Dat doe ik ook wel eensquote:Op zondag 4 november 2012 00:26 schreef borisz het volgende:
Omdat ik vaak de termen uit de TT in de google afbeeldingen search gooi. Met de hoop op een leuk plaatje
quote:Op zondag 4 november 2012 00:40 schreef Isabeau het volgende:
En mag ik uit de TT opmaken dat jullie de hele nacht wakker blijven?
Ik was op zoek naar een alternatief voor stumbleupon en kwam op snipsnap.com. Wat een bagger zeg
quote:Op zondag 4 november 2012 01:00 schreef freecell het volgende:
ik ben om een uur of.4 wel weer online denk ik?
neh, vooral niet met een randprematuurtjequote:Op zondag 4 november 2012 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]het leven van een jonge moeder bestaat vooral niet uit veel nachtrust hč?
Ik heb plaatsvervangende zere tepels.quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef freecell het volgende:
neh, vooral niet met een randprematuurtje
3x per nacht aanleggen, fingerfeeden, kolven
En dan voel ik me nu toch een stuk fitter dan 3 weken geleden
Positief dat je je toch fitter voelt?quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef freecell het volgende:
neh, vooral niet met een randprematuurtje
3x per nacht aanleggen, fingerfeeden, kolven
En dan voel ik me nu toch een stuk fitter dan 3 weken geleden
Af en toe zie je het dan ff niet zitten, maar dan is er dé manquote:Op zondag 4 november 2012 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Positief dat je je toch fitter voelt?Ik zou er volgens mij heel labiel van worden. Weinig slaap en 3 kinderen
Hiernaast bespeuren we ook vrij veel activiteit.. (puberkinderen bij vader) dus die waren ook geschrokken.quote:Op zondag 4 november 2012 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Schrikken, Bluezz!!Ik zou em ook rotgeschrokken zijn
En dan die nuchtere post van golfer er onder
Klinkt ook niet tof, maar je weet waar je het voor doet en dat helpt natuurlijk wel bij het doorzetten!quote:Op zondag 4 november 2012 04:12 schreef freecell het volgende:
Waaaah Bluezz, schrikken! Met ozon geurtje?
Isa, ik wil het ff niet wetenlekker coconnetje hier nog.
En ik zet nog ff door, de cijfers zijn in mijn voordeel. 80% van de baby's die zo beginnen kunnen toch binnen 6 weken goed aan de borst als je de productie op peil houdt. Gaan we voor!
Fulltime kolven kan ik nl. niet ivm raynaulds. ik doe het nu dus wel ff, maar echt niet tof
Nou, eigenlijk in de hele wereld wel. Ook in Nederland (seksindustrie).quote:
morning!quote:
Kan dat er nog wel uit?quote:
Was al geboekt. kon niet meer annuleren.quote:Op zondag 4 november 2012 10:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan dat er nog wel uit?![]()
Geniet er van, waar gaat het naartoe?
Wat ontzettend vervelendquote:Op zondag 4 november 2012 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was al geboekt. kon niet meer annuleren.
nou weet ik nog niet waar je naar toe gaatquote:Op zondag 4 november 2012 11:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was al geboekt. kon niet meer annuleren.
Heb je toch teveel stress/zorgen. Lastig om dat stil te zetten, maar dat kan ook bijna niet als die molen de hele week draait.quote:Op zondag 4 november 2012 10:13 schreef TAV74 het volgende:
Uitslapen is niet aan me besteed momenteel, rond 7 uur alweer klaarwakker. Zou blij zijn als alle reorganisatieperikelen over waren en ik straks aan de slag kan met mijn (naar het er nu uit ziet wel erg goede) nieuwe club, het maalt toch wel door mijn hoofd allemaal.
pff actief! ik probeer mezelf t bed uit te slepen.quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Vanmorgen buikdansles gehad, daarna met vriendlief nog even een boswandeling gemaakt.
De rest van de dag kom ik niet meer van de bank af
Nog een leeftijdgenoot gezien of was alles 10 jaar jonger?quote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
vannacht was leuk in Nieuwkoop, ondanks dat het te druk was.
Ja, is ook zo, maar dat is een kwestie van enkele weken dan is het weer genormaliseerd. Kan het ook wel handelen, maar "als mens" (beetje een jeukterm, maar ik weer even geen beter woord) is het gewoon wel even lastig.quote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je toch teveel stress/zorgen. Lastig om dat stil te zetten, maar dat kan ook bijna niet als die molen de hele week draait.
Nee, dank jequote:Op zondag 4 november 2012 13:31 schreef Bluezz het volgende:
Gooi die empathie eens overboord jonguh, hebbie alleen maar lasvan
Meestal ziet mijn zondag er ook wel anders uit hoorquote:Op zondag 4 november 2012 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pff actief! ik probeer mezelf t bed uit te slepen.
vannacht was leuk in Nieuwkoop, ondanks dat het te druk was.
Was 16-20 daar haha. Wat kunnen die irritant zijn. Maar we stonden grotendeels bij de dj en die is dacht ik 32quote:Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog een leeftijdgenoot gezien of was alles 10 jaar jonger?
Ja nou idd, die buien zijn er nu pffquote:Op zondag 4 november 2012 13:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meestal ziet mijn zondag er ook wel anders uit hoor
Maar er kwamen buien aan dus moesten we vroeg naar het bos.
Ook lekker op stap geweest? Leuk toch he af en toequote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef MissHobje het volgende:
Middag![]()
Zo Bluezz ik had ook zo geschrokken hoor, pokke onweer dan als het te dichtbij is
Isa ligt nu vast lekker te knorren nog
Den_Haag fijne vakantie(ik zoek nog leuke lastminutes maar de prijzen zijn niet leuk
)
Freecell succes! dat lijkt me echt zwaar.
Tav avondje keihard op stap kan helpen (gister gedaan en moet zeggen ben een heel end stress kwijt)
Ik ook! Naar buiten gaan is nu niet echt aantrekkelijkquote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef MissHobje het volgende:
Ja was echt super leuk (doe dat veels te weinig!), waren eerst naar Blof
echt de hele ziggo dome plat gedanst
iedereen deed mee, was echt een feestje. Tof geluid daar!!
Daarna lekker gedanst in Utrecht heerlijk! (maar wat lopen er een irritante gasten rond zeg)
lekker uitgeleefd in iedergeval en nu lekker relaxen op bankie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bar Amsterdam wel. Wat is New Amsterdam?quote:Op zondag 4 november 2012 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Fft, ik ben gister in new Amsterdam geweest, in alphen...ken je dt?
Super ervaring lijkt me dat Zet!!quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef z80 het volgende:
gister op stap geweest me een valkenier.
met een groepje een rondje door het bos gelopen met allemaal een roofvogel op de handschoen.
ik kreeg een buizerd mee. mooi beestdat ik zo mee naar huis wou nemen.
zelfs door een dikke leren handschoen voel je de kracht nog van de poten.
daarna nog een demo met verschillende vogels en na het eten in het donker nog een paar oehoe uil gespeeld.
mooie beesten van een paar kilo die je totaal niet hoort vliegen.
wel geluk gehad met het weer. de hele middag is het droog gebleven.
Heeeeerlijkquote:Op zondag 4 november 2012 14:36 schreef MissHobje het volgende:
Ja was echt super leuk (doe dat veels te weinig!), waren eerst naar Blof
echt de hele ziggo dome plat gedanst
iedereen deed mee, was echt een feestje. Tof geluid daar!!
Daarna lekker gedanst in Utrecht heerlijk! (maar wat lopen er een irritante gasten rond zeg)
lekker uitgeleefd in iedergeval en nu lekker relaxen op bankie
ala dit?quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Heel bijzonder inderdaad om live iemand liedjes te zien (doven)tolken.
Tja als je mee wilt doen moet je ook zelf vertellenquote:Op zondag 4 november 2012 18:31 schreef Bluezz het volgende:
Ons middagje was weer enorm bijzonder! Een paar prachtige, wonderlijke, humoristische, schokkende verhalen met heerlijke bijpassende muziek.
Hoogtepunt was het verhaal van een dove man over zijn doofzijn als kind en als volwassene. Er waren 2 doventolken, waarvan 1 stagiare, die alles, maar dan ook alles tolkten. Dus ook de muziek en alle verhalen![]()
Wat ontzettend bijzonder was het vanmiddag zeg
Er werd ook nog even gerefereerd aan mijn verhaal over Q wat ik dec. vorig jaar heb verteld bij de Mot en met de afloop van vorige weekDus even in de belangstelling, wat is dat toch lastig altijd
quote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef z80 het volgende:
met een groepje een rondje door het bos gelopen met allemaal een roofvogel op de handschoen.
daarna nog een demo met verschillende vogels en na het eten in het donker nog een paar oehoe uil gespeeld.
Wow dat klinkt heel indrukwekkendquote:Op zondag 4 november 2012 17:10 schreef z80 het volgende:
Doet me hier aan denken:quote:Op zondag 4 november 2012 18:35 schreef golfer het volgende:
Heel bijzonder inderdaad om live iemand liedjes te zien (doven)tolken.
viel mee. de vogel die ik mee had was 800gram. ik had meer last van de grip van zijn poten. zeker in de duim was het goed te voelen.quote:Op zondag 4 november 2012 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]gaaf zeg!!
En verrassend zwaar zijn die beesten he
En zo mooi
Avondje whisky aan de eettafel hielp ook wel vrijdag. Maar aangezien morgen de sollicitatieronde voor de volgende functie is zit ik er nog even zo middenin dat het een tijdelijk medicijn is. Paar weekjes nog, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is, dat gaat wel rust geven (en dan kunnen we leuke dingen gaan doen, iets nieuws opbouwenquote:Op zondag 4 november 2012 14:32 schreef MissHobje het volgende:
Tav avondje keihard op stap kan helpen (gister gedaan en moet zeggen ben een heel end stress kwijt)
Ik heb een keer een hele tijd met een slechtvalk gestaan, maar na een tijdje kreeg ik toch echt wel een erg lamme arm moet ik zeggenquote:Op zondag 4 november 2012 18:55 schreef z80 het volgende:
[..]
viel mee. de vogel die ik mee had was 800gram. ik had meer last van de grip van zijn poten. zeker in de duim was het goed te voelen.
die had pa mee. en elke keer als er iemand met een uil in de buurt kwam zat de vogel op scherp.quote:Op zondag 4 november 2012 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele tijd met een slechtvalk gestaan, maar na een tijdje kreeg ik toch echt wel een erg lamme arm moet ik zeggen
Wel apart zeker om zo snel weer aan de andere kant van de tafel te zitten? Maar je voelt nu vast ook wel wat meer mee met de mensen die bij je solliciterenquote:Op zondag 4 november 2012 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Avondje whisky aan de eettafel hielp ook wel vrijdag. Maar aangezien morgen de sollicitatieronde voor de volgende functie is zit ik er nog even zo middenin dat het een tijdelijk medicijn is. Paar weekjes nog, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is, dat gaat wel rust geven (en dan kunnen we leuke dingen gaan doen, iets nieuws opbouwen).
Ja, voordeel is inderdaad dat ik wel weer weet hoe het voelt. Probeer daarom in ieder geval iedereen de ruimte te geven zich goed neet te zetten en achteraf zo snel mogelijk duidelijkheid te geven.quote:Op zondag 4 november 2012 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel apart zeker om zo snel weer aan de andere kant van de tafel te zitten? Maar je voelt nu vast ook wel wat meer mee met de mensen die bij je solliciteren
quote:Op zondag 4 november 2012 19:02 schreef z80 het volgende:
[..]
die had pa mee. en elke keer als er iemand met een uil in de buurt kwam zat de vogel op scherp.
Open monden vooral. Net als wijquote:Op zondag 4 november 2012 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tja als je mee wilt doen moet je ook zelf vertellen. Hoe waren de reacties?
Wel lekker Engels beppen voor hemquote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Open monden vooral. Net als wij
Vandaag heeft hij kennis gemaakt met babi J. en schzus L. Was wat onwennig maar wel leuk geweest hoor ik net
quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook altijd zo lachen om de reacties van roofvogels op SamUilen gaan er heel raar van doen en valken worden zeer zenuwachtig
Nee hoor, alles in het NLquote:Op zondag 4 november 2012 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wel lekker Engels beppen voor hem
g's zelfgemaakte pizza's hier. Heeeerlijkquote:Op zondag 4 november 2012 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Flinke woei hier, het water in de Maas staat hoog. Zo even naar de Italiaan hier in 't straat want we hebben geen zin in onze eigen kooksels vandaag.
Cockneyquote:Op zondag 4 november 2012 19:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hoor, alles in het NL
L. spreekt gewoon altijd NL, behalve met haar ouders, dan is het plat londons of zo, ik versta het dan bijna niet
Leuk!quote:Op zondag 4 november 2012 19:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Open monden vooral. Net als wij
Vandaag heeft hij kennis gemaakt met babi J. en schzus L. Was wat onwennig maar wel leuk geweest hoor ik net
Bij mijn slager 4,25quote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand hier enig idee hoe duur een hele gegrilde kip is?
5.50 (naturel) of 5.95 (kruidenshizzle) EUR bij de AHquote:Op zondag 4 november 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand hier enig idee hoe duur een hele gegrilde kip is?
Haha ja was binnen. Ik was eerst een beetje traag (te late reacties) maar gelukkig kwam ik er later in. Wel een tijd geleden.. ik voel mn spieren nu alquote:
Misschien was dat wel hoe hetmheette..boven, een steile trap op!quote:Op zondag 4 november 2012 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bar Amsterdam wel. Wat is New Amsterdam?
ja dat is Bar Amsterdam. Druk in t weekend. Wel leuk en wat toevallig! Is 4 min fietsen vanaf mijn appiequote:Op zondag 4 november 2012 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Misschien was dat wel hoe hetmheette..boven, een steile trap op!
quote:
jij moest radio 4 luisteren?quote:Op zondag 4 november 2012 23:17 schreef borisz het volgende:
Werkse.
Ik zit aan een wijntje en muziekjes te draaien om pa een beetje op te voeden qua goede muziek.. En dat probeert hij natuurlijk ook andersom
.
Nee diegene was vorige week druk hoorde ik. Deze week ga ik het te horen krijgen denk ik. Ondertussen ben ik al wel iets anders aan het zoeken. Zo... al bijna 3,5 uur aan het werkquote:Op maandag 5 november 2012 06:27 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen FFTHeb je eigenlijk al duidelijkheid over je reiskostenvergoeding?
En tetris, maar dan....anders
www.firstpersontetris.com/?tetris/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |