Beetje yui's plakboord emogiffenquote:Op maandag 5 november 2012 22:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar wel cool van het schooluniform.
OP is van M.O.V.E. - Raise Upquote:Op maandag 5 november 2012 22:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Opening klinkt goed en als ending een videoclip
Doen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:19 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien moet ik inderdaad eens Clannad gaan kijken. Eens.
quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet doen. Je zult uit pure wanhoop om Sunohara en de vader van Nagisa in verleiding komen om een kogel door je kop te jagen. Ook het eind is verschrikkelijk slecht. Groetjes groetjes.
Aardappelschilmesjes en polsen.quote:Op maandag 5 november 2012 23:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen vuurwapen.
Oke, misschien doe ik het dan inderdaad maar niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wel als je Clannad kijkt. Dus riskeer het niet.
Sobersoquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai
..
..
FANTASTISCH
Nu baal ik dat ik zo wel moet slapen, anders werd het sowieso een marathonquote:
Zulke series kijk je het liefst in een keer jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu baal ik dat ik zo wel moet slapen, anders werd het sowieso een marathon
Nee ik doe er nog eentjequote:Op dinsdag 6 november 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zulke series kijk je het liefst in een keer ja
Welterusten.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wel als je Clannad kijkt. Dus riskeer het niet.
De enigen die dat kunnen zijn de vertaal-aapjes van Cruchyroll, die wil je niet aan je animu hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:52 schreef De_Ilias het volgende:
Waarom is initial D nog niet gesubd???? Zon meesterlijke anime hoort eigenlijk binnen een uur al een release hebben.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk dat ik vanaf nu online moet kijken
Kutstreamsites
Bah bah
Nouja, slaap lekker iig
PS: Haten op Sunohara en Nagisa's vader.quote:Op maandag 5 november 2012 23:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet doen. Je zult uit pure wanhoop in verleiding komen om een kogel door je kop (oogkassen) te jagen. Ook de rij voor oogbal transplantaties (kan heul niet) is erg lang. Groetjes groetjes.
Know that feelquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
GODVERD...
italiaanse subs, doe me dit niet aan, waarom is er geen normale torrent
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-
Kyonquote:Op dinsdag 6 november 2012 01:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De enigen die dat kunnen zijn de vertaal-aapjes van Cruchyroll, die wil je niet aan je animu hebben.
[..]
[..]
PS: Haten op Sunohara en Nagisa's vader.de beste personages uit Clannad op misschien Okazaki in Kyon-mode na.
Jaaaaquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ore no Imouto ga Konnani Kawaii Wake ga Nai
..
..
FANTASTISCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |