cavia beet in mn pa zn hand en bleef hangen. Zieke snee en bloedde als een debiel dus maar even laten hechtenquote:
Diepe snee ook?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
cavia beet in mn pa zn hand en bleef hangen. Zieke snee en bloedde als een debiel dus maar even laten hechten
Met Johnson wel denk ik. Zal op futhead vast al wel gedaan zijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Ferdii het volgende:
Is er een team mogelijk met op alle posities een speler met dezelfde naam?
Dus bv overal Jansen oid
fixedquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mn debiel Zieke cavia bleef hangen in pa zn snee en beet dus maar even als een hand laten hechten en bloedde.
Heb jij ooit met Neymar gespeeld? Ik zou hem nog wel een keer willen testen. Alleen zijn 5 skillers niet zo goed voor mijn spel. Wil ik opeens allemaal rare trucjes doen die ik totaal niet kan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Neymar al 2 goals en nog een half uur te spelen
Dat had ik al in FUT11, dit jaar zal het vast ook wel weer kunnen jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Johnson wel denk ik. Zal op futhead vast al wel gedaan zijn
Begin vorig jaar maar toen was hij vrij onzichtbaar..was zijn IF toen op wide CAM. Ik gebruik toch geen 5 star skills..alleen wat taaie scharen en Ronaldo chopsquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Neymar gespeeld? Ik zou hem nog wel een keer willen testen. Alleen zijn 5 skillers niet zo goed voor mijn spel. Wil ik opeens allemaal rare trucjes doen die ik totaal niet kan.![]()
Straks Ff proberenquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik al in FUT11, dit jaar zal het vast ook wel weer kunnen ja
Neymar in fifa 13quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij ooit met Neymar gespeeld? Ik zou hem nog wel een keer willen testen. Alleen zijn 5 skillers niet zo goed voor mijn spel. Wil ik opeens allemaal rare trucjes doen die ik totaal niet kan.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
cavia beet in mn pa zn hand en bleef hangen. Zieke snee en bloedde als een debiel dus maar even laten hechten
Ik keek het al voor het mainstream werd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:54 schreef Duuc-nl het volgende:
Wie kijk hier nou nog meer twd behalve Leiden?
Noem 1 film die begint met iemand die gebeten word door een cavia.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wel hopen dat je pa geen zombie wordt Dudeweiser..zo beginnen veel films
Ben je helemaal bij?quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik keek het al voor het mainstream werd.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Noem 1 film die begint met iemand die gebeten wordt door een cavia.
Ik ben helemaal bij #ikbenblijquote:
Die cavia eropquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
On the up side, morgen lekker barbecuen
Filmtip: Cockneys vs Zombies (2012) - IMDb met o.a West Ham zombies vs. Chelski zombiesquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Wel hopen dat je pa geen zombie wordt Dudeweiser..zo beginnen veel films
Season 3 episode 1 nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
Wat een koningquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef poker4lifee het volgende:
familie van GJE gespot
[ afbeelding ]
Kan er even geen noemen..wel een paar gezien dat het begon met een dog bitequote:Op zaterdag 3 november 2012 23:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Noem 1 film die begint met iemand die gebeten word door een cavia.
Die tipte ik hier laatst ook al, maar moet hem zelf nog steeds kijken. Trailer is al geniaalquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Filmtip: Cockneys vs Zombies (2012) - IMDb met o.a West Ham zombies vs. Chelski zombies
quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Season 3 episode 1 nu
KEVIN NIET LEZENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hij zou de auto van El Hamdaoui krijgen, maar die heeft hem meegenomen naar Italië.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom heeft Ryan nog geen Mercedes gekregen van Ajax eigenlijk? Is hij de enige in de carpark met zijn zwarte RS3'tje
quote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]Nee maar vond het een beetje erg toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Duuc-nl
wat een pauperbende, ben je zo'n stoere neger, moet je het doen met een RS3'tje, terwijl Daley fucking Blind in een mannedikke E AMG rijdtquote:Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zou de auto van El Hamdaoui krijgen, maar die heeft hem meegenomen naar Italië.
Waar ben je met twdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |