Niet perse hoor. Maar veel van die gerenderde films lijken nogal op elkaar kwa stijl ja. Alleen toen er vroeger nog veel tekenfilms uitkwamen zat daar ook erg veel bagger tussen hoorquote:Op zondag 4 november 2012 00:49 schreef Fera het volgende:
De charme van echte tekenfilms. Veel leuker als die digitale meuk.
datquote:Op zondag 4 november 2012 00:49 schreef Fera het volgende:
De charme van echte tekenfilms. Veel leuker als die digitale meuk.
Pinokkio was de oudste als ik me goed herinnerquote:Op zondag 4 november 2012 00:50 schreef Samzz het volgende:
Sneeuwwitje. Uit fucking 1939
.
Of 36, zoiets.
De stijl spreekt me gewoon meer aan. Ik doelde niet zozeer op de kwaliteit.quote:Op zondag 4 november 2012 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet perse hoor. Maar veel van die gerenderde films lijken nogal op elkaar kwa stijl ja. Alleen toen er vroeger nog veel tekenfilms uitkwamen zat daar ook erg veel bagger tussen hoor
Sneeuwwitje uit 1937 en daarna Pinokkio uit 1940.quote:Op zondag 4 november 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pinokkio was de oudste als ik me goed herinner
Ik had het ook over de stijlquote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De stijl spreekt me gewoon meer aan. Ik doelde niet zozeer op de kwaliteit.
Na een lange samenwerking. Who the fuck cares, Pixar was er niet geweest zonder Disney. Prima overeenkomst dus.quote:Op zondag 4 november 2012 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde vind ik. Die zijn opgekocht.
Ja, oké. Dat is ook wel tof. Maar ik bedoelde iets anders met digitaal.quote:Op zondag 4 november 2012 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het ook over de stijl![]()
Met digitaal kan je ook soort van tekenfilm uitstraling maken met cellshading enzo. Alleen doen ze het niet...
Ik kan klei en poppen animatie ook wel waarderen trouwens
Jij bedoelt films als Finding Nemo en Monsters inc. zekerquote:Op zondag 4 november 2012 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat is ook wel tof. Maar ik bedoelde iets anders met digitaal.
Jij cared blijkbaar.quote:Op zondag 4 november 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na een lange samenwerking. Who the fuck cares, Pixar was er niet geweest zonder Disney. Prima overeenkomst dus.
Ja, dat inderdaad. Het heeft niet die sfeer die ik ken van vroeger. Misschien gewoon nostalgie.quote:Op zondag 4 november 2012 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bedoelt films als Finding Nemo en Monsters inc. zeker?
Die vind ik ook minder dan de tekenfilms.
Niet haten op Nemoquote:Op zondag 4 november 2012 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bedoelt films als Finding Nemo en Monsters inc. zeker?
Die vind ik ook minder dan de tekenfilms.
die is tof idd, heb ik nog op DVDquote:Op zondag 4 november 2012 00:57 schreef Samzz het volgende:
Ik moest huilen bij Brother Bear. Nu nog steeds.
Disney heeft Pixar groot gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij cared blijkbaar.
Pixar had in het begin niks te maken met Disney. Google maar
Ow die heb ik dan weer niet gezien...quote:Op zondag 4 november 2012 00:57 schreef Samzz het volgende:
Ik moest huilen bij Brother Bear. Nu nog steeds.
Ik denk het. Tekenfilms hebben gewoon... Ietsquote:Op zondag 4 november 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. Het heeft niet die sfeer die ik ken van vroeger. Misschien gewoon nostalgie.
Disney heeft alleen maar uitgebracht en gefinancieerd. Pixar is zelf intellectueel eigenaar van de eerste films. Helemaal van hun eigen hand.quote:
Niet helemaal waar.. Disney stond in het begin huiverig tegenover een samenwerking, maar de kwaliteit van pixar heeft disney uiteindelijk toch overgehaald.quote:
Disney heeft Pixar groot gemaakt.quote:Op zondag 4 november 2012 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Disney heeft alleen maar uitgebracht en gefinancieerd. Pixar is zelf intellectueel eigenaar van de eerste films. Helemaal van hun eigen hand.
Dus heeft Disney Pixar groot gemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.. Disney stond in het begin huiverig tegenover een samenwerking, maar de kwaliteit van pixar heeft disney uiteindelijk toch overgehaald.
Ik zou haast de pagina's uit het boek over steve jobs inscannen om je te laten lezen dat het niet zo is als jij zegt, maar dat is teveel werkquote:
Pixar heeft zichzelf groot gemaaktquote:Op zondag 4 november 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus heeft Disney Pixar groot gemaakt.
Nee, disney viel voor de kwaliteit die pixar produceerde en is daarna alsnog samen gaan werken, anders had pixar ze zelf uitgebracht. Disney zag vooral geld in de dealquote:Op zondag 4 november 2012 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus heeft Disney Pixar groot gemaakt.
Dankzij financiele hulp en het distributiekanaal van Disney.quote:
Zeg maar zonder geld en distributie kanalenquote:Op zondag 4 november 2012 01:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, disney viel voor de kwaliteit die pixar produceerde en is daarna alsnog samen gaan werken, anders had pixar ze zelf uitgebracht. Disney zag vooral geld in de dealen ik geef ze geen ongelijk
.
En? Als ze een kutfilm hadden gemaakt waren ze niet groot geworden. Disney of niet.quote:Op zondag 4 november 2012 01:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankzij financiele hulp en het distributiekanaal van Disney.
Wall Equote:Op zondag 4 november 2012 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar zonder geld en distributie kanalen.
Knap van ze. Maar oke. Disney heeft toch mooie films samen met Pixar gemaakt.
Als ze een kutfilm hadden gemaakt was Disney er niet mee in zee gegaan, denk je ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 01:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
En? Als ze een kutfilm hadden gemaakt waren ze niet groot geworden. Disney of niet.
Dat zeker, ben blij dat ze samen zijn gaan werkenquote:Op zondag 4 november 2012 01:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg maar zonder geld en distributie kanalen.
Knap van ze. Maar oke. Disney heeft toch mooie films samen met Pixar gemaakt.
De film was nog niet gemaakt toen Disney in zee ging met hunquote:Op zondag 4 november 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze een kutfilm hadden gemaakt was Disney er niet mee in zee gegaan, denk je ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |