SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:
Een negerinquote:Op zondag 4 november 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
wie was die zieke ninjastrijder met zombies zonder
quote:Op zondag 4 november 2012 00:42 schreef detennismaster het volgende:
Klaar met season 2
NIET OPENEN KEVINIk ga nu met ep2 beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Duuc-nl
Ik zit te twijfelen of ik nu aan season 3 ga beginnen. Dan moet ik steeds zo lang wachten tot de volgende ep begint. Misschien nu Breaking Bad?quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik nu aan season 3 ga beginnen. Dan moet ik steeds zo lang wachten tot de volgende ep begint. Misschien nu Breaking Bad?
vragen of BB de moeite waard isquote:Op zondag 4 november 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik nu aan season 3 ga beginnen. Dan moet ik steeds zo lang wachten tot de volgende ep begint. Misschien nu Breaking Bad?
Edit: Wow, er zijn al 5 seasons BB.Is het echt de moeite waard?
Je hebt het zelf ook niet gezien.quote:
Season 1 en 2 welquote:Op zondag 4 november 2012 00:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook niet gezien.
quote:
eensquote:
Ratings: 9.4/10 from 141,024 usersquote:Op zondag 4 november 2012 00:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Edit: Wow, er zijn al 5 seasons BB.Is het echt de moeite waard?
Ik vond 1 in het begin een beetje lastig om erin te komen, maar ben nu halverwege seizoen 4 en het is nog steeds geweldigquote:
BB is wel een beter verhaal imoquote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]Oh dat heb je nooit verteld of ik ben het vergeten. Wat vind je leuker, BB of TWD?
Ja, dat zegt idd genoeg.quote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eens
[..]
Ratings: 9.4/10 from 141,024 users
Na twd ga ik BB maar verder kijken, geweldige seriequote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik vond 1 in het begin een beetje lastig om erin te komen, maar ben nu halverwege seizoen 4 en het is nog steeds geweldig
Even hoog als GoTquote:Op zondag 4 november 2012 00:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eens
[..]
Ratings: 9.4/10 from 141,024 users
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDbquote:Op zondag 4 november 2012 00:53 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Even hoog als GoT
Is er nog een hogere serie dan 9.4?
Oja tuurlijk, daar heb ik alleen season 1 van gezienquote:Op zondag 4 november 2012 00:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDb
Eens.quote:Op zondag 4 november 2012 00:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, daar heb ik alleen season 1 van gezien
Moet ik ook nog is gaan kijken
Serieus aan te raden hoorquote:Op zondag 4 november 2012 00:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDb
Edit: En deze: Planet Earth (TV Series 2006– ) - IMDb Maar ik ga geen natuurserie kijken![]()
Ik ben deze zomer in Tanzania geweest. Niks kan het echt overtreffen.quote:Op zondag 4 november 2012 00:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Serieus aan te raden hoorErg vet en mooi om te zien
?quote:Op zondag 4 november 2012 00:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand op de xbox mij even helpen?
Waarom maak je niet gewoon 2 accounts man.quote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tradeoffertje, per ongeluk voor 150 erop gezet
nee geen zin inquote:Op zondag 4 november 2012 01:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom maak je niet gewoon 2 accounts man.
Gewoon verder kijkenquote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Ben ergens in het begin blijven hangen bij GoT, vond het niet heel super ofzo..
Verder kijken!quote:Op zondag 4 november 2012 01:01 schreef GuRBuH het volgende:
Ben ergens in het begin blijven hangen bij GoT, vond het niet heel super ofzo..
quote:Op zondag 4 november 2012 01:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gewoon verder kijkenAls je al die connecties enzo beter gaat snappen wordt het ook leuker
Kut, ik bedoelde begin van seizoen 2!quote:
wankerquote:Op zondag 4 november 2012 01:13 schreef detennismaster het volgende:
Ok, ik ga tukken. Morgen om 10.00 stipt zit ik achter de boeken. Gegroet heren.![]()
quote:Op zondag 4 november 2012 01:41 schreef tochweerhenk het volgende:
IF Emanuelson hoop ik op. Kan wel in mijn teampje denk ik.
Er heeft een cavia in zn hoofd gebeten en die bleef hangen. Zieke snee en het bleef maar bloeden, maar even laten hechten.quote:
quote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er heeft een cavia in zn hoofd gebeten en die bleef hangen. Zieke snee en het bleef maar bloeden, maar even laten hechten.
Looollquote:Op zondag 4 november 2012 01:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er heeft een cavia in zn hoofd gebeten en die bleef hangen. Zieke snee en het bleef maar bloeden, maar even laten hechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |