abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2012 @ 21:05:38 #251
241662 Jian
Well, well, well
pi_118823520
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef Soury het volgende:
Dit word wel een beetje onzin topic nu. :(
Volgens mij heeft die Everink gewoon al jaren een kunstvoet, ... serieus!
pi_118823531
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

de wcdeur heeft het gedaan, in de VIPbox met Soury dr parachute
en ondertussen worstelt Badr met zijn emoties en voorlopig niet meer met zijn matties :'(

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-zijn-emoties.dhtml

is ook sneu oO<
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 21:08:18 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118823696
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

en ondertussen worstelt Badr met zijn emoties en voorlopig niet meer met zijn matties :'(

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-zijn-emoties.dhtml

is ook sneu oO<
nou dan hoop ik dat de bewakers uit zijn zone blijven want als onze Badr in een slechte bui is vliegt hij je zo in de hari's!!!!!!!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_118823773
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou dan hoop ik dat de bewakers uit zijn zone blijven want als onze Badr in een slechte bui is vliegt hij je zo in de hari's!!!!!!!!!
Hou es op zeg :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118823813
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

Maar het blijft een held ! _O_

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)aanse-jongeren.dhtml
pi_118823837
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

de wcdeur heeft het gedaan, in de VIPbox met Soury dr parachute
Vergeet de alcohol niet die het lichaam al week maakte.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118823927
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hij was nuchter, oh kut moet ik weer een bron aanspreken
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_118823996
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

alcohol maakt meer kapot dan je lief is...
pi_118824054
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

alcohol maakt meer kapot dan je lief is...
Inclusief bot, huid en spierweefsel.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118824166
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze loopt te trollen
pi_118824179
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je wordt er ook dom van, dus tja dan blijf je met je enkeltje achter de wc deur steken.

http://www.geneeskunde.com/2007/06/12/alcohol-maakt-dom/

Kan hij ook niks aan doen oO<
pi_118824229
quote:
6s.gif Op zondag 4 november 2012 21:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Je wordt er ook dom van, dus tja dan blijf je met je enkeltje achter de wc deur steken.

http://www.geneeskunde.com/2007/06/12/alcohol-maakt-dom/

Kan hij ook niks aan doen oO<
Oh god _O-
pi_118824356
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh god _O-
serious shit man !
  maandag 5 november 2012 @ 01:54:23 #264
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118835580
Dames, dames }:|
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 5 november 2012 @ 01:55:43 #265
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118835588
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:07 schreef Gert het volgende:
Badr is een maatje te groot maar het gemiddelde "straatschoffie" heeft weinig kans tegen Jappie. :D
:Y)
  maandag 5 november 2012 @ 02:11:17 #266
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_118835680
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heb je daar een bron voor?
Hij zei zelf dat hij hooguit licht aangeschoten was en "slechts" 12 baco's gedronken te hebben over een lange periode, maar ...
quote:
12u Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman
Bovendien had Everink stevig gedronken, zegt Ficq. Arts spreekt over "alcohol-intoxicatie." #BadrHari
intoxicatie: het geheel der functiestoornissen en ziekteverschijnselen die worden teweeggebracht door een giftige stof in het lichaam

Ik vind dat je gerust over straalbezopen kunt spreken.
Dat had ik al verwacht omdat hij ondanks zijn ernstige verwondingen niet echt veel pijn leek te hebben
Dus ik denk dat hij misschien de tel is kwijtgeraakt of het tijdsbesef hem een beetje ontgaan is of dat het zelfs onderdeel is van het complot.
pi_118836438
Het complot?
pi_118836973
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 02:11 schreef schizovreemd het volgende:

[quote]Hij zei zelf dat hij hooguit licht aangeschoten was en "slechts" 12 baco's gedronken te hebben over een lange periode, maar ...

quote:
Ik vind dat je gerust over straalbezopen kunt spreken.
Dat had ik al verwacht omdat hij ondanks zijn ernstige verwondingen niet echt veel pijn leek te hebben
Dus ik denk dat hij misschien de tel is kwijtgeraakt of het tijdsbesef hem een beetje ontgaan is of dat het zelfs onderdeel is van het complot.
hmmm... dat maakt het niet veel beter, dus eigenlijk heeft Badr een dronken man
helemaal lens geslagen?

en wat is dan het complot :')

John v.d Heuvel heeft het gedaan?

Er waren toch meer aanklachten tegen Badr Hari ?

Dus ''men zegt dat Badr in normale doen zo’n goeie vent is, hastikke lief enzo....
maar hij heeft ''zijn'' momenten.

Op die ''momenten'' heeft hij zichzelf dus niet in de hand en draait helemaal door.
Badr heeft een psychisch probleem dus.

Toen hij Koen Everink in elkaar sloeg en schopte was hij misschien niet bij zinnen, maar op het
moment dat hij met afpersingen en bedreigingen bezig is wel. Want dat doe je niet in een
vlaag, daar moet je volgens mij wel even je koppie bij gebruiken dus ben je bij je volle ''verstand''.
hoewel ik natuurlijk niet weet wat ik me ''bij volle verstand'' bij Badr moet voorstellen, maar dit
terzijde...

Normaal gesproken krijgt zo'n tikkende tijdbom TBS.
pi_118837049
Misschien is Koen met zijn dronken harses wel gewoon, nadat hij met zijn enkeltje
was blijven steken achter de toiletdeur, tegen de vuist van Badr gevallen.

Ja, dat lijkt mij de meest logische verklaring eigenlijk :7
pi_118837092
quote:
Badr bezweek onder het succes

Advocaat Bénédicte Ficq heeft vrijdag voor de rechtbank van Amsterdam alle zeilen bijgezet om de beeldvorming rond haar gewelddadige cliënt Badr Hari (27) enigszins te doen kantelen. Het één-dimensionale beeld dat media hebben gecreëerd van de big bad black boy - dat het in de publiciteit zo goed doet - heeft ze kunnen bijstellen.

Door Wim van de Pol

Dat deed ze door een sterke nuancering van het bewijs dat Hari het was die het zwaarste letsel toebracht aan zakenman Koen Everink op 8 juli in de Amsterdam Arena.

Badr is een big bad black boy, dat is een bekend stereotype beeld voor het publiek. Ook als hij het niet heeft gedaan, heeft hij het toch gedaan.

Badr Hari krijgt snel de schuld van agressieve handelingen in het uitgaansleven, ook als hij echt niets heeft uitgedeeld. Het Openbaar Ministerie zal hier tegenin brengen dat Hari steeds weer uitgaansgelegenheden betreedt in gezelschap van kennelijk agressieve en dreigende vrienden of kennissen. Want dat er is uitgedeeld in de clubs als Air, Blinq, kleine Cooldown en in de Arena staat vast. Voor vrienden in de groep is het prima dreigen en rossen als vriend Badr even verderop als backup staat toe te kijken.

Zijn advocaat bevestigde op de zitting van vrijdag dat Hari ook vindt dat hij niet meer het risico moet lopen betrokken te raken bij uitgaansgeweld. Hij zou zelfs 'klaar zijn' met het uitgaansleven. Ze stelde voor aan de rechtbank dat Hari zich niet meer laat zien in het uitgaansleven, als de rechtbank zijn hechtenis zou opheffen. Controle daarop gaat vanzelf, door het publiek, via media als Twitter en Facebook. Ze zei ook dat een vriendengroep, waarin onder meer Yves Gijrat, hem wil helpen op het rechte pad te blijven.

Hij moet ook leren zijn emoties onder controle te houden, zei Ficq. Sportief is het Amsterdammertje van Marokkaanse komaf enorm gegroeid. Hij vocht al op zijn 18de jaar in Japan al voor meer dan 90.000 toeschouwers. Maar geestelijk groeide hij niet mee. Hij kwam rond 2005 herhaaldelijk bij de politie voor geweldsdelicten.

Hij heeft een overgewaardeerd zelfgevoel, schrijft een forensisch psycholoog van Justitie die gesprekken met Hari voerde. Deze psycholoog spreekt over een éénzijdige ontwikkeling, zonder psychologische begeleiding bij alle succes. Als rolmodel moest hij altijd perfect zijn en geen fouten maken. Die druk bleek te zwaar.

'De voortdurende bevestiging van het succes en (met name de laatste jaren) aandacht van de media leidden ertoe dat frustraties en spanningen beheerst moeten worden. Dat lukt niet altijd. Als een beroep op hem gedaan wordt om te helpen of als hij een bemiddelende rol kan spelen, is dit een bevestiging van zijn zelfgevoel: dit doe ik wel even voor die ander. Dat dit tot het overschrijden van maatschappelijke, sociale of sportieve normen leidt, is vanuit het overgewaardeerde zelfgevoel (haast) gerechtvaardigd.'

(...)

Betrokkene heeft de neiging zich als groot, sterk en zelfverzekerd te presenteren, maar is ook in staat om in de gesprekscontacten een meer kwetsbare kant te laten zien.'

Hari is geen psychopaat, stelt de psycholoog. Psychopaten kunnen ook gevoel tonen en charmant doen maar leiden daarmee anderen om de tuin. Ze doen zich voor te doen als iemand anders. De psycholoog stelt dat Hari geen kenmerken vertoont van psychopathie. Anders dan bij psychopaten is er bij hem geen gebrek aan inlevingsvermogen. Hij is ook niet gewetenloos en egocentrisch.

Advocaat Ficq stelde dat Badr Hari in therapie wil. Liefst bij een sportpsycholoog, indien nodig bij een psychotherapeut.

Kijk naar een documentaire over Badr Hari:

De storm in het hoofd van Badr Hari

Andere artikelen over de zitting in de zaak:

'Die vent die moet hangen'

'Broer Badr deelde stoten uit in Air'
http://www.crimesite.nl/c(...)m-deed-badr-het.html
pi_118837174
quote:
Ja wat nu?

De advocaat van Badr zegt, ''hij zal het nooit meer doen'' oO<
  maandag 5 november 2012 @ 08:51:35 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118837252
In feite geven ze gewoon toe dat hij gewelddadig is, maar gebruiken ze zijn succes op jonge leeftijd als excuus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118837373
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

De advocaat van Badr zegt, ''hij zal het nooit meer doen'' oO<
Als de advocaat van Badr dat zegt dan is dat zo, dat begrijp je toch zeker wel? ;)
Het was de eerste keer, de getuigen zijn ook allemaal gaan verklaren omdat ze daartoe zijn opgeroepen. In werkelijkheid zijn de getuigen jaloerse mensen en Marokkanenhaters die Badr een kunstje willen flikken. 8-)
pi_118837436
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef Leandra het volgende:
In feite geven ze gewoon toe dat hij gewelddadig is, maar gebruiken ze zijn succes op jonge leeftijd als excuus.
Het is nou ook weer geen puber, dus dat excuus slaat dan al helemaal nergens op. :')
pi_118837474
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:57 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Als de advocaat van Badr dat zegt dan is dat zo, dat begrijp je toch zeker wel? ;)
Het was de eerste keer, de getuigen zijn ook allemaal gaan verklaren omdat ze daartoe zijn opgeroepen. In werkelijkheid zijn de getuigen jaloerse mensen en Marokkanenhaters die Badr een kunstje willen flikken. 8-)
Dat het een Marokkaan is mag wat mij betreft hier wel buiten worden gelaten, het doet er niet
toe wat hij is, maar wat hij doet. Toch? (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')