, dan doe je voor de rest niks)
dat zeg ik, life-less...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
aantal posts: 26363 (gemiddeld 80 per dag)
geen sales dus weinig anders te bespreken..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef Zspirit het volgende:
Pff, op post count fappen slaat nergens op als je het mij vraagt.
Ik post omdat ik het leuk vind hoewel dit steam topic echt nergens heen lijkt te gaan XD
Waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zit daar ook al een tijd op te letten. Ik zag wel diverse steamcodes voorbij komen voor ca 15 euro...
Voor alleen Anno 2070 dan. Vooralsnog heb ik hem niet gekocht, maar hij gaat wel komen
Maar daar staat toch bij:quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
http://gocdkeys.com/buy-cdkey-anno-2070
Online Gold heeft hem voor steam, 15,99.
Anno 2070 keysquote:
ik moet eerlijk bekennen dat het bij mij (nog) niet is voorgekomen.. en heel mijn origin games database (op 2 spellen na) bestaat uit dat soort keys.. steam heeft er ook een zooiquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met die online keys moet je altijd oppassen. Je weet nooit wanneer ze die keys blacklisten.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
STEAM for Linux community forum!![]()
Steam for Linux limited beta has begun!![]()
STEAM deb native client
http://steamcommunity.com/app/221410/discussions
http://steamcommunity.com/app/221410/screenshots
http://www.reddit.com/r/linux_gaming
ubuntuforums sticky topics
[..]
bron
Topic nr 42quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Rockiejj het volgende:
Ahh fijn, een steam topic! Nooit geweten dat die er was!
Ja nou..quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja nou..
Mag ik hier ook mensen uitnodigen om mij te joinen in een potje GCI?
the witcher 2 pas gescoord voor een tientje.. bleek een russische key te zijn.. dat vond ik wat jammer (er werd gewoon met the witcher 2 geadverteerd) maar geactiveerd en werkt gewoon, tevens een backup copy op gog.com geregeld en dat deed het ook in 1x..quote:Op woensdag 7 november 2012 11:09 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb MW3 voor 14¤ gekocht ooit.
Dat was oom zin Russische key dan moet je met VPN registreren.
Werkte prima!
Je moet het wel goed uitzoeken. Zo heb ik BF3 in t Russisch dat is niet relax, die kan je wel midden naar Engels of zo.
Ooit bijna skyrim gekocht maar toen bleek na Googlen dat dit niet fijn werkte.
Je moet dus effe goed kijken en geluk hebben wss.
Als ik een ongeldige key heb is dat vervelend maar geen ramp.
Ik ben wel bang dat de status van m'n steam account negatief wordt of zo.
Nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:00 schreef redboyke het volgende:
werkt windows 8 eigenlijk goed met steam? ik heb de pro versie gekocht om uit te testen op oude laptop(vista) maar die is eigenlijk te traag voor games.
en werkt het goed?ik bedoel mis je de startknop niet en is dat startscherm niet irritant?quote:
Mocht je de startknop missen dan is Classicshell of Start8 handig voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
en werkt het goed?ik bedoel mis je de startknop niet en is dat startscherm niet irritant?
officeel is er nog geen support voor win 8
steam voelt zich wat op hun tenen getrapt denk ik met die windows store.
ok thxquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je de startknop missen dan is Classicshell of Start8 handig voor je.
Ik gebruik zelf overigens Classicshell omdat ik ook niet helemaal kan wennen aan het startschermquote:
als valve het goed uitvoert:quote:Op donderdag 8 november 2012 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
en werkt het goed?ik bedoel mis je de startknop niet en is dat startscherm niet irritant?
officeel is er nog geen support voor win 8
steam voelt zich wat op hun tenen getrapt denk ik met die windows store.
Net aangeschaft, kan geen miskoop zijn voor 4,50quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand die Death Rally gaat halen?
In het begin is de besturing echt heel lastig, maar je kunt je handling verbeteren door dat aan te schaffen en ook andere auto's hebben betere handling. Eindelijk weer een racer met een top viewquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Net aangeschaft, kan geen miskoop zijn voor 4,50
En daar ging mijn laatste 10 euroquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://impulsedriven.com/products/ESD-IMP-W2350
Serious Sam 3: BFE
Trine heb ik maar speel ik echt nooit. Alan Wake vond ik echt slecht. Die andere twee ken ik niet, ik laat hem maar eens liggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:36 schreef Navida het volgende:
http://autumnseal.com/
Draaien maar mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Die heb ik via de laatste HIB gekocht. Het is geen onaardige game.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
Voor degene die deze wil hebben
Recoil Games: -75% Rochard Steam discount coupon
Ik speel met een controller. Stuk fijner dan met keyboard. Toffe game, hier ga ik me weer een tijdje mee vermaken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In het begin is de besturing echt heel lastig, maar je kunt je handling verbeteren door dat aan te schaffen en ook andere auto's hebben betere handling. Eindelijk weer een racer met een top view
Ik probeer altijd die achievements te halen in die vage games die ik wel heb maar nooit speel (humble bundle troep) maar meestal lukt het me nietquote:Op donderdag 15 november 2012 16:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb al een tijdje lang niets gekocht
Volhouden tot de x-mas sale
Tevens is DarkSiders 75% afgeprijsd op dezelfde site.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Morthill het volgende:
Voor wie hem nog niet heeft: Company of Heroes Gold voor 2,50
http://www.getgamesgo.com/product/company-of-heroes-gold
Zolang je niet verwacht dat het ook maar iets met Dungeon Siege te maken heeft is het op zich wel een grappig spel, maar er zijn zoveel betere hack&slash games dat zelfs 4 euro eigenlijk teveel is. Ik had er na iets meer dan een uurtje genoeg van.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Frutsel het volgende:
Iemand ervaring met Dungeon Siege 3 ?
Voor 4 euro lijkt me dat toch een prima koopje?
Hack & slash, pff... Shank was m'n eerste, toen kocht ik Diablo 3 voor 40 euro en toen dacht ik nee fuck hack & slashquote:Op donderdag 15 november 2012 22:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang je niet verwacht dat het ook maar iets met Dungeon Siege te maken heeft is het op zich wel een grappig spel, maar er zijn zoveel betere hack&slash games dat zelfs 4 euro eigenlijk teveel is. Ik had er na iets meer dan een uurtje genoeg van.
Prima koopje, maar het lijkt helaas in de verste verte niet op deeltjes 1 en 2. Grondig naar de tering geholpen, die reeks.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Frutsel het volgende:
Prima te spelen met controller, met muis en keyboard is het een zooitje.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:59 schreef Frutsel het volgende:
quote:Get 25% of Digital games* with the voucher:
GMG25-UAAHK-6AI9S
Voucher valid from 31st October 2012 12:00 UTC/GMT until 16th November 2012 12:00 UTC/GMT
* Excludes selected titles
Get 35% off Chivalry, Borderlands 2, and XCOM: Enemy Unknown with the voucher:
GMG35-5BRU6-ZDRX7
Voucher valid from 10th November 2012 12:00 GMT until 16th November 2012 12:00 GMT
Probeer Torchlight II eensquote:Op donderdag 15 november 2012 23:47 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Hack & slash, pff... Shank was m'n eerste, toen kocht ik Diablo 3 voor 40 euro en toen dacht ik nee fuck hack & slash
Chivalry voor 12.70quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:11 schreef mschol het volgende:
Greenman Gaming heeft ook 2 acties lopen (niet zo lang meer..)
[..]
Geen slechte prijsquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Chivalry voor 12.70
Nog net te duur voor een spel wat niet teveel ga spelen
En ik heb war of the roses ook nog
van de zomer wassie volgens mij ook 75%..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
Tropico 4 zal in de kerstsale wel goedkoper worden toch? Of pakket + alle DLC voor 10 euro ofzoiets.
Ik heb de eerdere delen nooit gespeeld, maar wel gelezen dat het vrijwel gelijk aan 3 is, dus ik wil hem zeker niet te duur aanschaffen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
van de zomer wassie volgens mij ook 75%..
jammer dat die nieuwe dlc maar 25% is, dan vind ik ze te duur
ik heb 3 nooit gespeeld, wel 1 & 2..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb de eerdere delen nooit gespeeld, maar wel gelezen dat het vrijwel gelijk aan 3 is, dus ik wil hem zeker niet te duur aanschaffen.
Ik heb 4 wel gespeeld, maar het is niet echt blijven hangen en voelde nog niet de drang het te kopen, tenzij heel goedkoopquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 3 nooit gespeeld, wel 1 & 2..
1 was, zeker voor z'n tijd, briljant
2 vond ik persoonlijk een stuk minder (dat piraten gedoe trok mij niet echt)
3 heb ik dus overgeslagen
en 4 was gewoon weer leuk (met zeker 75% korting aangeschaft)
Dan staan ze gewoon nog op je harddisk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:58 schreef gogosweden het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met je games als steam bijvoorbeeld failliet gaat?
maar dan kan je er niet bij omdat de steam servers dan down zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan staan ze gewoon nog op je harddisk.
Geldt lang niet voor alle spellen hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar dan kan je er niet bij omdat de steam servers dan down zijn.
dat zal wel niet, bijvoorbeeld mijn gta IV heeft een eigen serial, maar spellen zoals hl2 etc etcquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geldt lang niet voor alle spellen hoor
er zweven verhalen over het internet dat er dan een patch zou moeten zijn waardoor je games zonder steam zullen werken. En gabe heeft gezegt dat ze die dan zullen releasen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:58 schreef gogosweden het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met je games als steam bijvoorbeeld failliet gaat?
Voor alle spellen die alleen steam gebruiken wel. na een aantal dagen offline modus stopt de boel gewoon met werken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geldt lang niet voor alle spellen hoor
behalve als je ze op dat moment niet gedownload hebt..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan staan ze gewoon nog op je harddisk.
steam is een gevalletje van: Too big to fail..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
er zweven verhalen over het internet dat er dan een patch zou moeten zijn waardoor je games zonder steam zullen werken. En gabe heeft gezegt dat ze die dan zullen releasen.
Ergens betwijfel ik dat, want al die uitgevers vinden het denk ik niet zo fijn dat er geen enkele vorm van rechten gecontroleert word.
Want die patch maakt waarschijnlijk het delen van spellen heel makkelijk.
Hier gaat het dus niet om bittorrent en cracks enzo maar gewoon dat piraten zo makkelijk word dat het kopieren van de bestanden al genoeg is. Barrier for entry is dan veel veel te laag.
[..]
Voor alle spellen die alleen steam gebruiken wel. na een aantal dagen offline modus stopt de boel gewoon met werken.
Beetje zoals dat debacle met de ps3 waar je je nieuwe games niet kon activeren/spelen omdat de psnstore down was. Je hebt het spel wel maar je mag gewoon niet spelen.
idd, volgens mij zijn er miljoenen $ aan spellen gekocht op steam. Als dat zomaar door het riool word gespoeld en de gamers laat zitten heb je dikke vette herrie denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve als je ze op dat moment niet gedownload hebt..
[..]
steam is een gevalletje van: Too big to fail..
het mag gewoon niet failliet gaan of gamers zonder hun aangekochte games laten zitten, gebeurd dat wel zal (zou) het hele vertrouwen in de industie tot 0 gereduceerd (moeten) worden..
Ik denk dat Valve hier dan dikke mik aan zal hebben, zie maar eens een failliet bedrijf aan te klagen als het ontbonden is, plus dat ze altijd de consument voorop hebben staan. Vraag me af of er een bepaalde failliet-clausule in de overeenkomst tussen Valve en uitgevers staat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
er zweven verhalen over het internet dat er dan een patch zou moeten zijn waardoor je games zonder steam zullen werken. En gabe heeft gezegt dat ze die dan zullen releasen.
Ergens betwijfel ik dat, want al die uitgevers vinden het denk ik niet zo fijn dat er geen enkele vorm van rechten gecontroleert word.
Want die patch maakt waarschijnlijk het delen van spellen heel makkelijk.
Hier gaat het dus niet om bittorrent en cracks enzo maar gewoon dat piraten zo makkelijk word dat het kopieren van de bestanden al genoeg is. Barrier for entry is dan veel veel te laag.
hl3 zal hun safe zijn denk ik, mocht alles echt goed fout gaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik denk dat Valve hier dan dikke mik aan zal hebben, zie maar eens een failliet bedrijf aan te klagen als het ontbonden is, plus dat ze altijd de consument voorop hebben staan. Vraag me af of er een bepaalde failliet-clausule in de overeenkomst tussen Valve en uitgevers staat?
Maargoed, voorlopig is het allemaal erg theoretisch, Valve kan altijd nog leunen op hun huidige kapitaal en het maken van retepopulaire games om dingen in de lucht te houden.
andere developers zullen/ (zouden moeten) weerhouden dat valve/steam in worst case scenario failliet gaat..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd, volgens mij zijn er miljoenen $ aan spellen gekocht op steam. Als dat zomaar door het riool word gespoeld en de gamers laat zitten heb je dikke vette herrie denk ik.
maarja, wat weerhoud ze eigenlijk? ga je failliet dan ga je failliet
nuh uh. Half life is voor gamers een godsgeschenk natuurlijk, maar commercieel zal het weinig zoden aan de dijk zetten. Het verkoopt misschien een miljoen of twee, als ze geluk hebben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hl3 zal hun safe zijn denk ik, mocht alles echt goed fout gaan
http://www.forbes.com/for(...)e-online-mayhem.htmlquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nuh uh. Half life is voor gamers een godsgeschenk natuurlijk, maar commercieel zal het weinig zoden aan de dijk zetten. Het verkoopt misschien een miljoen of twee, als ze geluk hebben.
Vraag maar aan willekeurige mensen op straat of ze half life kennen, nope. Vraag of ze Call of duty kennen, uiteraard. die verkopen dan ook 10x zo veel.
quote:Oliver Chiang, 02.09.11, 06:00 PM EST
Forbes Magazine dated February 28, 2011
Its sci-fi shoot-'em-up thriller Half-Life 2 has sold 12 million copies since 2004 and is the highest-rated PC game on the Web site Metacritic.
Half life is een game voor de mensen die niet blind op de COD's kijken. Maar HL2 (en CSS,TF2 etc) heeft een hele grote en trouwe fanbase. Mocht Valve HL3 uitbrengen met source 2, wordt hij in deze tijd zo erg gehyped dat hij echt wel goed wordt verkocht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm okay, das wel een stuk meer dan ik dacht. maar vergeet neit dat die game in 2004 uitkwam.. die maanden hadden ze dat aantal bij lange na niet. wel een goede doorverkoop dan. (ook dankzij steam sales waardoor de game maar een tientje kostte oid)
maar CoD MW 2 had binnen een jaar 20 miljoen copies verkocht, aan de andere kant, die zullen daarna geen goede doorverkoop hebben gehad.
maar ik blijf erbij dat half life geen serie voor de massa is, maar voor pure gamers.
Onzin, daar lopen geen schaars geklede vrouwen rond en ze krijgen met euro's betaaldquote:Op maandag 19 november 2012 02:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ondertussen bij PU op het kantoor
[ afbeelding ]
zo waarquote:Op maandag 19 november 2012 02:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ondertussen bij PU op het kantoor
[ afbeelding ]
Ja alleen die call of duty games gaan zelden (flink) in de salequote:Op maandag 19 november 2012 21:24 schreef Marnixos het volgende:
Ik ga Hitman Absolution kopen straks voor 5 euro in de zomersale
Je moet ook geen Call of Duty spelen!quote:Op maandag 19 november 2012 21:29 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja alleen die call of duty games gaan zelden (flink) in de sale
Al vanaf de summer sale een aparte rekening lopen waar elke maand geld opkomt voor de holiday salequote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
Trouwens nog 1 maand en dan boem! Zit jullie spaarvarken al goed vol?
quote:Op maandag 19 november 2012 21:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Al vanaf de summer sale een aparte rekening lopen waar elke maand geld opkomt voor de holiday sale
Ik heb geen idee hoeveel ik uit ga geven, maar wil wel kunnen kopen wat ik wil. Het hoeft niet op, van de rest van het geld koop ik bier zodat ik dronken kan schelden als ik iets multiplayer speelquote:Op maandag 19 november 2012 21:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]ik heb met zomer sale 150 euro uitgegeven daar speel ik nu nog van maar toch wel wat veel
quote:Op maandag 19 november 2012 21:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik uit ga geven, maar wil wel kunnen kopen wat ik wil. Het hoeft niet op, van de rest van het geld koop ik bier zodat ik dronken kan schelden als ik iets multiplayer speel
Ik zuig ook in multiplayer, daarom doe ik dat alleen als ik straalbezopen ben. Leuk de hele tijd schelden en schreeuwen met de headset. Het levert me altijd veel nieuwe vrienden op op xbox livequote:Op maandag 19 november 2012 22:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik speel nooit multiplayer, ik verlies toch altijd meteenIk doe alleen aan single player mode.
Ik heb geen XBOX live, moet je voor betalenquote:Op maandag 19 november 2012 22:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zuig ook in multiplayer, daarom doe ik dat alleen als ik straalbezopen ben. Leuk de hele tijd schelden en schreeuwen met de headset. Het levert me altijd veel nieuwe vrienden op op xbox live
quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef The_Substitute het volgende:
The Walking Dead Episode 5 trailer
Morgen
Dacht woensdag voor ons.quote:Op maandag 19 november 2012 21:16 schreef The_Substitute het volgende:
The Walking Dead Episode 5 trailer
Morgen
23GB?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:53 schreef redboyke het volgende:
heb hitman in de winkel gekocht maar moet je blijkbaar activeren op steam
vind het wel goed zo installeren van disks is altijd leuker dan 23928MB downloaden met mobiel internet
heb gewoon de benelux versie gekocht meer wapens heb ik niet nodig
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
23GB?
ach... mijn railworks 3 is alleen al 25GB en dat is maar 1 van mijn +300 games
had ik niet verwacht (23 gb voor dat spel)quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef redboyke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb hitman collection ook gekocht met Hitman1,2 contracts en bloodmoney
ben aan het twijfelen of ik de oude nog eens zou spelen of direct begin met absolution
zou wel leuk zijn om hitman marathon te doen
KUT kan het nog niet spelen die moet precies nog 2.2GB downloaden aan updates ofzo
en via internet van het ziekenhuis kan ik niet downloaden via steammijn datalimiet van mobiel internet is maar 2GB dus dat word weer herladen
mijn server heeft 10TB opslag, workstation een 4 a 5TB en HTPC 1,5TBquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
Joh Steam in het Hollandsch? Ik heb altijd alles op Engels staan.
En ik heb 10TB in mijn pc, dus voorlopig ruimte zat
Hier niet... Had het liefst al mijn Steam games geïnstalleerd staan, maar mijn 1.5TB schijf is dan te klein.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik niet verwacht (23 gb voor dat spel)
Maar als ik zie hoe groot de 7-9 games zijn die ik nu geinstalleerd heb staan lach ik om die 23GB![]()
ach, een 1TB schijf vol krijgen met alleen steam games is opzich ook wel een prestatie
Ik had hem in het Nederlands, maar werd er een beetje treurig van, geef mij maar gewoon Engels.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
Joh Steam in het Hollandsch? Ik heb altijd alles op Engels staan.
En ik heb 10TB in mijn pc, dus voorlopig ruimte zat
Ik word altijd treurig van NL vertalingen, dus als het even kan laat ik alles Engelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik had hem in het Nederlands, maar werd er een beetje treurig van, geef mij maar gewoon Engels.
De vertalingen worden wel beter nu, maar ik ben allergisch voor foutmeldingen in het Nederlands. Je kan dan nooit wat vinden...quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik word altijd treurig van NL vertalingen, dus als het even kan laat ik alles Engels
Hmm... een BSOD in het Nederlands lijkt me wel mooi eigenlijk:quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:32 schreef Tain het volgende:
[..]
De vertalingen worden wel beter nu, maar ik ben allergisch voor foutmeldingen in het Nederlands. Je kan dan nooit wat vinden...
jij hebt dan ook zowat elk spel gekocht dat op steam te koop isquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier niet... Had het liefst al mijn Steam games geïnstalleerd staan, maar mijn 1.5TB schijf is dan te klein.
Ach ja, ik en m'n enthousiasme soms.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef borisz het volgende:
Herstverkopen komen eraan (21-27 nov) dus vanavond. Kerstuitverkoop (Dec20-Jan4)
Data gevonden op: http://sotmc.artery-studios.com/wp/
Vakmanquote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef borisz het volgende:
Herstverkopen komen eraan (21-27 nov) dus vanavond. Kerstuitverkoop (Dec20-Jan4)
Data gevonden op: http://sotmc.artery-studios.com/wp/
Instant buyquote:Op woensdag 21 november 2012 12:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Doe mij maar de nieuwe hitman met 50% korting, gewoon om even te kunnen lachen
wel zuur, had via GmG cities in motion gekocht, voor een best goeie prijs..quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef JimmyJames het volgende:
Er zijn echt zo veel websites bijgekomen waar je voor een prikkie games kunt kopen dat het allemaal niet meer bij te houden is.
Hier een paar acties:
5 games voor $10 bij gog (niet zo heel veel keuze wel veel point & click)
http://www.gog.com/pick_5_pay_10
CIV 5 Gods & Kings voor 10.19¤ bij green man gaming
http://www.greenmangaming(...)on-v-gods-and-kings/
en 20% extra als je de couponcode gebruikt?quote:Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef JimmyJames het volgende:
Er zijn echt zo veel websites bijgekomen waar je voor een prikkie games kunt kopen dat het allemaal niet meer bij te houden is.
CIV 5 Gods & Kings voor 10.19¤ bij green man gaming
http://www.greenmangaming(...)on-v-gods-and-kings/
QFTquote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef Tain het volgende:
Iedereen The Walking Dead halen als je die nog niet hebt!
wat us er gebeurd met de regel: "indien geen >75% korting niet kopen"?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:05 schreef Tain het volgende:
Iedereen The Walking Dead halen als je die nog niet hebt!
Yep.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en 20% extra als je de couponcode gebruikt?
Sommige games komen niet boven de 66% korting uit, maar altijd, ALTIJD!!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat us er gebeurd met de regel: "indien geen >75% korting niet kopen"?
Geen idee, maar de regel was wacht op de daily deals of de flash deals toch? En The Walking Dead is het al waard voor de standaard prijsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
wat us er gebeurd met de regel: "indien geen >75% korting niet kopen"?
dit kan ik nauwelijks een daily deal noemen, 50% kortingquote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sommige games komen niet boven de 66% korting uit, maar altijd, ALTIJD!!!!
[ afbeelding ]
Voor een spel wat sinds vandaag volledig uit is? Topdeal!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:19 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kan ik nauwelijks een daily deal noemen, 50% korting
Is altijd zo, maar wacht op flash of daily deals want dan zijn ze op hun goedkoopstquote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef fwokker het volgende:
Zijn nog een hoop dingen gediscount die niet op de frontpage staan (op mijn wishlist bijv. staat de witcher 2 voor 11.99)
Eindbaas van Valvequote:Op woensdag 21 november 2012 19:23 schreef djkoelkast het volgende:
Wie is die man eigenlijk, ik mis de hele grap steeds
Ja ik heb hem persoonlijk gesproken en hij zei dat je altijd moest wachten op daily deals anders verdiende hij te veel. Hij kon al het geld namelijk niet opmaken en het kostte zijn accountants teveel tijd allemaal.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En die vindt dat je moet wachten op daily deals, nee heel duidelijk.
Dit weet ik, wou alleen even aangeven dat er meer dik is afgeprijst. Er zijn een heleboel oude games voor 75%-80% afgeprijst die waarschijnlijk niet in de daily komen (misschien wel though dus wachten kan geen kwaad) zoals commando's, witcher 1 etc. Wel bizar, ik browse nu langs de aanbiedingen van alleen strategy games en er zijn toch op zijn minst 50 spellen met 75% afgeprijst. Hoop spul voor minder dan ¤3 dus een daily deal zit er dan waarschijnlijk niet in.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is altijd zo, maar wacht op flash of daily deals want dan zijn ze op hun goedkoopst
Ik ook, moet soms even refreshen. Valt nog mee, is wel eens erger geweestquote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
Ben ik de enige die problemen met steam heeft? Het wil vaak niet opstarten.
Klopt, heb CIV 5 al een tijdje maar speel het te weinig . Het spel verdient beter. Zelfde is dat ik oa Anno 2070, BF3 enzo nog wil aanschaffen, maar ja, nog teveel leuke dingen voor te weinig tijdquote:Op woensdag 21 november 2012 19:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Yep.
Het is trouwens geen standalone.
Is nu met 75% zie ik. Is dat spel de moeite?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
Payday wel aardig, maar die komt met kerst nog wel een keer voorbij.
Kopen als je hem nog niet hebtquote:Op woensdag 21 november 2012 19:18 schreef fwokker het volgende:
Zijn nog een hoop dingen gediscount die niet op de frontpage staan (op mijn wishlist bijv. staat de witcher 2 voor 11.99)
Jammer dat het nu voorbij isquote:Op woensdag 21 november 2012 21:23 schreef The_Substitute het volgende:
TWD Episode 5
Wel wat kort, maar wel mooie afsluiter.
Heb jij...quote:
SPOILER: grote spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
is een leuke game hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef mschol het volgende:
aoe 3 is afgeprijsd, ik heb em wel op wishlist staan, maar weet het nog niet.. ik ben bang dat ik een tientje zelfs teveel vind...
en het valt mij nu op dat emergency 2012 van steam afgehaald is
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Heb jij...SPOILER: grote spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Kopen, gier.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
edit: oeh, TWD weer in de sale.. zal ie nog 75% komen of zal ik de 50% gewoon nabben?
Tis een Daily Deal dus die wordt in deze sale niet goedkoper dan ditquote:Op woensdag 21 november 2012 21:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is een leuke game hoorniet zo leuk als aoe2 natuurlijk
edit: oeh, TWD weer in de sale.. zal ie nog 75% komen of zal ik de 50% gewoon nabben?
steam sales maken mij een slecht persoonquote:Op woensdag 21 november 2012 22:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kopen, gier.
Is die 12 euro meer dan waard.
quote:Op woensdag 21 november 2012 22:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
steam sales maken mij een slecht persoon![]()
ik ga m halenzeker omdat ik ook helemaal in seizoen 3 van de serie zit
DOENquote:Op woensdag 21 november 2012 22:33 schreef gogosweden het volgende:
Test drive unlimited is voor een tientje, met 50% korting. Doen of niet doen? Moeilijk
Wat doe je zoal dan? Heb reviews gelezen dat er niet veel te beleven valt buiten de stad oid.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
DOENIk heb echt onzettend lekker gecruised in die game. Heerlijke vibe
Races. En je kan vrij rondrijden. En je kan auto's/villa's kopen maar dat stelt niet zo heel veel voor. Ook is die multiplayer open, dus je kan random mensen tegenkomen en uitdagen met je koplampen voor een race.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wat doe je zoal dan? Heb reviews gelezen dat er niet veel te beleven valt buiten de stad oid.
Lijkt me wel tof. Maar ik denk dat ik eerst voor portal 2 ga. Die wil ik al heel langquote:Op woensdag 21 november 2012 22:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Races. En je kan vrij rondrijden. En je kan auto's/villa's kopen maar dat stelt niet zo heel veel voor. Ook is die multiplayer open, dus je kan random mensen tegenkomen en uitdagen met je koplampen voor een race.
Wacht op de daily deal voor HL en Portal 2quote:Op woensdag 21 november 2012 22:42 schreef gogosweden het volgende:
Ik denk dat ik half-life 1 complete pack koop en portal2
daarna maar wachten op de kerst sale
zal daar een daily deal voor komen deze sale dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Wacht op de daily deal voor HL en Portal 2
Er is nu toch 2013? In level 3 kom ik al niet verder, te moeilijkquote:Op woensdag 21 november 2012 21:26 schreef mschol het volgende:
aoe 3 is afgeprijsd, ik heb em wel op wishlist staan, maar weet het nog niet.. ik ben bang dat ik een tientje zelfs teveel vind...
en het valt mij nu op dat emergency 2012 van steam afgehaald is
Ik heb me er uren en uren mee vermaakt, ben nog lang niet klaar ook, toch maar eens verder gaan. Ik heb trouwens TDU2.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:33 schreef gogosweden het volgende:
Test drive unlimited is voor een tientje, met 50% korting. Doen of niet doen? Moeilijk
tdu 2 bedoelde ik ook idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb me er uren en uren mee vermaakt, ben nog lang niet klaar ook, toch maar eens verder gaan. Ik heb trouwens TDU2.
quote:
Heb hem nonsteam. Moet je echt doen! ookal heb je crysis 1 niet gespeeld. De campain alleen al isquote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Navida het volgende:
Wat vinden jullie eigelijk van Crysis 2? zie dat die ook afgeprijsd is
wachten op de daily is in het geval van half life BLASPHEMY dude..quote:Op woensdag 21 november 2012 22:46 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Wacht op de daily deal voor HL en Portal 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
Die is freeplay, tenminste zolang je er geen geld in stoptquote:Op woensdag 21 november 2012 23:07 schreef Topiek het volgende:
Planetside 2 is aan het downloaden nu
Is geen bijzondere kortingquote:Op woensdag 21 november 2012 22:36 schreef gogosweden het volgende:
Oeh, portal 2 is ook 50% korting, net als de valve complete pack etc
Voor als mensen het nog niet wisten
Klopt. Is het Pay2Win?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:24 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Die is freeplay, tenminste zolang je er geen geld in stopt
Developer Paradox Interactive moet je in de gaten houden.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:48 schreef Marnixos het volgende:
Ik wil in deze sale een RTS (dus niet turn-based zoals Total War) voor 5 euro kopen. Iemand suggesties?
dat is allemaal juist turn based?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Developer Paradox Interactive moet je in de gaten houden.
Volgende titels:
Hearts of Iron
Europa Universalis 3
Crusader Kings 2
Vooral die laatste komt wel met -75% langs en is ab-so-luut de moeite waard. 500+ uur and still counting
Gewoon real-time, man. Waar haal jij die onzin vandaan dat die games turn based zijn?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat is allemaal juist turn based?
Ik zou juist Dawn of War aanraden, company of Heroes, dat soort titels.
onzin? CK2 is zo turn based als het maar kan... ja oke je kan speed versnellen maar dat bedoelt ie denk ik niet. Hij bedoelt games als starcraft/warcraft me dunkt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon real-time, man. Waar haal jij die onzin vandaan dat die games turn based zijn?
Er is NIKS turnbased aan CK2, EU3, HoI3. Je hebt volgens mij echt geen benul waar je het over hebt.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin? CK2 is zo turn based als het maar kan... ja oke je kan speed versnellen maar dat bedoelt ie denk ik niet. Hij bedoelt games als starcraft/warcraft me dunkt.
het verschil tussen de eerste titels (CK2, EU3, HoI3) is dat er, voor zover ik zie, geen micromanagment plaats vind en het niet op unit niveau orders geven is dus...quote:Op woensdag 21 november 2012 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Er is NIKS turnbased aan CK2, EU3, HoI3. Je hebt volgens mij echt geen benul waar je het over hebt.
Verder haalt hij de RTW reeks als voorbeeld aan, dus hij zal wel massive RTS met enorme maps bedoelen. Dan moet je bij Paradoxtitels zijn, niet, bij Blizzard. Fact.
CK2 / EU3 / HoI3 > CoH / DoW trouwens, met gemak. Heb in die laatstgenoemde titels totaal veertig-vijftig uur zitten, die eerste titels met gemak achthonderd. Dan vorm je je er echt wel een beeld bij beide reeksen.
Goddank niet zeg, dat moest er nog eens bijkomen. 'T zijn al met gemak titels die tot de "complexere" en serieuzere in het genre gerekend worden zonder die combat op unitniveau.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
het verschil tussen de eerste titels (CK2, EU3, HoI3) is dat er, voor zover ik zie, geen micromanagment plaats vind en het niet op unit niveau orders geven is dus...
Ik heb EU3 tientallen uren gespeeld maar uiteindelijk vind ik het geen echte RTS nee. het hoort in het rijtje TBS games.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Er is NIKS turnbased aan CK2, EU3, HoI3. Je hebt volgens mij echt geen benul waar je het over hebt.
Verder haalt hij de RTW reeks als voorbeeld aan, dus hij zal wel massive RTS met enorme maps bedoelen. Dan moet je bij Paradoxtitels zijn, niet, bij Blizzard. Fact.
CK2 / EU3 / HoI3 > CoH / DoW trouwens, met gemak. Heb in die laatstgenoemde titels totaal veertig-vijftig uur zitten, die eerste titels met gemak achthonderd. Dan vorm je je er echt wel een beeld bij beide reeksen.
uit het missen van micromanagment komt voort dat het aanvoelt als een TBS game.. omdat die overwegend ook geen micromanagment hebben..quote:Op donderdag 22 november 2012 00:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Goddank niet zeg, dat moest er nog eens bijkomen. 'T zijn al met gemak titels die tot de "complexere" en serieuzere in het genre gerekend worden zonder die combat op unitniveau.
Ik zou zeggen; probeer het gewoon. Het geld haal je er qua speluren met gemak wel uit.
"Superieur" maak jij er van, dat zeg ik absoluut niet. Elk van de genoemde games is leuk op zijn tijd, ik heb evenveel tijd in de TW serie als in de Paradoxtitels zitten.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:10 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik heb EU3 tientallen uren gespeeld maar uiteindelijk vind ik het geen echte RTS nee. het hoort in het rijtje TBS games.
RTS zijn titels die ik noemde, de klassieke micromanagement games zoals mschol al zegt
dan kan je je wel superieur voelen met die 'diepere' games maar het is echt niet voor iedereen weggelegd.
Zitten zo te zien ook meteen de 2 expansion packs bij.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
AoE3 hmmm enige waar ik over twijfel, vind 10 piek nog duur voor zo'n ouwe titel..
In maar -25%, hé. Zou nog even wachten.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef lipjes het volgende:
Zit te twijfelen....
http://www.steamprices.com/eu/sub/222/call-of-duty-war-chest
Wel vermakelijk. Niet veel meer dan dat.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:34 schreef Frutsel het volgende:
Two Worlds II + Two Worlds II - Pirates of the Flying Fortress ¤ 6,99
Iemand ervaring met Two Worlds?
Heb hem ff gespeeld, maar werd een beetje gek van de maffe toetscombinaties enzo. Ga hem nog voor de Xbox kopen want het was wel een heel vet spel, maar niet met tobo/muis.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:21 schreef Morthill het volgende:
werkt Darksiders II een beetje op de pc? of moet ik dan toch een controller gaan aansluiten?
Vooral Men of Courage is erg goed.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:51 schreef gogosweden het volgende:
commandos 1,2&3 voor ¤2,25
geen idee of het leuk is. Weet wel dat ik het vroegah wel met mijn pa gespeeld heb op zo'n oude witte pc
Commando's 2 was in die tijd echt de shit. Weet nog wel dat het bizar moeilijk was en na een poosje mocht ik het niet meer spelen omdat mijn pa zag dat er hakenkruizen inzatenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:51 schreef gogosweden het volgende:
commandos 1,2&3 voor ¤2,25
geen idee of het leuk is. Weet wel dat ik het vroegah wel met mijn pa gespeeld heb op zo'n oude witte pc
Wait for the daily deals / flash dealsquote:Op donderdag 22 november 2012 09:35 schreef lipjes het volgende:
Zit te twijfelen....
http://www.steamprices.com/eu/sub/222/call-of-duty-war-chest
Heb niet altijd de tijd om op te letten, werk ook nog van 8 tot half 6quote:Op donderdag 22 november 2012 10:09 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wait for the daily deals / flash deals
CoD zal best een daily deal worden (al gok ik blops2 met erg weinig korting), dus daar heb je meer tijd voorquote:Op donderdag 22 november 2012 10:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb niet altijd de tijd om op te letten, werk ook nog van 8 tot half 6
Weet ik, maar zo super werkt die nou niet.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
CoD zal best een daily deal worden (al gok ik blops2 met erg weinig korting), dus daar heb je meer tijd voor. Voor flash deals is dr ook nog de steam app voor smartphones
.
Voor KotOR2, download dit erbij: TSLRCM 1.8.1.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:07 schreef fwokker het volgende:
Anyway mijn winkelwagentje voor vandaag: KOTOR 2 en The Walking Dead (was eigenlijk niet van plan meer dan 5 euro aan een game uit te geven maar ik heb letterlijk niemand iets negatiefs hier over horen zeggen en een goed verhaal + keuzes zijn mijn zwakke plek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |