Dat doe ik ook wel eensquote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef borisz het volgende:
Omdat ik vaak de termen uit de TT in de google afbeeldingen search gooi. Met de hoop op een leuk plaatje
quote:Op zondag 4 november 2012 00:40 schreef Isabeau het volgende:
En mag ik uit de TT opmaken dat jullie de hele nacht wakker blijven?
Ik was op zoek naar een alternatief voor stumbleupon en kwam op snipsnap.com. Wat een bagger zeg
quote:Op zondag 4 november 2012 01:00 schreef freecell het volgende:
ik ben om een uur of.4 wel weer online denk ik?
neh, vooral niet met een randprematuurtjequote:Op zondag 4 november 2012 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]het leven van een jonge moeder bestaat vooral niet uit veel nachtrust hè?
Ik heb plaatsvervangende zere tepels.quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef freecell het volgende:
neh, vooral niet met een randprematuurtje
3x per nacht aanleggen, fingerfeeden, kolven
En dan voel ik me nu toch een stuk fitter dan 3 weken geleden
Positief dat je je toch fitter voelt?quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef freecell het volgende:
neh, vooral niet met een randprematuurtje
3x per nacht aanleggen, fingerfeeden, kolven
En dan voel ik me nu toch een stuk fitter dan 3 weken geleden
Af en toe zie je het dan ff niet zitten, maar dan is er dé manquote:Op zondag 4 november 2012 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Positief dat je je toch fitter voelt?Ik zou er volgens mij heel labiel van worden. Weinig slaap en 3 kinderen
Hiernaast bespeuren we ook vrij veel activiteit.. (puberkinderen bij vader) dus die waren ook geschrokken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Schrikken, Bluezz!!Ik zou em ook rotgeschrokken zijn
En dan die nuchtere post van golfer er onder
Klinkt ook niet tof, maar je weet waar je het voor doet en dat helpt natuurlijk wel bij het doorzetten!quote:Op zondag 4 november 2012 04:12 schreef freecell het volgende:
Waaaah Bluezz, schrikken! Met ozon geurtje?
Isa, ik wil het ff niet wetenlekker coconnetje hier nog.
En ik zet nog ff door, de cijfers zijn in mijn voordeel. 80% van de baby's die zo beginnen kunnen toch binnen 6 weken goed aan de borst als je de productie op peil houdt. Gaan we voor!
Fulltime kolven kan ik nl. niet ivm raynaulds. ik doe het nu dus wel ff, maar echt niet tof
Nou, eigenlijk in de hele wereld wel. Ook in Nederland (seksindustrie).quote:
morning!quote:
Kan dat er nog wel uit?quote:
Was al geboekt. kon niet meer annuleren.quote:Op zondag 4 november 2012 10:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan dat er nog wel uit?![]()
Geniet er van, waar gaat het naartoe?
Wat ontzettend vervelendquote:Op zondag 4 november 2012 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was al geboekt. kon niet meer annuleren.
nou weet ik nog niet waar je naar toe gaatquote:Op zondag 4 november 2012 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was al geboekt. kon niet meer annuleren.
Heb je toch teveel stress/zorgen. Lastig om dat stil te zetten, maar dat kan ook bijna niet als die molen de hele week draait.quote:Op zondag 4 november 2012 10:13 schreef TAV74 het volgende:
Uitslapen is niet aan me besteed momenteel, rond 7 uur alweer klaarwakker. Zou blij zijn als alle reorganisatieperikelen over waren en ik straks aan de slag kan met mijn (naar het er nu uit ziet wel erg goede) nieuwe club, het maalt toch wel door mijn hoofd allemaal.
pff actief! ik probeer mezelf t bed uit te slepen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vanmorgen buikdansles gehad, daarna met vriendlief nog even een boswandeling gemaakt.
De rest van de dag kom ik niet meer van de bank af
Nog een leeftijdgenoot gezien of was alles 10 jaar jonger?quote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
vannacht was leuk in Nieuwkoop, ondanks dat het te druk was.
Ja, is ook zo, maar dat is een kwestie van enkele weken dan is het weer genormaliseerd. Kan het ook wel handelen, maar "als mens" (beetje een jeukterm, maar ik weer even geen beter woord) is het gewoon wel even lastig.quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je toch teveel stress/zorgen. Lastig om dat stil te zetten, maar dat kan ook bijna niet als die molen de hele week draait.
Nee, dank jequote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Gooi die empathie eens overboord jonguh, hebbie alleen maar lasvan
Meestal ziet mijn zondag er ook wel anders uit hoorquote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff actief! ik probeer mezelf t bed uit te slepen.
vannacht was leuk in Nieuwkoop, ondanks dat het te druk was.
Was 16-20 daar haha. Wat kunnen die irritant zijn. Maar we stonden grotendeels bij de dj en die is dacht ik 32quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een leeftijdgenoot gezien of was alles 10 jaar jonger?
Ja nou idd, die buien zijn er nu pffquote:Op zondag 4 november 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meestal ziet mijn zondag er ook wel anders uit hoor
Maar er kwamen buien aan dus moesten we vroeg naar het bos.
Ook lekker op stap geweest? Leuk toch he af en toequote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef MissHobje het volgende:
Middag![]()
Zo Bluezz ik had ook zo geschrokken hoor, pokke onweer dan als het te dichtbij is
Isa ligt nu vast lekker te knorren nog
Den_Haag fijne vakantie(ik zoek nog leuke lastminutes maar de prijzen zijn niet leuk
)
Freecell succes! dat lijkt me echt zwaar.
Tav avondje keihard op stap kan helpen (gister gedaan en moet zeggen ben een heel end stress kwijt)
Ik ook! Naar buiten gaan is nu niet echt aantrekkelijkquote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef MissHobje het volgende:
Ja was echt super leuk (doe dat veels te weinig!), waren eerst naar Blof
echt de hele ziggo dome plat gedanst
iedereen deed mee, was echt een feestje. Tof geluid daar!!
Daarna lekker gedanst in Utrecht heerlijk! (maar wat lopen er een irritante gasten rond zeg)
lekker uitgeleefd in iedergeval en nu lekker relaxen op bankie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bar Amsterdam wel. Wat is New Amsterdam?quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Fft, ik ben gister in new Amsterdam geweest, in alphen...ken je dt?
Super ervaring lijkt me dat Zet!!quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef z80 het volgende:
gister op stap geweest me een valkenier.
met een groepje een rondje door het bos gelopen met allemaal een roofvogel op de handschoen.
ik kreeg een buizerd mee. mooi beestdat ik zo mee naar huis wou nemen.
zelfs door een dikke leren handschoen voel je de kracht nog van de poten.
daarna nog een demo met verschillende vogels en na het eten in het donker nog een paar oehoe uil gespeeld.
mooie beesten van een paar kilo die je totaal niet hoort vliegen.
wel geluk gehad met het weer. de hele middag is het droog gebleven.
Heeeeerlijkquote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef MissHobje het volgende:
Ja was echt super leuk (doe dat veels te weinig!), waren eerst naar Blof
echt de hele ziggo dome plat gedanst
iedereen deed mee, was echt een feestje. Tof geluid daar!!
Daarna lekker gedanst in Utrecht heerlijk! (maar wat lopen er een irritante gasten rond zeg)
lekker uitgeleefd in iedergeval en nu lekker relaxen op bankie
ala dit?quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Heel bijzonder inderdaad om live iemand liedjes te zien (doven)tolken.
Tja als je mee wilt doen moet je ook zelf vertellenquote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ons middagje was weer enorm bijzonder! Een paar prachtige, wonderlijke, humoristische, schokkende verhalen met heerlijke bijpassende muziek.
Hoogtepunt was het verhaal van een dove man over zijn doofzijn als kind en als volwassene. Er waren 2 doventolken, waarvan 1 stagiare, die alles, maar dan ook alles tolkten. Dus ook de muziek en alle verhalen![]()
Wat ontzettend bijzonder was het vanmiddag zeg
Er werd ook nog even gerefereerd aan mijn verhaal over Q wat ik dec. vorig jaar heb verteld bij de Mot en met de afloop van vorige weekDus even in de belangstelling, wat is dat toch lastig altijd
quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef z80 het volgende:
met een groepje een rondje door het bos gelopen met allemaal een roofvogel op de handschoen.
daarna nog een demo met verschillende vogels en na het eten in het donker nog een paar oehoe uil gespeeld.
Wow dat klinkt heel indrukwekkendquote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef z80 het volgende:
Doet me hier aan denken:quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Heel bijzonder inderdaad om live iemand liedjes te zien (doven)tolken.
viel mee. de vogel die ik mee had was 800gram. ik had meer last van de grip van zijn poten. zeker in de duim was het goed te voelen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gaaf zeg!!
En verrassend zwaar zijn die beesten he
En zo mooi
Avondje whisky aan de eettafel hielp ook wel vrijdag. Maar aangezien morgen de sollicitatieronde voor de volgende functie is zit ik er nog even zo middenin dat het een tijdelijk medicijn is. Paar weekjes nog, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is, dat gaat wel rust geven (en dan kunnen we leuke dingen gaan doen, iets nieuws opbouwenquote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef MissHobje het volgende:
Tav avondje keihard op stap kan helpen (gister gedaan en moet zeggen ben een heel end stress kwijt)
Ik heb een keer een hele tijd met een slechtvalk gestaan, maar na een tijdje kreeg ik toch echt wel een erg lamme arm moet ik zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 18:55 schreef z80 het volgende:
[..]
viel mee. de vogel die ik mee had was 800gram. ik had meer last van de grip van zijn poten. zeker in de duim was het goed te voelen.
die had pa mee. en elke keer als er iemand met een uil in de buurt kwam zat de vogel op scherp.quote:Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele tijd met een slechtvalk gestaan, maar na een tijdje kreeg ik toch echt wel een erg lamme arm moet ik zeggen
Wel apart zeker om zo snel weer aan de andere kant van de tafel te zitten? Maar je voelt nu vast ook wel wat meer mee met de mensen die bij je solliciterenquote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Avondje whisky aan de eettafel hielp ook wel vrijdag. Maar aangezien morgen de sollicitatieronde voor de volgende functie is zit ik er nog even zo middenin dat het een tijdelijk medicijn is. Paar weekjes nog, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is, dat gaat wel rust geven (en dan kunnen we leuke dingen gaan doen, iets nieuws opbouwen).
Ja, voordeel is inderdaad dat ik wel weer weet hoe het voelt. Probeer daarom in ieder geval iedereen de ruimte te geven zich goed neet te zetten en achteraf zo snel mogelijk duidelijkheid te geven.quote:Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel apart zeker om zo snel weer aan de andere kant van de tafel te zitten? Maar je voelt nu vast ook wel wat meer mee met de mensen die bij je solliciteren
quote:Op zondag 4 november 2012 19:02 schreef z80 het volgende:
[..]
die had pa mee. en elke keer als er iemand met een uil in de buurt kwam zat de vogel op scherp.
Open monden vooral. Net als wijquote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tja als je mee wilt doen moet je ook zelf vertellen. Hoe waren de reacties?
Wel lekker Engels beppen voor hemquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Open monden vooral. Net als wij
Vandaag heeft hij kennis gemaakt met babi J. en schzus L. Was wat onwennig maar wel leuk geweest hoor ik net
quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook altijd zo lachen om de reacties van roofvogels op SamUilen gaan er heel raar van doen en valken worden zeer zenuwachtig
Nee hoor, alles in het NLquote:Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wel lekker Engels beppen voor hem
g's zelfgemaakte pizza's hier. Heeeerlijkquote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Flinke woei hier, het water in de Maas staat hoog. Zo even naar de Italiaan hier in 't straat want we hebben geen zin in onze eigen kooksels vandaag.
Cockneyquote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, alles in het NL
L. spreekt gewoon altijd NL, behalve met haar ouders, dan is het plat londons of zo, ik versta het dan bijna niet
Leuk!quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Open monden vooral. Net als wij
Vandaag heeft hij kennis gemaakt met babi J. en schzus L. Was wat onwennig maar wel leuk geweest hoor ik net
Bij mijn slager 4,25quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand hier enig idee hoe duur een hele gegrilde kip is?
5.50 (naturel) of 5.95 (kruidenshizzle) EUR bij de AHquote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand hier enig idee hoe duur een hele gegrilde kip is?
Haha ja was binnen. Ik was eerst een beetje traag (te late reacties) maar gelukkig kwam ik er later in. Wel een tijd geleden.. ik voel mn spieren nu alquote:
Misschien was dat wel hoe hetmheette..boven, een steile trap op!quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bar Amsterdam wel. Wat is New Amsterdam?
ja dat is Bar Amsterdam. Druk in t weekend. Wel leuk en wat toevallig! Is 4 min fietsen vanaf mijn appiequote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Misschien was dat wel hoe hetmheette..boven, een steile trap op!
quote:
jij moest radio 4 luisteren?quote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef borisz het volgende:
Werkse.
Ik zit aan een wijntje en muziekjes te draaien om pa een beetje op te voeden qua goede muziek.. En dat probeert hij natuurlijk ook andersom
.
Nee diegene was vorige week druk hoorde ik. Deze week ga ik het te horen krijgen denk ik. Ondertussen ben ik al wel iets anders aan het zoeken. Zo... al bijna 3,5 uur aan het werkquote:Op maandag 5 november 2012 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen FFTHeb je eigenlijk al duidelijkheid over je reiskostenvergoeding?
En tetris, maar dan....anders
www.firstpersontetris.com/?tetris/
Nee obscure muziek uit de jaren 60/70/80quote:Op maandag 5 november 2012 05:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij moest radio 4 luisteren?
Jaren 80 is wel leukquote:Op maandag 5 november 2012 08:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee obscure muziek uit de jaren 60/70/80
Jeetje...wat lui zegquote:Op maandag 5 november 2012 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vandaag een vrije dag, tot nu toe ook een erg luie dag.
Zo maar eens uit bed komen en iets nuttigs gaan doen.
In de jaren 60 en 70 werd ook goede muziek gemaakt hoorquote:Op maandag 5 november 2012 09:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaren 80 is wel leuk. Daarvoor vind ik het allemaal niks. Tot de 16e eeuw dan (Mozart, Bach etc.
)
Mn lichaam is 5u beginnen nog niet gewend. Ik heb het gevoel alsof ik er al een hele dag op heb zitten en moet nog tot 14.30u
Ik lig nog steeds in bedquote:Op maandag 5 november 2012 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeetje...wat lui zegIk werk vandaag en morgen thuis
Moet wat afkrijgen en op kantoor is teveel afleiding
Poeh poeh.... 45 minuten werken. Zal je niet moe worden?quote:Op maandag 5 november 2012 10:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds in bed
Maar ik moet straks wel 45 minuten werken (overblijven) dus dan moet ik helaas echt uit bed.
Ben bang van welquote:Op maandag 5 november 2012 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poeh poeh.... 45 minuten werken. Zal je niet moe worden?
'Je gaat er in 2014 per maand netto 88,- Euro op vooruit. Dat is 1.055,- Euro op jaarbasis'quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ze hebben nog maar een site gebouwd om de paniekreacties en de verontwaardiging wat verder op te hogen
http://www.plukwijzer2012.nl/
Voortaan toch maar VVD stemmen, Golfer.quote:Op maandag 5 november 2012 11:28 schreef golfer het volgende:
[..]
'Je gaat er in 2014 per maand netto 88,- Euro op vooruit. Dat is 1.055,- Euro op jaarbasis'
Erg hoor al die plannen.
Nee joh, die zijn mij lang niet rechts genoeg.quote:Op maandag 5 november 2012 11:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Voortaan toch maar VVD stemmen, Golfer.
Heee!quote:Op maandag 5 november 2012 11:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn mij lang niet rechts genoeg.
Schrok me de krampen hier weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Sluit weer aan bij mijn berekening.quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ze hebben nog maar een site gebouwd om de paniekreacties en de verontwaardiging wat verder op te hogen
Ik begin het toch steeds meer een grap te vinden. Járenlang werden lage inkomens geplukt, terwijl ze al bijna niets hadden. Je kon beter een uitkering dan een full-time kutbaan (schoonmaak, vuilnis, stratenmaker, afwasser) hebben. En nu worden de hogere inkomens gekort en de kranten (blijkbaar geschreven door mensen met een hoger inkomen) staan bomvol verontwaardigde berichten waar de objectiviteit héél ver te zoeken is.quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 12:38 schreef golfer het volgende:
Internist/endocrinoloog belde met uitslag van lab: bloedwaardes zijn allemaal wat beter dan de laatste keer.Je doet me plots denken aan iets wat ik gisteravond las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kennen allemaal wel dat experiment waarbij mensen schokken moeten toedienen aan andere mensen en dat er uiteindelijk 'deadly' bij staat, maar onder aanvoering van autoriteit (de man in de witte labjas) doet bijna iedereen het.
Er bestaat een soortgelijk experiment waarbij verpleegkundigen in een nachtdienst door een hun onbekende arts wordt verzocht bepaalde medicijnen aan hun patiënten te geven die 2x de maximale dosering zijn en ook dodelijk in die dosering kunnen zijn. Het zijn suikerpillen en de verpleegkundigen weten verder nergens van. Verpleegkundigen hebben ook verstand van zaken en op de verpakking staat duidelijk wat de max. dosering is en dat overdosering fataal kan zijn. Maar liefst 21 van de 22 verpleegkundigen geeft de patiënt de medicatie. Autoriteit.
Jij bent er niet gevoelig voor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 5 november 2012 13:58 schreef Isabeau het volgende:
Autoriteit.
Jij bent er niet gevoelig voor
Je moet toch minimaal als 1-verdiener op 2x modaal zitten wil je er iets op achteruit gaan en daar heb ik totaal geen medelijden mee.quote:Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begin het toch steeds meer een grap te vinden. Járenlang werden lage inkomens geplukt, terwijl ze al bijna niets hadden. Je kon beter een uitkering dan een full-time kutbaan (schoonmaak, vuilnis, stratenmaker, afwasser) hebben. En nu worden de hogere inkomens gekort en de kranten (blijkbaar geschreven door mensen met een hoger inkomen) staan bomvol verontwaardigde berichten waar de objectiviteit héél ver te zoeken is.
Oh, en waar ik me echt helemaal groen en geel aan erger, en dan vooral op fok, is dat er overal wordt geroepen dat de 'echt hard werkende mensen' nu hard worden aangepakt. Pardon? Die mensen met die klote baantjes werken niet hard? Heus? Ik zie mijn managers vooral heel veel koffie drinken, kletsen en vergaderen (dat middelste is in gangen, dat andere in zaaltjes kletsen). Maar die verdienen wel minstens 3x zoveel als de leuke dame die de wc's boent. Seriously:')
Ouch, Anniequote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zo heb je niets je hele leven, en zo blijkt uit je bloedtests e.d. dat je diabetes geërfd hebt.
Dus, bedankt allen voor het toekomstige meebetalen. Ik ben jullie nu al dankbaar.
Nou ja, dat vond de HA ook positief. Dat ze niet hoefde te preken met sporten en dieetquote:Op maandag 5 november 2012 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, AnnieDa's ook wat zeg! Had je het roer omgegooid met hardlopen en afvallen, krijg je dit
Maar ja, genen, je kan ze soms beter niet van je ouders meekrijgen
Hebben ze meteen meegenomen en die was ook te hoog. Tenminste, ze hoefde voorlopig geen nieuwe test meer. Het was al duidelijk genoeg helaas.quote:Op maandag 5 november 2012 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Langdurig testen ze vaak ook, maar geen idee of jouw huisarts dat al heeft gedaan. Waarschijnlijk wil ze dat over een paar maanden eens testen. Het gaat dan om de waarde HBa1c (info: http://medweb.bham.ac.uk/easdec/prevention/what_is_the_hba1c.htm )
Prima. Dan hoef ik ook geen medelijden te hebben met een Mauro of een uitkeringstrekker die gekort worden en gedwongen aan het werk wordt gezet. Of werkt dat principe maar 1 kant op?quote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet toch minimaal als 1-verdiener op 2x modaal zitten wil je er iets op achteruit gaan en daar heb ik totaal geen medelijden mee.
Ik weet het om eerlijk te zijn op dit moment ook niet helemaal wat ze nu willen. Ze willen in ieder geval iets (begon met een T, maar heb het niet onthoudenquote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef MissHobje het volgende:
Pff Anthraxx dat is flink balen zeg, hoop dat je er niet al teveel last van hebt?>
Krijg je dan pillen? ik heb echt 0 verstand van suikerziekte.
sterkte ermee
Ik heb het vermoeden dat jij daar al geen medelijden mee hadquote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Prima. Dan hoef ik ook geen medelijden te hebben met een Mauro of een uitkeringstrekker die gekort worden en gedwongen aan het werk wordt gezet. Of werkt dat principe maar 1 kant op?
Metformine?quote:Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet het om eerlijk te zijn op dit moment ook niet helemaal wat ze nu willen. Ze willen in ieder geval iets in de urine meten of mijn lichaam nog wel suiker opneemt (of half? Geen idee, het was een telefonisch gesprek en ze leek wat haast te hebben). Afhankelijk daarvan krijg ik woensdag medicatie of een doorverwijzing naar een internist om uit te vogelen wat ze gaan geven.
Voorlopig proberen ze het met pillen te onderdrukken tot zover ik weet.
Klopt, maar daar werd ik altijd door een aantal bepaalde personen vanuit een moraliteits-verhevenheid op aangesproken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij daar al geen medelijden mee hadEn werken voor een uitkering vind ik zelf geen slecht principe. Ik kende genoeg mensen in het verleden die gewoon de hele dag voor het huis biertjes zaten te drinken terwijl ze hun hand ophielden.
Voor Mauro gaat die vlieger niet op, want die mocht juist niet werken.quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Prima. Dan hoef ik ook geen medelijden te hebben met een Mauro of een uitkeringstrekker die gekort worden en gedwongen aan het werk wordt gezet. Of werkt dat principe maar 1 kant op?
Jeetje, eerst maar even woensdag afwachten dus, goede uitleg vragen danquote:Op maandag 5 november 2012 14:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik weet het om eerlijk te zijn op dit moment ook niet helemaal wat ze nu willen. Ze willen in ieder geval iets (begon met een T, maar heb het niet onthouden) in de urine meten of mijn lichaam nog wel suiker opneemt (of half? Geen idee, het was een telefonisch gesprek en ze leek wat haast te hebben). Afhankelijk daarvan krijg ik woensdag medicatie of een doorverwijzing naar een internist om uit te vogelen wat ze gaan geven.
Voorlopig proberen ze het met pillen te onderdrukken tot zover ik weet.
Ik vind Mauro vooral slachtoffer van de volwassenen om hem heen. Die hadden ze moeten straffen, niet de jongen die ze willens en wetens hierheen hebben gehaald zonder adoptiepapieren.quote:Op maandag 5 november 2012 15:00 schreef Felagund het volgende:
Voor Mauro gaat die vlieger niet op, want die mocht juist niet werken.
Dat is dus het rare. Het enige dat ik 'voel' is dat ik dorst heb. En dus ben ik meer gaan drinken. Op een gegeven moment viel op dat mijn dorstgevoel niet meer wegging. Ik ben meer water en thee gaan drinken en logischerwijs dus ook meer naar het toiletquote:Op maandag 5 november 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Hoe voel je je eigenlijk en waarom werd het getest (Annie dus).
Klopt. Maar ja, volgens de regels moest hij terug en dat wist hij ook. Dus dat is geen straffen.quote:Op maandag 5 november 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Mauro vooral slachtoffer van de volwassenen om hem heen. Die hadden ze moeten straffen, niet de jongen die ze willens en wetens hierheen hebben gehaald zonder adoptiepapieren.
jemig, wat klote! sterkte Anthraxxquote:Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef Anthraxx het volgende:
Zo heb je niets je hele leven, en zo blijkt uit je bloedtests e.d. dat je diabetes geërfd hebt.
Dus, bedankt allen voor het toekomstige meebetalen. Ik ben jullie nu al dankbaar.
Welnee, beetje zoet van de peertjes met kip smaakt prima samen. Maar goed, ik ben gewoon fan van beide.quote:
Een dag later meestal nog lekkerderquote:Op maandag 5 november 2012 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker!!
Ik zet straks de stoofpot van gisteren weer op. Sucade in rode wijn
Zeg ook niet dat het vies is, en ja, ik hou ook van stoofpeertjes en van kip.quote:Op maandag 5 november 2012 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, beetje zoet van de peertjes met kip smaakt prima samen. Maar goed, ik ben gewoon fan van beide.
Tonkaboon? Is dat iets voor de smaak of om te binden?quote:Op maandag 5 november 2012 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeg ook niet dat het vies is, en ja, ik hou ook van stoofpeertjes en van kip.
Stoofpeertjes heb ik laatste nog gemaakt in rode wijn, suiker, kaneel en tonkaboon
quote:Culinair recensist Johannes van Dam omschrijft tonkabonen als "een soort vanillesurrogaat dat als vanillevervanger ooit chic werd gevonden"
Voor de smaak, en van Dam kletst uit zijn nekquote:Op maandag 5 november 2012 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tonkaboon? Is dat iets voor de smaak of om te binden?
Mauro in 1 zin noemen met uitkeringsgerechtigen (geen trekkers) geeft al jouw enorme bekrompenheid aan.Mauro mocht niet werken. Mauro mocht zelfs in eerste instantie niet naar school. Maar ik hoop voor je dat jij nooit in zo'n situatie terecht komt.quote:Op maandag 5 november 2012 14:54 schreef Den_Haag het volgende:
Mauro was illegaal hierquote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mauro in 1 zin noemen met uitkeringsgerechtigen (geen trekkers) geeft al jouw enorme bekrompenheid aan.Mauro mocht niet werken. Mauro mocht zelfs in eerste instantie niet naar school. Maar ik hoop voor je dat jij nooit in zo'n situatie terecht komt.
Daarom is hem in 1 zin noemen met uitkereningsgerechtigden zo dom.quote:
Gordijnen is ook een leuk onderwerpquote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh sorry, ging het over politiek hier
Faux silk, Xenos, donkerblauwquote:Op maandag 5 november 2012 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gordijnen is ook een leuk onderwerpWat voor gordijnen heb je?
Ben je niet bang in het donker?quote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Faux silk, Xenos, donkerblauw
Heb er een Ikea verduisteringsrolgordijn achter hangen, dus deze jongen slaapt in de duisternis.
Donker is goed voor diepe slaapquote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Faux silk, Xenos, donkerblauw
Heb er een Ikea verduisteringsrolgordijn achter hangen, dus deze jongen slaapt in de duisternis.
Ik de afgelopen 10 jaar ook niet (in Maastricht had ik geeneens gordijnenquote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Donker is goed voor diepe slaap
Ik heb het niet donker genoeg in mijn slaapkamer.
Dat is jouw meningquote:Op maandag 5 november 2012 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Mauro in 1 zin noemen met uitkeringsgerechtigen (geen trekkers)
Dat is helemaal niet fijn als je dan nachtdiensten hebt.quote:Op maandag 5 november 2012 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Donker is goed voor diepe slaap
Ik heb het niet donker genoeg in mijn slaapkamer.
Ik mag het hopen als je om 5 uur 's morgens al op je werk was!quote:
Nouja, overwerk ende zoquote:Op maandag 5 november 2012 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag het hopen als je om 5 uur 's morgens al op je werk was!
In veel landen buiten Nederland wel. We zijn hier verwend. Misschien gaan we er wel naar terugquote:
Fixedquote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In veel landen buiten Nederland wel. We zijn hier verwend efficiënt. Misschien gaan we er wel naar terug
Ik zou dat best eng vinden! Maar wel heel erg leuk en het wordt ongetwijfeld gewaardeerdquote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Komende zaterdag zou ik samen met iemand een optreden geven voor mijn schoonmoeder haar 50e verjaardag, maar nu gaat het toch een solo optreden worden voor mij.
Spannend, maar nu kan ik wel mijn tribal outfit aan(daar is er maar een van dus kunnen we normaal nooit aan met optredens).
Dat is wel waar! Hoor ik van m'n buitenlandse vrienden vaak, dat Nederlanders in 8 uur dingen gedaan krijgen waar zij 12 uur over lummelen.quote:
Waar het aan ligt weet ik niet. Wellicht echt een cultuurdingetje? Noeste arbeiders van origine? Of misschien de insteek: ik krijg maar voor 8 uur betaald en het werk moet wél af??quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is wel waar! Hoor ik van m'n buitenlandse vrienden vaak, dat Nederlanders in 8 uur dingen gedaan krijgen waar zij 12 uur over lummelen.
Werken we dan geconcentreerder?
In sommige landen idd maar of het daar echt beter gaat. We kunnen wel soms een beetje meer een voorbeeld aan Duitsland nemen.quote:Op maandag 5 november 2012 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In veel landen buiten Nederland wel. We zijn hier verwend. Misschien gaan we er wel naar terug
Voor haar man hebben we pas over 2 jaar dat feest.....quote:Op maandag 5 november 2012 16:38 schreef golfer het volgende:
Schattig, schoonmoeders die pas 50 worden.
Beslissing durven en willen nemen. Daar zijn/waren we goed in.quote:Op maandag 5 november 2012 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is wel waar! Hoor ik van m'n buitenlandse vrienden vaak, dat Nederlanders in 8 uur dingen gedaan krijgen waar zij 12 uur over lummelen.
Werken we dan geconcentreerder?
Niet handig Boorquote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Thuis. Inmiddels de ambtelijke molen ook gehad. Portemonnee verloren. Geen idee waar die kon zijn. Heel het huisje doorzocht, alle hoeken en gaten. Gebeld met het Chinese restaurant van gister. Beheerder van het park bla bla bla. NIETS
ING/OV geblokkeerd. Proces verbaal laten opmaken bij politiebureau zodat ik een nieuwe ID kaart kan aanvragen.
Balen, Boor.quote:Op maandag 5 november 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Thuis. Inmiddels de ambtelijke molen ook gehad. Portemonnee verloren. Geen idee waar die kon zijn. Heel het huisje doorzocht, alle hoeken en gaten. Gebeld met het Chinese restaurant van gister. Beheerder van het park bla bla bla. NIETS
ING/OV geblokkeerd. Proces verbaal laten opmaken bij politiebureau zodat ik een nieuwe ID kaart kan aanvragen.
Dát.quote:Op maandag 5 november 2012 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje Anthraxx, rot van die diabetes. Hopelijk is het bij jou goed in te stellen!
Of: maar goed dat je veel sport en gewicht verloren bent, anders was het waarschijnlijk eerder ontdekt en/of had je er meer last van gehad en/of was je prognose minder gunstigquote:Op maandag 5 november 2012 17:14 schreef AnneX het volgende:
Dát.
En jammer, dat je sportactiviteiten en gewichtsverlies geen positieve invloed hebben!
quote:Op maandag 5 november 2012 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of: maar goed dat je veel sport en gewicht verloren bent, anders was het waarschijnlijk eerder ontdekt en/of had je er meer last van gehad en/of was je prognose minder gunstig
Plus het 'goede' gedrag zit er nu al in (sporten en gezond eten). Veel makkelijker dan wanneer je een dikke diabeet moet gaan vertellen dat 'ie moet gaan sporten en gezonder eten.quote:Op maandag 5 november 2012 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
Annie diabetes?Heb ik gemist, wat rot... is mee te leven maar is helaas weer een extra last die je mee moet slepen...
En idd, gewichtsverlies en sporten heeft nóg erger dan in ieder geval wel tot nu toe voorkomen
Je gaat er in 2014 per maand netto -143,- Euro op achteruit. Dat is -1.711,- Euro op jaarbasis.quote:Op maandag 5 november 2012 10:32 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Plus het 'goede' gedrag zit er nu al in (sporten en gezond eten). Veel makkelijker dan wanneer je een dikke diabeet moet gaan vertellen dat 'ie moet gaan sporten en gezonder eten.
Glas half vol mentaliteit
Vloeibaar? En je laten verwennen...quote:Op maandag 5 november 2012 17:48 schreef Memento-Mori het volgende:
vandaag rechts verstandskiezen eruitvooral onder best pijn, die lag en heeft ie flink aan lopen frotten en ook aan t kaakbot
ik eet dus niet veel denk ik
ja heb net n bakje vanilleyoghurt op en katten kunnen niet zoveelquote:Op maandag 5 november 2012 18:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vloeibaar? En je laten verwennen...
Sterkte en snel herstel. Au.
Das niet helemaal waar hoor. Ik zit niet op 2x modaal in mijn uppie, maar ik mag ook 100 EUR per maand inleveren volgens deze berekening.quote:Op maandag 5 november 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet toch minimaal als 1-verdiener op 2x modaal zitten wil je er iets op achteruit gaan en daar heb ik totaal geen medelijden mee.
Totdat ze een of twee van die kleine partijtjes weten te lijmen en dan gaat het losquote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef borisz het volgende:
Plan komt niet door de EK heen in huidige vorm.
quote:Op maandag 5 november 2012 18:34 schreef borisz het volgende:
Plan komt niet door de EK heen in huidige vorm.
Maar ik wil nog wel even eendoen dat Marja van Bijsterveld weg is. Dat mens bewees gewoon geen verstand van d'r vak te hebben.
Ook nog eendat de rest van de CDA-ministers en Rosenthal weg zijn.
Ze was eens op werkbezoek bij de school van mijn moeder. Nou de indruk die ze maakte.... onuitwisbaar. Wat een ellendequote:Op maandag 5 november 2012 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik zat net letterlijk te juichen bij de beelden van de overdracht van het ministerie
![]()
Things can only get better now!
![]()
Vreselijk mens die echt niet wist waar ze het over had..quote:Op maandag 5 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze was eens op werkbezoek bij de school van mijn moeder. Nou de indruk die ze maakte.... onuitwisbaar. Wat een ellende.
quote:Op maandag 5 november 2012 13:53 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en waar ik me echt helemaal groen en geel aan erger, en dan vooral op fok, is dat er overal wordt geroepen dat de 'echt hard werkende mensen' nu hard worden aangepakt. Pardon? Die mensen met die klote baantjes werken niet hard? Heus? Ik zie mijn managers vooral heel veel koffie drinken, kletsen en vergaderen (dat middelste is in gangen, dat andere in zaaltjes kletsen). Maar die verdienen wel minstens 3x zoveel als de leuke dame die de wc's boent. Seriously:')
Haha in mijn uppiequote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Annie
Goed dat je naar een dietist gaatEn verder eensch met wat de zusters hierboven er al over zeiden
En AnnE : wat ga je ook alweer doen, zangles in je up of het popkoor doen?
Ja, daar hebben de echt hardwerkende mensen geen tijd voorquote:Op maandag 5 november 2012 19:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon gezellig even kletsen hoe hun weekend was en een kopje thee klaarzetten is blijkbaar ongewoon.
Wat een leuk spulquote:Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ah.nl/servies
Zal ik?Heb nog een boel airmiles over
Nouja, als het in de Xenos lag zonder Jamie Oliver sticker zouden we er straal voorbij lopenquote:
Nee hoor, dan vond ik het nog steeds 'leuk spul'!quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, als het in de Xenos lag zonder Jamie Oliver sticker zouden we er straal voorbij lopen
quote:Op maandag 5 november 2012 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, als het in de Xenos lag zonder Jamie Oliver sticker zouden we er straal voorbij lopen
quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef AnneX het volgende:
En gelijk kompleet doen, Steer voor 6-9 personen.
jawel hoor, hier uit CULquote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anne, zoveel vrienden heb ik niet![]()
![]()
![]()
Straks als je groot bent, wél.quote:Op maandag 5 november 2012 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anne, zoveel vrienden heb ik niet![]()
![]()
![]()
Met X mas komt je zus met man en kind, je ouders en de arme sloeber van de straat. Hups , zijn er al zes.
Het is idd magnetron en vaatmachinebestendig, dat wel![]()
Nee, is aardewerk, koop porselein, aardewerk is veel te kwetsbaarquote:Op maandag 5 november 2012 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ah.nl/servies
Zal ik?Heb nog een boel airmiles over
mee eens. zelf een mooi porseleinen service voor net.quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is aardewerk, koop porselein, aardewerk is veel te kwetsbaar
Nope, dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Jullie hebben vast meegekregen over dat Amerikaanse kindje van 2 dat in de dierentuin is doodgebeten door een troep wilde honden. Reuze tragisch natuurlijk. Maar: ben ik nu zo'n gek, nuchter mens dat zegt: Je zet je kind toch niet op zo'n hek neer? Want zo vreemd is dat toch niet?
Zelfde categorie als vuurwapens in huis bewaren terwijl de kinderen erbij kunnen en den verbaast zijn dat er dooien vallen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Pffft. Jullie hebben vast meegekregen over dat Amerikaanse kindje van 2 dat in de dierentuin is doodgebeten door een troep wilde honden. Reuze tragisch natuurlijk. Maar: ben ik nu zo'n gek, nuchter mens dat zegt: Je zet je kind toch niet op zo'n hek neer? Want zo vreemd is dat toch niet?
Toen ik het nieuwsbericht zag dacht ik: huh, loslopende wilde honden in een dierentuin? Of kindje gevallen in verblijf van die beesten? Bleek dat het dus te zijn.... als ouders weet je toch dat het wilde beesten zijn?quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
let wel dit is Amerika. zelf denken hoeft daar niet.als er niet met neon letters staat dat het gevaarlijk is dan zal het wel mee vallen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Tuurlijk wel joh, dan kun je tenminste geld claimen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Linkje?quote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens zit er in de OUD SC (verrassing, verrassing) iemand zich ontzettend op te winden omdat een andere user er eigenlijk niet zo mee zit. Man o man, geef me alsjeblieft de popcorn aan
zie ditquote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Het gaat mij niet om schadeclaims e.d. (hoewel ik eigenlijk eerst dacht: goh misschien moet die moeder maar betalen voor een nieuwe bedreigde Afrikaanse wilde hond, tenslotte haar domme schuld dat dat beest dood is), maar om hoe bizar, belachelijk en dom het eigenlijk is dat zo'n kind in een verblijf met gevaarlijke dieren terecht gekomen is. Ik kan me namelijk echt niet voorstellen dat je je kind zo in gevaar brengt.
De eerste foto, daar zijn geen woorden voor. De tweede foto: neem je kind dan op je schouders! Levensgevaarlijk!quote:
wow, voor familie optreden..doodeng! sta meer ontspannen voor 10.000 man in Ahoy!quote:Op maandag 5 november 2012 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Komende zaterdag zou ik samen met iemand een optreden geven voor mijn schoonmoeder haar 50e verjaardag, maar nu gaat het toch een solo optreden worden voor mij.
Spannend, maar nu kan ik wel mijn tribal outfit aan(daar is er maar een van dus kunnen we normaal nooit aan met optredens).
Jaquote:Op maandag 5 november 2012 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
Toch wel een harde straf voor die moeder. Zij moet er mee door.
Wtf das niet zo heel handigquote:Op maandag 5 november 2012 21:20 schreef z80 het volgende:
[..]
zie dit
[ afbeelding ]
en dit
[ afbeelding ]
Gelukkig ken ik ook veel mensen niet, dus die ga ik dan maar aankijkenquote:Op maandag 5 november 2012 21:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow, voor familie optreden..doodeng! sta meer ontspannen voor 10.000 man in Ahoy!
Is porselein doorgaans veel duurder?quote:Op maandag 5 november 2012 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, is aardewerk, koop porselein, aardewerk is veel te kwetsbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ouders?quote:Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Dómme ouders.![]()
Vanavond eerste zangles gehad![]()
Met zeven mensen 15 lessen.
Het eerste liedje ga ik straks eens opzoeken op youtube.
Ken het niet eens![]()
Baby, when you are gone van Bryan Adams.
Leukquote:Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Dómme ouders.![]()
Ken het niet eens![]()
Op de foto's hierboven met de kinderwagens op de rand .quote:
Ik heb even op haar naam gezocht op Youtube enzoquote:Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Op de foto's hierboven met de kinderwagens op de rand .![]()
Oh , B , heb je die bandjes ergens gezien? Van de zangjuf![]()
Dat is ook niet goed geregeld hoor FFTquote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wel een lang gesprek gehad over mn kosten, werk en t niet uitkomen vanwege gebrek aan reiskosten. Ik word er heel naar en sip van, vraag morgen n gesprek aan. Die 250 euro reiskosten is teveel voor mij. Had ik maar 20% van DH's salaris. Ik kan niet eens meer kleding of n cadeautje kopen, laat staan de belastingdienst betalen.
Toch wel het favo merk, mag ik hopen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, net ff de voorraadkast in gelopen. Er liggen 48 (!!!) rollen WC papier in ongeopende verpakkingen.![]()
![]()
Moeders is langsgeweest he![]()
![]()
Als ze je niet tegemoetkomen met reiskosten moet je echt z.s.m. iets ander zien te vinden.quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wel een lang gesprek gehad over mn kosten, werk en t niet uitkomen vanwege gebrek aan reiskosten. Ik word er heel naar en sip van, vraag morgen n gesprek aan. Die 250 euro reiskosten is teveel voor mij. Had ik maar 20% van DH's salaris. Ik kan niet eens meer kleding of n cadeautje kopen, laat staan de belastingdienst betalen.
Kun je voorlopig lekker poepenquote:Op maandag 5 november 2012 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, net ff de voorraadkast in gelopen. Er liggen 48 (!!!) rollen WC papier in ongeopende verpakkingen.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 november 2012 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk nummerquote:Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef AnneX het volgende:
Dómme ouders.![]()
Ken het niet eens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FFT wat vervelendik begrijp dat je dat niet lang kan volhouden
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Den_Haag het volgende:
Heerlijk nog ff stressen zo'n laatste dag.Oh fijn en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb je wel iets meer dan 20% van DH's netto salaris hoor, of niet?quote:Op maandag 5 november 2012 21:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Had ik maar 20% van DH's salaris.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:45 schreef Den_Haag het volgende:
Heerlijk nog ff stressen zo'n laatste dag.Dat is klote.Hopelijk hoef je niet in je vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:49 schreef Sarabi het volgende:
Bij onze demogroep hebben we nu ook echt een leuke groep mensen, dat helpt zo.Ik begrijp dat dat wel even vreemd is ineens. Zeker als ze beetje hetzelfde niveau heeft als jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Examen dan al??quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:20 schreef borisz het volgende:
Attentie attentie. Vermijd donderdag Rotterpolderplein. Ik kom eraan
Ik heb vanochtend gesprek aangevraagd. Nog geen mail terug. Als ik morgen nog geen mail terug heb bel ik. Vind het wel best eng om het gesprek aan te gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel iets meer dan 20% van DH's netto salaris hoor, of niet?
Maar desalniettemin, 250 EUR uit eigen pocket voor reiskosten betalen is absurd. Als het niet zo langer kan, en ze willen je niet tegemoet komen, op zoek naar een andere uitdaging.
Nee. Gewoon eerste keer de snelweg opquote:
Ik zou het niet met mailen doen dit soort dingen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend gesprek aangevraagd. Nog geen mail terug. Als ik morgen nog geen mail terug heb bel ik. Vind het wel best eng om het gesprek aan te gaan.
Ooh dat valt reuze mee hoor, denk dat je het wel lekker vind rijden. Alleen het invoegen als het druk vond ik spannend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Gewoon eerste keer de snelweg op
Zin an of eng?quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee. Gewoon eerste keer de snelweg op
Nah, heb advies gekregen om nu niet op te jagen maar em 1 dag de tijd te geven om mn mail te beantwoorden.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou het niet met mailen doen dit soort dingen.
Gewoon nu bellen.
Zin in. En ik ben bijna altijd cashloos. Er zat een enkele euro in mijn portemonee, maar geen papiergeldquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zin an of eng?
En zat er veel geld in je port?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Zin in. En ik ben bijna altijd crashloos.
Oh okquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nah, heb advies gekregen om nu niet op te jagen maar em 1 dag de tijd te geven om mn mail te beantwoorden.
Wel je pootje strak houden dit keer en weggaan als ze niet die reiskosten willen vergoeden of op z'n minst voor meer dan de helft tegemoetkomen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Nah, heb advies gekregen om nu niet op te jagen maar em 1 dag de tijd te geven om mn mail te beantwoorden.
Helaas, wil uit boosheid gelijk weg maar ik kan me beter laten ontslaan. Dan gaat mn uitkering door. Mn halfjaarcontract eindigt op 5 dec..quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel je pootje strak houden dit keer en weggaan als ze niet die reiskosten willen vergoeden of op z'n minst voor meer dan de helft tegemoetkomen.
Ik ga zodadelijk rustieke kaarsen kopen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:15 schreef Bluezz het volgende:
En steer die meters gordijnen strijkt
Wordt het al gezellie? Heb je al kaarsjes aan savonds ?
Op zich wel een mooi punt om er dan een eind aan te breien.... maarja, weer die zoektocht, ook niet echt leukquote:Op dinsdag 6 november 2012 12:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helaas, wil uit boosheid gelijk weg maar ik kan me beter laten ontslaan. Dan gaat mn uitkering door. Mn halfjaarcontract eindigt op 5 dec..
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat wel even vreemd is ineens. Zeker als ze beetje hetzelfde niveau heeft als jullie.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]Vrouwen kunnen medogenloos zijn in een dergelijk groepsprocesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Popcorn de komende weken
Confidence through competence
O nee hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen medogenloos zijn in een dergelijk groepsproces![]()
Popcorn de komende weken
quote:Op dinsdag 6 november 2012 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Is ze familie of een goede vriendin van de leidster? Gewoon accepteren dat dingen soms gewoon zo gaan in de wereld. Jij hebt vast je eigen kruiwagens en andere voordeeltjes bij jouw familie en vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat idee heb ik welquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is ze familie of een goede vriendin van de leidster? Gewoon accepteren dat dingen soms gewoon zo gaan in de wereld. Jij hebt vast je eigen kruiwagens en andere voordeeltjes bij jouw familie en vrienden
En misschien denkt zij wel: wat stom, niemand stelt zich aan me voorquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:06 schreef Sarabi het volgende:
Dat idee heb ik wel
Het maakt mij verder ook niet uit, alleen waren de audities al een beetje een groepsvormingsproces.
Was echt een bijzondere en gezellige dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |