Ik moet tegenwoordig wel aan je denken als ik hem hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Gelukkigquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik blijf wel gewoon een vrouwtje hoor
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van mijn clit gewoon een klein piemeltje, wil toch nog steeds klaar kunnen komen.
Ja, ik had hem niet goed afgeklopt.quote:
Dit sowieso. Maar de Aldi is nog geen 2 minuten lopen. De Lidl is een kwartier fietsen.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maarrrrr wat dacht jij nu dan
[..]
Ik blijf wel gewoon een vrouwtje hoor
Pff ook als ik niet brak benquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit sowieso. Maar de Aldi is nog geen 2 minuten lopen. De Lidl is een kwartier fietsen.
En als je brak bent, dan kies ik voor de gemakkelijkste optie
ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit sowieso. Maar de Aldi is nog geen 2 minuten lopen. De Lidl is een kwartier fietsen.
En als je brak bent, dan kies ik voor de gemakkelijkste optie
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig wel aan je denken als ik hem hoor.Ik vind het wel lief van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang het maar positief is.
Eigenlijk had ik dat wel even kunnen doen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, ik had hem niet goed afgeklopt.Mijn hond enz.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
jumbo +1quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ook als ik niet brak benik doe al mijn boodschappen bij de jumbo
IJsthee van de Aldiquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
oke die ice tea was nog best te doen...
Hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff ook als ik niet brak benik doe al mijn boodschappen bij de jumbo
quote:
Toch niet de jumbo op de Staart?quote:
Het is gewoon wennen aan de smaak met veel dingenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
oke die ice tea was nog best te doen...
ik doe bijna nooit boodschappen in dordtquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet de jumbo op de Staart?
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze hem nog zoals hij vroeger was van Westminster?
Maak je niet druk.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief van je.Zolang het maar positief is.
[..]
Eigenlijk had ik dat wel even kunnen doen.Mijn hond enz.
chips enzoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is gewoon wennen aan de smaak met veel dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |