Ik dacht dat dit Arie was?quote:
Nee, eigenlijk is dit Arie:quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit Arie was?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:40 schreef .Cake. het volgende:
K - 04 op Animees te lezen nu is! Plezier veel ermee!
Mag hij geen hommo zijn dan?quote:Aan de andere kant is hij een tween en een totale fanboy is van zijn voormalige meester en meestal onbedoeld grappig is. Daar kan ik ook wel goed inkomen, maar de twee gecombineerd is op de één of andere manier een beetje onwennig ofzo. Het voelt niet helemaal lekker aan, alsof K een vrouw is in een mannenlichaam maar nog niet besloten heeft om de operatie te ondergaan.
Verzondenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:30 schreef NeeEcht het volgende:
Wie kan mij even dm'en waar ik Anime Soundtracks kan vinden
Tuurlijk wel. Het punt is dat hij juist niet weet wat hij wil zijn.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Mag hij geen hommo zijn dan?
Ik kijk de serie niet, dus tja...
De_Ilias, je subs zijn er.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:21 schreef Qunix het volgende:
[sage]_Initial_D_Fifth_Stage_-_01_[00D85568].mkv
andere cooler erop zetten en dan naar 4ghz overclockenquote:Op woensdag 7 november 2012 07:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)s-en-athlon-iis.html
Ik heb bijna 2.5 jaar een Athlon II X4 640 CPU,dus nog 1tje bestellen
Mijn neefjes hebben een krachtige desktop nodig
Nog nooit gedaanquote:Op woensdag 7 november 2012 08:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
andere cooler erop zetten en dan naar 4ghz overclocken
Ik was vanaf 00:30 wakkerquote:Op woensdag 7 november 2012 08:39 schreef Arashimashou het volgende:
Ik moest weer zo nodig die shitverkiezingen volgen
Naja, tot aan het punt waarop het echt niet meer anders kon.
wuttthefuckquote:
Dat zag ikquote:Op woensdag 7 november 2012 08:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan
Misschien toch AMD APU kopen?
[..]
Ik was vanaf 00:30 wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |