Precies, zo'n actie bedoelde ik. Of Christopher's mom heeft een torenhoge telefoonrekening.quote:Op zondag 2 december 2012 22:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, net zoiets als vote for the worst in Amerika. Of toen ze zo'n hele facebook actie hadden opgezet om te voorkomen dat Joe McElderry nummer 1 zou worden met zijn eerste single.
Ga je mond spoelen!James wint!!!quote:Op zondag 2 december 2012 21:55 schreef themauster het volgende:
Durf te wedden dat Christopher volgende week ook wint.
Laten we het hopen maar ik vertrouw het volk dat stemt voor geen meter.quote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!James wint!!!
Echt wat een talent pfff uniek talent is Jamesquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:25 schreef ElizabethR het volgende:
So far tijdens de finale was Jahmene ok en Chris cheesy. James was FE NO ME NAAL!!!!!!!!
Och ja, dat moet Simon Cowell ook, en die heeft niet eens artistiek talent.quote:Op zondag 9 december 2012 11:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Ze is talentvol maar ze MOET ook altijd in beeld zijn/aandacht hebben..
Ik stoorde me er niet zo aan, geen idee waarom. In ieder geval valt ze me positief mee, dat kan niet gezegd worden van Spitney Brears in de US versie. Die is zo mogelijk nog meer in mijn achting gedaald. Onbegrijpelijk dat zij geld krijgt voor haar wanprestaties.quote:James treed op in zijn hometown.. Gun die knul zijn moment denk ik dan.. Maar nee mevrouw staat als een wulpse poes te dansen. Ook tijdens liveshows zo vaag staan dansen etc
Ik mis Lucy ook bij 't gezamenlijke nummer. Die zag er gister trouwens ook niet al te fris uit.quote:Op zondag 9 december 2012 16:41 schreef themauster het volgende:
Chris Maloney zou vanavond met de rest van de finalisten weer een groepsnummer zingen maar is er uitgegooid vanmiddag omdat hij dronken is op komen dagen, hij treedt dus niet op.
Vanavond trouwens optredens van Rihanna, Emeli Sande en (alweer) One Direction.
MK1 was er blijkbaar ook niet, maar die was ik al weer vergetenquote:Op zondag 9 december 2012 20:49 schreef BartUlft het volgende:
[..]
Ik mis Lucy ook bij 't gezamenlijke nummer. Die zag er gister trouwens ook niet al te fris uit.
Weer microfoon problemen inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2012 21:24 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, volgens mij hebben ze ook weer wat problemen met de microfoons of zo. Of Zayn was wel heel plotseling zijn stem kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |