Inderdaad, een kind op de arm en die ander klom erop. Als hij zou dreigen te vallen moet moeder kiezen tussen het kind op haar arm en het jochie op de rand.quote:Op zondag 4 november 2012 11:16 schreef Fred_B het volgende:
Het ging verbazingwekkend soepel gisteren.
Het enige wat ik opvallend vond, was dat kind dat opeens op die rand klom, recht boven de afgrond. En de moeder scheen het ook normaal te vinden.
Door de gasten voorlopig "bevriende families" te noemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Nog steeds een vergunning dus... hoe moeten ze nu dan geld verdienen?
quote:Op maandag 5 november 2012 01:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Door de gasten voorlopig "bevriende families" te noemen.
Die mogen namelijk wel logeren in de achtertuin.
Kindvriendelijke wandeling gingen ze doen...quote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, een kind op de arm en die ander klom erop. Als hij zou dreigen te vallen moet moeder kiezen tussen het kind op haar arm en het jochie op de rand.
Volgens mij is dat niet de bedoeling, als ik de website zo bekijk. Alleen huuraccomodaties. Alleen je eigen tent opzetten al je kennis/vriend bent denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 00:07 schreef Gia het volgende:
Kun je er ook je eigen tentje opzetten, en wat kost dat?
eindelijk weer eens wat anders dan een camping in frankrijk.quote:Paul en Audrey, van oorsprong Surinaams, wonen al hun halve leven in Nederland. Beiden hebben het erg naar hun zin in Nederland, maar na hun pensioen willen ze graag in Paramaribo gaan wonen. Als Audrey een paar jaar geleden het gevecht tegen borstkanker wint, willen ze niet meer wachten: ze gaan nu! Paul en zijn broer Roy sleutelen in hun vrije tijd aan auto's en omdat ze altijd al graag hadden willen samenwerken, besluiten ze samen een garagebedrijf te beginnen in Paramaribo. Roy laat hiervoor zijn gezin in Nederland achter. Audrey's dochter Chiavelli (16) voelt er niets voor om Nederland, waar zij is opgegroeid, te verruilen voor een 'achtergesteld land', zoontje D'Angelo (4) lijkt er wel zin in te hebben. Vindt Chiavelli er uiteindelijk toch haar draai en krijgt Paul, die zo gewend is aan de Nederlandse cultuur, een bedrijf in het Suriname van de grond?
Leuk!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:34 schreef Gnittoo het volgende:
vanavond:
[..]
eindelijk weer eens wat anders dan een camping in frankrijk.
True, maar die eerste uitzending was wel geniaal hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:34 schreef Gnittoo het volgende:
vanavond:
[..]
eindelijk weer eens wat anders dan een camping in frankrijk.
Leuk om te zien idd. 1000x meer planning dan voor m'n eigen emigratie 12 jaar geleden, maar dan heb ik ook geen camping oid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef Karina het volgende:
Leuk dit! Eerste keer dat het zo ver weg is volgens mij.
Oh ja natuurlijk! Tijdje geleden al weer. Kan me nog iets herinneren op een strand of zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Leuk om te zien idd. 1000x meer planning dan voor m'n eigen emigratie 12 jaar geleden, maar dan heb ik ook geen camping oid.
Ze gaan wel vaker verder weg: http://www.tros.nl/tros-tips/ikvertrek/ikvertrek-emigranten/
Maleisië, Dominicaanse Republiek en meer.
Is allemaal familie weetjewelquote:
Maar na een jaartje heb je het wel gezien als 16 jarige lijkt mequote:
Niks gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |