Schuld van de juryquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:39 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard. Na die idiote uitslagen van afgelopen weken zou het zomaar es tussen Chris en Rylan kunnen gaan..
Ik hoop Chris. Die jongetjes, daar kan ik nog wel mee leven als ze in de finale komen, die bruiloften- en partijenzanger heb ik nu lang genoeg naar moeten luisteren.quote:Op zondag 2 december 2012 16:57 schreef BartUlft het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Union J er vanavond uit vliegt.![]()
En Jamesquote:Ohja, Jahmene
Dan zit er een of andere RATM-brigade achter. Lekker xfactortje pesten, why not?quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef themauster het volgende:
Durf te wedden dat Christopher volgende week ook wint.
Jep.quote:Op zondag 2 december 2012 21:56 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb nog niet gekeken maar Union J is eruit dus?
Zou me niks verbazen, net zoiets als vote for the worst in Amerika. Of toen ze zo'n hele facebook actie hadden opgezet om te voorkomen dat Joe McElderry nummer 1 zou worden met zijn eerste single.quote:Op zondag 2 december 2012 21:57 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Dan zit er een of andere RATM-brigade achter. Lekker xfactortje pesten, why not?
Precies, zo'n actie bedoelde ik. Of Christopher's mom heeft een torenhoge telefoonrekening.quote:Op zondag 2 december 2012 22:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, net zoiets als vote for the worst in Amerika. Of toen ze zo'n hele facebook actie hadden opgezet om te voorkomen dat Joe McElderry nummer 1 zou worden met zijn eerste single.
Ga je mond spoelen!James wint!!!quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef themauster het volgende:
Durf te wedden dat Christopher volgende week ook wint.
Laten we het hopen maar ik vertrouw het volk dat stemt voor geen meter.quote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!James wint!!!
Echt wat een talent pfff uniek talent is Jamesquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
So far tijdens de finale was Jahmene ok en Chris cheesy. James was FE NO ME NAAL!!!!!!!!
Och ja, dat moet Simon Cowell ook, en die heeft niet eens artistiek talent.quote:Op zondag 9 december 2012 11:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ze is talentvol maar ze MOET ook altijd in beeld zijn/aandacht hebben..
Ik stoorde me er niet zo aan, geen idee waarom. In ieder geval valt ze me positief mee, dat kan niet gezegd worden van Spitney Brears in de US versie. Die is zo mogelijk nog meer in mijn achting gedaald. Onbegrijpelijk dat zij geld krijgt voor haar wanprestaties.quote:James treed op in zijn hometown.. Gun die knul zijn moment denk ik dan.. Maar nee mevrouw staat als een wulpse poes te dansen. Ook tijdens liveshows zo vaag staan dansen etc
Ik mis Lucy ook bij 't gezamenlijke nummer. Die zag er gister trouwens ook niet al te fris uit.quote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef themauster het volgende:
Chris Maloney zou vanavond met de rest van de finalisten weer een groepsnummer zingen maar is er uitgegooid vanmiddag omdat hij dronken is op komen dagen, hij treedt dus niet op.
Vanavond trouwens optredens van Rihanna, Emeli Sande en (alweer) One Direction.
MK1 was er blijkbaar ook niet, maar die was ik al weer vergetenquote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Ik mis Lucy ook bij 't gezamenlijke nummer. Die zag er gister trouwens ook niet al te fris uit.
Weer microfoon problemen inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, volgens mij hebben ze ook weer wat problemen met de microfoons of zo. Of Zayn was wel heel plotseling zijn stem kwijt.
Wat moet je een gospelzangertje dan laten doen??quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef BartUlft het volgende:
Let it be. Wat een belachelijke songchoice. James wint dus.
Een uptempo soul nummer. Al had het voor de uitslag niks uitgemaakt. James was duidelijk populairder. En terecht gewonnen. Nu maar hopen dat zijn album geen 13 in een dozijn Cowell-album wordt. Want dan wordt 'ie the next Matt Cardle. Zo niet, dan wordt 't misschien nog wat! Maar een 1D of Olly Murs zal 't niet worden.quote:Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat moet je een gospelzangertje dan laten doen??
Ik ben blij
De platenmaatschappijen stonden toch al in rijen dik voor zijn deur?quote:Op zondag 9 december 2012 23:29 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, en aangezien Christopher daadwerkelijk ontbrak en zelfs compleet werd doodgezwegen, zal ie behoorlijk zijn eigen glazen hebben ingegooid en wel op de zwarte lijst komen. Hij bereikt dus niets meer. Sukkel!!
Is al genoemd. Show 1 tot en met 7 was Christopher 1 en Jahmene 2. Pas vanaf show 8 begon James te winnen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:31 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Een uptempo soul nummer. Al had het voor de uitslag niks uitgemaakt. James was duidelijk populairder. En terecht gewonnen. Nu maar hopen dat zijn album geen 13 in een dozijn Cowell-album wordt. Want dan wordt 'ie the next Matt Cardle. Zo niet, dan wordt 't misschien nog wat! Maar een 1D of Olly Murs zal 't niet worden.
In mijn ogen dan.![]()
Benieuwd naar de percentages van 't stemmen (ook van de liveshows), zal morgen wel bekend worden toch?
quote:Christopher Maloney @ChrisMaloney77
@TheXFactor @xfactorpress @GBarlowOfficial can't believe all the bull yet again! this is a witch hunt for defo. the show is over xx
yes I am being bullied! big time. there u go xx witch hunt xx
@CarolynnePoole you'll do anything to get a headline! disgraceful! week one! bitter.
quote:Sharon Osbourne voor 2 miljoen terug bij X Factor
Sharon Osbourne keert terug in de jury van de Britse talentenjacht X Factor. Dat doet de vrouw van Ozzy niet zomaar: ze zou een contract ter waarde van ruim 2 miljoen euro hebben ondertekend.
Ze is gek op de show en miste het', weet een bron te vertellen aan The Sun. De programmamakers misten haar ook. Naast het miljoenensalaris krijgt Sharon meerdere businessclass vliegtickets tussen haar woonplaats Los Angeles en het Verenigd Koninkrijk ter waarde van ruim 350.000 euro vergoed. Ook vijfsterrenhotels en nieuwe kleren zijn voor rekening van X Factor. Op 4 juni vliegt ze in voor de eerste audities, in de Schotse stad Glasgow.
Sharon zat vier jaar lang in de jury, maar stopte er in 2008 mee omdat ze niet overweg kon met medejurylid Dannii Minogue.
Bron: AD
Ook mijn eerste reaktie, ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:47 schreef ElizabethR het volgende:
Godverdomme, nog steeds die seniele ouwe gek erin
Ik vond er de afgelopen 2 seizoenen eigenlijk al niet veel meer aan. En weer Nicole en Louis in de jury, dat vind ik ook helemaal niks. Vorig jaar ook pas echt weer begonnen met kijken bij de live shows, want de rest was me al te langdradig. En zelfs de live shows vond ik vaak maar moeilijk vol te houden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:52 schreef BartUlft het volgende:
Even een KICK.
Zijn er al meer mensen aan het stuiteren voor de start? Iemand al enig idee wanneer de eerste episode is?
Afgelopen twee weekenden waren de 'best and worst' terugblikken. Wel lachen hoor!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:06 schreef themauster het volgende:
Begint zaterdagavond en is meteen ook al op zondag dit jaar.
Diegene die in het kamertje door zijn gegaan moeten nog een keer auditie doen in een arena, daarna komt pas bootcamp waar ook weer een twist is dit jaar. Want als je door bent bij bootcamp moet je op een stoel zitten naast het podium en ben je nog steeds niet verzekerd van een plek in judges houses, je kan nog steeds ingewisseld worden voor iemand anders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:24 schreef Deceit het volgende:
Baal wel dat het geen audities meer zijn met publiek.. ze gaan weer back to audities in een kamertje met de juryleden
Inderdaad!! Onbegrijpelijk dat zij nog niet is doorgebroken. Fantastisch!!!!!quote:
't Is ook een cheesy ventje.....quote:Op maandag 2 september 2013 00:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Goedkoop trucje, dat in het Spaans zingen.
Niet? Die drie rapperts (Was dat nou Rough Copy, van vorig jaar, met de visa problemen?), die a cappella groep van vorige week, de Dolly Rockers van gisteravond. Maar je hebt wel gelijk dat het er maar weinig zijn.quote:Op zondag 8 september 2013 16:56 schreef BartUlft het volgende:
Die opa was de enige leuke, bij de rest viel ik bijna in slaap. Weinig afwisseling in de categorieën dit jaar. Leek wel of vorige week de categorie 'jongens' centraal stond en deZe week de 'meisjes'. Drie afleveringen en nog geen groep gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |