Als jij dat wiltquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij me ook al geven? Wat is deze?
Over welke smaak hebben we het?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel eens wat jij van die 300 grams XXL zakken van Lays vindt.
Die wel heel erg lief is.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij me ook al geven? Wat is deze?
[..]
Hij is mijn chocoladebeer. En ik ben de sullige niet grappige nerd.
Uiteraard, clit aan gort geragt en boumanflap uitgeknakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met zo een merknaam ingedrukt aan de zijkant en een ©-tekentje.En dan heb ik wel een piemeltje gekozen waardoor ik wat voel als ik seks heb
[..]
Ik twijfel
[..]
Helll yeah
Ow, bij jou is er nog een keuze?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik koop die 300gram zakken eigenlijk nooit
Voor zover ik me kan herinneren wel jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow, bij jou is er nog een keuze?
Ons liedje is deze tochquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met zo een merknaam ingedrukt aan de zijkant en een ©-tekentje.En dan heb ik wel een piemeltje gekozen waardoor ik wat voel als ik seks heb
[..]
Ik twijfel
[..]
Helll yeah
Nou hier dus niet meer.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren wel ja
Dat dan weer wel.quote:
quote:
Van mijn clit gewoon een klein piemeltje, wil toch nog steeds klaar kunnen komen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard, clit aan gort geragt en boumanflap uitgeknakt.
Ken ik niet.quote:
Hij brengt lief naar een heel nieuw niveau.quote:
Een tas waar Bogie op had geslapen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Dat meisje vroeg waarom mijn tas onder de haren zat. Toen legde ik het uit en vond ze me ook lief.
Ja dat kan toch wel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van mijn clit gewoon een klein piemeltje, wil toch nog steeds klaar kunnen komen.
[..]
owquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van mijn clit gewoon een klein piemeltje, wil toch nog steeds klaar kunnen komen.
[..]
Ken ik niet.![]()
aldi is sowiesoquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken je die aardappeldingen van de Aldi ?
[..]
Dat is best kut.
Daar heb je mij nu voor.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:20 schreef Flippiee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |