PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
quote:
14 en 15quote:
Vind ik ook. Ik heb de rechterquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme die OP chicks zijn me toch een partij geil
Ik mag ze aan mijn paarsgekleurde lans rijgen. Legaalquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme die OP chicks zijn me toch een partij geil
Nooitquote:
Volgens mij niet als je puur wettelijk kijkt. Je kan nog steeds lul zijn als je het met minderjarigen doet ook al ben je het zelf.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag ze aan mijn paarsgekleurde lans rijgen. Legaal
Eens met edit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:45 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik typte iets anders dan ik dacht.
Bal afpakken is easyquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:56 schreef poker4lifee het volgende:
wat een rage pot was dit zeg echt JA(SEfj9wsfh09ahg09dzfwea89hfwe09fhw9e08hfhwef v0whfw09shf
alleen maar op balbezit spelen en bal niet af te pakken, godver wat frustrerend. ik gewoon 44% balbezit, nog nooit gehad1-1 geworden gelukkig maar echt FA(UWEAGFP(HAEG(*AHR(FHA(fh9rewahf09 alleen maar rondtikken
mooi niet dusquote:
Wat probeer je dan dat zo faalt?quote:
hmm goede vraag, eigenlijk gewoon naar de bal toe rennen. Of hij draaide goed weg of hij passte hem al voor ik iets kon doen. En dat dan 500x achter elkaar.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat probeer je dan dat zo faalt?
jockeyend voor hem staanquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm goede vraag, eigenlijk gewoon naar de bal toe rennen. Of hij draaide goed weg of hij passte hem al voor ik iets kon doen. En dat dan 500x achter elkaar.
Neequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef tochweerhenk het volgende:
Bestaat er ook een kaartje voor LF > CF ?
Neequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maakt het wat uit als een speler op CM positie staat als CAM maar wel 9 chem heeft?
ok vriendelijk bedanktquote:
Geen probleemquote:
quote:
Sup danquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Even gezellig naar het ziekenhuis geweest
Zwanger?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Jongetje of meisje?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
cavia beet in mn pa zn hand en bleef hangen. Zieke snee en bloedde als een debiel dus maar even laten hechtenquote:
Diepe snee ook?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
cavia beet in mn pa zn hand en bleef hangen. Zieke snee en bloedde als een debiel dus maar even laten hechten
Met Johnson wel denk ik. Zal op futhead vast al wel gedaan zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Ferdii het volgende:
Is er een team mogelijk met op alle posities een speler met dezelfde naam?
Dus bv overal Jansen oid
fixedquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mn debiel Zieke cavia bleef hangen in pa zn snee en beet dus maar even als een hand laten hechten en bloedde.
Heb jij ooit met Neymar gespeeld? Ik zou hem nog wel een keer willen testen. Alleen zijn 5 skillers niet zo goed voor mijn spel. Wil ik opeens allemaal rare trucjes doen die ik totaal niet kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Neymar al 2 goals en nog een half uur te spelen
Dat had ik al in FUT11, dit jaar zal het vast ook wel weer kunnen jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Johnson wel denk ik. Zal op futhead vast al wel gedaan zijn
Begin vorig jaar maar toen was hij vrij onzichtbaar..was zijn IF toen op wide CAM. Ik gebruik toch geen 5 star skills..alleen wat taaie scharen en Ronaldo chopsquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Neymar gespeeld? Ik zou hem nog wel een keer willen testen. Alleen zijn 5 skillers niet zo goed voor mijn spel. Wil ik opeens allemaal rare trucjes doen die ik totaal niet kan.![]()
Straks Ff proberenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik al in FUT11, dit jaar zal het vast ook wel weer kunnen ja
Neymar in fifa 13quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Neymar gespeeld? Ik zou hem nog wel een keer willen testen. Alleen zijn 5 skillers niet zo goed voor mijn spel. Wil ik opeens allemaal rare trucjes doen die ik totaal niet kan.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
cavia beet in mn pa zn hand en bleef hangen. Zieke snee en bloedde als een debiel dus maar even laten hechten
Ik keek het al voor het mainstream werd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie kijk hier nou nog meer twd behalve Leiden?
Noem 1 film die begint met iemand die gebeten word door een cavia.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wel hopen dat je pa geen zombie wordt Dudeweiser..zo beginnen veel films
Ben je helemaal bij?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik keek het al voor het mainstream werd.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Noem 1 film die begint met iemand die gebeten wordt door een cavia.
Ik ben helemaal bij #ikbenblijquote:
Die cavia eropquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
On the up side, morgen lekker barbecuen
Filmtip: Cockneys vs Zombies (2012) - IMDb met o.a West Ham zombies vs. Chelski zombiesquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wel hopen dat je pa geen zombie wordt Dudeweiser..zo beginnen veel films
Season 3 episode 1 nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
Wat een koningquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
familie van GJE gespot
[ afbeelding ]
Kan er even geen noemen..wel een paar gezien dat het begon met een dog bitequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Noem 1 film die begint met iemand die gebeten word door een cavia.
Die tipte ik hier laatst ook al, maar moet hem zelf nog steeds kijken. Trailer is al geniaalquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Filmtip: Cockneys vs Zombies (2012) - IMDb met o.a West Ham zombies vs. Chelski zombies
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Season 3 episode 1 nu
KEVIN NIET LEZENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hij zou de auto van El Hamdaoui krijgen, maar die heeft hem meegenomen naar Italië.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom heeft Ryan nog geen Mercedes gekregen van Ajax eigenlijk? Is hij de enige in de carpark met zijn zwarte RS3'tje
quote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]Nee maar vond het een beetje erg toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
wat een pauperbende, ben je zo'n stoere neger, moet je het doen met een RS3'tje, terwijl Daley fucking Blind in een mannedikke E AMG rijdtquote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zou de auto van El Hamdaoui krijgen, maar die heeft hem meegenomen naar Italië.
Waar ben je met twdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:
Een negerinquote:Op zondag 4 november 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
wie was die zieke ninjastrijder met zombies zonder
quote:Op zondag 4 november 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
Klaar met season 2
NIET OPENEN KEVINIk ga nu met ep2 beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Ik zit te twijfelen of ik nu aan season 3 ga beginnen. Dan moet ik steeds zo lang wachten tot de volgende ep begint. Misschien nu Breaking Bad?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik nu aan season 3 ga beginnen. Dan moet ik steeds zo lang wachten tot de volgende ep begint. Misschien nu Breaking Bad?
vragen of BB de moeite waard isquote:Op zondag 4 november 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik nu aan season 3 ga beginnen. Dan moet ik steeds zo lang wachten tot de volgende ep begint. Misschien nu Breaking Bad?
Edit: Wow, er zijn al 5 seasons BB.Is het echt de moeite waard?
Je hebt het zelf ook niet gezien.quote:
Season 1 en 2 welquote:Op zondag 4 november 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook niet gezien.
quote:
eensquote:
Ratings: 9.4/10 from 141,024 usersquote:Op zondag 4 november 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Edit: Wow, er zijn al 5 seasons BB.Is het echt de moeite waard?
Ik vond 1 in het begin een beetje lastig om erin te komen, maar ben nu halverwege seizoen 4 en het is nog steeds geweldigquote:
BB is wel een beter verhaal imoquote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]Oh dat heb je nooit verteld of ik ben het vergeten. Wat vind je leuker, BB of TWD?
Ja, dat zegt idd genoeg.quote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eens
[..]
Ratings: 9.4/10 from 141,024 users
Na twd ga ik BB maar verder kijken, geweldige seriequote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vond 1 in het begin een beetje lastig om erin te komen, maar ben nu halverwege seizoen 4 en het is nog steeds geweldig
Even hoog als GoTquote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eens
[..]
Ratings: 9.4/10 from 141,024 users
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDbquote:Op zondag 4 november 2012 00:53 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Even hoog als GoT
Is er nog een hogere serie dan 9.4?
Oja tuurlijk, daar heb ik alleen season 1 van gezienquote:Op zondag 4 november 2012 00:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDb
Eens.quote:Op zondag 4 november 2012 00:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, daar heb ik alleen season 1 van gezien
Moet ik ook nog is gaan kijken
Serieus aan te raden hoorquote:Op zondag 4 november 2012 00:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDb
Edit: En deze: Planet Earth (TV Series 2006– ) - IMDb Maar ik ga geen natuurserie kijken![]()
Ik ben deze zomer in Tanzania geweest. Niks kan het echt overtreffen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Serieus aan te raden hoorErg vet en mooi om te zien
?quote:Op zondag 4 november 2012 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand op de xbox mij even helpen?
Waarom maak je niet gewoon 2 accounts man.quote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tradeoffertje, per ongeluk voor 150 erop gezet
nee geen zin inquote:Op zondag 4 november 2012 01:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon 2 accounts man.
Gewoon verder kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Ben ergens in het begin blijven hangen bij GoT, vond het niet heel super ofzo..
Verder kijken!quote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Ben ergens in het begin blijven hangen bij GoT, vond het niet heel super ofzo..
quote:Op zondag 4 november 2012 01:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gewoon verder kijkenAls je al die connecties enzo beter gaat snappen wordt het ook leuker
Kut, ik bedoelde begin van seizoen 2!quote:
wankerquote:Op zondag 4 november 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
Ok, ik ga tukken. Morgen om 10.00 stipt zit ik achter de boeken. Gegroet heren.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 01:41 schreef tochweerhenk het volgende:
IF Emanuelson hoop ik op. Kan wel in mijn teampje denk ik.
Er heeft een cavia in zn hoofd gebeten en die bleef hangen. Zieke snee en het bleef maar bloeden, maar even laten hechten.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er heeft een cavia in zn hoofd gebeten en die bleef hangen. Zieke snee en het bleef maar bloeden, maar even laten hechten.
Looollquote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er heeft een cavia in zn hoofd gebeten en die bleef hangen. Zieke snee en het bleef maar bloeden, maar even laten hechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |