Ik was NET van plan te klagen over het uitblijven van demo's van recente spellen...quote:Op zondag 4 november 2012 08:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Luie flikkers, beetje passief wachten....
Net als Sony? Waar heb je het over?quote:Op zondag 4 november 2012 08:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Luie flikkers, beetje passief wachten....
DO WANTquote:Op zondag 4 november 2012 09:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[ afbeelding ]
In de order staan ^^
Eindelijk weer een spel voor me VITA na Project Diva en P4:Golden
wordt het beeld snel beter na die intro level waar je een kip ofzo moet vangen?quote:Op zondag 4 november 2012 09:08 schreef KingLysandus het volgende:
Liberation bevalt me wel. Alleen is het geluid met een koptelefoon niet aan te horen. Zonder koptelefoon is het beter.
Wat was er mis met het beeld dan? Je moet geen PS3-graphics verwachten ofzo hoor.quote:Op zondag 4 november 2012 09:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
wordt het beeld snel beter na die intro level waar je een kip ofzo moet vangen?
Dat droomt ze.quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef matthijst het volgende:
In het begin, als je net begint als zon klein meisje zit er zon vage waas overheen...
Veel vergelijkingen met AC3. Dan schiet de game gewoon tekort. In vergelijkingquote:Op zondag 4 november 2012 15:18 schreef sp3c het volgende:
ik vind het goed, storytelling is niet zo heel sterk maar verder is er niet zo heel veel mis mee
snap de kritiek niet zo heel erg goed tot nog toe
stukken beterquote:Op zondag 4 november 2012 15:27 schreef JK het volgende:
Zal in elk geval vele malen beter zijn dan Bloodlines (PSP), lijkt me.
Cijfers zijn van een 5 tot een 9 ofzo, maar het is ook maar net wat een reviewer er misschien van had verwacht.
Je vind het een onredelijke vergelijking, maar geeft nu ook toe dat je alleen ervaring hebt met deze en de PSP versie... Dan vraag ik me toch af hoe je de vergelijking kan trekken en kan oordelen dat deze versie ook een console ervaring biedtquote:Op zondag 4 november 2012 15:33 schreef sp3c het volgende:
het is absoluut een console ervaring
maar de Vita is idd geen PS3 en die vergelijking is imo onredelijk, snap dat gamers zelf ze maken maar van de vakpers verwacht ik toch dat ze die games op hun eigen merits beoordelen
bij PSP telde ik gewoon standaard 1 punt bij de scores van dit soort games op en dan kwam ik meestal wel op mijn eigen mening uit, denk dat ik dat hier ook maar ga doen
ik weet wat een console ervaring is, of wat het in mijn boek zou moeten zijn en daar hoef ik echt geen Assasin's Creed voor gespeeld te hebben want er komen nu eenmaal meer games uit op die systemenquote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je vind het een onredelijke vergelijking, maar geeft nu ook toe dat je alleen ervaring hebt met deze en de PSP versie... Dan vraag ik me toch af hoe je de vergelijking kan trekken en kan oordelen dat deze versie ook een console ervaring biedt
Got 'emquote:Op maandag 5 november 2012 09:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Dodge Challenger SRT-8 392
Jaguar XKR
BMW M3 E92 Coupé
SRT Viper GTS
Range Rover Evoque
Nope (nog niet)quote:Op maandag 5 november 2012 11:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Weet iemand of de Vita al te flashen is ofzo? Dat je er android op kan zetten en mee kan internetten enz
Lijkt me toch wel leuk als ze dat voor elkaar krijgenquote:Op maandag 5 november 2012 11:10 schreef Puzom het volgende:
[..]
Nope (nog niet)
Voor Android gebruik ik liever de Nexus 7
Yupquote:Op maandag 5 november 2012 11:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel leuk als ze dat voor elkaar krijgen
Een optie? Hoe zie je dat voor je? Ze hebben dan toch een Experia? Een dual boot-Vita is zo ongeveer de deur wagenwijd opendoen voor hackers, zodat die in notime "homebrew" hebben draaien. Waarbij we allemaal weten wat ik bedoel met "homebrew". Het heeft de PSP en DS ook zo geholpenquote:Op maandag 5 november 2012 11:46 schreef Puzom het volgende:
[..]
Yup
Zou willen dat Sony de PS Vita wat vrijer maakt, bijv. Android optie erin.............jammer dat ze dat niet al gedaan hebben, mooi apparaat maar je kan er niet veel mee nu.
Ach is toch een kwestie van tijd? Hacken zullen ze hem toch.quote:Op maandag 5 november 2012 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een optie? Hoe zie je dat voor je? Ze hebben dan toch een Experia? Een dual boot-Vita is zo ongeveer de deur wagenwijd opendoen voor hackers, zodat die in notime "homebrew" hebben draaien. Waarbij we allemaal weten wat ik bedoel met "homebrew". Het heeft de PSP en DS ook zo geholpenNou ja, qua hardware wel, maar de grote uitgevers zijn dan al vrij vlot weer weg
Ik zit niet te wachten op games als "passie voor paarden".
ben ik niet van overtuigd, telkens als er ook maar blijkt dat iemand een klein gaatje heeft gevonden komt sony razendsnel met een update die dat gaatje dicht.quote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef Puzom het volgende:
[..]
Ach is toch een kwestie van tijd? Hacken zullen ze hem toch.
Zou het gewoon prettig vinden als ik er wat meer mee kon, zoals Android etc.
Gewoon te weinig voor de Vita te krijgen nu, jammer aangezien het een mooi apparaat is.
En "maar de grote uitgevers zijn dan al vrij vlot weer weg" waar zijn die nu dan voor de Vita
?
Tja was met de PSP ook zo.quote:Op maandag 5 november 2012 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben ik niet van overtuigd, telkens als er ook maar blijkt dat iemand een klein gaatje heeft gevonden komt sony razendsnel met een update die dat gaatje dicht.
Kijken de kat uit de boomquote:Op maandag 5 november 2012 12:24 schreef Puzom het volgende:
En "maar de grote uitgevers zijn dan al vrij vlot weer weg" waar zijn die nu dan voor de Vita
?
Sony's antwoord op Nintendogs.quote:Op maandag 5 november 2012 12:58 schreef Puzom het volgende:
[..]
Zal deze kat zijn dan
[ afbeelding ]
Die haal ik binnen 3 minuten ingame.quote:Op maandag 5 november 2012 14:38 schreef Puzom het volgende:
Voor de NFS MW bezitters nog wat extra SP puntjes http://www.needforspeed.com/exclusive-offer
I know, maar leuk extraatje.quote:Op maandag 5 november 2012 14:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Die haal ik binnen 3 minuten ingame.
330K ofzo, ik ben meer met billboards en speedcamera's bezig dan echt racen.quote:Op maandag 5 november 2012 14:47 schreef Puzom het volgende:
[..]
I know, maar leuk extraatje.
Hoevel SP heb ju nu?
Ah zit hetzelfde te doenquote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
330K ofzo, ik ben meer met billboards en speedcamera's bezig dan echt racen.
Lekker free-roamen, jackspots zoeken e.d
Balenquote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Klonk het volgende:
leuk, ineens een dooie vita, enige wat het nog doet is het blauwe lampje onderin, als ik in het recoverymenu duik gebeurt er geen ene fuck, welke optie ik ook kies...
Gamecard en memorycard eruit, nog een keer proberen en report back.quote:Op maandag 5 november 2012 21:31 schreef Klonk het volgende:
leuk, ineens een dooie vita, enige wat het nog doet is het blauwe lampje onderin, als ik in het recoverymenu duik gebeurt er geen ene fuck, welke optie ik ook kies...
gisteravond al geprobeert, maar het maakt niets uit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:40 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Gamecard en memorycard eruit, nog een keer proberen en report back.
Die ziet er wel cool uit. Even in de gaten houdenquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:12 schreef Puzom het volgende:
Hoor er weinig over, maar gaat iemand volgende week Black Ops Declassified kopen?
Neuh, ik ga voor BLOPS2 voor de pc. Geen volwaardige campaign SP = no buy.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:12 schreef Puzom het volgende:
Hoor er weinig over, maar gaat iemand volgende week Black Ops Declassified kopen?
Alsof die sociale werkplaats wat een technische dienst heet daar wat aan kan doen.....quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
gisteravond al geprobeert, maar het maakt niets uit.
accu dus maar helemaal leeg laten lopen en weer opgeladen, was ook een oplossing die ik tegenkwam, maar het maakt allemaal niets uit, wat ik ook doe in dat herstelscherm het doet het allemaal niet. ik kan het wel selecteren maar het eindigt allemaal in een zwart scherm en een blauw lampje des doods...
ga dadelijk dus maar eens contact opnemen met Sony, vrees dat ze me ook niet verder kunnen helpen, maar goed, je weet maar nooit.
gelukkig is de mediamarkt tot 22 uur open
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Alsof die sociale werkplaats wat een technische dienst heet daar wat aan kan doen.....
Ik ga nog even Liberation spelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:37 schreef Klonk het volgende:
en hij gaat op vakantie/enkele reis naar Sony.
leuk als je net een spel speciaal voor de Vita hebt gekocht nadat je hem een hele tijd niet aan hebt gehad, wraak van het apparaat
wel vaag dat er geen adres op hoeft
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik ga nog even Liberation spelen.
He ja, ik ga ff NFS aanzwengelen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:43 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik ga nog even Liberation spelen.
ja, die had ik speciaal gekocht, en dat terwijl ik ook voor de 360 als de PS3 versie had kunnen kiezen, maar nee, ik vond dat mijn vita weer eens wat liefde nodig hadquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
He ja, ik ga ff NFS aanzwengelen.
I feel you bro.quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, die had ik speciaal gekocht, en dat terwijl ik ook voor de 360 als de PS3 versie had kunnen kiezen, maar nee, ik vond dat mijn vita weer eens wat liefde nodig had
Mijn vita ff lenen?quote:
Die heeft NFS, ja?quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik slinger mijn 3ds xl weer eens aan
AC 3 wel dan?quote:
Als je nou Street Fighter 4 had, ja dan was het niet zo'n punt geweest. (Dikste game op de 3DS imo)quote:
2/3 weken zeggen ze, maar ik zie wel, vermoed dat het sneller is omdat ik me niet voor kan stellen dat er ook maar iets te repareren isquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Als je nou Street Fighter 4 had, ja dan was het niet zo'n punt geweest. (Dikste game op de 3DS imo)
Maareh, hoelang ben je de Vita kwijt?
Stuur hem wel op zonder je memcard, anders formatteren ze die.
Dat ze maar een nieuwe sturen, hebben ze vast wel liggen aangezien de Vita's nou niet bepaald goed verkopenquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
2/3 weken zeggen ze, maar ik zie wel, vermoed dat het sneller is omdat ik me niet voor kan stellen dat er ook maar iets te repareren is
Hij claimed nergens dat het gebeurde met NFS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:12 schreef Puzom het volgende:
[..]
Dat ze maar een nieuwe sturen, hebben ze vast wel liggen aangezien de Vita's nou niet bepaald goed verkopen
Maar wel K, net een leuke game en nu stuk....................hopelijk geen NFS MW issues waar meer Vita's aan overlijden.
True, zal ook wel niet, mijne loopt prima.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hij claimed nergens dat het gebeurde met NFS.De enige crashes die ik met NFS heb, zijn ingame.
Maakt Back Up.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:43 schreef Puzom het volgende:
Voor de AC3: Liberation bezitters:
http://psonly.nl/nieuws/3(...)save_file_problemen/
Klopt. Online is zo laggy als de nete.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:05 schreef BraboMeneer het volgende:
Jaja, vanmiddag is mijn exemplaar van NFS MW binnen gekomen. En wow jullie hebben zeker niet te veel gezegd. Wat ziet die game er vet uit en wat speelt het lekker. Ik was wel even bang dat ik kramp in mijn vingers zou krijgen met het gas geven, maar dit valt redelijk mee. Daar ligt de Vita net goed genoeg voor in mijn handen.
Ik heb nog niet veel ontdekt, en ook pas paar auto's. Maar dat rondrijden met de porsche door die stad is gewoon leuk genoeg eigenlijk. Het enige minpuntje is dat je af een toe een heel klein beetje framerate problemen krijgt bij online gamen. Maar dit heb ik pas één keer gedaan en misschien dat het eenmalig is geweest.
Voor de rest is het top!
Vergeleken met de 360 versie loopt de Vita versie uiterst soepel. Bij de 360 versie ervaar ik regelmatig framedrops, en dat dan al in de singleplayer. Had ik overigens niet verwacht van Criterion, hoop op een update.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:05 schreef BraboMeneer het volgende:
Jaja, vanmiddag is mijn exemplaar van NFS MW binnen gekomen. En wow jullie hebben zeker niet te veel gezegd. Wat ziet die game er vet uit en wat speelt het lekker. Ik was wel even bang dat ik kramp in mijn vingers zou krijgen met het gas geven, maar dit valt redelijk mee. Daar ligt de Vita net goed genoeg voor in mijn handen.
Ik heb nog niet veel ontdekt, en ook pas paar auto's. Maar dat rondrijden met de porsche door die stad is gewoon leuk genoeg eigenlijk. Het enige minpuntje is dat je af een toe een heel klein beetje framerate problemen krijgt bij online gamen. Maar dit heb ik pas één keer gedaan en misschien dat het eenmalig is geweest.
Voor de rest is het top!
Ja hopelijk komt er dan snel een update voor die versie. Maar ik heb net nog eens een dik half uur online gespeeld en nu totaal geen last van lag, zeker na de opmerking van DoofenSchmirz. Dat viel me dan wel weer heel erg mee. Terwijl er mensen uit het spel gingen en weer andere bij het spel kwamen. Ook werd er gezocht naar een andere host en zelfs toen geen problemen. Dus best wel cool.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:44 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Vergeleken met de 360 versie loopt de Vita versie uiterst soepel. Bij de 360 versie ervaar ik regelmatig framedrops, en dat dan al in de singleplayer. Had ik overigens niet verwacht van Criterion, hoop op een update.
Dat is echt heel irritant vechten. Normaal ben ik in een paar seconden klaar met een groep vijanden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:49 schreef sp3c het volgende:
volgens mij wel
zal het morgen nog een keer proberen
Want?quote:
Lukt maar niet.quote:
http://games.fok.nl/review/534287/1/1/50/ridge-racer-vita.htmlquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef Puzom het volgende:
Heeft iemand Ridge Racer voor de Vita? Zo ja, de moeite om te kopen?
Is deze week voor 10 euro te downloaden via PSN http://blog.eu.playstatio(...)on-store/#more-95723
het is net een echt spelquote:Op woensdag 7 november 2012 11:28 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Lukt maar niet.
Eerste keer door een grot: duurt een paar minuten. Dan een puzzel oplossen binnen 2 minuten. Maar dat lukte niet. Moest dus hele grot opnieuw doen.
Weer een paar minuten. Deze keer wel puzzel opgelost in 2 minuten. Volgt een gevecht waar je niet gewond mag raken. Dus ik wil checkpoint herladen. Reset ik per ongeluk de hele scene.
Wéér door de grot. Weer paar minuten. Weer puzzel. Weer vechten. Vaak herladen. End dan weer per ongeluk resetten.
Nu weer door die grot heen. Nu ga ik weer proberen te vechten zonder schade op te lopen.
Heb het gehaald. Nu mag m'n Vita weer even opladen. Ik kan pas ACIII spelen als hij op de PC uit is.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is net een echt spel
Ik ben nu zelf bezig met de grote broer om alles 100% te halen met optionele doelen en wel. Dat is af en toe ook zo suf restarten omdat je 1 freaking foutje maakt.
Gezienquote:Op woensdag 7 november 2012 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/534287/1/1/50/ridge-racer-vita.html
Lijkt me inderdaad niet handig. NFS is the way to go now. Wat ik begrijp. Ik heb het zef niet gespeeld en Liberation doe ik pas na ACIII en eerste lichting LBP Karting-races. Tenminste, nu kan ik eindelijk online helemaal los ipv geplande sessiesquote:Op woensdag 7 november 2012 11:43 schreef Puzom het volgende:
[..]
GezienEn ook http://www.metacritic.com/game/playstation-vita/ridge-racer
Conclusie: nie kopen.
Yup NFS MW is een topper. Game waarvoor ik de Vita de laatste dagen heb gebruikt.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet handig. NFS is the way to go now. Wat ik begrijp. Ik heb het zef niet gespeeld en Liberation doe ik pas na ACIII en eerste lichting LBP Karting-races. Tenminste, nu kan ik eindelijk online helemaal los ipv geplande sessies
Misschien dat ik Liberation tegen die tijd te ruil zet.quote:Op woensdag 7 november 2012 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet handig. NFS is the way to go now. Wat ik begrijp. Ik heb het zef niet gespeeld en Liberation doe ik pas na ACIII en eerste lichting LBP Karting-races. Tenminste, nu kan ik eindelijk online helemaal los ipv geplande sessies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |