Teringeind scrollen elke keer.quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien een leuke OP maken zoiets als dit: http://plazilla.com/steam-wat-is-het-en-wat-kan-je-ermee-doen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef tuut-chips het volgende:
Meh, iedereen weet inmiddels toch wel wat steam is
Heb je dat stukje zelf gelezen?quote:
quote:Steam is een gratis online gaming-community voor je PC, waar je met je vrienden online kan gamen en voice-gesprekken starten
Soldenquote:Tweemaal per jaar, in de zomer en in de winter, heeft Steam Super Solden
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.quote:De prijsverschillen zijn hoog. Van 33 % tot 95 % korting
Klopt natuurlijk ook niet..quote:Een groot voordeel ten opzichte van fysieke games, waar je meestal het spel maar op 1 computer mag installeren.
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.quote:Deze F2P Games zijn exclusief verkrijgbaar bij Steam.
Heeft wel voice gesprekken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb je dat stukje zelf gelezen?
[..]
[..]
Solden
[..]
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.
[..]
Klopt natuurlijk ook niet..
[..]
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.
OP is simpelweg gedateerd en niet uitnodigend voor nieuwe users (zelfs wegjagend...)quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Marnixos het volgende:
op is prima
wel grappig trouwens dat ik bij postal 2 geen geboortedatum hoef in te vullen en bij hotline miami wel
quote:Op zondag 4 november 2012 23:49 schreef The_Substitute het volgende:
Mijn OP![]()
Je had Spank's originele moeten zien. Alleen (dezelfde) 2 foto's.
Rond kerst.quote:
quote:
Topquote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Eenskijken het volgende:
van 17 tot 31 december. vorige keer was het ook twee weken dacht ik..
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op de foto samen met Gabe
kom maar terug als je de 100.000 aantiktquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 135 posts tot de 10.000, krijg ik dan nog wat van jullie? Liefst op Steam <3
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
10Kquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 135 posts tot de 10.000, krijg ik dan nog wat van jullie? Liefst op Steam <3
In je pyamabroek?quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Steam big picture?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef mschol het volgende:
beter komt die keuze voor verschillende steamlibary's op verschillende schijfen gauw in de officiele release
en steam big picturedas best handig voor m'n mediacenter als ik eens een spelletje wil spelen
dan krijg je een full screen interface, meer gericht op er mee werken van grote afstand (of met vingers) , net zoals b.v. windows media centerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de volledigheid:
[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 06-11-2012 12:47:49 ]
lol jij zit al op de helftquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
kom maar terug als je de 100.000 aantikt
Was al eens op sale, had het toen niet gekocht omdat er die achterlijke DRM op zat, volgens mij hebben ze die inmiddels verwijderd, ik koop 'm denk wel tijdens de kerstsale.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ze mogen Anno 2070 wel eens in de aanbieding gooien, niemand zonder dat spel koopt de uitbreiding toch als je 80 euro moet neerleggen
Ik zit daar ook al een tijd op te letten. Ik zag wel diverse steamcodes voorbij komen voor ca 15 euro...quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ze mogen Anno 2070 wel eens in de aanbieding gooien, niemand zonder dat spel koopt de uitbreiding toch als je 80 euro moet neerleggen
Ja, 25% eraf ofzo, de game was nog steeds erg duurquote:
Nee 50%+quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, 25% eraf ofzo, de game was nog steeds erg duur
Ik heb er meer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |