Teringeind scrollen elke keer.quote:Op zondag 4 november 2012 14:06 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien een leuke OP maken zoiets als dit: http://plazilla.com/steam-wat-is-het-en-wat-kan-je-ermee-doen.
quote:Op zondag 4 november 2012 14:11 schreef tuut-chips het volgende:
Meh, iedereen weet inmiddels toch wel wat steam is
Heb je dat stukje zelf gelezen?quote:
quote:Steam is een gratis online gaming-community voor je PC, waar je met je vrienden online kan gamen en voice-gesprekken starten
Soldenquote:Tweemaal per jaar, in de zomer en in de winter, heeft Steam Super Solden
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.quote:De prijsverschillen zijn hoog. Van 33 % tot 95 % korting
Klopt natuurlijk ook niet..quote:Een groot voordeel ten opzichte van fysieke games, waar je meestal het spel maar op 1 computer mag installeren.
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.quote:Deze F2P Games zijn exclusief verkrijgbaar bij Steam.
Heeft wel voice gesprekken.quote:Op zondag 4 november 2012 18:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb je dat stukje zelf gelezen?
[..]
[..]
Solden
[..]
Ik heb games gekocht die maar 10% korting hadden.
[..]
Klopt natuurlijk ook niet..
[..]
Bullshit natuurlijk, LOTRO en Eve Online e.d zijn niet exclusief voor Steam.
OP is simpelweg gedateerd en niet uitnodigend voor nieuwe users (zelfs wegjagend...)quote:Op zondag 4 november 2012 23:20 schreef Marnixos het volgende:
op is prima
wel grappig trouwens dat ik bij postal 2 geen geboortedatum hoef in te vullen en bij hotline miami wel
quote:Op zondag 4 november 2012 23:49 schreef The_Substitute het volgende:
Mijn OP![]()
Je had Spank's originele moeten zien. Alleen (dezelfde) 2 foto's.
Rond kerst.quote:
quote:
Topquote:Op maandag 5 november 2012 11:36 schreef Eenskijken het volgende:
van 17 tot 31 december. vorige keer was het ook twee weken dacht ik..
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik op de foto samen met Gabe
kom maar terug als je de 100.000 aantiktquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 135 posts tot de 10.000, krijg ik dan nog wat van jullie? Liefst op Steam <3
quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
10Kquote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 135 posts tot de 10.000, krijg ik dan nog wat van jullie? Liefst op Steam <3
In je pyamabroek?quote:Op maandag 5 november 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Steam big picture?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:23 schreef mschol het volgende:
beter komt die keuze voor verschillende steamlibary's op verschillende schijfen gauw in de officiele release
en steam big picturedas best handig voor m'n mediacenter als ik eens een spelletje wil spelen
dan krijg je een full screen interface, meer gericht op er mee werken van grote afstand (of met vingers) , net zoals b.v. windows media centerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor de volledigheid:
[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 06-11-2012 12:47:49 ]
lol jij zit al op de helftquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:40 schreef mschol het volgende:
[..]
kom maar terug als je de 100.000 aantikt
Was al eens op sale, had het toen niet gekocht omdat er die achterlijke DRM op zat, volgens mij hebben ze die inmiddels verwijderd, ik koop 'm denk wel tijdens de kerstsale.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ze mogen Anno 2070 wel eens in de aanbieding gooien, niemand zonder dat spel koopt de uitbreiding toch als je 80 euro moet neerleggen
Ik zit daar ook al een tijd op te letten. Ik zag wel diverse steamcodes voorbij komen voor ca 15 euro...quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ze mogen Anno 2070 wel eens in de aanbieding gooien, niemand zonder dat spel koopt de uitbreiding toch als je 80 euro moet neerleggen
Ja, 25% eraf ofzo, de game was nog steeds erg duurquote:
Nee 50%+quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, 25% eraf ofzo, de game was nog steeds erg duur
Ik heb er meer.quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
maak daar een maandje of 4 van voor een realistischere weergave (maar 83 posts per dag is nog erg veel, dan doe je voor de rest niks)quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:44 schreef Eenskijken het volgende:
10k kan je in een maandje of 2 halen als je je best doet.
Ik heb wel een Steam Community Beta voor je?quote:Op maandag 5 november 2012 23:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
maak daar een maandje of 4 van voor een realistischere weergave (maar 83 posts per dag is nog erg veel, dan doe je voor de rest niks)
dat zeg ik, life-less...quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
aantal posts: 26363 (gemiddeld 80 per dag)
geen sales dus weinig anders te bespreken..quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:45 schreef Zspirit het volgende:
Pff, op post count fappen slaat nergens op als je het mij vraagt.
Ik post omdat ik het leuk vind hoewel dit steam topic echt nergens heen lijkt te gaan XD
Waar?quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zit daar ook al een tijd op te letten. Ik zag wel diverse steamcodes voorbij komen voor ca 15 euro...
Voor alleen Anno 2070 dan. Vooralsnog heb ik hem niet gekocht, maar hij gaat wel komen
Maar daar staat toch bij:quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:57 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
http://gocdkeys.com/buy-cdkey-anno-2070
Online Gold heeft hem voor steam, 15,99.
Anno 2070 keysquote:
ik moet eerlijk bekennen dat het bij mij (nog) niet is voorgekomen.. en heel mijn origin games database (op 2 spellen na) bestaat uit dat soort keys.. steam heeft er ook een zooiquote:Op dinsdag 6 november 2012 20:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met die online keys moet je altijd oppassen. Je weet nooit wanneer ze die keys blacklisten.
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
STEAM for Linux community forum!![]()
Steam for Linux limited beta has begun!![]()
STEAM deb native client
http://steamcommunity.com/app/221410/discussions
http://steamcommunity.com/app/221410/screenshots
http://www.reddit.com/r/linux_gaming
ubuntuforums sticky topics
[..]
bron
Topic nr 42quote:Op woensdag 7 november 2012 15:13 schreef Rockiejj het volgende:
Ahh fijn, een steam topic! Nooit geweten dat die er was!
Ja nou..quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 7 november 2012 15:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja nou..
Mag ik hier ook mensen uitnodigen om mij te joinen in een potje GCI?
the witcher 2 pas gescoord voor een tientje.. bleek een russische key te zijn.. dat vond ik wat jammer (er werd gewoon met the witcher 2 geadverteerd) maar geactiveerd en werkt gewoon, tevens een backup copy op gog.com geregeld en dat deed het ook in 1x..quote:Op woensdag 7 november 2012 11:09 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb MW3 voor 14¤ gekocht ooit.
Dat was oom zin Russische key dan moet je met VPN registreren.
Werkte prima!
Je moet het wel goed uitzoeken. Zo heb ik BF3 in t Russisch dat is niet relax, die kan je wel midden naar Engels of zo.
Ooit bijna skyrim gekocht maar toen bleek na Googlen dat dit niet fijn werkte.
Je moet dus effe goed kijken en geluk hebben wss.
Als ik een ongeldige key heb is dat vervelend maar geen ramp.
Ik ben wel bang dat de status van m'n steam account negatief wordt of zo.
Nog geen problemen gehad.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:00 schreef redboyke het volgende:
werkt windows 8 eigenlijk goed met steam? ik heb de pro versie gekocht om uit te testen op oude laptop(vista) maar die is eigenlijk te traag voor games.
en werkt het goed?ik bedoel mis je de startknop niet en is dat startscherm niet irritant?quote:
Mocht je de startknop missen dan is Classicshell of Start8 handig voor je.quote:Op donderdag 8 november 2012 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
en werkt het goed?ik bedoel mis je de startknop niet en is dat startscherm niet irritant?
officeel is er nog geen support voor win 8
steam voelt zich wat op hun tenen getrapt denk ik met die windows store.
ok thxquote:Op donderdag 8 november 2012 19:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Mocht je de startknop missen dan is Classicshell of Start8 handig voor je.
Ik gebruik zelf overigens Classicshell omdat ik ook niet helemaal kan wennen aan het startschermquote:
als valve het goed uitvoert:quote:Op donderdag 8 november 2012 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
en werkt het goed?ik bedoel mis je de startknop niet en is dat startscherm niet irritant?
officeel is er nog geen support voor win 8
steam voelt zich wat op hun tenen getrapt denk ik met die windows store.
Net aangeschaft, kan geen miskoop zijn voor 4,50quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
Niemand die Death Rally gaat halen?
In het begin is de besturing echt heel lastig, maar je kunt je handling verbeteren door dat aan te schaffen en ook andere auto's hebben betere handling. Eindelijk weer een racer met een top viewquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Net aangeschaft, kan geen miskoop zijn voor 4,50
En daar ging mijn laatste 10 euroquote:Op donderdag 8 november 2012 18:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://impulsedriven.com/products/ESD-IMP-W2350
Serious Sam 3: BFE
Trine heb ik maar speel ik echt nooit. Alan Wake vond ik echt slecht. Die andere twee ken ik niet, ik laat hem maar eens liggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:36 schreef Navida het volgende:
http://autumnseal.com/
Draaien maar mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier ermee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |