Oepstwitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:38:59Stewards say Vettel's car "had 850 ml fuel on board which is not enough for the required one litre fuel sample." #F1 reageer retweet
edit: Earl_J_Hickey was dus eerdertwitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:38:59Stewards say Vettel's car "had 850 ml fuel on board which is not enough for the required one litre fuel sample." #F1 reageer retweet
ik was de eerstequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:40 schreef Sinister-D- het volgende:
edit: Earl_J_Hickey was dus eerdertwitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:38:59Stewards say Vettel's car "had 850 ml fuel on board which is not enough for the required one litre fuel sample." #F1 reageer retweet
![]()
Nouja duidelijk, welke straf staat hier dan op?quote:
Hoe zwaar was die straf toen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus een probleem, want juist vanwege datzelfde kreeg Lewis een penalty destijds.
Het te weinig bij je hebben van benzine valt niet onder een force majeur. Dat was destijds in elk geval de conclusie. Ik ben benieuwd. Ik hoop op een penalty en dat dan vooraan een crash is en Kimi naar de overwinning rijdt. Gewoon om het kampioenschap nog wat spannender te maken dan het al is
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:42:00Vettel sent to back of grid for qualifying infringement: http://t.co/QZMINlIz #F1 reageer retweet
logischquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:f1fanatic_co_uk twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:42:00Vettel sent to back of grid for qualifying infringement: http://t.co/QZMINlIz #F1 reageer retweet
Achteraan starten.quote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja alleen wel jammer dat zn ego nu geen deuk op loopt. Ik bedoel dit is een fout van het team en niet van hemzelf. Ik had hem liever zelf een dikke fout zien maken. Maargoed. Succes morgen Sebquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Goed nieuws voor de race en het kampioenschap!
jij bent een echte hater,hequote:Op zaterdag 3 november 2012 19:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja alleen wel jammer dat zn ego nu geen deuk op loopt. Ik bedoel dit is een fout van het team en niet van hemzelf. Ik had hem liever zelf een dikke fout zien maken. Maargoed. Succes morgen Seb
Ik heb even met ze gebeldquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kan dit nou? De FIA was toch corrupt? Red Bull was toch de Lance Armstrong van de Formule 1? De spindoctors, oplichters en alle anderen waren toch bezig die waardeloze coureur wereldkampioen te maken?
> Todtquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe kan dit nou? De FIA was toch corrupt? Red Bull was toch de Lance Armstrong van de Formule 1? De spindoctors, oplichters en alle anderen waren toch bezig die waardeloze coureur wereldkampioen te maken?
in zo'n conspiracy geloof ik niet. Red Bull moet zich gewoon aan de regels houden PUNT.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:53 schreef Meike26 het volgende:
[..]
> Todt
> Ferrari
> Alonso
> Need more?
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:54:15#F1 The irony is that had he stopped a few corners earlier Vettel might have had enough fuel and still been OK on force majeure... reageer retweet
Volledig terecht, het is een vrijwel identieke situatie als met Lewis destijds. Nu geen straf geven hadden ze niet kunnen verkopen lijkt me zo.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Meike26 het volgende:
Het was ook een beetje als geintje bedoelt, maar ik denk met name Ferrari en McLaren er een enorm punt van hadden gemaakt als Vettel GEEN straf had gekregen.
Dan had je wel weer zo'n 'gate' gehad in de F1 wereld.
Nee dus.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef wimderon het volgende:
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 03-11-2012 om 19:54:15#F1 The irony is that had he stopped a few corners earlier Vettel might have had enough fuel and still been OK on force majeure... reageer retweet
Hij moest dan ook wel een straf krijgen, er was geen kans dat dit niet zou gebeuren. Hij had namelijk minder dan één liter brandstof aan boord, wat niet genoeg is voor de meting. De straf is dan altijd dat je tijden worden afgepakt. Als ze dat nu niet zouden doen omdat het de WK-leider betreft (of om een andere gekke reden), dan zou het heel scheef zijn, zeker omdat Hamilton eerder dit jaar wel een penalty kreeg.quote:Op zaterdag 3 november 2012 19:56 schreef Meike26 het volgende:
Het was ook een beetje als geintje bedoelt, maar ik denk met name Ferrari en McLaren er een enorm punt van hadden gemaakt als Vettel GEEN straf had gekregen.
Dan had je wel weer zo'n 'gate' gehad in de F1 wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |