Trusten en werkse morgenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef MissExpert het volgende:
ik ga slapen pepos. ben helemaal verrot. morgen 5 uur de wekkerop iedereen zijn neus.
weltrusten
En nu is het op?quote:
Trustenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef MissExpert het volgende:
ik ga slapen pepos. ben helemaal verrot. morgen 5 uur de wekkerop iedereen zijn neus.
weltrusten
Jup, als ik klaar ben met de tv ga ik op de bank en oogjes toe..quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ohwja. gezell0g. blijf je dan lekker slapen?
Ohhh ja dat is een ander verhaal. Gelijk spel.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk feyenoord
Snurk fijn!quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:36 schreef MissExpert het volgende:
weltrusten
quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trusten
Geen kusjes want die zijn alleen voor flippiee
Een jongen uit Helmond heeft het gekocht.quote:
geen trio met vrienden?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup, als ik klaar ben met de tv ga ik op de bank en oogjes toe..
Van 18 ook nogquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Een jongen uit Helmond heeft het gekocht.
Waarom nietquote:
Hmm. Echt iets dat ik interessant vind, twente speelt al geruime tijd zeer kut, maar toch staan ze bovenaan de lijst. HOE DAN???quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh ja dat is een ander verhaal. Gelijk spel.
Andere clubs spelen nog slechter?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm. Echt iets dat ik interessant vind, twente speelt al geruime tijd zeer kut, maar toch staan ze bovenaan de lijst. HOE DAN???
WTF hoe komt hij aan zo veel geldquote:
De rest speelt kutter.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm. Echt iets dat ik interessant vind, twente speelt al geruime tijd zeer kut, maar toch staan ze bovenaan de lijst. HOE DAN???
Zoon van een rijkaard?quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF hoe komt hij aan zo veel geld
Ow dat kan ookquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
die vrienden zijn een man en vrouw..
Jaquote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
hihi. you keep trying...quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
So? Die is vast nog niet versleten..
Ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en als je het niet weet, zegt dat wel genoeg denk ik
Shit, stufi is net op.quote:
Dat weet je goedquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:39 schreef MissExpert het volgende:
[..]
die vrienden zijn een man en vrouw..
Sparenquote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen.Wat voel je dan bij de meeste muziek?
[..]
Shit, stufi is net op.
quote:
Toch geen Fok!kers?quote:
Als na twee weken het geld al op is valt er weinig te sparen hè.quote:
Dat ligt aan het nummer en hoe ik me al voel. Van de meeste muziek ga ik te veel nadenken of verdraai ik het zo dat het weer negatief uitpakt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen.Wat voel je dan bij de meeste muziek?
[..]
Shit, stufi is net op.
Zulcks een grappige muur aan tekst.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef MissExpert het volgende:
[ [url=http://http://www.google.nl/imgr(...)122&ty=64]afbeelding[/url] ]
moest lachen
Of zo:quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:43 schreef MissExpert het volgende:
mijn foto doet het niet,
hier de goede link
http://www.google.nl/imgr(...):0,i:69&tx=122&ty=64
Doe ze de groeten van mijquote:
Whut. Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt aan het nummer en hoe ik me al voel. Van de meeste muziek ga ik te veel nadenken of verdraai ik het zo dat het weer negatief uitpakt.
Die is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |