Wel K&W potentie hè?quote:
Dat je van die kastjes afblijft iddquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wel K&W potentie hè?
We kunnen (en gaan) er ook zo in zoals 't nu is (nou ja, met vloeren etc.), gordijnen gaan we wel veranderen, DIRECT, en dan langzaamaan klussen. Enige waar echt veel nadenkwerk in gaat ziten vooraf is de keuken: ik wil een zespitter, maar die past niet op de huidige plek, máár we willen de prachtige kastjes ook niet slopen. Dus, daar kan wel wat K&W-hulp in gaan zitten!
quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef sigme het volgende:
Als MoBlo een Aga neemt kan ze die wereldreis wel op d'r buik schrijven.
Dure krengen! En ze stoken ook gansch niet goedkoop.
Dattum!quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:15 schreef sigme het volgende:
Als MoBlo een Aga neemt kan ze die wereldreis wel op d'r buik schrijven.
Dure krengen! En ze stoken ook gansch niet goedkoop.
Yup, daar wagen we ons inderdaad ook niet aan. Sowieso meot er ook nog een afvoerleiding ergens worden doorgetrokken, maar die moet dan door de oudste muren van 't huis heen (huis is uit ongeveer 1890) dus dat moet ook goed gebeuren. Dus we gaan voorzichtig te werk, en ook niet alles METEENquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef V1z0R het volgende:
Gasleidingen aanpassen door een professional laten doen! Ook niet op beknibbelen!
Voor zover ik weet was het rond de 2000 kuub/jaar. Dat is vier(!)maal zoveel als mijn gewone jaarlijkse gasverbruikquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het laatste valt mee ligt eraan of je hem goed instelt enz.
Hoe is het eigenlijk met jullie klusproject?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was het rond de 2000 kuub/jaar. Dat is vier(!)maal zoveel als mijn gewone jaarlijkse gasverbruik. Nou zou het ding dan ook m'n huis in een keer meeverwarmen, maar dan nog.
Nou...quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:19 schreef V1z0R het volgende:
Gasleidingen aanpassen door een professional laten doen! Ook niet op beknibbelen!
Nou, daar is dus net de loodgieter langsgeweestquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:
Mo
[..]
Hoe is het eigenlijk met jullie klusproject?
Da's het kutte, vaak moeilijk een goede te vinden die ook echt verstand er van heeft en meedenkt over hoe het eruit moet gaan zien.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou...
Ik heb net de rekening ontvangen. Voor een heeeeeeel lullig stukje werk.
160 euro.
En dan heeft die lul m'n wicu gekneld. Reken maar dat ik die bon bewaar voor de verzekering.
Met de nieuwe plannen heeft iedereen straks een mooi budget voor de kunstenquote:Op zaterdag 3 november 2012 18:43 schreef Laureline het volgende:
Ja V1z, maar waar het mij om gaat (cultuurbezuinigingen), daar is nog helemaal niet over gezeurd! Al dat andere gezeur raakt mij toch niet, als toekomstige arme sloeber.
Ja weet ik, maar Renz doet het nu nog fftjes.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:55 schreef V1z0R het volgende:
Dat zou dus worden verboden, mogen geen wilde dieren meer door circussen worden gehouden en zulks.
Oeh de plofkipdiscussie, dat werd weer eens tijd.quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:59 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij heeft zo'n circusbeest een veel minder erg leven dan een plofkip of kistkalf
Half januari gaan we over, uiterlijk, dus daarna ergensquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou Mo, wanneer kunnen we komen logeren/housewarmen?.
Tripel Karmeliet!quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:20 schreef Laureline het volgende:
Het bewegen gaat wel weer redelijk, gezond eten niet zo. De meneer is nu op een missie voor mij (bara's)...Ik had Tripel Karmeliet gehaald in de stad, en ineens wist ik het: er moeten gewoon bara's bij! Met veel rode saus
.
Oh, ik heb mij afgelopen week 'kind in Surabaja' laten voorlezen door Wieteke van Dortquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:43 schreef Laureline het volgende:
Ja, ik ervaar dat ook wel als een gemis.
Verstand van hebben? Meedenken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 18:29 schreef V1z0R het volgende:
De cheeseburgers van de Jumbo zijn niet lekker /tip
*topic gevonden heeft*
[..]
Da's het kutte, vaak moeilijk een goede te vinden die ook echt verstand er van heeft en meedenkt over hoe het eruit moet gaan zien.
Zo een niet-meer-zo'n vriend in m'n vorige koopwoning bezig gehad...
Laatste keer geweest dat ik bekenden waar ik het werk niet van ken aan de slag heb laten gaan.
Die is leuk! Ik zoek al jaren op youtube naar het Tietenlied van haar, uit J.J. de Bom ("rond of spits of groot of klein, dat zal een verrassing zijn, net zoveel als Beatrix, of misschien wel bijna niks".), maar het is niet te vinden.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik heb mij afgelopen week 'kind in Surabaja' laten voorlezen door Wieteke van Dort.
Wat liefquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die is leuk! Ik zoek al jaren op youtube naar het Tietenlied van haar, uit J.J. de Bom ("rond of spits of groot of klein, dat zal een verrassing zijn, net zoveel als Beatrix, of misschien wel bijna niks".), maar het is niet te vinden.
Ze woont hier trouwens om de hoek, en toen we haar een keer tegenkwamen in de Albert Heijn was ze heel aardig voor de mini. Die was toen nog heel klein, en een tijdje 's avonds in bed bang vanwege een enge heksenvrouw, die zij had gespeeld bij het Klokhuis! Dus toen had ze heel lief uitgelegd dat dat gewoon een rol was, en dat ze eigenlijk deze gewone mevrouw was, die nu in de AH voor ons stond. Dat hielp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |