Je kan ze ook gewoon opslaanquote:Op zondag 4 november 2012 00:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
gooi die links eens in pm? Ik ga lenzen uit doen en pitten
Ik denk dat je dan na drie onder de tafel had gelegenquote:Op zondag 4 november 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou nog wat erger geweest zijn denk ik ja
Is op mobiel wat lastigquote:
Dat zou goed kunnenquote:[..]
Ik denk dat je dan na drie onder de tafel had gelegen.
Helpquote:
Fair enoughquote:Op zondag 4 november 2012 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is op mobiel wat lastig
[..]
Dat zou goed kunnen![]()
Even lenzen uit doen
Ik hou wat ruimte over voor als je erbij komt liggenquote:Op zondag 4 november 2012 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fair enough.
En nu slapen! Anders billenkoek.
Weltrusten Joof!quote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga vince z'n voorbeeld volgen, wil niet te brak zijn morgen
Trustenquote:Op zondag 4 november 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou wat ruimte over voor als je erbij komt liggen
Trusten mensen![]()
de watquote:Op zondag 4 november 2012 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trusten![]()
.
Ik ga ook. Morgen om negen uur wakker zijn want ik wil De Speurneuzen kijken.
De Speurneuzen, in het Engels the Great Mouse Detective. Disney tekenfilm uit 1986 dacht ik. Verhaal gebaseerd op Sherlock Holmes. Alleen dan met muizen in de hoofdrol.quote:
ahhhh daar dacht ik heel ff aanquote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Speurneuzen, in het Engels the Great Mouse Detective. Disney tekenfilm uit 1986 dacht ik. Verhaal gebaseerd op Sherlock Holmes. Alleen dan met muizen in de hoofdrol.
Sportief dat je daarvoor vroeg op staatquote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Speurneuzen, in het Engels the Great Mouse Detective. Disney tekenfilm uit 1986 dacht ik. Verhaal gebaseerd op Sherlock Holmes. Alleen dan met muizen in de hoofdrol.
quote:Op zondag 4 november 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben groot Disney fan. Dus ik ga rond kwart voor negen broodjes smeren, drinken pakken en lekker vanuit bed kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sportief dat je daarvoor vroeg op staat
Disney XD? Gaan ze dan toch de kwaliteitjes uitzenden?quote:Op zondag 4 november 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben groot Disney fan. Dus ik ga rond kwart voor negen broodjes smeren, drinken pakken en lekker vanuit bed kijken.
Ik heb eens een hele Disney pack gedownload... heb ze allemaal wel een keer gezien.quote:Op zondag 4 november 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben groot Disney fan. Dus ik ga rond kwart voor negen broodjes smeren, drinken pakken en lekker vanuit bed kijken.
Misschien ga ik ook wel kijken.quote:
quote:
quote:
Ja, ja. Paar weken terug nog Merlijn de Tovenaar.quote:Op zondag 4 november 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Disney XD? Gaan ze dan toch de kwaliteitjes uitzenden?
Nice. Ik hou niet zo van die reality series die ze nu uitzendenquote:Op zondag 4 november 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja. Paar weken terug nog Merlijn de Tovenaar.
De classics zullen niet langskomen, denk ik.
The Lion Kingquote:Op zondag 4 november 2012 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb eens een hele Disney pack gedownload... heb ze allemaal wel een keer gezien.
Ik vond The fox and the hound wel leuk
En Fantasia
Reality? Op Disney XD bijna alleen maar tekenfilms, Phineas en Ferbquote:Op zondag 4 november 2012 00:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice. Ik hou niet zo van die reality series die ze nu uitzenden. En dat is dan nog zachtjes uitgedrukt
Tranentrekker bij Mustafa's doodquote:
Zack & Cody, Pair of Kings etc. Die kwamen daar toch op?quote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reality? Op Disney XD bijna alleen maar tekenfilms, Phineas en Ferb.
Tja als we gemeet hadden, had je nu een leuke knuffel erbij gehadquote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Reality? Op Disney XD bijna alleen maar tekenfilms, Phineas en Ferb.
daarom kijk ik nog zelden tvquote:Op zondag 4 november 2012 00:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice. Ik hou niet zo van die reality series die ze nu uitzenden. En dat is dan nog zachtjes uitgedrukt
Mufasa, Mustafa zit in Afghanistanquote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tranentrekker bij Mustafa's dood
[..]
Zack & Cody, Pair of Kings etc. Die kwamen daar toch op?
Mufasaquote:Op zondag 4 november 2012 00:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tranentrekker bij Mustafa's dood
[..]
Zack & Cody, Pair of Kings etc. Die kwamen daar toch op?
Oh jaquote:Op zondag 4 november 2012 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als we gemeet hadden, had je nu een leuke knuffel erbij gehad
1994quote:Op zondag 4 november 2012 00:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow crap
Het is dan ook 20 jaar geleden![]()
Ik was 3.quote:
Jij ook nietquote:Op zondag 4 november 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent niet echt scherp vanavond he?
Hoezo ik niet?quote:Op zondag 4 november 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij ook niet
Maar ik zal het je niet inwrijven.
Dat waren wel de hoogtij dagen jaquote:Op zondag 4 november 2012 00:48 schreef Samzz het volgende:
Ik was zeven. Toentertijd bracht Disney rond de kerst ieder jaar een tekenfilm uit. Wat een tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |