abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118779776
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_118779796
Die TT! Mag 'm zeker niet veranderen naar 'met chocolate chip cookies en pizza' :+
Ja doei.
pi_118779816
No you won't!

Heb net mijn Engels afgestoft :')
pi_118779821
Maar wat een leuk huis!!!! O+
pi_118779836
Ook leuk dat de wolf z'n eigen toilet heeft :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118779868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:09 schreef Ml-etje het volgende:
Maar wat een leuk huis!!!! O+
Wel K&W potentie hè? O+

We kunnen (en gaan) er ook zo in zoals 't nu is (nou ja, met vloeren etc.), gordijnen gaan we wel veranderen, DIRECT :'), en dan langzaamaan klussen. Enige waar echt veel nadenkwerk in gaat ziten vooraf is de keuken: ik wil een zespitter, maar die past niet op de huidige plek, máár we willen de prachtige kastjes ook niet slopen. Dus, daar kan wel wat K&W-hulp in gaan zitten! :P
Ja doei.
pi_118779899
Klaar voor vandaag! Presentatie klaar en huis schoon. Ga denk ik rustig aan doen vanavond, want ben na gisteravond beetje schor.. Vanochtend klonk ik het eerste uur als een schorre barry white :')
pi_118779902
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wel K&W potentie hè? O+

We kunnen (en gaan) er ook zo in zoals 't nu is (nou ja, met vloeren etc.), gordijnen gaan we wel veranderen, DIRECT :'), en dan langzaamaan klussen. Enige waar echt veel nadenkwerk in gaat ziten vooraf is de keuken: ik wil een zespitter, maar die past niet op de huidige plek, máár we willen de prachtige kastjes ook niet slopen. Dus, daar kan wel wat K&W-hulp in gaan zitten! :P
Dat je van die kastjes afblijft idd :o
Neem je een aga? O+
En die gordijnen, typisch Engels :D
pi_118779940
Als MoBlo een Aga neemt kan ze die wereldreis wel op d'r buik schrijven.
Dure krengen! En ze stoken ook gansch niet goedkoop :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118779974
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef sigme het volgende:
:D het laatste valt mee ligt eraan of je hem goed instelt enz.
pi_118780016
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef sigme het volgende:
Dattum! :P

Nee, daar moet wat denkwerk in gaan zitten inderdaad. De kastjes O+ O+ Dat is een van de dingen waar ik écht meteen verliefd op werd. We hebben nog een soort van ruimte over in de keuken (waar de vorige eigenaren een soort eethoekje hadden) waar het ZOU KUNNEN, maar dan moet er aardig wat omgelegd worden aan afzuiging en gas (gas voor een fornuis moet sowieso aangelegd worden wel, want er zit nu een electrisch/keramisch fornuis in), en daar hadden we ook de koelkast/vaatwasser eventueel bedacht. Dus, we moeten even zien hoe of wat.
Ja doei.
pi_118780062
Gasleidingen aanpassen door een professional laten doen! Ook niet op beknibbelen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118780092
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef V1z0R het volgende:
Gasleidingen aanpassen door een professional laten doen! Ook niet op beknibbelen!
Yup, daar wagen we ons inderdaad ook niet aan. Sowieso meot er ook nog een afvoerleiding ergens worden doorgetrokken, maar die moet dan door de oudste muren van 't huis heen (huis is uit ongeveer 1890) dus dat moet ook goed gebeuren. Dus we gaan voorzichtig te werk, en ook niet alles METEEN :+ we hebben de tijd!
Ja doei.
pi_118780103
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D het laatste valt mee ligt eraan of je hem goed instelt enz.
Voor zover ik weet was het rond de 2000 kuub/jaar. Dat is vier(!)maal zoveel als mijn gewone jaarlijkse gasverbruik :D. Nou zou het ding dan ook m'n huis in een keer meeverwarmen, maar dan nog.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118780147
^O^ Mo
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Voor zover ik weet was het rond de 2000 kuub/jaar. Dat is vier(!)maal zoveel als mijn gewone jaarlijkse gasverbruik :D. Nou zou het ding dan ook m'n huis in een keer meeverwarmen, maar dan nog.
Hoe is het eigenlijk met jullie klusproject?
pi_118780159
Oh, en in de woonkamer komt zoiets:

Ja doei.
pi_118780160
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef V1z0R het volgende:
Nou...

Ik heb net de rekening ontvangen. Voor een heeeeeeel lullig stukje werk.
160 euro.

En dan heeft die lul m'n wicu gekneld :X. Reken maar dat ik die bon bewaar voor de verzekering.
pi_118780224
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:
^O^ Mo

[..]

Hoe is het eigenlijk met jullie klusproject?
Nou, daar is dus net de loodgieter langsgeweest :D.
Nu staat er weer een werkende gaskachel.

Verder is tedergeliefde bezig de elektriek op de bovenverdieping te herstellen, dan kan er daarna beneden verder gewerkt worden met een kacheltje en pauzes met een kopje koffie en een gemagnetrond hapje.

Heb zojuist 10 meter zwarte krimpkous besteld, daar gaan we de (in het zicht blijvende) pvcleidingen in verhullen.
pi_118780329
De cheeseburgers van de Jumbo zijn niet lekker /tip

*topic gevonden heeft*
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou...

Ik heb net de rekening ontvangen. Voor een heeeeeeel lullig stukje werk.
160 euro.

En dan heeft die lul m'n wicu gekneld :X. Reken maar dat ik die bon bewaar voor de verzekering.
Da's het kutte, vaak moeilijk een goede te vinden die ook echt verstand er van heeft en meedenkt over hoe het eruit moet gaan zien.
Zo een niet-meer-zo'n vriend in m'n vorige koopwoning bezig gehad...

Laatste keer geweest dat ik bekenden waar ik het werk niet van ken aan de slag heb laten gaan.
pi_118780367
Ohhh mo, doe mij ook eens per PM een link van jullie huis! En ook van de prijs, voor als we nog emigratieplannen krijgen als het hier de spuigaten uitloopt qua regeringsplannen :P Kan ik uitrekenen of we onze woning in de kakbuurt (hoi Vik :W ) kunnen inruilen voor een schattige engelse cottage, met een hond voor de mini O+
pi_118780397
Done! :+
Ja doei.
pi_118780436
Niet om jou of zo Lau, maar Piet Lut met kromme knieën want ben ik flauw van het gezeur om het regeerakkoord...
  Vis een optie? zaterdag 3 november 2012 @ 18:40:35 #23
70532 loveli
N
pi_118780641
Nou durf ik er niet meer over te klagen...
crap in = crap out
pi_118780721
Ja V1z, maar waar het mij om gaat (cultuurbezuinigingen), daar is nog helemaal niet over gezeurd! Al dat andere gezeur raakt mij toch niet, als toekomstige arme sloeber :+ .
pi_118781027
RABLE RABLE RABLE!

Zou een duizend pagina dikke foliant kunnen schrijven met m'n ergernissen...
pi_118781040
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:43 schreef Laureline het volgende:
Ja V1z, maar waar het mij om gaat (cultuurbezuinigingen), daar is nog helemaal niet over gezeurd! Al dat andere gezeur raakt mij toch niet, als toekomstige arme sloeber :+ .
Met de nieuwe plannen heeft iedereen straks een mooi budget voor de kunsten O+

Zit erg vol nu, dat maakt mn lijstje:
O: dubbele botetham hagelslag, zachtgekookt eitje, glas sap
B: 5 min rennen, 15 min fietsen, 25 min crosstrainer, 10 min roeien, 15 min fietsen
D pastei
T een duvel
pi_118781067
Ik las olifant.. ik vind olifanten die door het winkelcentrum geduwd worden door een circusmeneer met een prikstok zielug.
pi_118781097
Dat zou dus worden verboden, mogen geen wilde dieren meer door circussen worden gehouden en zulks.
pi_118781125
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef V1z0R het volgende:
Dat zou dus worden verboden, mogen geen wilde dieren meer door circussen worden gehouden en zulks.
Ja weet ik, maar Renz doet het nu nog fftjes.
En die beesten gaan dan waarschijnlijk gewoon naar andere landen waar ze toch weer in het circus blijven.. meh. Oppervlaktepolitiek.
pi_118781180
Volgens mij heeft zo'n circusbeest een veel minder erg leven dan een plofkip of kistkalf (8>
pi_118781242
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:59 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij heeft zo'n circusbeest een veel minder erg leven dan een plofkip of kistkalf (8>
Oeh de plofkipdiscussie, dat werd weer eens tijd.
Ik eet ze niet!
pi_118781293
Maar V1zor verslind zo twaalf circusbeesten per jaar aan biefstuk :Y)
pi_118781418
Ben wel benieuwd hoe een Siberische tijger eigenlijk smaakt, gok dat het beetje als paard is...

Kippen zijn compleet achterlijk, weet niet of die echt het bewustzijn hebben om er last van te hebben.
Serieus, die beesten hebben het volgens mij alleen overleefd omdat wij ze als voer gebruiken.
pi_118781570
Er zit wel zeker niveauverschil in per kip, hoor! Sigme noemde mijn pas ontdekte, nieuwe favoriete kipsoort dan ook genadeloos ' mongooltjes' :'( .
pi_118781655
Kippen zijn dan ook genadeloze kannibalistische mongolen. Jonge haantjes verkrachten hun moeder al wanneer ze nog geen half jaar oud zijn bijvoorbeeld.
Trappen dus ook de eieren kapot om ze op te eten.
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:15:13 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118781776
Nou Mo, wanneer kunnen we komen logeren/housewarmen? *).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118781801
Ha, ik was eerst! :7
pi_118781832
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Mo, wanneer kunnen we komen logeren/housewarmen? *).
Half januari gaan we over, uiterlijk, dus daarna ergens :+ En de pub zit op nog geen 200m rolafstand O+ 8-)
Ja doei.
pi_118781910
Het bewegen gaat wel weer redelijk, gezond eten niet zo. De meneer is nu op een missie voor mij (bara's :Y) )...Ik had Tripel Karmeliet gehaald in de stad, en ineens wist ik het: er moeten gewoon bara's bij! Met veel rode saus :9 .
pi_118781976
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:20 schreef Laureline het volgende:
Het bewegen gaat wel weer redelijk, gezond eten niet zo. De meneer is nu op een missie voor mij (bara's :Y) )...Ik had Tripel Karmeliet gehaald in de stad, en ineens wist ik het: er moeten gewoon bara's bij! Met veel rode saus :9 .
Tripel Karmeliet! :D Maar wat zijn bara's? :o
Ja doei.
pi_118782328
O, heel lekker! Ik ben eraan verslaafd geraakt toen ik zwanger was. Het is een soort Surinaamse oliebol, maar dan hartig, van kikkererwtendeeg, komijn en knoflook zit er ook door, marsala...en dan meer in een platgeslagen vorm, met een gaatje in het midden geprikt (vast baktechnisch nodig!). Dat is ook al lekker, maar een beetje droog, dus dan heb je heb je nog heerlijke sauzen erbij, mijn favoriet is rode tomaat/sambalsaus O+
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:33:22 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118782347
He mo. Gefeliciteerd met jullie huis. Mag ik ook een linkje?
Al gevonden. Tof huis!

HoeSf staat het met het werk lau?

[ Bericht 38% gewijzigd door Tinkepink op 03-11-2012 19:41:19 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_118782421
Hier is een receptje voor bara's, maar iedere surinaamse mama heeft natuurlijk weer haar speciale geheime mengsel...
pi_118782568
Ik heb geen Surinaamse moeder :{
pi_118782626
Ja, ik ervaar dat ook wel als een gemis.
  zaterdag 3 november 2012 @ 19:44:23 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118782655
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:41 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb geen Surinaamse moeder :{
laat je adopteren door Gerda Havertong :Y
Niet meer actief op Fok!
pi_118782829
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:43 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik ervaar dat ook wel als een gemis.
Oh, ik heb mij afgelopen week 'kind in Surabaja' laten voorlezen door Wieteke van Dort O+.
pi_118782911
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef V1z0R het volgende:
De cheeseburgers van de Jumbo zijn niet lekker /tip

*topic gevonden heeft*

[..]

Da's het kutte, vaak moeilijk een goede te vinden die ook echt verstand er van heeft en meedenkt over hoe het eruit moet gaan zien.
Zo een niet-meer-zo'n vriend in m'n vorige koopwoning bezig gehad...

Laatste keer geweest dat ik bekenden waar ik het werk niet van ken aan de slag heb laten gaan.
Verstand van hebben? Meedenken?
Ik mag toch aannemen -sterker nog, daarvoor huur ik ze in- dat zo'n loodgieter van een erkende installateur de wettelijke regels kent.

Een wicu-gasbuis mag niet met knelkoppelingen verbonden worden.
pi_118783198
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik heb mij afgelopen week 'kind in Surabaja' laten voorlezen door Wieteke van Dort O+.
Die is leuk! Ik zoek al jaren op youtube naar het Tietenlied van haar, uit J.J. de Bom ("rond of spits of groot of klein, dat zal een verrassing zijn, net zoveel als Beatrix, of misschien wel bijna niks".), maar het is niet te vinden.

Ze woont hier trouwens om de hoek, en toen we haar een keer tegenkwamen in de Albert Heijn was ze heel aardig voor de mini. Die was toen nog heel klein, en een tijdje 's avonds in bed bang vanwege een enge heksenvrouw, die zij had gespeeld bij het Klokhuis! Dus toen had ze heel lief uitgelegd dat dat gewoon een rol was, en dat ze eigenlijk deze gewone mevrouw was, die nu in de AH voor ons stond. Dat hielp!
pi_118783363
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

Die is leuk! Ik zoek al jaren op youtube naar het Tietenlied van haar, uit J.J. de Bom ("rond of spits of groot of klein, dat zal een verrassing zijn, net zoveel als Beatrix, of misschien wel bijna niks".), maar het is niet te vinden.

Ze woont hier trouwens om de hoek, en toen we haar een keer tegenkwamen in de Albert Heijn was ze heel aardig voor de mini. Die was toen nog heel klein, en een tijdje 's avonds in bed bang vanwege een enge heksenvrouw, die zij had gespeeld bij het Klokhuis! Dus toen had ze heel lief uitgelegd dat dat gewoon een rol was, en dat ze eigenlijk deze gewone mevrouw was, die nu in de AH voor ons stond. Dat hielp!
Wat lief O+.
Ergens bij ons in het familiearchief zwerft een gesigneerde foto van haar. Op een of andere manier veroverd door mijn oom, inmiddels de 70 gepasseerd. Ik weet niet waarom hij dat gedaan heeft.
pi_118783438
4shared al geprobeerd Lau? Daar zelfs Mijn kleine boterbloem van de Dutch Boys op gevonden...
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Verstand van hebben? Meedenken?
Ik mag toch aannemen -sterker nog, daarvoor huur ik ze in- dat zo'n loodgieter van een erkende installateur de wettelijke regels kent.

Een wicu-gasbuis mag niet met knelkoppelingen verbonden worden.
*Je verwijst naar de signature van Ml-etje.*
Assumption en zo :{
  zaterdag 3 november 2012 @ 20:22:30 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118784247
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Laureline het volgende:

[..]

aww O+

Ik zie haar idd ook weleens :Y net als een meneer uit Kunst en Kitsch en Jack de Vries :')
Niet meer actief op Fok!
pi_118784301
Lijstje
L: stuk quiche met ham/ricotta/cheddar/lente-ui/champignon/knof en een beker melk
T: 2 gekookte eitjes, druivensap
B: uur wandelen
T: glas verse jus, warme stroopwafel van de markt
D: spaghetti carbonara
T: wijn, gamba's met knof, stuk chocola

Morgen maar weer groente eten.
pi_118786691
Oja bah, Jack de Vries! En de halve aftiteling van Tussen kunst en kitsch woont inderdaad in die chique straat bij ons om de hoek, met al de Jaguars voor de deur, moet je maar eens de naambordjes lezen voor de gein.
pi_118786693
Avond!

Skyfall ging niet door, uitverkocht. Plan B was beter:

Kalfsoester met gekaramelliseerde witlof en romige thijm aardappels. Merlot.

Appeltaartje met homemade vanilleijs en hangop.

:P
pi_118786773
Lijstje totnutoe:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: turkse pizza
T: boterham oude kaas
D: Tripel Karmeliet, 2 bara's met tomatenchutney
straks nog broccolisoep O-) , en wat lekkers.
pi_118786822
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2012 21:25 schreef An24 het volgende:
Avond!

Skyfall ging niet door, uitverkocht. Plan B was beter:

Kalfsoester met gekaramelliseerde witlof en romige thijm aardappels. Merlot.

Appeltaartje met homemade vanilleijs en hangop.

:P
:9
pi_118787287
Heerlijke zelfgemaakte erwtensoep met rijfjes gegeten bij vrienden, daarna film gekeken en nu alweer lekker thuis. Beetje chillen ftw! :s)
pi_118788280
Net hebben we brave gezien. Leuke film! Nu the walking dead.
pi_118788671
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net hebben we brave gezien. Leuke film! Nu the walking dead.
Die hebben we gisteren gezien, inderdaad leuk :Y
pi_118789293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2012 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die hebben we gisteren gezien, inderdaad leuk :Y
Daar zijn we nu mee bezig :D

/pauze
pi_118789318
We sprays them with de-gay! _O_
pi_118791054
Ik ben vandaag begonnen aan een voor mij nieuwe serie, The Wire. Ik hoop dat het weer een lekkere verslaving wordt deze serie, waarop ik me telkens weer verheug.
pi_118792833
Wij kijken momenteel 'perception'. Over een schizofreen die FBI zaken oplost. Ook wel grappig. Verslavende series ben ik de laatste tijd niet meer tegen gekomen.
pi_118793122
The Wire is heel goed, beste serie sinds Twin Peaks! Je moet alleen wel van zwartgalligheid houden, het is een hele verdorven maatschappij die wordt geschetst...
pi_118793331
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2012 00:02 schreef Laureline het volgende:
The Wire is heel goed, beste serie sinds Twin Peaks! Je moet alleen wel van zwartgalligheid houden, het is een hele verdorven maatschappij die wordt geschetst...
Ik heb twin peaks niet echt gekeken. Sprak me niet echt aan of zo :@ Niets mis met een dosis zwartgalligheid trouwens.

Wat wel echt leuk is (vind ik) is Suits. Lekker snelle communicatie en manipulatiespelletjes O+
pi_118798302
Pff. We zijn op mijn nichtjes aan het passen in het huis van mijn zus en zwager. Vannacht ging hier het brandalarm af. Storing of zo denk ik, want er was echt niets, maar ik heb de hele nacht alleen maar kunnen denken aan wat ik moet doen met de kleine meiskes als er wel echt brand is. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118798362
Goedemorgen!
Wat vervelend, D&D, van dat valse alarm. Toch altijd zorgwekkend.
pi_118799320
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 07:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pff. We zijn op mijn nichtjes aan het passen in het huis van mijn zus en zwager. Vannacht ging hier het brandalarm af. Storing of zo denk ik, want er was echt niets, maar ik heb de hele nacht alleen maar kunnen denken aan wat ik moet doen met de kleine meiskes als er wel echt brand is. ;( .
He bah, dat is onrustig slapen ;(
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 10:16:09 #70
70532 loveli
N
pi_118799353
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 00:07 schreef An24 het volgende:

Wat wel echt leuk is (vind ik) is Suits. Lekker snelle communicatie en manipulatiespelletjes O+
Irl vallen de pakken enzo nogal tegen, manipulatiespelletjes :r
crap in = crap out
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 10:18:37 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118799381
:W wij wilden gisteravond ook naar Skyfall maar was ook uitverkocht dus zijn we alleen uit eten gegaan en hebben we thuis 4 afleveringen van Shameless gekeken :)

En vanavond komen vrienden eten dus spelen wij restaurantje :D we hebben vijf gangen op de planning, zo maar eens boodschappen halen en voorbereidingen treffen :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118799479
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 10:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Irl vallen de pakken enzo nogal tegen, manipulatiespelletjes :r
:D ieder zijn ding :Y
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 10:33:34 #73
70532 loveli
N
pi_118799558
Zit er middenin en ik haat het.
crap in = crap out
pi_118799720
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 10:33 schreef loveli het volgende:
Ja, maar in real life is het ook niet leuk, dat is een heel ander verhaal.
pi_118799849
80, 90 en 2000 op radio *O*
pi_118800020
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 10:33 schreef loveli het volgende:
pi_118800226
Hai!

Spierpijn als de $%@# :')
Wel heul lekker gegeten gister en leuke avond gehad :9
Be someone that makes you happy
pi_118800380
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 11:27:41 #79
70532 loveli
N
pi_118800535
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 11:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
'cause after all, he's just a man.
/Tammy
crap in = crap out
pi_118800589
TIL: Tammy Wynette heette eigenlijk Virginia Wynette Pugh
  zondag 4 november 2012 @ 11:39:00 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118800796
Pug :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_118801468
Lurkers post: Ik ben om: plaatselijke vetverbranding, het is mogelijk. Sinds ik ben gaan hardlopen komt mijn kont eindelijk steeds meer in verhouding met de rest *O* Vroegah verloor ik dan gewoon mijn borsten en kreeg ik nog schrielere armpjes terwijl die kont bleef zitten :')
pi_118801916
:O

Om 3:30 mijn ben in, en om 10:15 in de bodypump zaal *O*

Lijstje:
O: banaan
L: 3 bth (halve avocado, grillworst, kaas)
T: appel en mandarijn
D: zuurkool met worst of spinazie met linzen & gekookt ei
pi_118802057
Nou, vandaag heb ik ge-RPMt.
Dat is een stuk eenvoudiger dan bodypump.
Ook wel grappig om te doen. Alleen de andere mensen zweten liters liters liters! Sommigen moesten dweilen rond hun fiets, na afloop :o. Ik vond dat ik ook nogal een nattige buik had :+.

Vandaag al het varkenshok afgemest, straks nog even het schapenhok afmesten. Dan nog 8 pakken van 35kg versjouwen (met een kruiwagen, ik ben niet gek) en eventueel nog wat gras harken.

En natuurlijk kleren enzo inpakken.
pi_118802075
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:22 schreef Perruche het volgende:
:O

Om 3:30 mijn ben in, en om 10:15 in de bodypump zaal *O*

Lijstje:
L: 3 bth (halve avocado, grillworst, kaas)
T: appel en mandarijn
D: zuurkool met worst of spinazie met linzen & gekookt ei
Bikkel!
Mag wel iets meer denk ik?
Of doe je een balansdag :P
pi_118802090
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

Bikkel!
Mag wel iets meer denk ik?
Of doe je een balansdag :P
:Y ja man, na dat vreetfestijn gisteren :D
pi_118802167
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

:Y ja man, na dat vreetfestijn gisteren :D
Amateur :{w
  zondag 4 november 2012 @ 12:38:35 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118802388
Sigme, held!!
Praat je dan ook met mensen? :P

Heb zonet wel hardgelopen, had weer zo'n geen zin maar de zon scheen en ik kon geen smoes bedenken :')
11.1 km in precies een uur dus klaar niet ..

Precies Perr, amateur :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 12:42:41 #89
70532 loveli
N
pi_118802519
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, held!!
:D! Niet tijdens het spinnen, lijkt me.

Bij de weg, de bodypump-bewegingen zijn na een paar keer meedoen vrij makkelijk onder de knie te krijgen. Zumba is een heel ander verhaal.
crap in = crap out
pi_118802639
Zo, Indian Beef stew staat al te pruttelen. Nog wat kipcurry erbij met een shitload aan wortelen (want die hebben we nog :') ). Vers brood staat ook te rijzen en daarmee gaan we er een beter dagje dan gisteren van maken.

Ook relatief op tijd naar huis gegaan van het Halloween feestje waar we waren en ik heb erg te doen met de mensen die er nog waren toen we weg gingen; wat kunnen die Britten (en Fransozen..) toch zuipen :') _O-
Ja doei.
pi_118802659
Vanmorgen buikdansles gehad en net een boswandeling met vriendlief gemaakt O+
De rest van de dag kom ik niet meer van de bank hahaha
  zondag 4 november 2012 @ 13:02:33 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118803117
RPM.. Das lang geleden.. Zijn veel extreem zwetenden vaak ja!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118803178
Ben ook zo'n extreem zwetende. Word je daar nu ook op afgerekend? Of krijg je aanzien per liter?
  zondag 4 november 2012 @ 13:08:55 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118803322
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

:D! Niet tijdens het spinnen, lijkt me.

Bij de weg, de bodypump-bewegingen zijn na een paar keer meedoen vrij makkelijk onder de knie te krijgen. Zumba is een heel ander verhaal.
Nee, na het sporten enzo... iets met sociaal doen ofzo :D

Hebbie al wat geboekt?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118804381
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 13:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ben ook zo'n extreem zwetende. Word je daar nu ook op afgerekend? Of krijg je aanzien per liter?
Ik vind het best ranzig als mensen echt beginnen te druppelen. En dan met hun armen zwaaien en hun druppels jou kant op zwieren. *ril*
pi_118804801
Tsja, zo gaat dat met sporten. :P
Ja doei.
pi_118804921
Nog een reden voor mij om nooit RPM/spinnen te proberen.
  zondag 4 november 2012 @ 14:00:21 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118805115
Heb al een paar dagen buikpijn en op het randje van ziek. Met afleiding merk ik er weinig van.
Heb wel steeds minder energie.

Remedie
1. Gezond eten
2. Niet 2 uur autorijden ondanks dochter die graag naar bios wil
3. Veel thee drinken

Twijfel over sport. Al meer dan een week niets gedaan behalve dagelijkse squats. Wat is wijsheid?
pi_118805198
Geen gele sneeuw eten
  zondag 4 november 2012 @ 14:05:03 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118805272
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:03 schreef V1z0R het volgende:
Geen gele sneeuw eten
Gatver
  zondag 4 november 2012 @ 14:06:40 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118805340
Lekker kippensoep en een stuk wandelen of fietsen
pi_118805361
Ik was wel naar Skyfall gisteren, was leuk. Daarvoor ook in het Amstel voor een high tea. We hadden een doggy bag gevraagd voor alle zoete dingen, omdat we anders te laat zouden zijn voor de film. We kregen een mooie taartdoos. Zoete petit fourtjes tijdens film > popcorn :Y
pi_118805394
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:07 schreef conleche het volgende:
Ik was wel naar Skyfall gisteren, was leuk. Daarvoor ook in het Amstel voor een high tea. We hadden een doggy bag gevraagd voor alle zoete dingen, omdat we anders te laat zouden zijn voor de film. We kregen een mooie taartdoos. Zoete petit fourtjes tijdens film > popcorn :Y
Oe! dat klinkt heerlijk knus O+

Ik wil ook naar skyfall }:|
  zondag 4 november 2012 @ 14:17:17 #104
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_118805732
ik heb heerlijk uitgeslapen na een onverwacht gezellig avondje uit gisteren (mini-opera met een vriend in de hoofdrol, eten met lief en een vriendinnetje, en borrel met de cast erachteraan), nu alweer een paar uur aan het nakijken. Lief brengt me thee en knuffels af en toe en zit zelf lekker te gamen, ik heb af en toe een serie aan op de laptop (Revenge! leuk! fout!).

Zo vind ik nakijken iets minder erg. Ik hoop vandaag minstens de helft van wat ik heb liggen af te krijgen... 2 gedaan, nog 7 en een beetje te gaan...
Kwak
  zondag 4 november 2012 @ 14:31:52 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118806388
Wat fijn Kwak!
Hoe gaat het met je eten? Trouwens, hoorntjes staan je goed :D

Dat klinkt lekker Co :9
  zondag 4 november 2012 @ 14:40:41 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118806783
Coco!! Ben je al aan het puffen??
  zondag 4 november 2012 @ 14:43:09 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118806871
:o
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 14:56:33 #108
70532 loveli
N
pi_118807573
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:00 schreef Tinkepink het volgende:
Heb al een paar dagen buikpijn en op het randje van ziek. Met afleiding merk ik er weinig van.
Heb wel steeds minder energie.

Remedie
1. Gezond eten
2. Niet 2 uur autorijden ondanks dochter die graag naar bios wil
3. Veel thee drinken

Twijfel over sport. Al meer dan een week niets gedaan behalve dagelijkse squats. Wat is wijsheid?
Vlierbessenextract scoren. Met je dochter iets leuks zoeken dat niet ten koste van jou gaat. Is het wandelweer (met kaplaarzen)?
crap in = crap out
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 15:34:13 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118809197
Menuutje voor vanavond:

We beginnen met seranoham, chorizo en olijven. Dan zelfgemaakte gazpacho gevolgd door salade met biefstuk. Als hoofdgerecht aardappeltjes en sukkadelapjes en na zelfgemaakte brownie O+

Ik ben verantwoordelijk voor de gazpacho en de brownie dus ik ga de keuken in :W
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118809259
Iew iew iew, koude tomatensoep, IIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!
pi_118809293
Meid, gaat 't? :o
Ja doei.
  Moderator zondag 4 november 2012 @ 15:37:09 #112
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118809322
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Iew iew iew, koude tomatensoep, IIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!
Koude tomatensoep is niet lekker nee :N maar dit is gazpacho ;)
pi_118809483
Net door Rijnsweerd gelopen. Dat was O+ en toen ging het regenen.
Vanavond eten we pannekoeken :9
pi_118810585
:W vanuit Rotterdam. Na twee avonden feesten ben ik nu wel moe! Morgen weer lekkernaar huis..
pi_118811495
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco!! Ben je al aan het puffen??
Nog niet :+ Leek er even op, maar het zet (nog) niet door. Dus lekker thuis met warme kruik en een M. die hyper rondloopt terwijl ik het allemaal prima vind nu :+

Net dutje gedaan nog met zn tweeën (en de katten) O+

M. staat nu te koken. En te zingen. :)
pi_118812073
M'n ouders vertelde over concentratieproblemen: moet namelijk een of beide meenemen voor een heteroanamnese (of ik niet onlangs op m'n hoofd ben gevallen en mij daardoor slecht kan concentreren)

Zegt m'n vader: O ja je had zuurstof tekort bij je geboorte. Ligt misschien daaraan :D Haha :D Nee je hebt echt zuurstof tekort gehad.

... Dat is toch totaal niet grappig.. :')?!! Ik vind het eigenlijk best zorgelijk :o
Worry is a misuse of imagination
pi_118812162
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 14:07 schreef conleche het volgende:
Leuk O+!
pi_118812472
O nieuw huis Mo, leuk!! Foto :D?!
pi_118813801
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef Probability het volgende:
M'n ouders vertelde over concentratieproblemen: moet namelijk een of beide meenemen voor een heteroanamnese (of ik niet onlangs op m'n hoofd ben gevallen en mij daardoor slecht kan concentreren)

Zegt m'n vader: O ja je had zuurstof tekort bij je geboorte. Ligt misschien daaraan :D Haha :D Nee je hebt echt zuurstof tekort gehad.

... Dat is toch totaal niet grappig.. :')?!! Ik vind het eigenlijk best zorgelijk :o
Ik snap je niet. Heb je sinds kort concentratieproblemen? Of laat je je onderzoeken op ADHD?

Matig lijstje:
L: croissant, gekookt ei, verse jus
T: bietjessalade met rode ui en ricotta
D: pizza denk ik
B: half uur wandelen
T: kwark, pistachenoten
pi_118813856
quote:
7s.gif Op zondag 4 november 2012 17:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Heb je sinds kort concentratieproblemen? Of laat je je onderzoeken op ADHD?

Matig lijstje:
L: croissant, gekookt ei, verse jus
T: bietjessalade met rode ui en ricotta
D: pizza denk ik
T: kwark, pistachenoten
Nee altijd al concentratieproblemen. Nu door de huisarts doorverwezen naar psycholoog en die heeft wat testen gedaan.
pi_118814921
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, held!!
Een beetje :@. Ik probeer wat sociaal te doen zeg maar.
quote:
Heb zonet wel hardgelopen, had weer zo'n geen zin maar de zon scheen en ik kon geen smoes bedenken :')
11.1 km in precies een uur dus klaar niet ..
Goed gelopen, goed gedaan ^O^.
Was toch lekker weer vandaag tot een uur of 4?
pi_118815462
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:50 schreef Probability het volgende:
O nieuw huis Mo, leuk!! Foto :D?!
feauteaus staan op: www.faithy.nl/darfield.html ;)

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:39 schreef Probability het volgende:

Wel raar dat ze dat nooit gezegd hebben :o
Ja doei.
pi_118815488
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

feauteaus staan op: www.faithy.nl/darfield.html ;)

[..]

Wel raar dat ze dat nooit gezegd hebben :o
Ja klein detail of zo :') Ik voel mij een beetje retarded nu.
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 18:34:25 #124
70532 loveli
N
pi_118815824
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb je daar last van sinds je geboorte of sinds een dag? In het tweede geval zou ik er niet te zwaar aan tillen. Zuurstofgebrek tijdens de geboorte komt vaker voor. Is niet wenselijk, maar in de meeste gevallen hou je er niet echt iets aan over. De gevallen die er wel iets aan overhouden vallen meer op, niet iedereen die zuurstoftekort had heeft een stempel op z'n hoofd, zeg maar.
crap in = crap out
pi_118816059
Eens zien of we pizza's kunnen bakken in onze nieuwe oven en zonder pizzasteen -O-
pi_118816417
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet doen hoor, ik heb je ontmoet en je bent zover ik kan inschatten van bovengemiddelde intelligentie. Ik heb koortsstuipen gehad en dus zuurstofgebrek toen ik 11 maanden was. Ik ben ook raar, maar zeker niet retarded! We zijn gewoon speciaal! O+
pi_118816567
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 18:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je daar last van sinds je geboorte of sinds een dag? In het tweede geval zou ik er niet te zwaar aan tillen. Zuurstofgebrek tijdens de geboorte komt vaker voor. Is niet wenselijk, maar in de meeste gevallen hou je er niet echt iets aan over. De gevallen die er wel iets aan overhouden vallen meer op, niet iedereen die zuurstoftekort had heeft een stempel op z'n hoofd, zeg maar.
Eens.
Prob, waarschijnlijk was het gewoon een misplaatst grapje van je pa als mogelijke verklaring.

Daglijstje (weekend echt....)
O 2 croissantjes met hagelslag, 2 zachtgekookte eitjes, glas sap
L salade met sla, tomaat en paprika, dubbele boterham rookvlees, appel, mandarijn
T mandarijn
D pannekoeken met appel en met spek :9

Heb nu helemaal behoefte om de rest van de week gezond te doen... :+
pi_118816578
Stomme mobiel.
pi_118816773
Morgen is het weer maandag }:|

Lijstje:

O: havermout met perzik
L: yoghurt met appel/kiwi/allbran flakes
T: koekje bij de ikea
B: rondstruinen bij ikea, half uurtje fietsen
T: halve komkommer en gele paprika met hummus dip
D: kom verse courgettesoep met 2 crackers geitenkaas
T: kwark/vanilleyoghurt mix :9
pi_118816944
lijst
• beesten voeren & honden wandelen
• yoghurt met wat amandelen en pompoenpitten
• varkenshok afmesten
• RPM
• broodmaaltijd met gebakken ei, 6 boterhammen
• schapehok afmesten
• 8 pakken kuil a 35kg verslepen
• gras harken
• 1 pils
• avondeten: aardappel, pond gekookte spruitjes, klein gehaktballetje
• toe: custardpudding met zurebessensaus
  zondag 4 november 2012 @ 19:09:12 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118817120
O: afbakbroodjes rosbief
T: 4 blokjes chocola met noga :9
L: 2 speltzuurdesembroodjes, 1x met pindakaas en 1 met kaas
T: handje truffelpepernoten
T: plakje brie
D: biefstuk met gebakken aardappelpartjes en spinazie
  zondag 4 november 2012 @ 19:16:05 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118817417
Vrijdag dagje uit, zaterdag gekke dag, uit eten, hotelletje, vandaag ontbijtbuffet en bij een vriendinnetje. Ik doe ff geen lijstjes :+.
pi_118818065
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2012 18:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Niet doen hoor, ik heb je ontmoet en je bent zover ik kan inschatten van bovengemiddelde intelligentie. Ik heb koortsstuipen gehad en dus zuurstofgebrek toen ik 11 maanden was. Ik ben ook raar, maar zeker niet retarded! We zijn gewoon speciaal! O+
Oke dan zijn we speciaal O+
pi_118818104
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 18:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Eens.
Prob, waarschijnlijk was het gewoon een misplaatst grapje van je pa als mogelijke verklaring.

Daglijstje (weekend echt....)
O 2 croissantjes met hagelslag, 2 zachtgekookte eitjes, glas sap
L salade met sla, tomaat en paprika, dubbele boterham rookvlees, appel, mandarijn
T mandarijn
D pannekoeken met appel en met spek :9

Heb nu helemaal behoefte om de rest van de week gezond te doen... :+
Was wel waar, hele verhaal werd verteld, maar er werd (ook) een grapje van gemaakt
  zondag 4 november 2012 @ 19:34:07 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118818154
Ik was een prematuurtje, geboren tussen de sperziebonen (bijna letterlijk, mijn moeder kreeg weeen toen ze sperziebonen uit de moestuin haalde) en 15 min. later was ik er.

Ik hou van sperziebonen *O*

Wat een lijstjes... eerst even douchen en dan afkraken ;)
pi_118818598
O: Griekse yoghurt met banaan en walnoten en honing
L: vers gebakken volkorenbrood (boule) met wat geitenkaas (2 dikke plakken) en een half plakje met nutella :9
S: hardlopen, 6km met 5.40min/km (11,1km per uur! :o )
D: Indian Mushroom Rice, beef curry en een naan (geloof me, dat zijn wel wat Kcals!)
T: nog wat yoghurt toe

Ben wel tevree, voor op 't hardlopen na een rustig dagje O+
Ja doei.
pi_118818707
Leuk huis mo! En 3 slaapkamers!
  zondag 4 november 2012 @ 19:49:24 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118818801
Kinderkamer *O*
pi_118818813
Op een scootmobiel in de regen is kut :') regen loopt langs de rugleuning en voor je het weet zit je in een plas regenwater.

Maar het was een supermiddag! Mijn oudste dochter deed mee aan So You Can Think You Can Dance - Drachten.
Haar naam werd niet genoemd toen opgelezen werd wie door zijn, maar dat was een foutje van de presentator, ze stond er wel op, als vierde op de lijst! Dat kwam de jury nog zeggen terwijl ze haar jas al aanhad en we op het punt stonden te gaan, ze was zo blij en ik ben zo trots :)
Daar sta je dan in je balletpakje met je 13 jaar je eigen choreo te dansen voor 200 man publiek, dat durfde ik echt niet op die leeftijd!

Lijstje dan nog:
O: 2 rijstwafels met kaas
T: cappucino, appel
L: havermout
T: niets, behalve koffie in de dansschool
B: lopen op hakken met mijn wandelstok, kijken bij een heuse battle tijdens het juryberaad, erg tof!
D: rijst met kip en veel groente van gister
T: kwark met rozijntjes en als ik later vanavond nog trek heb nog een banaan.
pi_118819123
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:46 schreef Probability het volgende:
Leuk huis mo! En 3 slaapkamers!
Hebben we nu ook, maar een ervan is een studeerkamer geworden. De kleine 3e slaapkamer in het nieuwe huis wordt ook een studeerkamer. Het bed dat daar in getekend is, is een soort hoogslaper die ingebouwd is :) dus die laten we maar zitten. Voor als schoonzus + kinderen langskomt, ofzo.
Ja doei.
pi_118819264
Oh en ik ben vit. D3 gaan slikken, aangezien ik me zomers altijd zo fijn voel leek me dat geen slecht idee.
  zondag 4 november 2012 @ 20:05:55 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118819558
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 19:59 schreef MarMar het volgende:
Oh en ik ben vit. D3 gaan slikken, aangezien ik me zomers altijd zo fijn voel leek me dat geen slecht idee.
Baat het niet.....
Fijn van je dochter, tof!

Zodra jij je kindje krijgt Mo, dan kom ik zeker langs ):O
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 20:07:09 #143
70532 loveli
N
pi_118819627
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:

^^
crap in = crap out
  zondag 4 november 2012 @ 20:08:10 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118819677
*zoekt in agenda naar St. Juttemis.
  zondag 4 november 2012 @ 20:10:58 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118819806
Lijst
O: beschuit kaas
S: 11.1 km hardlopen in precies een uur
T: 2 appels
L 2 volkoren boterhammen met gebakken lever, beschuit kaas, beschuit jam, gekookt eitje, beker melk, cappuccino
T's: milka daim, 5 dropjes, 2 mandarijnen, peer, 100 gr zoute popcorn oO<
D: hutspot voor 4 personen met zijn 2'en, kwart hema rookworst, 100 gr tilapia, mosterd, jus. Boterslasalade met peer, kaas, tomaat, ui, komkommer
T: kwark en vla met basterdsuiker :)
pi_118820116
Ohhhhhhhhhhh, over een week zit ik lekker in de zon! O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Met goed gezelschap natuurlijk. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 4 november 2012 @ 20:20:59 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118820281
quote:
10s.gif Op zondag 4 november 2012 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
*zoekt in agenda naar St. Juttemis.
Waar pasen en pinksteren... en ik geniet van kerst })

Henk, wat lekker!!! *O*

Noh, bzv kijken en slapen... 4.45 uur gaat mijn nieuwe app wekkerT... hopelijk c_/
pi_118822207
Heb je nog gekocht bij de ikea, Nallster?

Henk, waar gaat de reis heen?

Min lijstje:
S: bodypump
L: 3 bth (kaas, grillworst, halve avocado)
T: stukje chocola, bth nutella
D: puy linzen met geroosterde tomaat, zoetzure ui en gorgonzola
pi_118822648
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 20:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ohhhhhhhhhhh, over een week zit ik lekker in de zon! O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Met goed gezelschap natuurlijk. B-)
cool! Waar ga je heen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118822745
Ik heb gezellig met mijn vader de verbouwingsplannen van de keuken doorgenomen. 2013 wordt het jaar waarin ik éindelijk blij ga worden van mijn keuken O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118823035
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:49 schreef Perruche het volgende:
Heb je nog gekocht bij de ikea, Nallster?

Henk, waar gaat de reis heen?

Min lijstje:
S: bodypump
L: 3 bth (kaas, grillworst, halve avocado)
T: stukje chocola, bth nutella
D: puy linzen met geroosterde tomaat, zoetzure ui en gorgonzola
Een pan en twee flessen gluhwein :9

Tof Aurum! Ik wil ook als ik later groot ben helemaal mijn eigen keuken samenstellen een keer O+

BZV
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118823102
Neee ik heb BZV nog niet gezien :'(
pi_118823186
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:59 schreef Perruche het volgende:
Neee ik heb BZV nog niet gezien :'(
Oh fuck, sorry!!!
pi_118823239
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh fuck, sorry!!!
Npnp, er zijn nog genoeg boeren over :D
pi_118824402
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 16:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nog niet :+ Leek er even op, maar het zet (nog) niet door. Dus lekker thuis met warme kruik en een M. die hyper rondloopt terwijl ik het allemaal prima vind nu :+

Net dutje gedaan nog met zn tweeën (en de katten) O+

M. staat nu te koken. En te zingen. :)
Spannend! *O*
pi_118824503
Martin en Swean :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118824682
Ik moest eerst ff goed nadenken. BZV :? ....ting!!! lampje brandt .......kijken jullie daar naar? Das toch hele foute tv? :o oO<
pi_118824733
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:22 schreef An24 het volgende:
Ik moest eerst ff goed nadenken. BZV :? ....ting!!! lampje brandt .......kijken jullie daar naar? Das toch hele foute tv? :o oO<
Ja daarom.
pi_118824850
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2012 21:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja daarom.
Ah okay....ik heb er dan het geduld niet voor ;(
pi_118825035
Ik vind die Yvon Jaspers alleen al onuitstaanbaar...
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 21:29:17 #161
70532 loveli
N
pi_118825129
Yvon is lief!
crap in = crap out
pi_118825514
Zo, alles gepakt. Denk ik.
Morgen kwartiertje na uniekhoorn op, douchen & bakje muesli en dan op pad. Oh ja, ook nog even het dekbed in een puut stoppen en vacuum zuigen en niet vergeten mee te nemen.
pi_118825558
Have fun Sig :)
pi_118825758
Heb ook pulptv gekeken :)
Zou me niets verbazen als die swaan/swaen op vrouwen valt.
En wat is henk toch gepassioneerd, de vonken vliegen ervan af :')
pi_118826243
Ik vond het een hele lieve, kneuterige aflevering BZV.

En ik had alle gekozen partners goed.
pi_118826364
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2012 21:35 schreef sigme het volgende:
Morgen kwartiertje na uniekhoorn op, douchen & bakje muesli en dan op pad. Oh ja, ook nog even het dekbed in een puut stoppen en vacuum zuigen en niet vergeten mee te nemen.
Goeie reis! Als je onverhoopt in de buurt komt, ben je altijd welkom!

Morgen weer lekker naar huis, mis m'n Duutser...
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 21:48:44 #167
70532 loveli
N
pi_118826395
quote:
Have fun! En verstandig van je dekbed ;)
crap in = crap out
pi_118826598
quote:
Veel plezier!
pi_118826651
quote:
17s.gif Op zondag 4 november 2012 21:46 schreef Xennia het volgende:
Ik vond het een hele lieve, kneuterige aflevering BZV.

En ik had alle gekozen partners goed.
Hoe is het afgelopen met de vrouwelijke boer? Heb ik helemaal gemist namelijk. Alleen meegekregen dat de sfeer eerst echt bagger was. Dodelijk saaie gesprekken aan tafel enzo.
pi_118827061
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 22:02:14 #171
70532 loveli
N
pi_118827447
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen met de vrouwelijke boer? Heb ik helemaal gemist namelijk. Alleen meegekregen dat de sfeer eerst echt bagger was. Dodelijk saaie gesprekken aan tafel enzo.
Boerin :+
crap in = crap out
pi_118827532
quote:
Je ziet de vonken er gewoon af spatten! *;
pi_118827569
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Boerin :+
Ja, maar, vrouwelijke boer past beter bij het programma :7
Toch?
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 22:04:29 #174
70532 loveli
N
pi_118827638
Ja :Y
crap in = crap out
pi_118827711
Phew!

Zo, en nu lekker naar bed :) Welterusten!
pi_118827897
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Baat het niet.....
Fijn van je dochter, tof!

Je wilt dus gewoon niet langkomen :{w
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 4 november 2012 @ 22:36:39 #177
70532 loveli
N
pi_118829786
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 22:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je wilt dus gewoon niet langkomen :{w
Jij wilt Uniek niet op bezoek :{w
crap in = crap out
pi_118830157
Awel, ik gooi er eens een lijstje in jongens.

O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: uur crosstrainer
L: roggecrackers met filet americain
T: roggecrackers met 2 gekookte eieren
D: pompoensoep met volkorenbrood, kip met rozemarijn
T: half ons cashewnoten, kwark met citroenkwark

Nou, dat was dag 1 van mijn gezonde leven. Nu de rest nog (8>
pi_118832577
Mis alleen de Karmeliet
  maandag 5 november 2012 @ 05:10:40 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118835954
Veel plezier Sigme

MO :o
pi_118836317
Fijne vakantie, sigme! :W

Planning

O: gekookt eitje
T: 2 rijstwafels hummus, 2 mandarijntjes
L: 3 lijnzaadcrackers + halve avocado
T: appel, flinke hand noten
T: speltboterham pindakaas
S: uurtje fitness
D: zalmpakketje uit de oven (met haricots verts en cherry tomaatjes), nog een groente
T: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118836494
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2012 20:59 schreef Nallie het volgende:

[..]

Een pan en twee flessen gluhwein :9

Tof Aurum! Ik wil ook als ik later groot ben helemaal mijn eigen keuken samenstellen een keer O+

BZV
SPOILER
jij had toch best een nette keuken? Als ik het me goed herinner? :)
pi_118836507
Veel plezier Sigme! En die vacuum zakken zijn echt ideaal voor dekbedden. Blijft verbazingwekkend wat er overblijft van een lits jumeaux :D /extra ruimte FTW! :Y)
pi_118836561
Morning! Tsss helemaal vergeten dat ik heel vroeg een training moet geven. Nu onderweg, maar mijn bed lag veel te lekker!

Planning:
O: dubbele bth grillworst
T: cappuccino
L: hopelijk warme maaltijd
T: 2 fruit
D: broccolisoep

Geen tijd om te koken vanaaf dus hopijk hebben ze lekkers vanmiddag!
pi_118836581
Morning!

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 07:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jij had toch best een nette keuken? Als ik het me goed herinner? :)
Ja prima keuken, maar wel klein.
Ik wil graag zo'n echte grote, met een eiland :D
pi_118837117
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:06 schreef Nallie het volgende:
Morning!

[..]

Hehehe, dat wil ik ook heel graag. Nouja, hoef niet eens een eiland, wil vooral meer ruimte. :)
Doe wat je niet durft.
pi_118837393
Ik las de eerste keer eland.. Tijd voor koffie dus!
pi_118837399
Mogge!
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, dat wil ik ook heel graag. Nouja, hoef niet eens een eiland, wil vooral meer ruimte. :)
Hear, hear!
We hebben weinig keukenkastjes en door een niet-efficiente inbouwkast geen ruimte voor meer kastjes. Het is dus een zooitje met alle kruidenpotjes enzo :@
Als we het gekocht hadden, zou het zeker de moeite waard zijn keuken en badkamer te verbouwen.
pi_118837528
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef the85mc het volgende:
Eland in de keuken :9 ben ik wel benieuwd naar!
Ja doei.
  maandag 5 november 2012 @ 09:04:48 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118837536
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:58 schreef the85mc het volgende:
Weer es wat anders dan een paard in de gang..!
pi_118837633
Jemig Mo nu al je kerstava? :P

En mogge!
net in de regen kiddo naar school gebracht, fijn man die herfst }:| (en deze smilie doet me altijd denken aan hoe onze kat kijkt als ze natgeregend is)

Lijstje voor vandaag:

O: havermout met rozijntjes
T: cappuccino, 2 mandarijntjes
L: 2 rijstwafels kaas, rauwkostsalade, gekookt ei
B: wandelen al dan niet in regenpak
T: cappuccino, banaan
D: stamppot boerenkool met magere rookworst
T: kwark met 1 peer in stukjes
pi_118837652
Hier geen sint en ik zit op 't werk al tot m'n oren in de Christmas pudding!
Ja doei.
pi_118837692
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hah dat zal wel ja! Sommige winkels hier zijn ook al minstens een maand volop in kerstsfeer..
Eerst nog Sint Maarten hier zelfs, maar ik heb stiekem wel weer zin om de kerstboom neer te zetten O+
pi_118837962
Ik heb besloten me niet te gaan verzetten tegen de feestdagen dit jaar. Lekker erin zwelgen dan maar :)

Planning:

O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh geitenkaas, salade van tomaat/kikkererwten/komkommer
T: handje noten
S: rondje cardio in de sportschool
D: wraps met makreel, cannelinibonen en tomaat met beetje zure mayo :9
T: ?
pi_118837984
Ik snap dat verzetten nooit zo goed, elke reden voor een feestje is een goede reden toch?
Je kan ervan maken wat je wilt :)
pi_118838017
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:23 schreef MarMar het volgende:
Ik snap dat verzetten nooit zo goed, elke reden voor een feestje is een goede reden toch?
Je kan ervan maken wat je wilt :)
Ja dat ga ik nu dus doen :)
Maar ik vind het meestal van die geforceerde gezelligheid. Iets met ervaringen in t verleden.. ;)
pi_118838050
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Maar ik vind het meestal van die geforceerde gezelligheid. Iets met ervaringen in t verleden.. ;)
Wij zijn bijna klaar met het bezoekrooster. Dan gaat er nog weinig aandacht naar gezelligheid :+
pi_118838153
Ik was de afgelopen 2 jaar op vakantie met de kerstdagen. Nouja, vorig jaar kwam ik thuis op eerste kerstdag.
Vond dat eigenlijk wel relaxed.
Dit jaar geen idee wat het gaat worden. Geen vakantie vermoed ik iig. :)
Doe wat je niet durft.
pi_118838196
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:25 schreef Nallie het volgende:

[..]

Juh dat ken ik ook wel, maar daar ben ik mee opgehouden zodra ik op eigen benen stond ;)
pi_118838218
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:26 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wij zijn bijna klaar met het bezoekrooster. Dan gaat er nog weinig aandacht naar gezelligheid :+
Bezoekrooster _O-

:D
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 09:46:16 #201
70532 loveli
N
pi_118838522
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
Wel goed douchen dan.
crap in = crap out
pi_118838548
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bezoekrooster _O-

Ja lach maar met je ongespleten gezinnen :( En dan moeten mn vader en ik ook nog eens werken met kerst...
pi_118838595
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja lach maar met je ongespleten gezinnen :( En dan moeten mn vader en ik ook nog eens werken met kerst...
Het lijkt me ook echt een crime, maar het klinkt vooral heel erg als een werkdag/-taak! :@

Volgend jaar zijn we of op vakantie, óf ze komen maar naar ons O+
Ja doei.
pi_118839029
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 08:06 schreef Nallie het volgende:
Morning!

[..]

o ja, dat zou ik ook wel willen O+
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 10:18:12 #205
70532 loveli
N
pi_118839277
Een eiland lijkt me zo onpraktisch, vetspetters aan 4 kanten over de vloer. Een mooie 5- of 6-pitter lijkt me wel tof, met gasoven.
crap in = crap out
pi_118839317
Sjah, genoeg familie en ook allemaal uit elkaar hier, maar die mogen gewoon het hele jaar langskomen :) Ik ga daar niet voor vliegen, feestdagen moeten feestjes zijn :)
pi_118839321
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:18 schreef loveli het volgende:
Een eiland lijkt me zo onpraktisch, vetspetters aan 4 kanten over de vloer. Een mooie 5- of 6-pitter lijkt me wel tof, met gasoven.
Mij ook :) hopelijk staat zo'n ding binnenkort in ons nieuwe huis!
Ja doei.
  maandag 5 november 2012 @ 10:20:30 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118839327
Note to self: vergeet niet om keuken te poetsen binnenkort.

Note to self 2: vergeet niet 'binnenkort' nader te bepalen.

oO<
pi_118839390
quote:
fornuis tegen de muur aan en in je kookeiland de vaatwasser en wasbak hebben :Y
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 10:24:57 #210
70532 loveli
N
pi_118839444
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

fornuis tegen de muur aan en in je kookeiland de vaatwasser en wasbak hebben :Y
Vaatwaseiland :+

Dat lijkt me dan wel weer handig, werkblad en wasbak bij elkaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door loveli op 05-11-2012 10:31:42 ]
crap in = crap out
pi_118839640
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Vaatwaseiland :+
:Y en giga snijplank :P
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 10:32:00 #212
70532 loveli
N
pi_118839645
Kwartje viel idd.
crap in = crap out
pi_118839931
Hier moet nog aardig wat gepuzzeld worden om er een 5/6 pitter in te krijgen qua plek. Althans: ruimte zat in de keuken zelf, maar we willen de oude kastjes graag houden ( O+ ) dus er moet wat teken- en planwerk in gaan zitten voordat 't lukt, maar we hebben besloten dat 't lukt :+
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 11:00:21 #214
70532 loveli
N
pi_118840456
Als het qua puzzelen niet lukt, kun je altijd nog gaan voor een goede vierpitter en een losse wokbrander.
crap in = crap out
pi_118840654
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Note to self: vergeet niet om keuken te poetsen binnenkort.

Note to self 2: vergeet niet 'binnenkort' nader te bepalen.

oO<
Herkenbaar :D

Alleen moet binnenkort nu wel echt eens vandaag zijn.
pi_118840772
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:00 schreef loveli het volgende:
Als het qua puzzelen niet lukt, kun je altijd nog gaan voor een goede vierpitter en een losse wokbrander.
Het gaat me niet zozeer om de wokbrander an sich/per se, als meer om de extra ruimte voor je pannen: wil het liefst een 90cm fornuis, maar 60 (anderhalf) kan eventueel ook.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 11:21:06 #217
70532 loveli
N
pi_118841033
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het gaat me niet zozeer om de wokbrander an sich/per se, als meer om de extra ruimte voor je pannen: wil het liefst een 90cm fornuis, maar 60 (anderhalf) kan eventueel ook.
Pas bij de IKEA aan het puzzelen geweest met pannen en gaspitten, 5 pitten op 60 cm is nog onhandig. En ik wil een fry-top. Niet dat ik die vaak zou gebruiken, maar ik willum ;)
crap in = crap out
pi_118841985
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij hebben 6 pitten op 90 cm (en twee ovens eronder, van ca. 50 en 35 cm). Ik zou niet anders meer willen O+. Kleiner met 5 of 6 pitten lijkt me erg proppen (dan passen meerdere pannen niet lekker naast elkaar). Als je voor 5 pitten gaat, is het handiger als de 5e aan de zijkant zit ipv in het midden. Maar als je 90 cm kwijt kan, doen!!

Edit: sommige merken hebben ook 80 cm, als compromis :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118842113
:D Ik heb gewoon een standaard 4 pits en ik kan er alles op maken :9. Ooit als ik 80 ben en volwassen neem ik wel een "echte" keuken :D
pi_118842192
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:53 schreef Perruche het volgende:
:D Ik heb gewoon een standaard 4 pits en ik kan er alles op maken :9. Ooit als ik 80 ben en volwassen neem ik wel een "echte" keuken :D
Fornuis is niet het enige ding in de keuken he
pi_118842217
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Fornuis is niet het enige ding in de keuken he
Ja, dus?
pi_118842276
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dat een 'echte keuken' niet alleen in fornuis zit.

*tijdens het opruimen*

Gelukkig staat dat boek op google, dan hoef ik 'm niet meer te kopen ^O^ :Y)
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 12:02:24 #224
70532 loveli
N
pi_118842424
quote:
Ik heb hoef geen magnetron.

[ Bericht 2% gewijzigd door loveli op 05-11-2012 12:12:51 ]
crap in = crap out
pi_118842477
Kleiner fornuis kopen ;)
pi_118844164
Change of plans.. rare buien hier, met veel hagel, dus dat wandelen doen we ff niet vandaag.
Wat ik wel ga doen is een halloweenkostuum fiksen voor dochterlief.
pi_118844270
:D hier is het strakblauw maar ik zit binnen!

Updated lijstje:
O: dubbele speltbth grillworst
T: koffie
L: hard broodje geitenkaas/tomaat, kopje heldere groentensoep, beker optimel
T: salade met feta, courgette, aubergine, frisee en komkommer
D: dikke broccolisoep
T: peer en mandarijn
pi_118844838
Ik ging net in mijn pauze even boodschappen doen. Toen ik de supermarkt inging was het zonnig en toen ik naar buiten kwam regende het. En ik had al een bad hairday :') . Vanavond iig zalmpakketjes en broccoli :9 .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 13:16:54 #229
70532 loveli
N
pi_118845159
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:08 schreef Goodbye het volgende:
En ik had al een bad hairday :')
Yeah right :')
crap in = crap out
pi_118846242
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Perruche het volgende:

Updated lijstje:
Niet zoveel he Perr... krijg je geen honger?
Nog iets bij de soep?!
pi_118846378
Hier gaat 't trouwens erg goed met weer terug op gewicht komen. Plateau lijkt weg en ik pas weer in kleding die een aardige tijd achterin de kast heeft gelegen. Krijg ook steeds meer te horen "Zo, jij bent wel wat kilo's kwijt, niet?" . *O*

Lijst voor vandaag zo eens even bedenken. Vanavond in ieder geval hutspot :9 O+
Ja doei.
  maandag 5 november 2012 @ 14:01:56 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118846898
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 12:52 schreef Perruche het volgende:

Updated lijstje:
Ligt het nou aan mij of eet je wat weinig de laatste tijd?
pi_118847082
quote:
Heb nooit spetters :D
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 11:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Pas bij de IKEA aan het puzzelen geweest met pannen en gaspitten, 5 pitten op 60 cm is nog onhandig. En ik wil een fry-top. Niet dat ik die vaak zou gebruiken, maar ik willum ;)
Fry top is leuk maar gebruik hem ook weinig idd, je kan er ook een grillpan op zetten :)
pi_118847195
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Yeah right :')
True story. ;(

Ben nu zo zacht mogelijk worteltjes aan het eten, straks moet ik net als sigme ook van mijn collega's onderweg al al mijn groenvoer eten. :P
pi_118847525
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:06 schreef Ml-etje het volgende:
fry-top
ik wil liever deze halen (geen idee waar je die in NL kan scoren hoor, ik ken ze alleen vanuit de VS :X )
pi_118847624
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2012 14:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

True story. ;(

Ben nu zo zacht mogelijk worteltjes aan het eten, straks moet ik net als sigme ook van mijn collega's onderweg al al mijn groenvoer eten. :P
Herkenbaar, zit soms in zo'n stiltehok en als ik dan lunch met noten.. tsja dat knappert ook wel wat. maar het meurt wel minder dan mandarijn bijvoorbeeld. Kwam laatst daar binnen en het leek wel of er 600 mandarijnen waren ontploft.
pi_118848208
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik wil liever deze halen (geen idee waar je die in NL kan scoren hoor, ik ken ze alleen vanuit de VS :X )
Die zijn fraai ja :Y

Veel winkels kunnen het wel voor je bestellen.
pi_118848641
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Herkenbaar, zit soms in zo'n stiltehok en als ik dan lunch met noten.. tsja dat knappert ook wel wat. maar het meurt wel minder dan mandarijn bijvoorbeeld. Kwam laatst daar binnen en het leek wel of er 600 mandarijnen waren ontploft.
Wel beter te doen dan een boterham pindakaas. ;)
pi_118848720
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Zat even te kijken bij Potten en pannen in Utrecht, maar op de site staat het niet. Vriend van me werkt daar, maar echt voordelig is die winkel niet :X Wel goede kookspullen, dat wel.
pi_118848895
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 14:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij of eet je wat weinig de laatste tijd?
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Niet zoveel he Perr... krijg je geen honger?
Nog iets bij de soep?!

Kweenie, ik had die salade gepland voor bij de lunch maar had echt geen tijd meer en ook geen honger...? Maar vandaag ok 0 beweging, als ik sport heb ik wel meer honger. Plus wel vette producten (grillworst, geitenkaas, feta...)
pi_118848949
Hier hebben we ze volgens mij wel, aurum. Kan wel even zien of dat inderdaad zo is en dan kan ik er wellicht wel een opsturen/meenemen?
Ja doei.
pi_118850186
Check, relatief vlakbij ons nieuwe huis *ovb* hebben ze een sportschool die spinning aanbiedt 8-)
Ja doei.
pi_118850580
Lijstje:
O: griekse yoghurt met honing
T: wortels met tzaziki, gekookt ei
L: wraps met gemarineerde kip en sla
S: hardlopen
T: stuk gerookte kip
D: lasagne met veel spinazie, tomaten, rode ui en ricotta en kaas
T: wijn en pistachenoten
pi_118851223
Ha, ik heb de halloweenjurk voor mn dochter af :D Van een oude jurk en wat lappen, het zit nu in de was want het rook naar hond kwam ik achter tijdens het naaien :') (oude kleren van de buuf gekregen om mee te knutselen)
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 16:10:26 #245
70532 loveli
N
pi_118851839
Geinig, zit qua gewicht toch wel aan de top van waar ik ooit zat, maar de verdeling is beter dan toen. M'n taille kan beter, dus beter opletten wat ik eet.
crap in = crap out
pi_118851959
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
Hier gaat 't trouwens erg goed met weer terug op gewicht komen. Plateau lijkt weg en ik pas weer in kleding die een aardige tijd achterin de kast heeft gelegen. Krijg ook steeds meer te horen "Zo, jij bent wel wat kilo's kwijt, niet?" . *O*

Lijst voor vandaag zo eens even bedenken. Vanavond in ieder geval hutspot :9 O+
Ik ga ook hutspot eten!

Jay voor de kilo's!
pi_118853722
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef loveli het volgende:
Geinig, zit qua gewicht toch wel aan de top van waar ik ooit zat, maar de verdeling is beter dan toen. M'n taille kan beter, dus beter opletten wat ik eet.
Waar is je lijstje?
pi_118854076
Net ingeschreven bij de sportschool. Ik krijg deze week instructieles. Vertelde al dat ik ooit wel eens had gefitnesst en dat ik die apparaten wel snapte, maar het hoorde erbij.
Nou ja prima joh, als zij dat graag willen. Mijn plan is om minimaal 2x per week te gaan. Kijken of ik dat ook echt lange tijd ga volhouden.
pi_118854189
Middag slankies!

Ik ga aan mijn laatste dosis chocolade. *O*
Morgen mag ik nog eten tot een uur of drie en daarna mag ik verhuizen naar de wc *O* :') ;( :r
pi_118854195
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Net ingeschreven bij de sportschool. Ik krijg deze week instructieles. Vertelde al dat ik ooit wel eens had gefitnesst en dat ik die apparaten wel snapte, maar het hoorde erbij.
Nou ja prima joh, als zij dat graag willen. Mijn plan is om minimaal 2x per week te gaan. Kijken of ik dat ook echt lange tijd ga volhouden.
Ze zijn het verplicht :)
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 17:01:46 #251
70532 loveli
N
pi_118854246
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2012 16:49 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waar is je lijstje?
Betrapt :+

O/L: halve bak volle kwark met honing resp. hagelslag (dus hele bak totaal)
T: 3 rijstewafels, koffie + melk/kandij, appeltje, ibu, vit D, E, magnesium
D: boerenkool + slagroom + knolselderij (Lau) + worst + augurk + mosterd
T: Visolie en wat me verder nog voor de mond komt.

Taille is overigens niet hoofddoel, belastbaarheid (fysiek en mentaal) wel.
crap in = crap out
pi_118854251
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik kan mij niet herinneren dat ik bij mijn vorige sportschool een introductieles kreeg.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 17:02:22 #253
70532 loveli
N
pi_118854272
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik kan mij niet herinneren dat ik bij mijn vorige sportschool een introductieles kreeg.
^^
crap in = crap out
pi_118854303
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O echt? Ik vond het nogal onzin maar goed. ik snap ook wel dat je vooral met rugtrainingen voorzichtig moet zijn omdat je je rug kan slopen.
  maandag 5 november 2012 @ 17:04:10 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118854339
Leuk MarMar!
NIet gaan wandelen? Was vanmiddag nog best fijn geloof ik? Stomme buien, je weet het niet he?

Yeah voor de kg Moblo, het allerbelangrijkste blijft toch je happy zijn he!? Blijven onthouden hoor!

Wij krijgen donderdag een nieuwe Lidl met versafbakbrood afdeling *O* Ilufffffffffffffffff de LIdl :D

Lijst
O kwark, vla, basterdsuiker
T;s, 2 appels, halve komkommer, cup a soup kerrie, boterham kaas, cappuccino
L 3 boterhammen met smeerkaas, 2 tomaten, peer, kom snert met rookworst, saucijs en spekjes, 2 bkers melk
T blokje choco, 2 mandarijn, 4 dropjes, 2 p3p3rnoten
D Veul broccoli, gebakken aardappelen, gevulde champignons, gegrilde biefstuk met gegrilde courgette, paprika, ui en knoflook.
T: -
pi_118854415
Voor zover ik weet heb ik bij de sportscholen waar ik gesport heb (ook hier in het VK) de verplichte lessen moeten doen :) stond ook altijd in de omschrijving van de lessen dat ze het verzekeringstechnisch verplicht waren en je ondertekende dan ook altijd zo'n ding zo van 'ik heb dit gehad en weet hoe 't moet en vraag ook om hulp als ik 't even niet (meer) weet' zodat je ze niet kunt aanklagen als je door verkeerd gebruik blessures oploopt.
Ja doei.
pi_118854469
Dus ik mag mijn oude sportschool gaan aanklagen, nah ik was al lang blij dat we niet zo'n les kregen.
Ben benieuwd hoe het bij deze sportschool gaat zijn (nu nog even tijd zien te vinden om te gaan).
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 17:12:48 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118854693
:W

Na zaterdag uit eten te zijn geweest en gisteren zelf 5 gangen gekookt te hebben moet ik weer even wennen aan 'normaal' eten ;) Vandaag is niet denderend:

O: Brownie met een koffie verkeerd
T: mandarijn
L: Tosti met ham/kaas en twee boterhammen met vruchtenhagel, glas karnemelk
T: mandarijn, warme choco
D: Tomatensoep met stokbrood
B: ik ga vanavond maar weer eens op de hometrainer klimmen want ik heb inmiddels al een maand niet gesport :@ :'(
pi_118855393
Na twee zulke dagen is het toch des te meer reden om verstandige keuzes te maken de dag erna?

Again: een excuus is geen reden.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 17:44:57 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118856012
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:29 schreef MarMar het volgende:
Na twee zulke dagen is het toch des te meer reden om verstandige keuzes te maken de dag erna?

Again: een excuus is geen reden.
Yep, daarom vandaag ook minder eten ;) En behalve de brownie en de vruchtenhagel valt het wel mee :)
pi_118856215
Heb ook geen introductieles gekregen.

Daglijstje
O brintahavermoutmix
T appel
L cup a soup, dubbele boterham kaas
B fietsen, crosstraineren, roeien en fietsen (de fittest was weer 'middelmatig' ipv 'ondergemiddeld' hoera!)
T paar dingetjes tutti frutti
D rijst met groente en vis in kokosgarammassalasaus (lekker!)

Zou dit voldoende zijn qua voedingsstoffen of kan er nog wel een bak yoghurt bij?
pi_118856418
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Yep, daarom vandaag ook minder eten ;) En behalve de brownie en de vruchtenhagel valt het wel mee :)
Volgende keer niet kiezen voor minder maar vooral meer voedzaam.
  maandag 5 november 2012 @ 17:59:42 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118856708
Ik begrijp niet dat als je een 'betere' dag wilt na een weekend met slechte lijstjes, je gaat ontbijten met een brownie. Het is niet gezond, het is een crap ontbijt en het past al helemaal niet in het scala van 'normaal eten'.

My 2 cents.
pi_118856758
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik begrijp niet dat als je een 'betere' dag wilt na een weekend met slechte lijstjes, je gaat ontbijten met een brownie. Het is niet gezond, het is een crap ontbijt en het past al helemaal niet in het scala van 'normaal eten'.

My 2 cents.
Dat, plus 'minder' eten. Eet dan gewoon genoeg fatsoenlijke dingen.
Ja doei.
pi_118856881
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heb ook geen introductieles gekregen.

Daglijstje
O brintahavermoutmix
T appel
L cup a soup, dubbele boterham kaas
B fietsen, crosstraineren, roeien en fietsen (de fittest was weer 'middelmatig' ipv 'ondergemiddeld' hoera!)
T paar dingetjes tutti frutti
D rijst met groente en vis in kokosgarammassalasaus (lekker!)

Zou dit voldoende zijn qua voedingsstoffen of kan er nog wel een bak yoghurt bij?
Je hebt best veel gedaan, dus ik denk dat yoghurt geen slecht idee is ^O^
pi_118856899
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

My 2 cents.
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat, plus 'minder' eten. Eet dan gewoon genoeg fatsoenlijke dingen.
Wat zij zeggen.
pi_118857037
Er moet weer 5 kilo af!

Lijstje:
O: Special K met een brownie
T: een brownie
L: 2 crackers komkommer + een brownie
T: thee zonder suiker en een brownie
D: weet ik nog niet maar toe een brownie

Gaat wel lekker, niet te veel brood gegeten nog!
  maandag 5 november 2012 @ 18:06:59 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118857057
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef Probability het volgende:
Er moet weer 5 kilo af!

Lijstje:

:D :')
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 18:07:35 #269
70532 loveli
N
pi_118857079
:D!
crap in = crap out
pi_118857087
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:06 schreef Probability het volgende:
Er moet weer 5 kilo af!

Lijstje:

_O-
pi_118857114
*raap me op*
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 18:09:43 #272
70532 loveli
N
pi_118857169
Hoe is het met je lover, Probje?
crap in = crap out
pi_118857182
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef loveli het volgende:
Praat haar nu niet nóg een brownie aan :{w
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 18:10:39 #274
70532 loveli
N
pi_118857208
Die is na het toetje op, denk ik.
crap in = crap out
pi_118857535
Prob :D

Ik heb buikpijn :') echt kansloos!
pi_118857550
Oh ik wilde de smileys op de ipad, maar ik geloof dat ik jullie nu heb gerapporteerd. :+

Echt, die mobiele versie suckt. Nou ja anyways, ik had als PI een :D gewild en als comment een _O-
pi_118857568
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:19 schreef conleche het volgende:
Oh ik wilde de smileys op de ipad, maar ik geloof dat ik jullie nu heb gerapporteerd. :+

Echt, die mobiele versie suckt. Nou ja anyways, ik had als PI een :D gewild en als comment een _O-
Nee, geen report! :P
Ja doei.
pi_118857683
Wat is dat vinkje boven rapporteer dan? Geen smileys iig. :P
pi_118857811
Op de mobiel moet je alle smileys uit je hoofd kennen :'(
  maandag 5 november 2012 @ 18:27:07 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118857845
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef Perruche het volgende:
Op de mobiel moet je alle smileys uit je hoofd kennen :'(
Nee hoor, je kunt mobiel bij je instellingen de smilies gewoon aan/uit zetten :).
pi_118857876
Ik ken alle smileys uit m'n hoofd :@
Ja doei.
pi_118857900
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee hoor, je kunt mobiel bij je instellingen de smilies gewoon aan/uit zetten :).
Ik heb een blackberry, Doe doet niet aan instellingen geloof ik!
pi_118858035
ik ken ook de meesten uit mijn hoofd, maar ik wilde een PI!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 05-11-2012 18:36:58 ]
pi_118858174
quote:

[..]

En dat lees ik nu pas :') *O*
pi_118858230
Lijstje van vandaag:
O. 2 boterhammen met zuivelspread
T. 1 koekje uit een liga-milkbreakding (maar dan de Jumboversie)
L. 2 boterhammen met pindakaas
T. Het andere koekje uit de ligading
D. Aardappelen, bonen, paprika, kaasburger en een schaaltje yoghurt toe
T. Kop chocolademelk (het is weer die tijd van de maand)
T. 2 sinaasappelen
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 18:37:14 #286
70532 loveli
N
pi_118858274
MaJo, hieronder heb ik de lijstjes die je de afgelopen dagen gepost hebt gecopy/paste + wat dingen die je over je gezondheid zegt. Snap ook waar de brownies vandaan zijn gekomen :+

Hier in Slank lopen meer mensen rond met gezondheidsproblemen. Wat An24 doet is aangepast eten, bewegen en ze probeert zich sterker te maken. Aurum eet geen dingen waar ze buikpijn van krijgt, ik mijd voeding waar ik slecht op reageer (= moe/gammel van word). Als ik je lijstjes zie en weet dat je last jebt van ME + spastische darm, snap ik je niet.

Ja, ik begrijp dat je als ontbijt een brownie eet als die binnen handbereik is. Ik begrijp dat je als je je fruit vergeet, iets anders regelt op je werk. Ik begrijp dat je als je geen fut hebt een pizza in de oven flikkert. Ik begrijp dat je een baggerdag hebt als het slecht gaat met je hond. Ik begrijp alleen niet dat die 'incidenten' dagelijkse routine lijken te zijn en de goede maaltijden de uitzondering. Nu ben je onderdaan van de "tyranny of the urgent", je laat alles bepalen door wat er nu gebeurt en je kijkt niet vooruit naar wat je de komende tijd kunt doen.

En ik begrijp niet dat je je niet in je ziekte verdiept en je mouwen opstroopt om er zo verstandig mogelijk mee om te gaan. An gaat op haar hoofd staan om te voorkomen dat ze uit elkaar valt. Wat doe jij om je gezondheid te versterken?

SPOILER
kusjekroel enzo ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 18:38:04 #287
70532 loveli
N
pi_118858314
En de witlof met makreel mag in de herhaling :P
crap in = crap out
pi_118858390
quote:

[..]

O, wist niet dat je dat kon instellen online. Ik kom niet verder dan :) :D en ;) op mobiel..
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 18:42:25 #289
70532 loveli
N
pi_118858511
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:31 schreef conleche het volgende:
ik ken ook de meesten uit mijn hoofd, maar ik wilde een PI!
Die kan ik bij invoeren mobiel nooit vinden, maar wel bij editen.
crap in = crap out
  maandag 5 november 2012 @ 18:46:29 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118858675
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 18:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

O, wist niet dat je dat kon instellen online. Ik kom niet verder dan :) :D en ;) op mobiel..
Gewoon ff op je mobiel bij je instellingen kijken. PI's kan je ook aan/uitzetten.
pi_118858828
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:09 schreef loveli het volgende:
Oh ja hm.. Die zie ik 3 maanden niet en we zijn ook niet echt meer/nog lovers. Maar ik vind hem nog steeds leuk.. Lastig!
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 18:53:48 #292
70532 loveli
N
pi_118858960
Hm.. ja, ik weet niet of het geweldig advies is, maar go for it! Over 3 maanden ofzo.
crap in = crap out
pi_118859001
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:53 schreef loveli het volgende:
Hm.. ja, ik weet niet of het geweldig advies is, maar go for it! Over 3 maanden ofzo.
Ja over 3 maanden of zo. Nu kan ik ook niet zo veel meer doen. 15 uur vliegen is best ver.
pi_118859022
_O- @ probje, mbt de brownies dat is.
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 19:03:22 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118859356
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef loveli het volgende:
MaJo, hieronder heb ik de lijstjes die je de afgelopen dagen gepost hebt gecopy/paste + wat dingen die je over je gezondheid zegt. Snap ook waar de brownies vandaan zijn gekomen :+

Hier in Slank lopen meer mensen rond met gezondheidsproblemen. Wat An24 doet is aangepast eten, bewegen en ze probeert zich sterker te maken. Aurum eet geen dingen waar ze buikpijn van krijgt, ik mijd voeding waar ik slecht op reageer (= moe/gammel van word). Als ik je lijstjes zie en weet dat je last jebt van ME + spastische darm, snap ik je niet.

Ja, ik begrijp dat je als ontbijt een brownie eet als die binnen handbereik is. Ik begrijp dat je als je je fruit vergeet, iets anders regelt op je werk. Ik begrijp dat je als je geen fut hebt een pizza in de oven flikkert. Ik begrijp dat je een baggerdag hebt als het slecht gaat met je hond. Ik begrijp alleen niet dat die 'incidenten' dagelijkse routine lijken te zijn en de goede maaltijden de uitzondering. Nu ben je onderdaan van de "tyranny of the urgent", je laat alles bepalen door wat er nu gebeurt en je kijkt niet vooruit naar wat je de komende tijd kunt doen.

En ik begrijp niet dat je je niet in je ziekte verdiept en je mouwen opstroopt om er zo verstandig mogelijk mee om te gaan. An gaat op haar hoofd staan om te voorkomen dat ze uit elkaar valt. Wat doe jij om je gezondheid te versterken?

SPOILER
kusjekroel enzo ;)
Ik snap niet goed waarom jullie mijn lijstjes zo mega slecht vinden :? Ok ze zijn vaak niet perfect maar jullie doen vaak alsof ik super slecht eet en dat valt ook wel weer mee :') ook lijkt het alsof jullie alleen nieuwelingen aanpakken. Als iemand 20 koekjes eet (20!!! Wtf :')) dan hoor je niemand klagen maar als ik een keer een brownie eet valt iedereen over me heen :X

Ik doe al heel veel anders dan eerst en dat is te merken, ik ben al een paar kilo afgevallen en voel me stukken beter de laatste tijd :) ik deed nooit iets aan sport, nu wel. Ik ben gestopt met roken. Ik doe echt mijn best maar ik ben misschien niet het type die er helemaal voor kan gaan ofzo, maar ik probeer het echt :)

Wel kan ik vertellen dat al die negatieve reacties hier eerder averechts werken, soms heb ik daardoor gewoon geen zin meer om te posten :@

Ook heb ik het gevoel dat je er als 'nieuweling' moeilijk tussenkomt in deze hechte groep. Ik post vaak iets waar helemaal niemand op reageert, ik voel me dan niet echt deel van dit topic ;(
  Moderator maandag 5 november 2012 @ 19:04:44 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118859423
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 18:55 schreef MarMar het volgende:
_O- @ probje, mbt de brownies dat is.
Ja laten we even met z'n allen me belachelijk maken en uitlachen, altijd leuk _O-
  Vis een optie? maandag 5 november 2012 @ 19:06:43 #297
70532 loveli
N
pi_118859512
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2012 19:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja laten we even met z'n allen me belachelijk maken en uitlachen, altijd leuk _O-
Mar lachte om het lijstje van Probability. Niet om jou.
crap in = crap out
pi_118859529
Kijk eens terug hoeveel mensen de moeite nemen om wel te reageren op jouw lijstjes?! En toen je over je hond postte, wenste iedereen je sterkte.
Als je post in dit topic kan je commentaar verwachten op je lijstjes.
En sigme eet 20 koekjes ja, dat kan ze ook hebben. Die wil niet nog gezonder leven of afvallen.

De mensen hier willen jou helpen om gezonder te leven en dat is niet altijd door aardig te zijn nee!
pi_118859552
Lijstje:

O: 2 sneden volkorenbrood met wat boter en hummus
L: salade: blik tonijn, lading sperziebonen, twee gekookte eitjes, uitje, beetje mayodressing met citroensap en snee volkorenbrood met boter erbij
T: appeltje, banaan
D: groot bord hutspot met kipfilet
T: hand walnoten
Ja doei.
pi_118859594
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 17:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Betrapt :+

O/L: halve bak volle kwark met honing resp. hagelslag (dus hele bak totaal)
T: 3 rijstewafels, koffie + melk/kandij, appeltje, ibu, vit D, E, magnesium
D: boerenkool + slagroom + knolselderij (Lau) + worst + augurk + mosterd
T: Visolie en wat me verder nog voor de mond komt.

Taille is overigens niet hoofddoel, belastbaarheid (fysiek en mentaal) wel.
Waarom heb je de O en de L gecombineerd? Uitgeslapen?

En kun je iets specifieker zijn over ''wat me verder nog voor de mond komt''? Dat klinkt alsof je straks 20 koekjes gaat eten.
pi_118859614
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:

O: 2 sneden volkorenbrood met wat boter en hummus
L: salade: blik tonijn, lading sperziebonen, twee gekookte eitjes, uitje, beetje mayodressing met citroensap en snee volkorenbrood met boter erbij
T: appeltje, banaan
D: groot bord hutspot met kipfilet
T: hand walnoten
^O^
Alleen de combi kip met hutspot zie ik niet helemaal voor me :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')