Nee maar er zullen vast wel ergens statistieken zijn die een bepaalde datum als grootste kans geven enzoquote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat kan je hier ook zo goed vantevoren weten
Ja dan ga ik dus niet. Weet je hoe fucking koud een pretpark is in de sneeuw en vrieskou?quote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga zoeken voor wanneer we de grootste kans op sneeuw hebben
Als ze een kutfilm uitbrachten waren ze niet groot gewordenquote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die geldschieter was Disney. Dus, wat ik zeg. Als Fox geldschieter was geweest had Fox ze groot gemaakt.
Ja maar ik ben er om je warm te houden hoorquote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan ga ik dus niet. Weet je hoe fucking koud een pretpark is in de sneeuw en vrieskou?
Kijk zequote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef DaMook het volgende:
Ik ga eens een serietje kijken, tot zo (misschien als er dan nog iemand is
)
.
Het is alweer te lang geledenquote:Op zondag 4 november 2012 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ze hebben wel een paar leuke attracties, maar verder idd Magic Kingdom
kieksequote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef DaMook het volgende:
Ik ga eens een serietje kijken, tot zo (misschien als er dan nog iemand is
)
.
Maar dat deden ze dus niet.quote:Op zondag 4 november 2012 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze een kutfilm uitbrachten waren ze niet groot geworden
lol, laatste keer 3x achter elkaar in die attractie geweest, was tegen de avond en geen wachtrijquote:Op zondag 4 november 2012 01:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alweer te lang geleden.
Ik heb nu 'It's a small world' in m'n hoofd.
je bent al meer dan een half uur aan het vertrekkenquote:
Ow je bent er nogquote:Op zondag 4 november 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
Ik lurk gewoon mee, ik had niet zoveel met een discussie over Disney en Pixar.
Kan prima hoor. Ik verwacht de sneeuw zoals gewoonlijk vroeg in december en ergens in februariquote:Op zondag 4 november 2012 01:30 schreef Faxie het volgende:
Is December te vroeg voor de Efteling? Of lastig ivm Kerst en Sinterklaas? ...
Januari misschien beter?
Disney is slapen nuquote:Op zondag 4 november 2012 01:31 schreef Fera het volgende:
Ik lurk gewoon mee, ik had niet zoveel met een discussie over Disney en Pixar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |