I'm inquote:Op zondag 4 november 2012 01:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeker, ben blij dat ze samen zijn gaan werken.
Ik ben btw ook disney fan. En ik wil gvd al jaren weer eens naar disneyland
, maar komt er maar niet van
. Disneyland meet een idee
![]()
.
verwacht ook niet veel belangstelling... Efteling dat gaat nog welquote:Op zondag 4 november 2012 01:09 schreef Samzz het volgende:
Nee. Veel te duur. Die Disney meet, that is.
Ik in 92 net na de opening. Er is veel veranderd sindsdien en dat wil ik weer eens zienquote:
Ze hebben voor Disney toch al films gemaakt? Dan weet je toch van de kwaliteit, lijkt me.quote:Op zondag 4 november 2012 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De film was nog niet gemaakt toen Disney in zee ging met hun
Wij zouden toen gaan met de Donald Duck express, maar dat ging niet door vanwege te weinig animoquote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik in 92 net na de opening. Er is veel veranderd sindsdien en dat wil ik weer eens zien.
Ik ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwacht ook niet veel belangstelling... Efteling dat gaat nog wel
Ik vind de Efteling al te duur, eigenlijkquote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwacht ook niet veel belangstelling... Efteling dat gaat nog wel
Eurodisney toen nogquote:Op zondag 4 november 2012 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik in 92 net na de opening. Er is veel veranderd sindsdien en dat wil ik weer eens zien.
sowieso zijn dat soort parken achterlijk duurquote:Op zondag 4 november 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Efteling al te duur, eigenlijk.
Jup, liep ik daar als klein Mookje rond met grote ogenquote:
Volgens mij geen lange films...quote:Op zondag 4 november 2012 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben voor Disney toch al films gemaakt? Dan weet je toch van de kwaliteit, lijkt me.
Maar goed. Ik had voor Disney nooit van Pixar gehoord en ik gok een heleboel mensen met mij.
Disney is echt gigantischquote:Op zondag 4 november 2012 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso zijn dat soort parken achterlijk duur
En Disney is dan meer dan 2x de Efteling
Nee zeg dat nou nietquote:Op zondag 4 november 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de Efteling al te duur, eigenlijk.
Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit? Ik zeg dat Disney Pixar groot heeft gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij geen lange films...
Maar wat ik wil zeggen is dat de kwaliteit van de Pixar films weinig te maken heeft met Disney. De eerste films dan, voor de overname.
Ik wil er nog eens naartoe met een leuke dame voor een lang weekend...quote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Disney is echt gigantisch. Daar moet je minimaal een weekend voor uittrekken.
klopt, ben er 3x geweest, laatste 2 keer was dat 2e park er ook al, beste is 3 dagen, 2 dagen Magic Kingdom en 1 dag het Movie gebeuren (is vrij klein)quote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Disney is echt gigantisch. Daar moet je minimaal een weekend voor uittrekken.
Oh, ik ga wel als de meet concreet vorm krijgtquote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee zeg dat nou niet
We kunnen misschien groepskorting regelen ofzo
Pixar heeft zichzelf groot gemaakt, dankzij hun kwaliteitquote:Op zondag 4 november 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over de kwaliteit? Ik zeg dat Disney Pixar groot heeft gemaakt.
Magic Kingdom?quote:Op zondag 4 november 2012 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ben er 3x geweest, laatste 2 keer was dat 2e park er ook al, beste is 3 dagen, 2 dagen Magic Kingdom en 1 dag het Movie gebeuren (is vrij klein)
Dat moviepark lijkt me echt niks aanquote:Op zondag 4 november 2012 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ben er 3x geweest, laatste 2 keer was dat 2e park er ook al, beste is 3 dagen, 2 dagen Magic Kingdom en 1 dag het Movie gebeuren (is vrij klein)
Ik ga zoeken voor wanneer we de grootste kans op sneeuw hebbenquote:Op zondag 4 november 2012 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ga wel als de meet concreet vorm krijgt.
ach, ze hebben wel een paar leuke attracties, maar verder idd Magic Kingdomquote:Op zondag 4 november 2012 01:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moviepark lijkt me echt niks aan. Enkel Magic Kingdom
. En de Disney parade
.
ja dat kan je hier ook zo goed vantevoren wetenquote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga zoeken voor wanneer we de grootste kans op sneeuw hebben
Die geldschieter was Disney. Dus, wat ik zeg. Als Fox geldschieter was geweest had Fox ze groot gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pixar heeft zichzelf groot gemaakt, dankzij hun kwaliteit![]()
Een andere geldschieter had net zo goede films opgeleverd.
Nee maar er zullen vast wel ergens statistieken zijn die een bepaalde datum als grootste kans geven enzoquote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat kan je hier ook zo goed vantevoren weten
Ja dan ga ik dus niet. Weet je hoe fucking koud een pretpark is in de sneeuw en vrieskou?quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga zoeken voor wanneer we de grootste kans op sneeuw hebben
Als ze een kutfilm uitbrachten waren ze niet groot gewordenquote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die geldschieter was Disney. Dus, wat ik zeg. Als Fox geldschieter was geweest had Fox ze groot gemaakt.
Ja maar ik ben er om je warm te houden hoorquote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan ga ik dus niet. Weet je hoe fucking koud een pretpark is in de sneeuw en vrieskou?
Kijk zequote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef DaMook het volgende:
Ik ga eens een serietje kijken, tot zo (misschien als er dan nog iemand is
)
.
Het is alweer te lang geledenquote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ze hebben wel een paar leuke attracties, maar verder idd Magic Kingdom
kieksequote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef DaMook het volgende:
Ik ga eens een serietje kijken, tot zo (misschien als er dan nog iemand is
)
.
Maar dat deden ze dus niet.quote:Op zondag 4 november 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze een kutfilm uitbrachten waren ze niet groot geworden
lol, laatste keer 3x achter elkaar in die attractie geweest, was tegen de avond en geen wachtrijquote:Op zondag 4 november 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alweer te lang geleden.
Ik heb nu 'It's a small world' in m'n hoofd.
je bent al meer dan een half uur aan het vertrekkenquote:
Ow je bent er nogquote:Op zondag 4 november 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
Ik lurk gewoon mee, ik had niet zoveel met een discussie over Disney en Pixar.
Kan prima hoor. Ik verwacht de sneeuw zoals gewoonlijk vroeg in december en ergens in februariquote:Op zondag 4 november 2012 01:30 schreef Faxie het volgende:
Is December te vroeg voor de Efteling? Of lastig ivm Kerst en Sinterklaas? ...
Januari misschien beter?
Disney is slapen nuquote:Op zondag 4 november 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
Ik lurk gewoon mee, ik had niet zoveel met een discussie over Disney en Pixar.
Ja. En nu?quote:
Wie? Heb je meegedaan dan?quote:Op zondag 4 november 2012 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan
WAT een avond
quote:Op zondag 4 november 2012 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan
WAT een avond
Oké. Wiens tieten wil je zien?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb de beste dag in heeeeeeeeeeeeeeeeeel lange tijd inderdaad
En dat door een potje voetbal.quote:Op zondag 4 november 2012 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb de beste dag in heeeeeeeeeeeeeeeeeel lange tijd inderdaad
Dat niet alleenquote:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, dat is een voorzet voor open doel
quote:
Nee. Ik heb nog een beetje klasse.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat niet alleen
Vanmorgen en begin van de middag hoort ook bij vandaag.
Mijn boobs zijn alleen voor degene die het verdienen ze te zien.quote:
DM maar danquote:Op zondag 4 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn boobs zijn alleen voor degene die het verdienen ze te zien.
Jaja ik gedraag me alquote:Op zondag 4 november 2012 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn boobs zijn alleen voor degene die het verdienen ze te zien.
Naar wie? Ik heb nog niemand gespot die ze verdient.quote:
DM mij maar danquote:Op zondag 4 november 2012 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar wie? Ik heb nog niemand gespot die ze verdient.
quote:Op zondag 4 november 2012 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar wie? Ik heb nog niemand gespot die ze verdient.
Gelukkig maar dan.quote:Op zondag 4 november 2012 01:39 schreef muhahaha het volgende:
Mijn boobs afwijzen.. je weet niet wat je mist.
Afwijzingen zijn moeilijk voor je hè?quote:
Vijf euro zei je?quote:Op zondag 4 november 2012 01:39 schreef muhahaha het volgende:
Mijn boobs afwijzen.. je weet niet wat je mist.
Deal.quote:
Je hebt iig nog niets gekregenquote:Op zondag 4 november 2012 01:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier last hebben van miscommunicatie.
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 4 november 2012 01:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier last hebben van miscommunicatie.
Rol je ook over mij heen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |