Trusten en werkse morgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef MissExpert het volgende:
ik ga slapen pepos. ben helemaal verrot. morgen 5 uur de wekkerop iedereen zijn neus.
weltrusten
En nu is het op?quote:
Trustenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef MissExpert het volgende:
ik ga slapen pepos. ben helemaal verrot. morgen 5 uur de wekkerop iedereen zijn neus.
weltrusten
Jup, als ik klaar ben met de tv ga ik op de bank en oogjes toe..quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ohwja. gezell0g. blijf je dan lekker slapen?
Ohhh ja dat is een ander verhaal. Gelijk spel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk feyenoord
Snurk fijn!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef MissExpert het volgende:
weltrusten
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trusten
Geen kusjes want die zijn alleen voor flippiee
Een jongen uit Helmond heeft het gekocht.quote:
geen trio met vrienden?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup, als ik klaar ben met de tv ga ik op de bank en oogjes toe..
Van 18 ook nogquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Een jongen uit Helmond heeft het gekocht.
Waarom nietquote:
Hmm. Echt iets dat ik interessant vind, twente speelt al geruime tijd zeer kut, maar toch staan ze bovenaan de lijst. HOE DAN???quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh ja dat is een ander verhaal. Gelijk spel.
Andere clubs spelen nog slechter?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm. Echt iets dat ik interessant vind, twente speelt al geruime tijd zeer kut, maar toch staan ze bovenaan de lijst. HOE DAN???
WTF hoe komt hij aan zo veel geldquote:
De rest speelt kutter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm. Echt iets dat ik interessant vind, twente speelt al geruime tijd zeer kut, maar toch staan ze bovenaan de lijst. HOE DAN???
Zoon van een rijkaard?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF hoe komt hij aan zo veel geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |