Nee alles is doordacht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Jeetje echt alles is gepland, oranje tent -> oranje badkamer
Nouja ik snap altijd wel dat ze een soort van avondklok hebben. Je wilt geen mensen die tot 3 uur 's nachts luidop buiten zitten te praten natuurlijk want je hebt meer gasten.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Hopelijk mogen de gasten wel naar bed wanneer ze zelf willen
Ja het ziet er allemaal echt heel mooi uit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Tip top in orde zeg. Wel respect dat het ze zo is gelukt.
Twee huizen (goed) verkocht en toen gaan hurenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Hoe hebben ze dit allemaal bekostigd? En hoe lang kunnen ze dit nou uitzingen zonder enige inkomsten?
Ja OK dat wel. Maar het is wel heel erg georganiseerd, de gasten willen wel iets vrijheid lijkt me. Je bent tenslotte op vakantie.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja ik snap altijd wel dat ze een soort van avondklok hebben. Je wilt geen mensen die tot 3 uur 's nachts luidop buiten zitten te praten natuurlijk want je hebt meer gasten.
twee huizen met dikke winst verkocht.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Hoe hebben ze dit allemaal bekostigd? En hoe lang kunnen ze dit nou uitzingen zonder enige inkomsten?
Huis verkocht en een hypotheek. Verder hadden ze volgens mij beide wel een goede baan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Ze zullen geen planning voor de gasten hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK dat wel. Maar het is wel heel erg georganiseerd, de gasten willen wel iets vrijheid lijkt me. Je bent tenslotte op vakantie.
Nee maar ik denk dat ze misschien wel nerveus gaan worden als de gasten iets doen wat hen niet bevalt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze zullen geen planning voor de gasten hebben.
Nee ze kunnen tegen onverwachte dingen. Zijn geen autisten. Zijn slimme mensen. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ze misschien wel nervues gaan worden als de gasten iets doen wat hen niet bevalt.
Ja ik ben een beetje aan het zoekenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee ze kunnen tegen onverwachte dingen. Zijn geen autisten. Zijn slimme mensen. Niks mis mee.
Ze hebben geloof ik een aardige buffer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Nog steeds een vergunning dus... hoe moeten ze nu dan geld verdienen?
Tja maar je wilt toch wel iets overhouden en niet op je spaargeld hoeven teren, dat kan altijd later nog nodig zijn voor onverwachte uitgaven.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een aardige buffer.
Ja dat is echt wel waardeloos, schijtfransen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Injetta het volgende:
Vergunning is er dus nog steeds niet??
Mennnn, dat vind ik echt idioot. Die camping ziet er geweldig uit. Alles is perfect. Alles is schoon.
Waarom houdt die burgemeester die vergunning tegen?
Echt belachelijk. Dit verdienen die mensen niet.
De provincie had bezwaarquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Injetta het volgende:
Vergunning is er dus nog steeds niet??
Mennnn, dat vind ik echt idioot. Die camping ziet er geweldig uit. Alles is perfect. Alles is schoon.
Waarom houdt die burgemeester die vergunning tegen?
Echt belachelijk. Dit verdienen die mensen niet.
Precies. Ze kunnen hun huizen goed verkocht hebben, maar... wat ze daar allemaal hebben gedaan op die camping zal ook niet voor niks zijn. En ze moeten gewoon leven....quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
Zij trekken desnoods het pensioenfonds van haar ouders helemaal leeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik een aardige buffer.
Reden heb ik volgens mij niet langs horen komen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom dan? Ze willen geen toeristen omdat het dan te druk wordt?
Tegen wat?? Wat is er tegen die camping?quote:
Nee ik ook niet, vandaar mijn vraag. Zoveel toeristen zullen er niet komen en degenen DIE komen besteden wel geld in de buurt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Reden heb ik volgens mij niet langs horen komen?
Ze hanteren niet de Franse slag.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tegen wat?? Wat is er tegen die camping?
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hanteren niet de Franse slag.
2 huizen goed verkocht en een forse schenking van de ouders van die Loes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Injetta het volgende:
Precies. Ze kunnen hun huizen goed verkocht hebben, maar... wat ze daar allemaal hebben gedaan op die camping zal ook niet voor niks zijn. En ze moeten gewoon leven....
Hoe lang kun je zonder een cent inkomsten leven? Dat kan toch niet jaren zijn?
En passssss derop dat je niet aan de tafel van je ouders gaat zitten eten dan hequote:Drie avonden per week een maaltijd (evt. vegetarisch) op de Place. Op deze avonden eten de kinderen aan hun eigen tafel, waarna zij weer gaan spelen op het plein. De ouders kunnen, later op de avond eventueel met de babyfoon binnen handbereik, zo lang (na)tafelen als zij willen.
Valt wel mee toch, per week voor 5 personen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Niet echt budgetvakanties:
http://www.placedelafamille.nl/reserveren
Zijn normale prijzen hoor...quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Niet echt budgetvakanties:
http://www.placedelafamille.nl/reserveren
precies. En camperen is voor mij je eigen tent, niet die van een ander. Met wat spulletjes ergens heenrijden en lekker zien. Vooral niet van die campings met 'vermaak'.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Meike26 het volgende:
Ook al hadden ze allesvl voor elkaar, het is één van die bestemmingen in de afleveringen die Ik Verrek telt, nooit zou bezoeken. Ik vind haar maar een irritant aanwezig type dat kinderen met een irritant hoge en kinderachtige toon blijft aanspreken. Straks zijn het pubers en Truus de Mier blijft mar door piepen.
'Ik Verrek'quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:49 schreef Meike26 het volgende:
[...] in de afleveringen die Ik Verrek telt, nooit zou bezoeken. [...]
Veel mensen die er van houden dus er zal markt voor zijn. Maar hoe goed het ook geregeld is, ik zou op die camping nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Van hun site :
[..]
En passssss derop dat je niet aan de tafel van je ouders gaat zitten eten dan he![]()
Wat een overgeorganiseer
Ik wil op geen enkele camping dood gevonden worden. Ieder z'n smaakquote:Op zondag 4 november 2012 10:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Veel mensen die er van houden dus er zal markt voor zijn. Maar hoe goed het ook geregeld is, ik zou op die camping nog niet dood gevonden willen worden.
Ja, die moet je gewoon kijken. Magistraal.quote:Op zondag 4 november 2012 11:10 schreef CasB het volgende:
Dan ga ik ook maar die van vorige week even kijken. Het voorstukje belooft al veel goeds.
Oh het zijn zeeuwen.
Ja, dat was ook eigenaardig inderdaad. Tijgerwit en rozijnenbroodje voor zondag. Wie brengt er nu brood mee naar Frankrijk. Laat dat nu net een van de heul weinige dingen zijn dat daar wel beter geregeld is.quote:Op zondag 4 november 2012 11:20 schreef CasB het volgende:
Wat me nu al opvalt zijn de verschillen in prioriteiten bij die mensen. Die overgeorganiseerde mensen van deze week gaan met een specifiek doel naar Frankrijk, die van vorige week die doen maar wat, zo lijkt het. Ook lijkt de vrouw van vorige week zich meer druk te maken om wat voor broodjes ze mee moeten nemen voor onderweg dan andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Inderdaad, een kind op de arm en die ander klom erop. Als hij zou dreigen te vallen moet moeder kiezen tussen het kind op haar arm en het jochie op de rand.quote:Op zondag 4 november 2012 11:16 schreef Fred_B het volgende:
Het ging verbazingwekkend soepel gisteren.
Het enige wat ik opvallend vond, was dat kind dat opeens op die rand klom, recht boven de afgrond. En de moeder scheen het ook normaal te vinden.
Door de gasten voorlopig "bevriende families" te noemen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2012 01:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Door de gasten voorlopig "bevriende families" te noemen.
Die mogen namelijk wel logeren in de achtertuin.
Kindvriendelijke wandeling gingen ze doen...quote:Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, een kind op de arm en die ander klom erop. Als hij zou dreigen te vallen moet moeder kiezen tussen het kind op haar arm en het jochie op de rand.
Volgens mij is dat niet de bedoeling, als ik de website zo bekijk. Alleen huuraccomodaties. Alleen je eigen tent opzetten al je kennis/vriend bent denk ik.quote:Op zondag 4 november 2012 00:07 schreef Gia het volgende:
Kun je er ook je eigen tentje opzetten, en wat kost dat?
eindelijk weer eens wat anders dan een camping in frankrijk.quote:Paul en Audrey, van oorsprong Surinaams, wonen al hun halve leven in Nederland. Beiden hebben het erg naar hun zin in Nederland, maar na hun pensioen willen ze graag in Paramaribo gaan wonen. Als Audrey een paar jaar geleden het gevecht tegen borstkanker wint, willen ze niet meer wachten: ze gaan nu! Paul en zijn broer Roy sleutelen in hun vrije tijd aan auto's en omdat ze altijd al graag hadden willen samenwerken, besluiten ze samen een garagebedrijf te beginnen in Paramaribo. Roy laat hiervoor zijn gezin in Nederland achter. Audrey's dochter Chiavelli (16) voelt er niets voor om Nederland, waar zij is opgegroeid, te verruilen voor een 'achtergesteld land', zoontje D'Angelo (4) lijkt er wel zin in te hebben. Vindt Chiavelli er uiteindelijk toch haar draai en krijgt Paul, die zo gewend is aan de Nederlandse cultuur, een bedrijf in het Suriname van de grond?
Leuk!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:34 schreef Gnittoo het volgende:
vanavond:
[..]
eindelijk weer eens wat anders dan een camping in frankrijk.
True, maar die eerste uitzending was wel geniaal hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:34 schreef Gnittoo het volgende:
vanavond:
[..]
eindelijk weer eens wat anders dan een camping in frankrijk.
Leuk om te zien idd. 1000x meer planning dan voor m'n eigen emigratie 12 jaar geleden, maar dan heb ik ook geen camping oid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:39 schreef Karina het volgende:
Leuk dit! Eerste keer dat het zo ver weg is volgens mij.
Oh ja natuurlijk! Tijdje geleden al weer. Kan me nog iets herinneren op een strand of zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef Individual het volgende:
[..]
Leuk om te zien idd. 1000x meer planning dan voor m'n eigen emigratie 12 jaar geleden, maar dan heb ik ook geen camping oid.
Ze gaan wel vaker verder weg: http://www.tros.nl/tros-tips/ikvertrek/ikvertrek-emigranten/
Maleisië, Dominicaanse Republiek en meer.
Is allemaal familie weetjewelquote:
Maar na een jaartje heb je het wel gezien als 16 jarige lijkt mequote:
Niks gemistquote:
Lijkt me wat aan de krappe kant! Er zijn nog geen wegen en geen electriciteitquote:
Snap ik wel. Als je 16 bent zijn je vriendinnen het enige belangrijke op de wereld en die is ze nu kwijt.. Trekt vast wel iets bij..quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat arme kind vind het verschrikkelijk
Echt zo'n puber.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Dat arme kind vind het verschrikkelijk
Stoer!quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leek alsof ze zo uit bed kwam, BH-loos enzulks.
Geweldig tochquote:
Een garagequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat voor bedrijf willen ze beginnen?
Helaas geen zwembadquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat voor bedrijf willen ze beginnen?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leek alsof ze zo uit bed kwam, BH-loos enzulks.
Vroeg ik me ook al af..die wacht gewoon tot dat z'n broer uit Nederland komt om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef megamandy het volgende:
Maar die broer woonde wel nog in Suriname? Die had toch ook in de tussentijd kunnen gaan kijken?
Verwacht je wat anders in Suriname?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat perceel ligt dus midden in de rimboe
Ook in Suriname bestaat er zoiets als bewoonde wereld.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Verwacht je wat anders in Suriname?![]()
Ja riep ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Gelijk op bouwendat zie ik nog wel dat dat niet kan.
Ook dat is typisch Surinaamsquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zijn volgens mij niet echte aanpakkers.
Ehhh.....quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook in Suriname bestaat er zoiets als bewoonde wereld.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef md89 het volgende:
Dit maakt de aflevering van vorige week weer goed
quote:
Gadverdamme zeg, had dat niet anders gekunnen voor ze op tv kwamquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Shit wat een snor heeft die omaGodsamme
Ze is 16.. wat had je dan gedacht?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze stelt zich ook totaal niet open ofzo.
Ja, vreemd he, als je op die leeftijd ineens in Suriname zit..quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Ze stelt zich ook totaal niet open ofzo.
True dat, maar dat zei ze in Nederland ook al.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, vreemd he, als je op die leeftijd ineens in Suriname zit..
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, vreemd he, als je op die leeftijd ineens in Suriname zit..
Vet!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef Ole het volgende:
Toen ik 16 was vond ik dat soort dingen ook zwaar kut.
Moest ik bijvoorbeeld mee naar Noorwegen op vakantie
Ik vind ze briljantquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef Disana het volgende:
Ik vind Paul en Roy sympathieke kerels.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ze briljantSurinamers met haast
![]()
Ik vind ze vooral wel een komisch duoquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef Disana het volgende:
Gezellige suri's. Niks mis mee!quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind ze briljantSurinamers met haast
![]()
Lucky uquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:05 schreef Ole het volgende:
Toen ik 16 was vond ik dat soort dingen ook zwaar kut.
Moest ik bijvoorbeeld mee naar Noorwegen op vakantie
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef TUFKAL het volgende:
"weet niet wat het is maar het zal wel goed zijn"
Deal
Echt, ik ga het steeds lolliger vindenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef TUFKAL het volgende:
"weet niet wat het is maar het zal wel goed zijn"
Deal
Ja idd, dat gaat toch nergens meer over.......Dit moet wel fout gaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Briljant hoe professioneel ze die bouwplannen aan het maken zijn
Wat een contrast met die gasten van vorige weekquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Briljant hoe professioneel ze die bouwplannen aan het maken zijn
Moet een nieuw Surinaams record zijn inderdaadquote:
Alleen die theezakkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:11 schreef megamandy het volgende:
Zeker met dat hoedje, is het echt bijna een man
Homo of transgender zijn in Suriname, arm kind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem net ook al met poppen spelen.
Thema avond op ned 1quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Homo of transgender zijn in Suriname, arm kind.
https://twitter.com/chiavell/status/267369548636884992quote:Fucking mensen met hun #ikvertek die over me lullen dat ik een lastige puber ben. Ga zelf naar Suriname dan? :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |