Ik ben er vanmiddag nog geweest, maar niet op gelet. Zal zo even kijken in de koelkastquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze hem nog zoals hij vroeger was van Westminster?
Jammerquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik doe bijna nooit boodschappen in dordt
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
oeeh.. heb de hele dag gewerkt he 11 uurtjes langquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammerik had best willen spotten in de jumbo
ging jij morgen met fax nog naar concert?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammerik had best willen spotten in de jumbo
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.Zo ben ik.
+1quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die raak ik van de Aldi ook niet aan nee..
Dat is wel een speciaal liedje voor mij, vanwege de inhoud.quote:
die hardquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Dinsdag de hele nacht opblijven en de presidentverkiezingen kijken
Fera heeft mij fan gemaaktquote:
Hele mooie tekstquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel een speciaal liedje voor mij, vanwege de inhoud.![]()
ze hebben ook pepernoten in augustus en kerstliedjes pas in decemberquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee geen kerstliedjesHet is is net november
Ja ... Grijpt wel terug op 2011, een periode waarin ik net weggelopen was van huis en in een soort depressie raakte. Mijn ex liet me toen dit liedje horen toen ik een huilbui had gehad ... Daar voelde ik me een stuk beter door. Begrepen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fera heeft mij fan gemaakt![]()
[..]
Hele mooie tekst
Ja, eerst Sinterklaas. Dan pas Kerst.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ze hebben ook pepernoten in augustus en kerstliedjes pas in december
Wie zegt dat ik pepernoten kocht in augustus? Dat vind ik ook veels te vroeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ze hebben ook pepernoten in augustus en kerstliedjes pas in december
Nee ik ga eerst naar een verjaardag en daarna naar een ander concert in Tilburg. Anathemaquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ging jij morgen met fax nog naar concert?
Ik kan nog typen, dus het was niet genoeg, maar rijden doe ik ook maar nietquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:29 schreef MissExpert het volgende:
[..]
+1
hoe gaat het met je eigenlijk? je ging je helemaal klem zuipen las ik eerde op de avond
sinterklaasquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, eerst Sinterklaas. Dan pas Kerst.
klopt, hoef je ook nmiet te doen. maar ze zijn er welquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik pepernoten kocht in augustus? Dat vind ik ook veels te vroeg.
Enkel positiviteit.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van je.Zolang het maar positief is.
Dat is een heel erg mooie betekenis dan jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ... Grijpt wel terug op 2011, een periode waarin ik net weggelopen was van huis en in een soort depressie raakte. Mijn ex liet me toen dit liedje horen toen ik een huilbui had gehad ... Daar voelde ik me een stuk beter door. Begrepen.
oh. ok. ik denk dat als ik kan, even langskom. en misschien donderdag surfen met fax jeujquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik ga eerst naar een verjaardag en daarna naar een ander concert in Tilburg. Anathema
waar was je aan het drinken dan? thuis?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan nog typen, dus het was niet genoeg, maar rijden doe ik ook maar niet
Door drinkenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan nog typen, dus het was niet genoeg, maar rijden doe ik ook maar niet
Ik gok op een winst, eigen huis, iets meer vertrouwen, Verbeek heeft weer veel keuze in spelers, dus een 2-0.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Flips wat wordt het morgen tegen de oosterlingen?
Ik ben er ook fan van.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fera heeft mij fan gemaakt![]()
[..]
Hele mooie tekst
Ja waarom ook nietquote:
Oh leukquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef MissExpert het volgende:
[..]
oh. ok. ik denk dat als ik kan, even langskom. en misschien donderdag surfen met fax jeuj
Yaaaay.quote:
Klopt. Elke keer als ik me rot voel, kan dit liedje me weer opvrolijken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is een heel erg mooie betekenis dan ja
tot het gaatjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok op een winst, eigen huis, iets meer vertrouwen, Verbeek heeft weer veel keuze in spelers, dus een 2-0.
[..]
Ik ben er ook fan van.
[..]
Ja waarom ook niet![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
tot het gaatjesHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ik bedoelde eigenlijk feyenoordquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gok op een winst, eigen huis, iets meer vertrouwen, Verbeek heeft weer veel keuze in spelers, dus een 2-0.
[..]
Nee, vrienden in Gorinchemquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
waar was je aan het drinken dan? thuis?
Lijkt me zo fijnquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Yaaaay.
[..]
Klopt. Elke keer als ik me rot voel, kan dit liedje me weer opvrolijken.
heb je geen een song wat je een uber vrolijk/fijn gevoel geeft?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me zo fijnIk heb dat niet echt bij een bepaald liedje
Nope.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
heb je geen een song wat je een uber vrolijk/fijn gevoel geeft?
Geen enkel liedje?quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
tot het gaatjesJouw gaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |